-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z10N
veterán
válasz
janos666 #7578 üzenetére
Azt viszont elfelejted, hogy manapsag egy GPU-t nem csak jatekra lehet hasznalni. Van aki kimondottan ilyen tobbkartyas rendszert epit ki GPGPU/OpenCL muveletekre. Eyefinityhez hozzaszolva, igazad van valamelyest. Ettol fuggetlenul nekem az eyefinity3 kivaloan mukodik DVI+HDMI+mDP-n keresztul. Engem inkabb az erdekel, hogy vegre ezeknek az MST HUB-oknak az ara csokkeni fog-e.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
válasz
janos666 #7578 üzenetére
1. Nem tudom téged miért bánt. Nem építesz és kész.
2. Nem csak játszanak a világon, létezik professzionális felhasználás is.
3. Még az ilyen kis cégek mint az Apple is építenek többkártyás rendszereket, mert igenis van rá igény.[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
HSM
félisten
válasz
janos666 #7575 üzenetére
A Mantle-ről.... Annak idején a Glide is azért terjedte el, mert többet lehetett vele nyújtani az aktuális API-knál, amik le voltak maradva a hardver képességeitől. Pontosan a mai helyzet vs GCN. Ez egy szükséges rossz, hogy továbblépjen az API és a konkurencia, és ha utol lesz érve aMantle API, ugyanúgy ki fog halni, mint az elődei. De én nem vagyok emiat szomorú.
Ilyen a világ.
(#7578) janos666: A CF szerintem is egy borzalom, mégis sokan szeretik. Engem nem zavarnak vele, tehát nem izgat a dolog. Mivel nem tetszik, nem építek magamnak.
Ami az alaplapokat illeti... Akár AMD akár Intel platformon ott vannak a fullos 16/16 lapok. Sokkal mélyebbre kell nyúlni a pénztárcában, mint egy 8/8-as lapért, főleg Intelnél, de nem mondhatod, hogy nincs erre megoldás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #7838 üzenetére
Az AMD nem kommentál pletykákat. Sosem kommentálnak és sose fognak. Meg kell tanulni, hogy minden termékmegjelenés előtt a levegőben van egy dátum. Nem ez az első, hogy rossz dátum volt a pletyka. Sőt, az elmúlt évek rajtjait figyelembe véve ez már a sokadik (manapság szándékos félrevezetések is vannak a pletykalapok felé). Az AMD ezt úgy fogja fel, hogy sikeresen félrevezették a pletykaoldalakat, mert még ma sem tudják, hogy mi a dátum. Gyakorlatilag elérték a céljukat. A pletykaoldalak most magyarázkodnak, hogy miért nem jött be a biztos forrásból származó tippjük. Az AMD-nek ezt nem kell megmagyarázni.
(#7837) adamssss: Valamit írunk mindenképp.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
janos666 #7838 üzenetére
egyik alapszabálya a titoktartásnak, hogy semmilyen pletykát nem kommentálsz. ezt az AMD be is tartotta.
én a helyükben annyit esetleg megtettem volna, hogy indítok egy ellenpletykát 22-éről, meg egyet 29-éről, hogy a pletykaolvasó közönség nagyon ne élje bele magát a dolgokba. nVidiának is volt már ilyen esete.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
daneeeeee
aktív tag
válasz
janos666 #7984 üzenetére
Nem mondtam, hogy hangrendszerrel nincs értelme. Abu "Az AMD a legjobb élményhez fejhallgatót ajánl, de ez nem követelmény, csupán javaslat." mondatából következtettem a fentiekre.
Az első TrueAudio-t használó játékok megjelenésével úgy is okosabbak leszünk.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #7992 üzenetére
Mert ez nem hangkártya. Itt egy hanghardverről van szó, amit össze kell hangolni az adott hangkártya driverével is. Hiába állítod ezt be a Catalystba, ha a hangkártyákat gyártó cégek a saját hardverük driverjébe nem veszik át ezt a paraméterezést. A Creative biztos nem fogja ezt engedélyezni, mert ennek a rendszernek ők lesznek a legnagyobb vesztesei. Már most is szarnak az EAX-re a fejlesztők, hát még a TrueAudio mellett, aminek a támogatása gyakorlatilag csak egy copy-paste a PS4-es portról. Azt nem tudják megakadályozni, hogy a számolást elvégezze a TrueAudio blokk, de azt már meg tudják nehezíteni, hogy a nem általános hangrendszerkiosztásra ne lehessen jól beállítani ezt a rendszert.
Jelen pillanatban lesz két profilozott rendszer a fülessel és az Eyefinity-vel, mert ez jól beparaméterezhető. A többit meg majd akkor, ha a gyártók hajlandók átvenni. Technikailag az AMD-nek nem sürgős, mert a WDDM-en keresztül csak őt tudják etetni a rendszerüket, és a PS4-es portokról meg másolgatják majd a fejlesztők a TrueAudio kódot, az EAX-re meg szarnak ahogy eddig is. Persze a felhasználónak ez a csatározás nem lesz jó, de minden cég próbálja a saját érdekeit védeni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #7994 üzenetére
Ha a HDMI-n megy ki a hang, akkor nyilván nincs közte hangkártya, tehát a beállítások megmaradnak. De a TrueAudio más hangkártyán is átmehet. Mondjuk egy X-Fi-n. Ott már simán lehet harcolni a rendszer ellen.
Persze az tényleg kérdés, hogy mennyi értelme van, mert ezek sajnos már halottak, ugyanis a Windows szoftveres stack-je nem elég jó a hardveres feldolgozáshoz. Nem viccből megy az AMD a WDDM-en keresztül, és a PS4 miatt a TrueAudio támogatása tényleg csak egy copy-paste.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
janos666 #7994 üzenetére
sztem nem érdemes ezen előre stresszelni, mert kell egy kis idő, hogy beérjen a dolog SW oldalon. ha van egy hangyányi esze az AMD-nek, akkor hozni fognak megoldást a többhangszórós rendszerekre is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
janos666 #7998 üzenetére
én most úgy vagyok vele, hogy az AMD bizonyítson egy kicsit. borzasztó sokat dumáltak az elmúlt hónapokban, várom szeretettel a Mantle-ös BF4-et meg az első TrueAudios játékot (a Thief lesz, ha a memóriám nem csal, ahová tényleg nagyon passzol a technológia). ha ezek jók lesznek, és ne adj' Isten kihoznak egy olyan drivert is, ami legalább a HD6000-es széria szintjén van problémamentességben, akkor elgondolkodom rajtuk.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #7998 üzenetére
Ha 3rd party hangkártyád van, akkor lesz egy belső interfész, amit lehet támogatniuk a többieknek. Ezzel a hangkártya lemásolja az AMD beállításait. A Realtek már jelezte, hogy őket ez érdekli, de szerintem a többi alaplapi hangcuccot gyártó cég is így van ezzel. Akinek ez hátrányos az a Creative. Őket ezzel simán ki lehet végezni. Meg ez nem olyan, mint az Aureal csata régen. Itt a TrueAudio terjedése automatikus, mert akkor is megveszi a user, ha nem tudja, hogy erre szüksége van. Pár hónapon belül behozzák a Creative install bázisát, és akkor még ott van az is, hogy az EAX támogatása nehézkes, míg a TrueAudio kód PC-re egy copy-paste a PS4-es portról. Ezzel a Creative nem tud versenyezni. Az NV vagy az Intel tudna, mert ők is meg tudnák oldani ugyanazt, amit az AMD, és szintén automatikus lenne a rendszerük terjedése.
De igazából az egész tök lényegtelen, mert jelenleg a TrueAudio az egyetlen életképes alternatíva a hangzásra. Vagy igazodsz hozzá, vagy lemondasz róla. Nincs harmadik választásod, mert a Creative támogatásával már leálltak a fejlesztők. Esetleg a konzol lehet alternatíva. Az természetesen "bekapcs és működik" rendszerű.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #8096 üzenetére
A VESA megoldása sem működik másképp. Annyiban eltérő, hogy a harmadik puffert nem kell a kijelzőbe moduljába másolni, mert a hardver képes belsőleg küldeni a jó adatott. Tehát nem használ szoftveres hacket a tripla pufferelésre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #8104 üzenetére
A Mantle működik akkor is, ha nem a Kaveri a VGA párja.
A játékok esetében a HSA funkciókhoz kellene a Kaveri, de ahogy látod a fejlesztők inkább lebutítják a PC-s port játékmenetét. Ezt az EA az Ignite mellett 2018-ig fogja csinálni. Bármennyire is fáj, de nem kizárt, hogy 2018-ban kapunk először olyan FIFA-t PC-re, amit idén kaptak a konzolosok.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #8106 üzenetére
A Mantle csak szoftveres limitációkat old meg, míg a HSA hardvereseket. A kettő nem váltja ki egymást.
De egyébként a PCs gaming szempontjából a HSA-nak nem úgy lesz jelentősége, mint a konzolon. Utóbbin beépíthetik a jobb funkciókat a játékmenetbe, míg PC-re ezt mindenképp át kell dolgozni, mert nem érhető el mindenhol a HSA. Az aktuális kiadói nézetek szerint, ha a konzolos játékmenet nem portolható PC-re, akkor úgyis lesz egy Android port, és annak az alapvető játékmenetéből kapunk egy felturbózott PC-s portot.
Még csak a FIFA esik ebbe a körbe, de ha valakinek mondjuk az a kedvenc játéka, akkor tekintve a PC-s ökoszisztéma lomhaságát mindenképp vegyen egy konzolt hozzá, mert rövid időn belül nem kapjuk meg a konzolos játékmenetet. Mantle ide vagy oda, ezen szoftver nem tud segíteni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #8213 üzenetére
Nem tudom. A Frostbite Team főleg a Mantle-t tartja elengedhetetlennek PC-n. Ezért is váltak ki a DICE-ból, hogy az EA nagyobb terepet adjon nekik, és a Frostbite játékok portolását direkten ellenőrizhessék és segíthessék.
A Nixxes más problémákkal küzdött, mint a többi Mantle-t igénylő csapat. Nekik mindig is a shader fordítással volt gondjuk. Nem szeretik az ubershadereket, mert bár jól fut a hardvereken, de kellemetlen a menedzselés része. Enélkül viszont mindig sebességproblémáik voltak, ezért váltottak API-t.
Bár ma tényleg a draw call-t halljuk állandóan, mint problémát (és tényleg ez a legnagyobb gond), de nem egy gond van a DX-szel, hanem több tucat. Más fejlesztőknek más lehet a problémájuk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #8270 üzenetére
Az MSAA minősége ezért esett, mert megváltozott az előző generációban a motorok felépítése. Olyan technikákat kezdtek alkalmazni a leképzőben, amikkel az MSAA nem volt kompatibilis. Ez az új generációban még jobban kiterjed, bár lesznek motorok, amelyek valamilyen szinten kompatibilisek maradnak, de az analitikai élsimítás így is sokkal jobb opció.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
janos666 #8332 üzenetére
Ez azért van, mert nem értetted meg igazán a filmet.
A VR-hez a mátrixban nem kapszula kellett, hanem egy 15 centis szurony-csati, amit a két agyféltekéd közé beépített aljzatba toltak be. A kapszula maga nem is létezett, csak a mátrixon belül, és nem volt más, mint 1-1 program. A kék kapszula törölte volna a vonatkozó emlékeket és a vágyat, hogy kitörjön a rabságból, míg a piros kapszula egyfajta jeladó-kód volt, mely azonosította a mátrixra kapcsolt személy fizikai világban elfoglalt tartózkodási helyét a "végtelen mezőkön" és elindított egy leválasztó-protokollt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
janos666 #8336 üzenetére
Csak magamat tudom ismételni. A kapszulának semmi köze a virtuális valósághoz, a választást jelképezi. A reklámban ott van ,hogy nem kell kapszula, és vedd hozzá, hogy a következő csúcs-radeonok hibrid hűtéssel jönnek.
Szerintem kicsit túlreagálod ezt a VR témát. Messze van ez még. 1-2 év mire tényleg jó is lesz. OR ami a legkészebb ilyen termék jövőre még csak HW szinten lesz kész, SW-es oldalon továbbra is csak DEV cucc lesz.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz
janos666 #10068 üzenetére
csak ha jól tudom nincs 4k-s pdp monitor. Szóval sajna még millió billió forintért sincs tökéletes monitor, az ember "kénytelen" olyat venni, amire az jó.
Szóval én szívesen bámulnék egy CG318-4K-s eizo-t, mégha 9 msec-es is
Csak az a 4000 fontos ár... az picit meredek
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
HSM
félisten
válasz
janos666 #10068 üzenetére
A mozgás terén a legnagyobb baj az összes LCD technológiával, hogy képváltásnál is megy a világítás, ami keményen mossa a képet.
A Plazma kijelzőket én is imádom, de nekem OLED nem kéne. Amúgy ilyen téren is tetten érhető némi fejlődés, pl. az ULMB mód néhány monitoron, pl. a G-sync IPS-ben: [link].A Thief-ről én is sok nagyon negatív kritikát olvastam, hogy kb. egy DSP effektet használtak benne, azt is ész nélkül, és egy okádék lett az egész hang terén.
Ugyanakkor valahol YT-on volt egy igen ígéretes videó valami lövöldözős játékból, ami eléggé ott volt. Asszem PS4 cím volt.
Én amúgy főleg a régi Colin rallykban szerettem nagyon az EAX-ot, nagyon sokat dobott a hangélményen. Fák, kövek, falak, mindnek megvolt a jellegzetes akusztikája, nagyon meggyőző volt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
janos666 #10072 üzenetére
Nem ugyanazt csináljuk... Mivel én programozok, így nincs elég nagy felbontás, és nincs elég sok monitor
Ráadásul utálom a pixeles képet, szóval nekem a 27" @ fullHD igencsak határ (szokni kellett egy ideig a 23" után). 27" fölött csak 1440p-t vagy 4k-t tudnék elviselni.
Ha a perifériás látóteremet akarom befedni, arra majd ott lesz a rift/vive.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
HSM
félisten
válasz
janos666 #10080 üzenetére
No igen. Így stimmel a nagy méret.
Nálam kb. egy méterre van, így épp jó a FHD 24"-on, de már határeset.
Egyébként világosíts fel, nem teljesen értem ezt a kontrasztos dolgot, amiről beszélsz.
Még a wikipedia-t is fellapoztam biztos, ami biztos alapon [link], pedig van némi fotós tudásom is, mégis mire gondolhattál, de nem jutottam közelebb az igazsághoz. Remélem nem a definíciószerű kontrasztra gondolsz, ami az említett paneltípusoknál a "tökéletes" feketéjük okán praktikusan akármekkora lehet. (0-hoz nehéz korrekt arányt megadni)
A jelenlegi (nem épp csúcskategóriás) IPS monitorom (Dell P2414H) tud a kalibrálási eredménye alapján a beállított 120cd/m2 fehér fényerejéhez 0,15cd/m2 feketetét, és így 816:1-hez valós kontrasztarányt.
Aláírom, ha állandó, teljesképernyős "korom fekete" (RGB 0,0,0) képet nézek, nem szép (sőt, ronda), nem egyenletes, és nem "fekete". Ugyanakkor ezt a sokkot feldolgozva a mindennapi felhasználásban ez semmiféle gondot nem okoz. A fotók kellően "szépek", az én szóhasználatomban bőségesen kontrasztosak is, a filmek szintén nagyon jól mutatnak, játékokban sem volt még semmi gondom vele, az említett blur hatáson kívül, ami minden fix világítású LCD sajátja.
Persze, megértem, ha emiatt jobban tetszik az OLED/PDP képe (nekem is), de korántsem olyan súlyos a helyzet szerintem, mint ahogy leírod. -
Xmister
senior tag
válasz
janos666 #10117 üzenetére
Nem tudom, nalam pl. LA Noire (30fps limit) darabos 60Hz-en, de 30-on nem. Igaz, ezt TV-n szoktam jatszani, de gondolom monitoron is hasonlo lenne.
Vagyis darabosság helyett inkább néha ugrik egyet. A lenyeg, hogy erezhetoen folyamatosabb azonos frissítési frekvencián.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
janos666 #12805 üzenetére
A Vulkan mar letezik igen, es gyakorlatilag ugyanaz mint a mantle, csak mindenen mukodik. Viszont a dx12-vel ellentetben nem csak W10, sot nem is csak windowsos, ugyhogy sokkal elterjedtebb lesz mint a mantle.
Az amd kartyak pedig nem dx11.xx hanem 12.0 tamogatasuak kiveve a tenyleg regieket. -
Xmister
senior tag
válasz
janos666 #12805 üzenetére
A jelenlegi GCN GPU-k FL 12_0-sok, ahogy a MW1 is. A régi GCN GPU-k FL11_1-esek (ezt nem összekeverni a DX11(.1)-el), ahogy a Kepler is.
A MW2 FL12_1-es (ezt sem összekeverni a DX12.1-el, olyan még nincs).
Ezeken kívül az összes GCN TR3-as, az NV-k pedig Keplertől felfelé TR2-esek.Összefoglalva: Jelenleg egy GPU sincs, ami a DX12 összes funkcióját támogatná, mindkét tábor tud valamit, amit a másik nem. A legvalószínűbb, hogy olyan játékok jönnek, amik a metszetet követelik meg, és maximum ezen felül lehet 1-2 effekt, ami csak egyik oldalon megy.
A lényegi kérdés igazából az, hogy az a bizonyos metszet melyik oldalnak fekszik majd jobban. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #12805 üzenetére
Elég közel áll a Vulkan a lezáráshoz. Valószínűleg augusztusban megtörténik. Aztán ki kell dolgozni a conformance teszteket, amit szerintem már csinalnak, szóval innen úgy ősz vége látszik a Vulkanra.
A Mantle-t csak olyanok fogják használni, akiknek olyan dolog kell, ami szabvány API-ban nincs benne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yllgrim
őstag
válasz
janos666 #17067 üzenetére
Ha leegyszerusited a kerdeskort es abbol indulunk ki hogy az AMD eroszakolta ki a DX12-t akkor vegul is megoldottak, nem?
A jelenlegi DX12 "benchmark" - AotS meg kezdetleges, majd idovel lesznek kifinomult programok ahol lehet tesztelni akkor erdemes lesz megnezni ujra.
(#17069) Malibutomi: gondolom technologiara akart ezzel utalni. Nincs ezzel gond, a gyozelem abban testesul meg, hogy most van a piacon 3 AMD altal kitalalt API a piacon es erre van kesz hardveruk meg jovokepuk, a kerdes hogy penzuk is lesz-e hozza hogy beerjen a gyumolcs vagy marad a kuka.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Televan74
nagyúr
válasz
janos666 #17145 üzenetére
Van egy vicces gondolatod amin jót nevettem. " Ezeket összerakva térben és időben szerintem teljesen egyértelmű, hogy az AMD azért akarta a Mantle-t és DX12-t, mert elbénázták a DX11 driver-üket"
Talán inkább a játékiparnak volt rá nagyobb szüksége.De nem offolok tovább. Mert ez a találgatós topik!
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
janos666 #17150 üzenetére
Tovabbra is forditva ulsz a lovon.
Mennyire valoszinu az hogy annyira bena az AMD, hogy nem tud javitani a driveren, helyette rengeteg meloval ir egy API-t, mert a jovobelatnak, es tudjak hogy majd a Khronos atveszi Vulkan-kent, meg az MS hasonlot csinal DX12-kent es akkor majd jo lesz minden?Semennyire.
A pont ott van hogyaz AMD drivere ha lassabb is alralanossagban ez csak par szazalekot jelenthet, nem tudom honnan jon egyesekbel ez a NV driver sokkalsokkal gyorsabb.
Ha annyira hatranyban lett volna az AMD a driver miatt ahogy te itt irod, akkor uj GPU-k helyett is egyszerubb lett volna csak azon javitaniuk, hisz az ocska driverukjel is hozzak az NV szintjet jatekokban, ha ennyit gyorsulnabak a javitott a drivertol, akkor az NV ugy lemaradt volna mint a szel.Ergo: a Mantle/Vulkan es a dx11 driverek javitasa/nem javitasa kozott nincs osszefugges.
Ja igen a Khronosnak lepasszolas...azert kapta meg a group a kodot, mert az Openglnext nem haladt sehogy...de talalsz itt a forumon is hamar olyat aki majd amellett kardoskodik, hogy a Vulkannak nincs is koze a mantlehoz.
[ Szerkesztve ]
-
Panzika
tag
válasz
janos666 #20536 üzenetére
Hát nemtudni hogy a spec alapján érdemes-e váltanod.
480: 5.5-5.8 TFLOPS
1070: 5.9 TFLOPS
Mem. Band.: 256GB/s-256GB/s
L2: 1070: 2MB-480: 4MB
Memória órajel: 1070: 6Gb/s-480: 8Gb/s
Minimum táp: 1070: 500W 30A-480: 450W 33A
Processzor: 1070: i7-6700-480: i5-6600
Memória menny.: 1070: 16GB-480: 8GBEzek tekintetében jobb választás a 480, meg olcsóbb, a "fándörz parasztvakítás edisönnél" meg mégjobb szerintem
De te tudod hogy mire költesz, én nem szeretnék beleszólni
[ Szerkesztve ]
Magyarországon az egy főre eső hülyék száma: kettö! (Hofi Géza)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.