Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmister
senior tag
Érdekes módon a tesztek nem igazolják ezeket a misztikus drop-okat, vagy mikrolag-ot. Legalábbis a frametimeokban minimális eltérések szoktak lenni.
Akiknél én láttam ezeket a megnyilvánulásokat, azoknál gyenge procit láttam az adatlapon, azt pedig láttuk már, hogy az AMD DX11 drivere alá erősebb egyszálas teljesítmény kell.
Lehet én is ezért nem futottam még bele ebbe. -
5760x1080ra nem szabad GTX970et venni, mert a felepitese miatt hajlamos a microstutterre. tetejeben hiaba van 50fpsed, ha periodikusan 50msig tart ket masodpercenkent egy kepkocka.
barati kor tobbsege 1080pben hasznalja, oda jelenleg jo, csendmanias gepebe meg a 290x egyebkent is csak custom vizzel valo. vagy porba alulfeszelve, / alulorajelezve de arra a tobbseg nem hajlando (en sem), meg 2dben ugy eldobalhatja az orajeleit. meg ugy igazabol hasonlo arban van G1 ami gyarilag az egekbe clockolja magat, szoval tenyleg nem sok ertelme a 290xnek, meg manualisan piszkalva sem. vagy ott a Jetstream ami total csendben van. vagy a Black. vagy az MSI gaming. 970bol szinte az osszes elterjedt aftermarket megoldas remek lett.
nincs ebben semmi ellentmondas, egyszeruen 5760/4Kra marad a hawaii xt / gm204 tier1 / titan X. de a tobbseg nem azt hasznal. 4Kban a 290x kb beeri a 980at, vizesblokkal az aruk is hasonlo. a titan X meg gyorsabb, de dragabb.
aztan ket honap es lehet megint borul a sorrend
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Televan74
nagyúr
Hát persze hogy mindkét gyártó termékeit támogatni fogja a DX12.Csak nem mindegy hogy Tier2 vagy Tier3 -m. Az már a fejlesztőn múlik majd hogy mit tesz be a Tier3 -ba.Win10 alatt(ha jól értelmeztem az információkat) gyártói driver nincs.Azon a kártyán fognak jobban futni a játékok amelyik fejlesztő több infót kap adott cég termékeiről.Ebben az NV meg nem jeleskedik.
Kell egy NV és kell egy AMD kártyát is venni.Na ma melyik játékkal játszom?
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Xmister
senior tag
Csak annyi a különbség, hogy DX11 alatt a GCN funkcióinak jelentős részét nem lehet értelmesen kihasználni. Ezért kellett a low level nagyon az AMD-nek, és sikerült is beindítania/felgyorsítania a folyamatot.
Azt is láttuk, hogy async shaderekkel a 290X mögött a 980 labdába sem rúg.
Pascallal nyilván erősödni fog az NV ilyen téren, de addig lesz 390X is, ami jóval gyorsabbnak ígérkezik, és a 400-as sorozat is a kanyarban lesz. -
Xmister
senior tag
Épp azt mondtam, hogy miért más a helyzet.
-Az elmúlt három évben nem volt low level api.
-1,5 éve vannak konzolok, a fejlesztők mostanra kezdik kiismerni a GCN-t.
A ~4 évvel ezelőtt megjelent GCN legnagyobb előnye mai szemmel, hogy nem kellett azóta új architektúrát terveznie az AMD-nek, hogy versenyképes maradjon teljesítményben. Ezzel egyrészt a fejlesztési költségek csökkentek(egy teljesen új arch tervezésére a jelen helyzetben szerintem nem futotta volna), másrészt megágyazta az utat a low level api felé (1 hosszútávú arch, mint a konzoloknál).
Viszont, ahogy írtam is, a DX11 nem fekszik ennek az arch-nak. Olyan ez, mint pl. az AVX a procikban: sokat gyorsít, de ha nem használja a program, olyan, mintha ott sem lenne.Szóval óriási megváltás nem volt az elmúlt években, de azonos teljesítményt általában olcsóbban kínált a piros oldal (Pl. 290X is 780 alatt nyitott, miközben gyorsabb volt), ezért eddig is jó választás volt. Az, hogy mégis az NV-ből adtak el többet köszönhető az üzletpolitkának, amiben a zöldek nagyon jók (anno a 680-at is büszkén a leggyorsabb kártyának hirdették...), valamint az olyan bakiknak, mint az akkor bevezetett zerocore, amiből mindenki annyit vont le, hogy az AMD driverek x*rok.
Nem tudom, hogy egy készülő, eleve low levelre tervezett motor teljesítménye mennyire "elméleti sík". Nem egy kész játék, de azért támpontnak mindenképp jó.
Lehet ellenpéldának felhozni a StarSwarm-ot, de azt a DX12 kódot kizárólag az NV kérésére írták, ő fizetett a demoért, azt nem fogják a másik oldalra is csiszolni. Ilyen formában ez kb. annyira jó összehasonlítási alap, mint a 3DM-AOH.
Az előző példában viszont a fejlesztő saját bevallása szerint megtette amit tudott a Maxwell-ért is, és már HW limitbe ütközött.
Igazából a lényeg DX12-nél is, hogy milyen funkciókat használ egy adott szoftver a HW-ből, ami változik a DX11-hez képest, hogy most már van reális lehetőség is ezek elérésére, ezért lesz hirtelen sokkal nagyobb jelentősége az "elméleti" funkcionális előnyöknekEgyébként a 290X épp csak 3 éves lesz jövőre, mikorra beérnek ezek a motrok, szóval a mércéd szerint is lesz még 1 jó éve.
A 960 azért egy jó 20%-al lassabb. Meg 4 év, az 4 év. A 7970-re a 680 volt a válasz, ami nem lett gyorsabb, és kevesebb volt a VRAM-ja is.
Az NV-nek a Maxwell az első olyan arch-ja, ami lényegesen jobb teljesítmény/fogyasztás mutatóval rendelkezik DX11-ig, mint a konkurencia előző generációja. De ne felejtsük el, hogy ez 1 évvel később jött, kb. ennyi időre rá jön a válasz is AMD-től.[ Szerkesztve ]
-
en sem ultran jatszok vele, de ugy kb eleg jol erzekelteti mennyi ero van a kartyaban egyedul.
en meg nem adnek ki 2000+ eurot a GPU alrendszeremre.
CsonkaImo: eredetileg akarta a fene vizezni, de egyebkent katasztrofa volt a hutese a tobbi asus 290xhez hasonloan. vizezve egy alom, de a viz a CF helyett lett.
persze, van a VaporX / Lightning, es kb ezzel ki is fujt az ajanlott 290xek halmaza. na azok kb tudjak azt amit szinte barmelyik GTX970.
oke, a 290x mp vizen egy alom (pl mert 100Wal csokkent a gep fogyasztasa leghez kepest, ennyire szivarog meg ennyit szamit hogy 70fok alatt marad a kartya), de az AMDnel tenyleg meg kene oldani a hutest normalisan a harmas szeriahoz. ha megnezed a teljesitmennyel altalaban senkinek nincs baja (hacsak nem tulmelegedo kartya / ugralo orajelek miatti problemakrol beszelunk).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
med-highon van 50, az teljesen jo es ugy szoktam jatszani. harom kijelzon ugy is immerziv, az meg nem zavar, hogy mindenben nem tudok kimaxolni mindent.
Borderlands2/Pre Sequelben fix 60 fpsem van, mostanaban inkabb azokkal jatszok. Assetto Corsaban szinten megvan a 60 korozgetni egyedul (nem multizok). 144Hz nem erdekel. szoval nekem ez igy jo. neked nem lenne jo (ahogy en meg vissza nem ternek egy kijelzore), de szerintem mindketten elegedettek vagyunk a sajat rendszerunkkel, es ez a lenyeg.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-Solt-
veterán
Értelmezd amit leírtam, csak próbáld meg, ott a válasz arra amit keresel! Annyit segítek, hogy az amit most leírtál, totál irreleváns, sejtésem sincs miképpen lyukadtál ki ide a mondandómból! Egyre inkább gyanítom, hogy nem ugyanazt a nyelvet beszéljük...
A stílusodról kénytelen vagyok beszélni, mert az számomra gyerekes és irritáló, ergo nem kívánok rád energiát pazarolni a továbbiakban. Megpróbáltam már nem egyszer, de mindig parttalan vita a történet vége, erre pedig semmi szükségem! Nem egy emberrel szöges ellentétben áll a véleményem, mégis megy a kulturált vita... veled nem, pont. Nézzük egymást levegőnek, ez a legjobb megoldás mindenki számára!
Ja, és ha kérhetem, a moderátorokkal való fenyegetőzést se kezd el megint privátban! Köszönöm!
www.smart-bus.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Konzolokba eleve nem is tervezték ezeket a funkciókat. A gond inkább az volt, hogy baromira nehéz zárt forráskódú effekteket beépíteni, mert ha nem kompatibilis a motorral, akkor a motort kell módosítani, ami többletköltség. Ha erre nincs idő és erőforrás, akkor sokkal jobb, ha az effektet nem építik be, mert amúgy sem működne. Minél komplexebb dologról van szó, annál nehezebb az integrálása, ha az effekt forráskódja nem írható át.
A konzolokra eleve nincs még GameWorks, de úgy néz ki, hogy nem is lesz, tehát ezeket a gépeket ez a gond abszolút nem fenyegeti. Ide a Sony és az MS nyílt forrású effekteket támogat.Ott van példának számos fejlesztőstúdió, amely meg tudja csinálni, amit elhatároz, és ez nagyban köszönhető annak, hogy nem lezárt kódokat próbál valahogy behackelni, hanem maguk írják a kódot aszerint, hogy a motor mit támogat.
Nem véletlen az sem, hogy például az Unreal Engine main branch a GameWorks kódokat nem tartalmazza. Az Epicnek sajnos nincs hatalmában azoknak a hibáknak a javítása, amelyeket ezek okoznak, így inkább szeparált branchben érhetők el, amely nem sok licencelőt érdekel, mert egy fejlesztőnek púp a hátára, még azt is kitalálni, hogy mit kell átírni a motorban, hogy xy effekt jól működjön.És ezzel kapcsolatban a jövőben is lesznek gondok. Nem lehet úgy házat építeni, hogy felhúzod a tetőt és aláépíted ami hiányzik. Ugyanezt várja el tőled a GameWorks, szinte lehetetlent kérnek a fejlesztőktől, és idővel az erre épülő rendszereket kikapcsolják, mert kevés az esély a működésükre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Ameddig nem jön a DX12 nevű messiás addig úgyis a szokásos bárhová bedobható jolly jokereket fogod hallani mint pl.: API korlát, draw call, zárt effekt, gameworks...
Egyébként senki sem kötelezi a fejlesztőket, hogy az nV-vel álljanak össze és Gameworksot használjanak főleg ha annyira "nyűg"...
Az már mellékes hogy egyik konzolon sem használnak GW effekteket mégsem látok óriási különbséget, sőt...
És a DX12-vel sem az a cél, hogy te PC-n jobb minőségben játssz, hanem hogy gyakorlatilag 1:1-be átdobják a konzolos kódot és effektet PC-re, milyen jó is lesz majd így már tényleg nem kell utólag butítani lesz egy build és csókolom[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elég sok újítás a GameWorksból való. Egyiket sem tervezték konzolra. Azt nem értem, hogy miért várjátok el ezektől a fejlesztőktől, hogy minden szuper legyen, amikor arra kényszerítik őket, hogy előbb tetőt építsenek a háznak. Ez egy baromság, és ezt az eredmény több esetben is bizonyította.
Érdekes, hogy aki alapoktól a tetőig építkezik, az minden eltervezett effektet tökéletesen beépít a játék összes portjába, és furcsamód a portok minősége is elég jó.
Alapvetően két eset lehetséges. Vagy mindenki hülye, aki GameWorksöt használ, vagy tényleg igaz, amit a fejlesztők mondanak egy ideje, hogy nem lehet úgy hatékonyan játékot fejleszteni, hogy a kész "fekete dobozok" alá behúzod a motort. Lehet ennek tapsikolni, hogy ez milyen fasza dolog, meg annak is, hogy a kompatibilitási problémák miatt a tervezett effektek jó része fejlesztés alatt eltűnik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Ez nyilvánvaló, de ahelyett, hogy egyszer el lenne ismerve, hogy a konzolban van egy nagyon gyenge CPU és mellette egy alsó-középkategóriás GPU - és valójában ez fogja vissza a teljesítményt valamint a játékok grafikáját úgy, hogy ez a PC-t is korlátozza mindig oda lyukadunk ki, hogy mert "az Api, DrawCall, Gameworks így meg úgy", az már mellékes, hogy konzolon _elvileg_ egyik sem korlátozhatna mégsem szebb mint az aktuális PC-s DX11-es build.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért jobban néz ki, bőven. Meg vannak ennek a váltásnak egyéb technikai részei is. Szóval az előrelépés tényleg megvan. Ha a kategóriához nézzük, akkor valóban a Dragon Age: Inquisition szebb. De itt megint meg kell jegyezni, hogy az EA és a CDPR kasszája között durva különbség van. És alapvetően egy játék technikai oldalát még mindig nagyban befolyásolja a belerakott pénz és erőforrás. Egy CDPR nem képes versenyezni egy EA/Bioware/Frostbite Team felállással. Nem elég tőkeerősek és nagyok hozzá. Viszont a két érintett közötti különbséget figyelembe véve a W3 elég jó lett így is. Legalábbis azért ez a grafika megfelelő a 2015-ös szintre. Persze láttunk szebbet, de egy W3 játékost ez nem fog érdekelni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
kovsol
titán
Jó de ekkora erővel lehetne nézni a 970/980 -t is 1500+Mhz-en, meg a 780Ti -t is lehet jobban tuningolni. De a legtöbb ember nem tuningol. Mondjuk nálam alapból pl 1400Mhz körül megy teljesen gyári állapotban dobozból kivéve a 970 G1.
Ha lovaglásról van szó, akkor nálam még mindig a Red Dead Redemption a favorit.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
daveoff
veterán
Itt még 7,4% volt a 980 előnye, ha jól számoltam...
Tavalyi 980 tesztÉn ez alapján kicsit féltem a 980 vásárlástól, aztán leesett az állam, amikor beraktam a gépbe, mert nagyon nem ezt a különbséget tapasztaltam, hanem jóval többet, a 290X után. Na mindegy, azóta én sem adok a PH tesztekre(AMD tulajként még jó volt a lelkemnek, hogy ilyen "kicsik" a különbségek, csak kár hogy nem igaz), biztos más metódussal tesztelnek, vagy nem tudom, de nem a valódi különbségeket mutatják ezek az összegző táblázatok.
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
Techpowerupnak van hasonló összesítése, ha megnézed ott is 30% körüli értékek vannak: [link]
Ezért érdemesebb az adott játékokat nézni azok azért elég jó képet adnak a valós teljesítményről.BF4-et azért vehették ki mert azzal nem is igazán lehet "rendesen" tesztelni a multi ami érdekes lehetne.
Mondjuk lehet megy majd helyére a Hardline legalább benchmarknak jó lesz[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
Odairtam hogy 5 FPS, bennem meg akkor is az 5 volt amikor a % jelet kitettem, amit belatom 10%-nak lattam akkor is, csak igy sikerult, eliras, bocsi, remelem azert most mar nincs harag. Attol meg abban egy kell ertenunk hogy az 5 FPS/10% az elegge keveske. A 970 van pariban a 290X-el, amirol egy szot sem mondtam, javits ki ha tevedek ezen a teren is.
Amugy is imadom a parazs vitakat 5FPS es 10%-okon minden egyes alkalommal amikor valami jatek megjelenik illetve amikor egy uj termek a piacra er.
A vita nem ezen kellene hogy legyen, hanem hogy az a kulonbseg miert csak annyi, vajon lehetne-e esetleg jobb is, miert vagyunk hulyenek nezve evrol evre, generaciorol generaciora
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#85552128
törölt tag
Ő a referenciához hasonlítja, a vásárlók gépében 90%-ban custom verzió van. Még a gyári Strix 970-nél is 1250 a default boost és 1316-ig megy pedig ez az egyik leggyengébb.
Más dolog, hogy a 290X-ből sem refkártya van, csak ugye egy alapból 290W-os kártyát léghűtéssel elég nehéz komolyabban húzni...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondolom ezt a tutimegy 1300-ot out of box dolgot a mai tesztprogramokból és játékokból szűrte le a világ, amelyek mennyire is terhelik a GPU-t? 40-50%-ra?
No offense, de azért ez nem ilyen egyszerű. Az NV nem véletlenül vállal garanciát arra az alapórajelre, amit beállítottak. Ők tudnak olyan alkalmazást írni, ami 100%-ra kimaxolja a terhelést.
A gyári OC meg oké. Ott a VGA gyártója vállalja rá a garanciát, ha mégsem megy. Viszont az, hogy alapmodell out of box tuti megy 1300-on eléggé durva kijelentés. Megnézném azt egy AotS-en, ami leterheli 80% fölé.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért a boost és az alapórajel különbözik. A hardver szintjén is meg van különböztetve. Ha növeled az alapórajelet növekszik a Boost is.
Hohó de még mennyire. A Fiji-t 94%-ra is leterheli. A többi hardvert ennyire nem, mert elfogy a sávszél, de a többség 70% fölött van. 80% körül.
Hát milyen dizájnra jó? Ezek a hardverek már képesek az órajelüket visszavenni, ha túlterhelést érzékelnek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egészen konkrét mérések is vannak erről, bár csak az R9 290X-ről. Ott a tesztjelenet async shaderrel 45-50 fps között van. Async shader nélkül ez 30-35 fps-re esik. Tehát azzal, hogy a hardvert 85-88% közelébe terheled még úgy is nyersz egy csomó sebességet, hogy a magórajel 150-200 MHz-cel az alapórajel alá esik. Ez a jó a GPU-kban, masszív adatpárhuzamosításra valók.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem, ezek gyakorlati mérések egy alpha állapotú szoftveren.
Igen a ventit azt pörgeti csúnyán. Ezt írtam az előbb.
A mai hardverek állítható a TDP limit. Az Catalyst erre kínál egy negatív/pozitív csúszkát. Nem tudom, hogy az NV ad-e, de ha nem, akkor tuningprogramokban láttam ilyet. Az persze kérdés, hogy ez negatívba letolható-e.
(#5606) Asbee: Igazából az AotS sem fog a tuningra úgy reagálni, hogy tuti fagy. Ezt kipróbálták. Ha stabil a tuning, akkor annyi történik, hogy a hardver picit jobban veszi vissza az órajeleket. Tehát a stabilitás megmarad, csak lassulást okoz az órajelállítás. Nem stabil tuning meg fagyás, ez egyértelmű. Mondjuk ez a DX12-ben jó lesz, mert nincs TDR a hardverre, és akár viheti a fájlrendszert is magával a gép a resetnél. A bátrak játéka lesz a tuning.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-Solt-
veterán
Milyen nyelven írjam le, hogy ne foglalkozz velem? Egyébként ez a hsz megint jól mutatja, hogy az értelmes kommunikációra, még csak hajlandóságot sem mutatsz! Ha nem vagy valamiben biztos, akkor kérdezz rá, mert megint olyan dologról beszélsz, amihez közöm nincs... Belegondolsz valamit a mondandómba, aztán kezdődik a keresztes hadjárat! Öreg vagyok én már ehhez, keress magadnak valami másik játszótársat.
A szövegkörnyezetből szerintem egyértelmű, hogy a furmarkról beszéltem... Hogy innen miképpen jutottál idáig, az legyen a te dolgod, de, ha valami több értelmű is lehet, akkor véleményezés helyett inkább gondolkozz, kérdezz, vagy csinálj bármit, ami építő jellegű. Ezzel elkerülheted azt, hogy így beégj!
Szóval kérlek szépen sokadjára, hagyd figyelmen kívül amit írok!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a baj a GameGPU-val, hogy egy olyan driverrel teszteltek, amelyben nincs Witcher 3 profil. A 15.4.1-ben van, ami elérhető volt már május első felében. A 15.4-es áprilisi, és ezt használták. Ezért nem hozza ez a teszt azt, amit más tesztekben látsz a 15.4.1-es driverrel, amibe már raktak profilt pont a játékra készülve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
Ugyanmár, ez szemmel láthatóan, kézzel foghatóan, füllel hallhatóan, egészen nyilvánvalóan júzer error. Nem lehet más, hiszen az itteni AMD-tulajok 99%-ának tökéletesen fut a gépén a pasziánsz, ergo a Witcher 3 egy másik gépen történő hibás futása, kizárólag a béna, balf... (balfék) tulaj sara lehet.
Esetleg rosszul kántálta a szükséges vudu-mantrát a Catalyst telepítése közben. Vagy még valószínűbb, hogy erről is az nV tehet, nyilván..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Valdez
őstag
Definiáld már a future-proof fogalmát légy szíves. Mert akkor ezek szerint nincs ilyen termék a számítástechnikában.
Persze ha valaki annak idején vett egy méregdrága s1366-as platformot, aztán 2012-ben egy 7970-es amd-t, az még ma is szépen teljesít, ahogy szépen fog teljesíteni 1-2 év múlva egy 2013-ban vásárolt 290x is. Szerintem ezek a dolgok felfoghatóak a számítástechnikában future-proof-nak.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Titanx SLI 1405/1950
Sniper Elite V2 Benchmark Report
================================
Created: 2015-05-22 at 04:29:44
Build Version: 1.05, Jun 7 2012
================================Average FPS: 100.6
Minimum FPS: 42.1
Maximum FPS: 397.9Number Of Frames: 7702
Average Frame: 9.942ms
Minimum Frame: 2.513ms
Maximum Frame: 23.727msMachine Name: TT
Monitors: 1
Operating System: Windows 8 Professional (build 9200), 64-bit
System RAM: 16326MB
CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4790K CPU @ 4.00GHz
Number of Cores: 8GPU Name: NVIDIA GeForce GTX TITAN X
Feature Level: DX11.0
Driver version: 9.18.13.5286
Dedicated VRAM: 3072MBResolution Width: 2560
Resolution Height: 1440
Texture Detail: ULTRA
Shadows Detail: ULTRA
Draw Distance: ULTRA
Anti-aliasing: HIGH
Advanced Shadows: HIGH
Supersampling: 4.0x
Anisotropic Level: 16
Compute Shaders: ON
Ambient Occlusion: ON
Motion Blur: ON
Vertical Sync: OFF
Reduce Mouse Lag: OFF
Stereo 3D: OFF★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Yllgrim
őstag
Onnantol kezdve hogy en mast mertem 1080-on nincs mirol beszelni... Az elozetes meresek voltak korrektek egy masik oldalon, ott tizedesre pontosan azt az eredmenyt hoztak amit en is mertem.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Programozás topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Battlefield 2042
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Robogó, kismotor
- Spórolós topik
- iPhone topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Dell Precision 7730 Mobil munkaállomás, 17,3" FULL HD, i7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512 GB SSD,P3200 6GB
- Pitaka MagEZ iPad Pro 12,9 (2022/2021) tok és MagEz Charging Ipad Pro állvány eladó.
- HP ProBook 640 G2, 14" HD Kijelző, I5-6300U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- NVIDIA Dell RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6
- AMD Dell RX 6600 XT 8GB GDDR6
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen