Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
schwartz
addikt
Valahol megertenem az nv-t ha nagyon kielezett lenne a verseny. (50-50). De nem, ovek a piac 80%-a es akkor abba fektetnek energiat, hogy a vasarloikat arcul kopjek? Foleg az enthusiast reteget. Miert kapcsoljam ki az effektet ha amugy megugrom az ajanlott rendszerigenyt? Miert ne vegyem meg a Witcher3-at ha azt a jatekot vartam egesz evben? Szamomra nem all az a nezet, hogy 50 dolcsis jatek nem er meg x osszeg befektetest (itt jon a kepbe a mesterseges korlatozas alltal kivaltott undor) Nincs az, hogy inkabb nem jatszom a Witcher3-at vagy jatszom helyette mast. Nincs az, hogy kikapcsolom az effektet. Az van, hogy veszek AMD-t.
If he dies, he dies.
-
#85552128
törölt tag
Meg játékfüggő is...
Egy Sniper Elite 3 alatt 60 FPS-sen biztos nem annyit fog zabálni mint mondjuk egy Crysis 3, BF4-et futtatva ugyanolyan FPS targeten...
Nálam még a CSGO 300 FPS-sen sem melegíti be a kártyát annyira mint mondjuk egy DA:I Vsynccel 40-60 FPS-sen. Ugyanúgy a Garry's Mod 60 FPS Vsynccel max. 600 MHz-ig megy fel a 970, szóval atttól függ mivel nézték...
Ezért is tesztelik legtöbbször a Metro Last Lighttal mert az elég jól terheli még ma is a kártyákat.Ennek a Frame rate targetnek is akkor látom értelmét ha a vsync-et valaki nem akarja bekapcsolni, a játékban pedig nincs lehetőség "normális" FPS szabályozásra mert több száz/ezer FPS-en futtatni valamit tényleg nincs értelme.
(#15322) oliba: Már a 260X-nél is láttam, hogy eléggé pazarlóan működik a PowerTune... Ha elindítottam egy böngészőt már rögtön felrántotta 1188 MHz@1.25V-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
DX 12-ben 100%, hogy sokkal nagyobbat üt, és tartósabb lesz a HBM miatt. Kérdés, hogy tényleg elég lesz-e a 4 GB memória, és megjelennek-e pl masszívan Maxwell gyilkos 10 async shader szálas játékok a kövi 1 évben... Megint kint lesz egy zseniális újítás, korát beelőzve, csak mire komolyan kellene, már kint lesz a Pascal is. (Igaz 14 nm Fury is, addig imádkozzunk ne menjenek csődbe. Majd kapnak az IMF-ből :d)
-
#35434496
törölt tag
-
-
-Solt-
veterán
Nálam elsődleges célpont a Fury X, és ahogy írod, pár százalék valóban nem számít. QHD felbontás a cél, szeretnék egy FreeSync-s 27-s monitort.
NV addig nem pálya nálam, amíg nem támogatják az Adaptive-Sync-t, de ha azonos áron a 980Ti jelentősen gyorsabb, akkor nem adok pénzt a Furyért sem egészen addig amíg nem csökkentik az árát. A végső lökést majd a DX12-s tesztek adják meg.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
#85552128
törölt tag
Nekem egyelőre FullHD + 1.5-2.0x vagy jobb skálázás (ahol működik és úgy már nem kell AA) a cél.
De egy jó Free/G-synces 1440p-s monitor sincs kizárva a későbbiekben oda meg azért "illő" valami 980Ti/Fury szintű kártya.Guru3D-vel szerintem nem lesz gond, max a fogyasztás számolásukkal A lényeg a 980 Ti-vel való összehasonlítás, még ha a többi kártyát nem is mérik újra akkor sem lesz nagy különbség a többi teszthez képest. TPU is készült remélem!
[ Szerkesztve ]
-
Komplikato
veterán
Na igen, azért felmerűlnek kérdések. Egyik teszben pl. 49 fok volt terhelve a kártya, másik teszben meg 58 fok. Elég nagy a szórás, nem?
Amit én nem értek, volt ahol BF4 alatt nem virított a kártya, pedig hát ugye Frostbite. Volt ahol régi UnrealEngine alatt sem. Viszont meglepő módon jó volt Far Cry 4 és Metro LL alatt, pedig az meg Dunia motor. Ezt így hogy hozták össze?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
nagyúr
Ezzel a hűtéssel és tipikus fogyasztással tuti nem throttlingolt sehol.
(#15933) Komplikato
Más volt a környezet... semmi jelentősége.
BF4 (meg a frostbyte motor jelenlegi változata, mert a DAI is rossz) ezek szerint ROP limites azért van közel a szintén 64 ROP-os GTX980-hoz és 290-390X-hez.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
rocket
nagyúr
Az latszik azert, hogy szokas szerint az AMD a benchmark jatekokra gyurta eddig a drivert, igy szulettek nagyon csunya eredmenyek, mint pl. az altalad leirt ket jatekban, amik nem nevezhetok gyakorta hasznalt teszt jatekoknak.
Ez megjobban csufitja az amugy sem rozsas osszkepet.Nem sok oldal kovette az AMD tanacsait a teszteleshez, pedig meglettek valogatva
Szornyu egy ceg."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
16nm es a TSMC helyett, 14nm es a GlobalFoundries kettose megadja a kerdesre a realis valaszt.
Az mara mar tisztan lathato, hogy az AMD nem kepes tanulni a hibaibol, inkabb ujra elkoveti oket, megint jon a kisebb csikszelesseg eroltetese, egy olyan cegnel ami semmit nem bizonyitott nagyobb lapkakkal (200mm²+), nagyobb csikszlessegen se.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jövő ősz az nagyjából másfél év. Na jó egy és negyed.
Jellemzően a GPU-kat a Wipro vagy a Synapse csinálja. Egyikük sem jelzett FinFET GPU-t tape-outot.
Azt egyébként számold bele, hogy a Synapse a Fiji GPU-t 2013 októberében tapeoutolta ugyanakkor, amikor a Tonga-t. Viszont az interposer ezt az egészet megbolondítja, mert hiába adható ki a lapka mondjuk háromnegyed év múlva, az egyéb komponensei nincsenek készen. Logisztikai problémák is vannak, mivel eddig egy bérgyártó felelt az összerakásért a tokozásig. Mostantól kettő, vagy három fog. A Fiji is úgy készül, hogy a TSMC legyártja, és megy az UMC-hez a HBM-ekkel együtt. Az UMC rárakja az interposerre az egészet, és teszteli az összeköttetést és a tokozást. Majd megy a Hynixhoz memóriatesztelésre, ahol kész lesz.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sokféle szempont szerint lehet hasonlítani a lineupokat.
Ez a baj. Ha lenne benne logic, akkor lehetne trükközni.
Pontosan. A HBM1 nagyon fontos, de nem veszitek figyelembe, hogy júniusig az AMD-n kívül egyetlen egy cég sem kapott HBM1 termékmintát. Így honnan jön a tapasztalat? Azt amúgy aláírom, hogy szerintem ezt a Hynix elrontotta, annak ellenére, hogy beelőzték a HMC-t. Gyakorlatilag el tudják mondani, hogy kész a HBM és az AMD megérett erre, de ennyi. A Micron nem tudja elmondani, hogy kész a HMC, viszont mindenkinek osztottak termékmintákat már a kezdetektől, tehát nekik a tömeges átállás valószínűleg problémamentesebb lesz.(#16774) Jack@l: Ja értem. Egy anonim fórumbejegyzésre épül.
Lesz 8 GB-os Fury. Látható volt az E3-on. Jelen állás szerint Fury VR lesz a neve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
Alacsonyszintű elérésnél elvileg éppenhogy nem lesz driver a VRAM és a program között. A notebookos optimus meg hasonló VGA-váltogatós mókák is emiatt gázosak, mert a program garázdálkodik a VRAM-mal, nem a driver, így nem lehet tudni, hol van a képbuffer, amit át kéne másolgatni a vezérlők között.
-
Komplikato
veterán
"Kérdés, hogy az eredetileg pletykált 625MHz-cel hogy alakulna a fogyasztás és a sebesség?"
Nem követem napi szinten, de a múltkor megszellőztette driver hiba okán lehetséges ram tuningos arcok egyike sem mérte meg?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
#00137984
törölt tag
A GTX 9600GT nálam elég jól a 725MHz-et is elvitte, de azt a Sapphire HD4850-et alapórajelen tudtam csak hajtani, mert nem birta a tuningot. Nálam igy nem volt akkora teljesitménybeli eltérés. Csak remélni merem az R9 Nano nem lesz ilyen antituning darab.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Az egyéb gond az akkoriban is a játékok volt. A Crysis, Witcher és a Gears of War játékokban nyomtuk és ezekben az alacsony órajelek visszafogták a fejlettebb és számszerűleg is több shadert a HD4850-ben. Tesztek is készültek ennek a hatására és szerintem nem az akkori Athlon64 X2 7750BE miatt volt ilyen CPU-limitem, mert a HD4870 teljesitménye is éppen elég volt játékra. Az egészen más kategória HD6850 (és CPU-nak Phenom II X3 720BE) magasabb órajeleken és csak kevéssel több 1024 shadert használva már FullHD-ban is használható volt. Azért írtam ezt most le, mert félő az R9 Nano a teljes shader tömb ellenére, de az alacsony órajelek miatt kevésbé lesz olyan erős teljesitménnyel megáldva mint ahogy számitottunk rá az előzetes információk alapján. Ez is találgatás persze, ezért kiváncsian várjuk a teszteket.
-
Malibutomi
nagyúr
Igazabol abban amit irt nincs tevedes.
Nem kap néhány weboldal mert kevés van belőle - igaz keves van belole
AMD -nek joga van megválogatni kinek ad - igaz joga van hozza
Akik kimaradtak az osztogatásból,most sírnak mint..... - igaz ez is.
Ezzel egyutt az is igaz amit irsz, az AMD valamiert hihetetlen benan csinalja a kommunikaciot, nem is ertem egyebkent. Ezzel pont azt erik el hogy mar elore huzza a szajat sok ember.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amihez mindenképpen szükséges egy olyan piaci bum, amitől bekövetkezik a nagymértékű növekedés. A kettő lényegében együtt jár.
(#17477) Jack@l: Manapság csak kockázattal lehet sokat nyerni. Szóval aki kevés pénzt akar csinálni az kösse le a pénzét a bankban egy biztonságos értékpapírra.
(#17482) Ren Hoek: Őszintén szóval vannak kétségeim, de amiket az elmúlt fél évben a VR-ről mondtak az ipar érintettjei minimum bizakodásra adnak okot.
A kórházi adatbázisok senkit sem érdekelnek. Ami érdekes az a CT/MRI/röntgen/ultrahang. Ezekbe mind egyre erősebb hardver kell, és költenek is rá. A VR a CT/MRI kiterjesztése lehet a jelen állás szerint. Erre vonatkozóan még az Oculus is csinál kutatásokat, mert a kórházaknak a szükséges szoftvereket nagyon komoly pénzért lehet eladni.
A többiek ezekért a piacokért akkor szállhatnak versenybe, ha elkészülnek azok a szabványos API-k, amelyek például képesek beolvasni a legutolsó kamerapozíciót még a képszámítás előtt. Ez valójában az AMD VR implementációjának igazi előnye, mert a LiquidVR képes erre, de semelyik más csomag nem, és emiatt túl régi kamerapozícióból születik meg a tényleges képkocka. Ezzel az NV és az Intel, illetve a többiek nem tudnak mit kezdeni, mert az összes szabványos grafikus API tiltja, hogy a jelenetszámításhoz használt kamerapozíció megváltozzon. Ez az első dolog, amit az Oculus leadott szabványosításra a Microsoftnak és a Khronosnak, és valószínű, hogy ez lesz az első funkció, amit az új DirectX és Vulkan verziók 2017-2018 környékén kihasználhatóvá tesznek. Az AMD viszont ezt nem várja meg, és már 2015 végén kihasználhatóvá teszik a Mantle-ben.
Ezért érdekes a VR szempontjából az AMD. Senkit sem fog érdekelni, hogy az Intel és az NV a Microsoft és a Khronos miatt nem képes a legfrissebb kamerapozícióból számolni. Csak az érdekli a megrendelőt, hogy az AMD megoldotta, de nem fogják megkérdezni, hogy miképpen. Ebből a szempontból tényleg van ráció abban, hogy a VR iránt érdeklődő befektetői csoportok megkörnyékezik az AMD-t. De ugyanakkor mindez elmélet. Maga a piac kialakulóban van, tehát benne van az a kockázat a dologban, hogy a VR-t a professzionális területek mégsem kapják annyira fel. Nyilván ez már nem technikai kérdés. El kell dönteni, hogy az ismert kockázati tényezők mellett mekkora az a maximális befektetés, amely a várható hozam tekintetében megéri.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hugo chávez
aktív tag
-
Jack@l
veterán
Tonga 4 gigával, 256 bittel, 0 fejlesztési költség.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
UnSkilleD
senior tag
ez a kevés rop sok shader szerintem jelenleg nem a legjobb megoldás a mostani motorokra, ha mondjuk a motorok 50%-a compute shaderben lenne megírva akkor jó lenne de ettől nagyon messze vagyunk
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még van, de nem sokáig. Azért az elmúlt hónapokban voltak rendezvények arról, hogy az API-t ugyan támogatják, de nem ajánlott. A Dishonored 2 vezető motorprogramozója előre elmondta, hogy DX11 fut a program, de rossz lesz az élmény. Az új Frostbite motor hivatalos gépigényében ott a WDDM 2.0-ra való ajánlás. És erről már tudni, hogy következő nagyobb frissítésben, vagyis fél év múlva ez már nem ajánlás lesz, hanem minimum követelmény.
Persze, hogy hülyeség. Minek arra annyi VRAM? Egyszerűen a gyártók annyit pakoltak rá, mert nem volt referenciamodell, de az AMD OEM ajánlásában még mindig 4 GB szerepel. Megmagyarázni senki nem tudja, hogy mi értelme, egyszerűen csak jobban hangzik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért most nem lehet játszani a 4 GB-os VGA-kkal? Nekem a 2 GB-ossal sincs egy deka gondom se.
Én nem építenék többet multi-GPU-t. Nyilván az a változás, ami történik az API-kban bizalomgerjesztő, de nagyon sok motor csak a heterogén multiadaptert fogja támogatni, tehát az IGP+dGPU kombinációt. Egyszerűen csak azért, mert ennek jóval nagyobb a piaca.
Magasról teszek rá, hogy nekik mit könnyebb eladni. A baromság az baromság. És mondok jobban: baromságot szül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yllgrim
őstag
En is pont ezt nezegettem, elegge sporoltak AMD haza tajan, fer meg oda anyag boven. Remelem ezek csak ovatos becslesek, ideje befuteni NV-nek
Remelem egyre gondolunk
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Televan74
nagyúr
Én nem a feltételezett technikai infóra gondoltam,hanem csak magára típusra.Ezek még találgatásos specifikációk az én is tudom.Majd ha kint lesznek a tesztek akkor döntök, de az még messze van(2016 Q3).
De igazad van,írhattam volna a link helyett hogy Greenland Pro és akkor nem tudsz belém kötni.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
nagyúr
-
#45185024
törölt tag
Szerintem egyszerűen túl optimisták vagytok.
Pont nemrég volt egy cikk hogy a csíkszélesség csökkentés ma már nem hoz olcsósítást és megbukott a Moor törvény is. Hiába a 2*2 es szabály miatt csak negyed annyi szilícium alapanyag de annyival drágábban gyártják le a 14 es csíkszélességben hogy nem olcsósítja a termelést, de ha azt esetleg igen az eladási árat már biztos nem.
Persze biztos lesz majd egy 400 as széria GDDR5X memóriákkal 14 es csíkszélességel , de hogy nem dobják ki a piacra féláras leértékeléssel a 300 as családot az biztos.
A Mobility AMDk lassan 4 generáció óta így neveződnek át
Vagy volt polc söprés a 7950, 290 kategória gyártás megszűnésekor?
Mert én nem emlékszem ilyenre.
Szóval ha a videocardz magazin Rebrand szót fog említeni a 400 szériánál és belinkelem majd ide akkor kitől fogok Pezsgőt kapni ?[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
Nem tudom neked mit jelent a jóval több,de nekem sehogysem jön ki jóval több
TPU szerint egy Fury X terhelés alatti fogyasztása 280W ha már csak ezt megfelezzük a csíkszélesség váltás miatt már az 140W.Ez mellett még egy csomó mindent fejlesztenek a GPU felépítésében,ami mégnagyobb hatékonyságot eredményez
Persze biztos hogy nem pont 140W lenne egy Fury X 14nm-en,de ha hozzáadjuk a GCN4 újításait 130-140W szerintem biztos megvan[ Szerkesztve ]
-
Z10N
veterán
A 786, 793, 800 nem eleg kozelito ES-nek? A 2304spu pedig ket konfignal is szerepel. 1200-t realisnak tartom.
Ahogy Malibutomi is emlitette a command processor is es sok minden mas is uj lesz. Szoval lehet eleg lesz ennyi cu, mint anno az optimalizalt/finomhangolt Barts es Cayman-nal.
Fules pedig kikereste a pstate profilokat:
mem hi: 6000
mem mid: 3200
mem low: 1000
gpu low: 300
gpu mid: 974
gpu hi: 1154[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
Marmint, ha az ES tud 800-t, akkor a 900 mar eleve nem lehet kohogos, igy a vegleges teljesen hiheto 1200-n.
"Az órajel pedig függ a processztől és az architektúrától is - lehet, hogy 900MHz is köhögős lesz, meg az is lehet, hogy simán megy 1200-at."Ui: A video-t ujranezve kezd korvonlazodni mit is akarnak elerni.
"Polaris is different enough from GCN that it can be considered a new architecture. The ALUs are not the same, the Command Processor is not the same, the caching is not the same, the CUs aren't the same, the RBEs aren't the same, the memory controller is brand new."
"Polaris is bringing brand new geometry processing units, new memory controller, new Command Processor, new CUs and thus improved FP32 performance per clock, improved caching, dedicated 4k media processor and a re-organized front end."
"With a new command processor, DX11 CPU overhead is fixed on Polaris. Improved geometry processors means that nvidia's tessellation strength is gone. Improved CUs means that AMDs Polaris can now tackle a wider array of shaders with improved performance per clock thus limiting the impact of nvidia optimized shaders. Improved performance per watt negates nvidia's strength in that dept. AMD hired Scott Wasson in order to improve their frame pacing. Multimedia cores for Shadowplay-like accelerated 4K video capture. HDR feature for improved color reproduction (new Display Engine)."
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
Azert azt belathatod, hogy bar uj gyartastech-rol es csikszel-rol van szo azert eleg valoszinutlen, hogy +6,25%-nal falba utkozzon. Ha tenyleg olyan bonyolult lenne a uarch akkor az ES se 800-n nyitna.
Az 1200-t pedig mint mondtam a pstate profilra alapozom (1154). Ennel mar alakul: 5317,632GFLOPS.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen