- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
válasz TTomax #37859 üzenetére
Motion blurön kivül kb minden max...gyönyörűen fut a demo 90-140fpsel....nem kellett volna 1080at vennem használtan 300font (115HUFért)... kb sose adom el...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #37876 üzenetére
Nem is a sebesség csökkentése volt a cél DX12-nél, hanem a késleltetés csökkentése. Ebben a DX11-es leképező az átalakításokkal eléggé rosszul működik. Annyira, hogy az már káros lehet a játékélményre. Azért 7 pre-render frame-et használni egyáltalán nem egészséges. Sokkal kedvezőbb a DX12-es módnak az 1-es beállítása. Emiatt törték annyira magukat, hogy legyen egy normálisan működő memóriamenedzsment, amit tényleg minden VGA-n jól lehet beállítani, és nem azt írja ki, hogy kevés a VRAM-od, szóval dobd vissza a textúrabeállítást. Végeredményben a választást adják meg feléd. Ha nem érdekel a késleltetés, akkor használhatod a DX11-et is.
Az a baj manapság, hogy minél jobban tolsz egy motort a DX12 felé, annál több kompromisszumra kényszerülsz DX11-ben. Muszáj hozni a leképezőt, mert sok a Win7-es user, de borzalmasan nehéz minden egyes szempontból jó minőséget biztosítani alatta. Emiatt csinálta például azt a Rebellion, hogy írtak egy Vulkan leképezőt is a DX12-es mellé, és így megszabadultak a DX11-től, miközben a Win7-es userek is futtathatják a programot. Csak ez se könnyű út ám, hiszen bármennyire is ott a spiregg projekt, az mégse gyári támogatású, tehát nem feltétlenül úszod meg, hogy a HLSL shadereket ne írd át. A Capcomnak még az is problémát jelent, hogy az AMD-re külön shadereket is szállítanak, és azokat nem tudja ám fordítani a SPIR-V codegen. Például a Rebellion az új motorverziónál már nem foglalkozik ezzel, mindenki szabványos shadert futtat, nincs olyan, hogy az AMD nagy puszipajtás, aztán rájuk külön optimalizálnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #37884 üzenetére
A késleltetéselőny nincs ingyen. Ha megnézed mondjuk a Radeon Chillt, akkor a kikapcsolt állapot default 1 pre-renderjéhez képest az aktív Chill 0-s pre-renderje már önmagában -10%-ot eredményez a teljesítmény tekintetében a legtöbb programon. Most elképzelheted ennél a motornál a 7 és az 1 közötti eltérést. Persze ez motorfüggő nyilván, de számít, hogy mennyire tudod etetni a GPU-t, ha úgy döntesz, hogy a magas késleltetést mint tényezőt nem számolod problémának.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45997568
törölt tag
válasz TTomax #37859 üzenetére
Nem az FPS-en van a hangsuly, a korabbi "parbeszed"-re reagaltam itt.
A texturak betoltese abban az esetben ha VRAM-hoz van kotve itt megoldhatova valik, a Vega 7 annyival lesz elorebb, hogy nem kell egyet kattintani a HBCC-t bekapcsolni, illetve hoz nemi tempo novekedest.
Lehet memoria management is szamit Marmint a 6GB+ amit beker NV-n.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #37894 üzenetére
Nem játék típusától függ ez, mert attól, hogy csőben mész, még lehetnek részletesen az objektumok, amik megjelennek. Leginkább ma a PBR pipeline-ok zabálják a memóriát, mert ma már nem csak egy szimpla textúrával tapétázod a felületeken, hanem az ezekhez tartozó textúrakomponensekkel is (akár 5-7-tel). Hiába hordoznak ezek csak "kiegészítőinformációkat" az alaptextúrához, a tömörítetlen méretük ugyanakkora. Az RE Engine új verziója már továbbfejlesztett PBR, az előző motorhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #37897 üzenetére
Akkor megfogalmazom egyszerűbben. Ezt úgy képzeld el, hogy amíg régen egy 2K-s textúra mondjuk foglalt úgy 7 MB-ot tömörített formátumon, addig ma ugyanez egy PBR pipelinnal 70-80 MB közötti. 4K textúránál ~30 vs ~300 MB-ról van szó. 8K-nál egy fémfelület tömörítetlen PBR textúrázása ~1 GB, és ez egyetlen egy textúra. A tömörítés szempontjából egy jó minőségű, de jobb formátummal is ott lesz a memóriaigény fél GB/fémfelületere való textúra (ennél még mehetsz lejjebb, csak ugye a minőség...). Az RE2-nél ugye sok a fémfelület, tehát ahhoz azért kell a hét BPR komponens. Szóval ma már nem olyan egyszerű ez a dolog, hogy ez csak egy textúra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
keIdor
titán
válasz TTomax #38112 üzenetére
Ezt aláírom, egyet is értek veled a Fury és Vega-val kapcsolatban, nyílván én is emlékszem a "Hunting Titans" meg "poor Volta" szövegekre, meg a kommunista propagandára emlékeztető képekre: [link]
Most viszont fordult a kocka, melyik gyártó generálta hónapokon keresztül a hypeot? A zöld a Turinggal.
Mikor csináltak augusztusban egy bemutatót, de még egy hónapot kellett várni a termékek bemutatására. Nekem már ott deja vu-m támadt, csak most zöld színt láttam a monitoron és nem pirosat...
Nézd meg mekkora bukás eddig az RTX-2000 széria, talán a 2060 kivételével. Eltelt lassan fél év, hol vannak az RT játékok? A DLSS? Dehát ezt promózták még augusztusban. Január közepe van, könyörgöm.Ezzel szemben a VII-t szép csendben bejelentették, semmi hype nincs mögötte, ez számomra szimpatikus. Nem váltja meg a világot, de legalább nem is csinálnak fesztivált köré, ellentétben a bőrdzsekissel.
Ja, majd egyszer hasznos lesz. Ismerős nekem valahonnan ez a szöveg... neked is? Igen, a másik oldalról.
A 2080Ti-k meg jobban hullanak, mint annak idején a Fury X black screen of death-el. De legalább kétszer drágább, ha nem háromszor.Nem védem én az AMD-t, isten ments, csak nálam az nVidia most ugyanaz a vicc kategória, mint az AMD 2014-2017 között. Ugyanazt csinálják.
A 1080Ti teljesítménye meg még mindig ugyanannyiba kerül a zöld oldalon is, mint 22 hónappal ezelőtt, csak most RTX-2080 névvel keresd.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
arabus
addikt
válasz TTomax #38197 üzenetére
Tehát uj cimekben BF V már csak 7 % és kis felbontás?
Akkor nem gondolom hogy ez a tuti.Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
félisten
válasz TTomax #38199 üzenetére
2060 az előrelépés azért ugye az ára miatt, mert azért 20 % árelőny is van az 1070 TI hez és kb 30 % az 1080 hoz. A többi szerintem is értelmetlen ilyen áron. ha a 2080 lenne most 500 dollár akkor azt mondanám, hogy talán oké,de azonos áron mint az 1080 Ti hülyeség...
Az egésznek kellene egy 20-25 % árvágás.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
arabus
addikt
válasz TTomax #38199 üzenetére
Turing rtx az mond valamit?
Azt is onnan hozták fentről minek vetitel?
Siggraph.[ Szerkesztve ]
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
arabus
addikt
válasz TTomax #38200 üzenetére
Igen az főleg ugy hogy az erő feljebb jön ki!
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
félisten
válasz TTomax #38204 üzenetére
Hát jah, nem csodálom, mert teljesen igazad van abban amit írtál feljebb. 2070 szinte értelmetlen a 2060 mellett és az 1080 után, a 2080Ti meg brutálisan túlárazott még az eddigi Titanokhoz viszonyítva is.
Egyszerűen jelenleg a 2060 kártyán kívül nem látom értelmét így az egésznek. Mondjuk szokták írni, hogy rossz kártya nincs, csak drága van, szóval nagyon remélem megnyesik az árakat sürgősen. Úgy gondolom a 2080 nak simán 500 dollárra kellene lemennie, a 2070 nek 400 ra a 2060 nak meg 300 körülre és akkor lenne értelme 250 dollárért az1160Ti nek és 200 körül az1160 nak.
2080Ti meg 750 dollárért talán elmenne.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
arabus
addikt
válasz TTomax #38207 üzenetére
Stilusod neked gyenge nem gondolom hogybármi sértőt irtam volna mimóza lelkednek!
NADe na és akkor ezek a tegnapelőtti játéktesztek mit is bizonyitanak?
Hogy vegyek egy kártyát tegnap előttre?
És mi lesz két honap mulva vagy fél év mulva?
Ne már hogy azt akarod itt mindenkivel elhitetni hogy te ezzel pár hónap mulva
multizol 4K-n?
Ezt te sem hiszed el!
ui:utolso hárm már harmat gyenge.[ Szerkesztve ]
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
arabus
addikt
válasz TTomax #38211 üzenetére
Ok. és ne haragudj érte én nem megbántani akartalak!
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
gV
őstag
válasz TTomax #38199 üzenetére
DLSS is kuka jelenlegi formájában,mert 4Kra van lockolva...
erről nem tudok, de a BFV működni fog 1440p-ben CES video
(3dmarkban szintén) de ha már DLSS, mert itt le van szólva, én nem értem ezt se: [link]
nekem egyértelműen szebbek a kijelölt részek DLSS-el a többi meg legalább azonos
[ Szerkesztve ]
-
Chalez
őstag
válasz TTomax #38208 üzenetére
Valójában pillanatnyi "használtpiaci" áron mondtam a 30k-t, az a 3 game megjelenéskor újonnan 60€/db
Egyébként régen valóban járt mindenféle a top hardverekhez, de pl amikor a Trident 9000 512k-s vga-t váltottam le Tseng ET6000-re, na arra már nem emlékszem, mi járt hozzá -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #38413 üzenetére
Nem kell ezt ennyire mellre szívni gyerekek. Ha az AMD nem fizet azokért a textúrákért, akkor be se kerülnek a játékba. Szóval, akinek ez nem tetszik kiválasztja az Ultra helyett a High részletességet, és menni fog. Aki pedig nagyon érzékeny a legapróbb részletekre is, vesz olyan VGA-t, amin van elég VRAM.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #38416 üzenetére
Az egész VRAM kezelése nem normális PC-n, ez tökre látszik a HBCC-n, ami akár negyedannyi fizikai memóriával is működik, mint a játék követelménye. Egyszerűen nagyon magas a pazarlás, tipikusan kétszeres-háromszoros. Szóval a probléma igazából nem a valós igénye a játéknak, hanem a WDDM-en belüli, rendkívül rossz hatásfokú erőforrás-kezelés. Ezt nem lehet megoldani szoftveresen. Hardveresen kell fellépni a allokációk kezelésénél keletkező probléma ellen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #38436 üzenetére
Csak API szinten nem lehet. Nem a lapalapú menedzsmentre találták ki a rendszert. Új WDDM-mel és egy ahhoz írt teljesen új API-val megoldható lehetne, de annyira nagy változás szükséges hozzá, hogy megint dobni kell a kompatibilitást. A legegyszerűbb módja ennek a hardveres megoldás, vagy hardveresen asszisztált, amivel a Microsoft az OS szintjén kezelné azokat a hardvereket, amelyeknél az x86/AMD64 licenc hiánya probléma. De nem biztos, hogy mondjuk az NV nem nyomná kapásból a nagy piros NEIN gombot, mert az AMD és az Intel teljesen hardveres tud lenni, ők pedig egy szoftveres rétegre lennének utalva. Nekik sokkal inkább az lenne a jó, ha a Microsoft beemelné az ARM-ot az ökoszisztémába, és kivégeznék a picsába a Win32-t, aztán mehet minden a Store-ról.
(#38437) HSM: Azok az adatok picik méretileg. Ezért nincs igazából ebből probléma, feltéve, ha nincs nagyon elbaszva a motor streaming rendszere.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
válasz TTomax #38673 üzenetére
egyre jar az agyunk.
Nalad nem tudom mennyire szempont a csend, de nalam kritikus.
(#38674) b. : az egyik kartyam egy asus 290X matrix platinum ami overclockers dreamkent volt leirva. es le volt matricazva a csavar.
a masodik kartyamnak annak ellenere nem matrix lett, hogy a vizhutes miatt kreativnak kellett lennem a csatlakozokkal (el volt tolva a matrix blokk csatlakozasi pontja amit ket 90es csatival tudtam megoldani)
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
félisten
válasz TTomax #38835 üzenetére
hát igen. ez tényleg semmilyen formában nem előrelépés. ráadásul a minősége is kérdéses lesz egy olcsónak tűnő, de nem olcsó kártya. Kb éppen arra elég , hogy konkuráljon az RX kártyákkal. Jelenleg 285 Euros áron vehető GTx 1070
Ősszel remélem valamit tényleg bemutat NV a Samu féle 7 nm gyártáson, nem más egy csúcskarit vagy valamit.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
félisten
válasz TTomax #38838 üzenetére
[][Nvidia's RTX 2070 and 2080 Sales Disappoint, Gaming Revenue Down 45%L]
Nem tudom mennyi learazas fér bele a gyártási költségekbe, ha normálisan meglepik, akkor az idénre ez is elég lehet. Minimum 15%MSRP csökkentés kellene, de inkább 20.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
GodGamer5
addikt
válasz TTomax #38942 üzenetére
Forza Horizon 4-ben meg Anthem-ben eléggé hasítanak a Vegák, meg úgy általában ahol egyre jobban használják a dx12-t. A régi játékok hidegen hagynak, mint pl a Witcher 3.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #38960 üzenetére
A compute culling compute shadert követel, nem muszáj hozzá DX12.
(#38961) Szaby59: A PBR bármibe bele lehet rakni. A forráskódot ismerik szóval nem nagy kunszt. Ennek a nehézsége nem igazán a programkód megírása.
Nem tudom igazából, hogy milyen stabilitási dologról van szó. A compute culling kikapcsolhatatlan. Nincs szállítva mellette a legacy culling path. Túl körülményes lenne megoldani ezt egy végtermék szintjén.
Senki sem beszélt a DX12-ről. Ez egy API, de az eljárások alatta API-tól függetlenek. A leképező az egyetlen különbség, de az kb. kétezer kódsor, ami a teljes motorhoz képest igazán elhanyagolható. Funkcionális szempontból viszont a DX11 és a DX12 ugyanarra képes, csak utóbbival van explicit párhuzamos parancsgenerálás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pengwin
addikt
válasz TTomax #38986 üzenetére
"ugyanannyiért"
Max. az 590-nel lesz egy árban, az 570 még mindig életképes lesz a mostani árán(-10%).
A már szivárgó 1650-nel egészen biztosan bevégeztetett a Polaris-oknak, de szerintem az 1660 csak a kategória felső részét tarolja le.
A VRAM mennyisége meg sok embernek továbbra is zavaró lehet az 1660 6GB alatti kategóriában: ide megint 3-4GB-os NV kártyák fognak érkezni, ami ilyen teljesítménybeli előrelépés mellett már nevetséges lesz.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
-
szmörlock007
aktív tag
válasz TTomax #39038 üzenetére
Na 2020-tól már hárman lesznek.
Tekintve, hogy az intelnél valamelyik főnök nemrég azt nyilatkozta,hogy dgpu piacon is olyan szintű részesedés a cél mint cpu fronton, láthatólag komolyan gondolják. (Szerény véleményem szerint elég sokan semmibe nézik az intel gpu-s terveit, szerintem hibásan. Persze a siker nincs garantálva.)
Reméljük a legjobbakat[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz TTomax #39051 üzenetére
Raja tevékeységét az AMD-nél nem is annyira a hardver, hanem a szoftver vonatkozásában lehet igazán nagyra értékelni. Nem állítom, hogy révbe értek, vagy hogy sikerült, de az új RAdeon Software és nagy eséllyel a ROCm is az ő érdeme. Ebben is biztos lesz változás.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen