-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #58680 üzenetére
Én inkább azt mondanám, hogy Pistike szülei nem etették eléggé a gyereküket, hogy megfelelően fejlődjön fizikailag, és teljesíthessen az iskolában.
Naponta egy parizeres zsömlével akarják megúszni, és mindent elkövetnek, hogy az iskola változtassa a testnevelésórát inkább csak egy órás nyújtássá.Ha mindenki egy parizeres zsömlével beérné naponta, -mondják Pistike szülei- akkor nem kellene ezt a feleslegesen sok nehéz izomzatot cipelni, a világ sokkal környezetbarátabbá-takarékosabbá válthatna, és kevesebb erőszak is lenne, és hát Pistike sem lenne akkora nyominger.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
félisten
válasz Petykemano #58680 üzenetére
Igen teljesen értem mit írtál. Azt nem értem hogy egy ilyen AMD-s monitorozó/ optimalizáló programból ,amit az AMD fejlesztett segítségnek az RT hardverhez való hozzásimításához és megpróbálja kiaknázni a benne rejlő potenciált, hogy lett az hogy majd most jól kibukik hogy az Nvidia korlátozza az AMD-t és szűk keresztmetszetet helyeznek el? Azt gondolod erre szükségük lenne?
Nvidia és Intel is használ ilyen optimalizáló szoftvercsomagot már régóta több API-ra ez nem új keletű dolog enélkül nem is igazán tudnák belőni az optimális terhelhetőséget.
Miért gondolod hogy erre szükség van mikor felhasználói / professzionális programok alatt ennél amit játékok alatt látsz még nagyobb a különbség ?
Maga a szűk keresztmetszet az annyi hogy az Nvidia erre helyezte a hangsúlyt tranyó milliókat költ egy GPU-n belül erre az AMD meg másra használja azt fel, mondjuk IC-t épít be. Egyszerűen nincs szükség a korlátozásra és kimérésre, fejlődni kell hardveresen is ahhoz hogy a Raytracing menjen.
Intel alapból akkorát lépett például RT terén az ARC-cal a saját raszter teljesítményéhez képest amit az AMD 2 generáció alatt. Tehát valószínűleg ha van is ilyen korlátozás first time hozzák azt, amit az Nvidia azonos szinten lévő kártyái.
AZt gondolom ez pont azért kell hogy ne dadogjon az RX 6000 AMD kártyákon még az RT amit az RX 7000 hez lőnek be, vagy pedig pont mondjuk az IC-cachehez tudják majd optimalizáni az RT-t ami meg Nvidiának lenne hátrányos. Tehát ez a megközelítés kétélű dolog.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.