Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
smkb
őstag
Attól olcsóbb lesz az előállítása? Nem. Sokkal többe kerü,l mint a HD6870 ez a VGA és alig adhatják többért. Ez itt a lényeg. Nem fog sokat hozni a konyhára. Sokkal jobban fog fogyni atovábbra is a HD6870, és szimplán jobban is megéri az AMD-nek. Ez a kártya egyszerűen gazdaságilag fail a termékvonalban, hacsak nem azért készült, hogy a HD6870 felé terelje a népeket...
-
smkb
őstag
Érdekes... ha itt nem számít a +130mm2 gpu méret, akkor a 389 +130 = 520 nál sem számít nem? A GTX580-on meg kevesebb lassabb vram is van. Akkor? Akkor mondhatjuk, hogy a GTX580 kb azonos előállítási áron készül, mint HD6970, mégis 100 usdvel drágábban adhatja az NV? Mert, ha AMD oldalon nem számít a +130mm2 akkor NV oldalon se számítson...
-
DemonDani
addikt
inkább az a jó, hogy -10el nem igazán kell fps veszteséggel számolni. így aztán 1W is 1W, de nem is 1W-tal lesz kevesebb...
csak érdemes megnézni azért defaulton a játékokat előtte, hogy tényleg ne legyen fpsben magas felárNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
MaUser
addikt
-
-
Tirexi
addikt
Ebben tisztában vagyok ezért is választottam a CM690-et tökéletes szellőzés érdekében.
A mostani GTX-eket még nem láttam 80 fok fölé menni még nyáron sem Crysis közben, igaz nem is esznek egyenként 300-at.Majd meglátjuk Abu.
Amúgy írtam PM-et majd nézd meg plz. (i7 a témája)
-
TESCO-Zsömle
félisten
Szintén Gaming Evolved a Test Drive Unlimited 2, csak azt nem írták oda, hogy a DX11-et támogatja-e. Gyanítom, hogy nem.
Biztos, hogy nem, mert az első rész motorját kapta némi csiszolással.
Atari nagyon szűkmarkúan bánik az Eden-nel, pedig hihetetlen potenciál van a TDU-ban.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Official System Requirements for TDU2:
Minimum Requirements:
Operating Systemindows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo 2.2GHz or AMD Athlon X2 4400+
RAM:2GB
Videovidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870
Sound: DirectX 9.0c-compatible
Hard Disk:14 GB
Peripherals:10-button controller such as Xbox 360 or Logitech Dual-Action
Other:Internet Broadband Connection, Microsoft .NET 3.5 requiredRecommended Requirements:
Operating Systemindows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo 2.2GHz or AMD Athlon X2 4400+
RAM:2GB
Videovidia GeForce GTX 280 / ATI Radeon HD 4870
Sound: DirectX 9.0c-compatible
Hard Disk:14 GB
Peripherals:10-button controller such as Xbox 360 or Logitech Dual-Action
Other:Internet Broadband Connection, Microsoft .NET 3.5 requiredSzerinted a Brazos (350) kicsit megrántva teljesíti a minimumot?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
rocket
nagyúr
Meglepodtem volna nem tunsz fel 2 oran belul
Veglegesben lesz DX11, ennyi
Ezt az OEM-es baromsagot hiaba ismetelgeted, attol meg nem lesz igaz.
Egyetlen hardver oldal nem lesz aki 300wattos limitig fog tesztelni, es olyan se aki a Crysis 2-t DX9 alatt teszteli, innentol meg mivel tudna nyerni az AMD?
Fogyasztas a kutyat nem erdekli ebben a kategoriaban, az ar meg foleg nem (magyarul nem az olcsobbat fogjak venni, mert annak 0.9%-al jobb az ar/ertek aranya) , presztizs gyozelem lesz ez az NV-nek, ami segiti a kisebb kategoriakban az eladasokat."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Tesszellacio, POM, SSAO, plusz az NV mar kuldozgeti az emaileket a hardver oldalaknak, hogy ha tesztelik a jatekot, ne felejtsek el kivenni az AMD driverben a pipat a tesszellacio opcional az "AMD optimized" elol
Ird fel nyugodtan, de kezdjel gondolkodni azert azon mivel fogod ezt kimagyarazni, mert lehet igazam lesz
En is felirtam egyet neked, azt nem arulom el hol van es mi az, mert a vegen meg "veletlenul" torlodik a hozzaszolas, de ha eljott a megfelelo ido nagyot fog utni
Bar amennyi baromsagot osszehordtal itt az evek alatt, ez is csak 1 lesz a sok kozul, amit szokasodhoz hiven majd megprobalsz kimagyarazni
Ennyi eleg is volt mara a temabol, mokuskerek tovabbra is az egesz
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Nem elore kell magyarazkodnod, hanem kezdjel elore gondolkodni azon mivel fogsz majd magyarazkodni ha igazam lesz, mert ugye mindig ezt csinalod, megprobalod megmagyarazni a megmagyarazhatatlant
Talan megkene tanulnod olvasni, de segitek:
"Az AMD csinalhat akarmilyen jo VGA-t, keptelen megfelelo tamogatast nyujtani melle, minden fele Z kategorias Online MMORPG-kel bohockodnak tamogatas gyanant, es a nagy huzo neveken amik honapokon/eveken at ott forognak a koztudatban meg lekesik."
A cimeket amiket irtal egyik se (sot az osszes egyben se) emlitheto egy lapon a Crysis 2-vel.
Majd nezd meg mondjuk aprilis kozepen hany hozzaszolasban szerepel a Crysis 2 neve 1-1 VGA topikjaban, es hanyban mondjuk Dragon Age 2, vagy a Deus EX.Nem a mennyiseg hanem a minoseg szamit, es ezek a jatekok nem fognak evekig tesztekben szerepelni, nem fognak evekig napi szinten keringeni forumokon, mig a Crysis 2 lehet barmekkora sz@r, ott lesz nagyon sokaig mindenhol, ami az NV-t fogja segiteni, nem az AMD-t.
Majd ha egyszer sikerul az AMD-nek az ev legjobban vart jateka cimet megkaparintani, akkor visszaterhetunk a tortenethez.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
smkb
őstag
Power Tune "minőségét" már a vgaspeed.hu-n is olvashattuk gbors által. Nagyon nagy gáz, ha ez fog dübörögni folyamatosan, hogy kordában tartsa a vga-t...
Idézném tőle engedélyével : "Ami pedig még nagyobb baj, hogy a korlátozás nem fix órajelre történik, hanem a core clock folyamatosan billeg, és ez azért a játékok futásán is látható - a maguktól is darabosabb játékokban kevésbé észrevehető, viszont azoknál, amik a default beállítás mellett szinte folynak, a hatás igencsak zavaró."
Egy csúcsdrága csúcsvgan meg ez a minőség megengedhetetlen.
-
smkb
őstag
"Ami a legfontosabb, hogy a PowerTune lehetőséget ad a szabvány betartására, vagyis eladható a termék az OEM csatornákon. "
Ó, akkor pl tehettek volna rá egy billenő kapcsolót is, hogy azt bekapcsolva 300mhz, 0.8v-ra vesz le mindent, igaz úgy megy, mint egy HD5650 de, 300Walatt van, mehet OEM-nek, az meg a juzer felelőssége, hogy ezt azonnal átkapcsolja e... vicces értelmezése ez a 300W limit betartásának ugye te is érzed? NV felteszi a 2 csúcsra járatott GF110-et meg mellé tesz egy ilyen billenőkapcsolót oszt csók? Ezek alapján akkor megtehetné, ha csak ennyi a cél, nem érdekes a minőség, a teljesítmény, csak hogy mehessen az OEM csatornára
-
smkb
őstag
Az általad felsoroltaknak viszont itt ezen kártyáknél semmi értelme. Minek használna bárki egy lekorlátozott 290w körül menő 2gpu-s szörnyet, mi a jó abban hogy nem 375wattot eszik neki, hanem "csak" 290-et, cserébe vannak látható recegések az órajelingadozás miatt? Senki. Akkor vesz egy HD6970-et és kész.
Itt az egyetlen cél a powertunenak ahogy te is írtad, hogy a 300w alatt lehessen neki létező üzemmódja, hogy OEM plecsnit megkaphassa. Ez meg legolcsóbban egy kapcsolóval valósítható meg. Totál felesleges ide kifinomultnak tűnő powertune...
-
DemonDani
addikt
Mert gondolod amugy hogy a "nagyobb hw" oldalak gamelnek ezekkel a cuccokkal? kétlem, hogy ilyenre lenne idejük, mikor tesztenként 10-15 játékkal 6-9 beállítás alatt kell lemérni legalább 4-5 VGA-t...
Ráadásul azért tegyük már hozzá, hogy ez "pro" szinten jön elő, mikor valaki beteszi a Crysis-t felmegy netre és napi 10 órában osztja vagy betol egy szimulátort, és lehúz benne 30-40kört, igen is meg lehet azt érezni, ha néhány ms-mal máshogy viselkedik az autó, vagy késik a lövés...
(quake3azok rendszeresen, 40feletti pingnél bizony nem ritka már az "én lőttem előbb" meg "eh mé nem találta el", na meg az is hogy "e ez meg hogy találta el" ...)(#4109) Abu85
Na ja, de ez akár akkor még -20%nál is lehet kevesebb... mert mint mondtad, van hozzá tartozó "láthatatlan" hw-es vezérlés is... és azért 350-től a 300 még messze van, most nem arra akarok célozni hogy több lesz, mert matematikailag elégnek kéne lenni-e, de
1, nem tudjuk miben kell 300-at teljesíteni, és nagyon nem mindegy hogy miben elég csak a powervirusoknak titulált tesztekre gondolni.
2, sosem tudjuk meg mennyire korlátozzák.[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
DemonDani
addikt
A tudomány jelenlegi állása szerint az emberi agy 30-40 ms-os késést észrevesz, de kevesebbet nem.
ez is eléggé relatív dolog, csak egy példa a hallás is 20Hz-től 20kHz-ig terjed általános esetben, és fiatal "strapálatlan" szervezetnél, viszont ott a legendás barna hang , nameg tény hogy az érzékelni képesek vagyunk, hogy ott van 20Hz alatt valami vagy 20kHz felett...
ez is olyan, hogy nem látom, de érzem... game is 25fps-sel nem folyamatos, de az emberi szem ennyit már folyamatosnak lát, mégsem szívesen játszok ennyivel...(#4113) Abu85
Ez oké, mondjuk azt mondtad hogy 500Mhz-ig "jó" az nem 20% már (bár tudom, hogy most nem Mhz-ről van szó hanem V-ról, és pontosan nem tudhatjuk, hogy éppen mennyi Mhz-ről van szó) de feltételezem, gogy hárdveres beletúrás esetén mehetne 22,5% is meg 17,5% is... amennyin éppen jó a teszt nem csak 10 vagy 20, mert mondjuk 10%-kal lesz 302W -20%-kal meg már 270W pl... akkor elég gáz lenne ha be kell tenni -20%ot holott -12%-kal már "teljesen jó"[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
DemonDani
addikt
Persze, de néztél már filmet 30fps-sel? Egyrészt rettentő furcsa, és fárasztóbb, viszont hihetetlen mennyivel durvább, pörgősebb egy akciójelenet érzése.
Volt szerencsém PS3-on tolni Grid-et elég furcsa volt, sokkal "bénább" voltam.
Az viszont tény, hogy tucat gamerkedéshez teljesen jó, meg ha nem tolod ugyan azt PC-n sokkal több FPS-sel akkor az életbe nem jössz rá, hogy ez most rosszNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
nagyúr
nem mintha egy fikarcnyit is adnék ezekre a spekulációkra, de miért gond, ha nem osztható 4-gyel? 4 setup motor lesz?
a gDDR5-ben mennyi tartalék lehet? a 6970-es fogyasztását már 1375MHz-es órajelen is elég szépen megnövelte...
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
huskydog17
addikt
Abu, te mennyire tartod reálisnak a 4306-os hozzászólásban szereplő adatokat?
Ezt csak azért kérdem, mert pár szót említettél az XDR2 memóriák létjogosultságáról. Mennyivel drágább ezeknek a lapkáknak az alkalmazása, mint az eddig alkalmazott GDDR5-nek?
Gondolom mivel a GCN architektúrát úgyis a high-end (magyar földi halandó számára megfizethetetlen és elérhetetlen) árkategóriába szánja az AMD, akkor ott már talán nem akarnak a memórialapkákon spórolni. Na persze lehet, hogy rosszul látom a dolgot. Mi a véleményed? Szerinted mennyi ideig elégítheti ki a GDDR5 az újabbnál újabb VGA-kat, mennyi tartalékot látsz még bennük?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
én nagyon logikátlannak látom ezt a felépítést a high-end chipnél. tök jó, hogy rájöttek, hogy a caymanban a 32 ROP nagyon kevés, de ha a 33%-kal magasabb ALU/TEX kapacitás mellé duplaannyi ROP-ot tesznek, az pont a ló túlsó oldala. ide kellene egy 384-bites memóriabusz 48 ROP-pal, akkor backend kapacitás is lenne elég, meg tudna is miből táplálkozni anélkül, hogy az égbe kellene húzni a memória-órajelet. meglássuk
arról pedig sziget vagy nem sziget ellenére sincs kétségem, hogy fake - de legalább van valami, amin spekulálni lehet (thanks csatahajós!)
[ Szerkesztve ]
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
Robi BALBOA
őstag
2Gpu-nál milyen hátrányokkal lehet számolni XDR2 memória alkalmazása esetén?
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
nagyúr
hát sorry, de ez nem volt valami meggyőző ha a +32 ROP-ot csak így lazán bele lehetne hajítani a chipbe, akkor miért nem tették bele a Caymanbe? szegény GTX580 csak pislogott volna, hol van előtte a konkurencia, és még úgy is kisebb lett volna az AMD megoldása.
szóval persze, spórolunk a 256-bites busszal, de ha tényleg 64 ROP lesz az új architektúrában, akkor annak a negyede tuti felesleges lesz, és az is költség.a példa a megatextúrázásról pedig jó is, meg nem is. azt kitűnően bebizonyítottad vele, hogy a nem fix pipeline-os motorokhoz (népszerűbb nevükön szoftver rendererekhez) problémás ez a diszkrét GPU-s megoldás, mert egy rakás mesterséges korlátot támaszt - de jelen pillanatban nem sok olyan effekt van, ami annyira meghágja a raszterizációs pipeline-t, mint a megatexture. ehhez pedig kissé luxus HW-t fejleszteni, különösen, ha tekintetbe vesszük, hogy az id-nek mekkora sikere volt az utóbbi években a kommerciális motorok piacán.
persze ne érts félre, már jó ideje kívánom a raszterizációs cső halálát, csak éppen abban nem hiszek, hogy ezt így lépésről lépésre lehet csinálni. valakinek kellene lépni egy nagyot, aztán már mehetne is a lavina...
[ Szerkesztve ]
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
nagyúr
oh yes. és vajon mennyiért lehetett volna eladni egy 25%-kal gyorsabb kajmánt? mondjuk 600 USD-ért?
a powertune-nal meg az a szerencséjük, hogy ezeket a kártyákat főleg rekorddöntögetésre használják a tulajdonosaik, mert ez az órajelrángatós megoldás egyes játékokban valami borzalom.a texture streaminghez egy jó prediktív algoritmus kell, és akkor mindjárt throughput terhelés lesz belőle. legalábbis az esetek 90%-ában, de ezt jelen pillanatban elfogadja a piac. ha ez hirtelen változna, az mondjuk ciki
a többivel egyetértek, csak az a gond, hogy nem látom a nagy képnek azt a részét, ahol diszkrét eszközt illesztes a rendszerbe - hogyan adsz neki megfelelő natív access-t a rendszermemóriához?"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
Z10N
veterán
Carmack-nek mindig is nagy otletei voltak. De a legfobb amit mindig is tiszteltem benne az a hardver teljes kiakanazasa (jelenleg: xbox360, dx9, rage gepigenye). Tekintve azt, hogy az AMD is hozzajarul ennek optimalizalasahoz ezekkel a textura/memoria eleresi rutinokkal egyre jobban bizok a Fusion APU-ba a dGPU-kkal szemben. Masik tema: ezekszerint nem is lesz HD7400, illetve nekem nagyon gyanus a HD7600 es HD7500 kozeli teljesitmenye. Avagy ebbol is latszik, hogy tomoriteni akarjak az also szegmenst.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Angel1981
veterán
"A Trinity utáni lépcső a durva fúzió. A harmadik lépcsőben közös címteret és teljesen koherens memóriát kap a CPU és a GPU, továbbá a GPU kezelheti az x86 virtuális memóriát CPU pointereken keresztül. Ezt hívja az AMD architekturális integrálásnak."
Ennél a generációnál várható már, hogy a felső kategóriás processzorok ("Next Generation Bulldozer") is megkapják a GPU magokat?
-
nagyúr
tudod, az a gond az "AMD-től azt hallottam" dolgokkal, hogy ők is úgy hazudnak, ahogy éppen kedvük van. ha még emlékszel, a 4770-ről az utolsó pillanatig az ment, hogy 8 ROP lesz benne, mert további 4 alig jelentene extra teljesítményt - erre aztán 16-tal érkezett. nem kételkedem az AMD-s mérnökök szakértelmében, de épp elég nagyvállalatot láttam akcióban már ahhoz, hogy tudjam, mennyire képesek háttérbe szorulni a mérnöki szempontok.
a gyenge dispatch azért furcsa, mert a 6970 nagyon jól teljesít a Heavenben még normál tesszelációs beállítás mellett is, ott pedig kell az ilyen irányú kapacitás. viszont azt kiválóan sikerült kimérnem, hogy a szerencsétlen chip az esetek nagy részében a ROP-ok miatt megy falnak - és btw. 1 setup művelethez nem feltétlen 1 pixelművelet tartozik. szerintem még alá is becsültem azzal, hogy a duplaannyi ROP 25%-os sebességnövekedést hozna - csak azért voltam vele óvatos, mert azt nem tudom, hogy a memória-sávszélesség hol kezdene durván elfogyni.
persze, abból a chipből csak úgy lenne 6990, ahogy a GF100-ból GTX590 - csak kérdés, hogy lenne-e rá bármi szükség.a fusion összefoglaló nagyon érdekes - köszi!
"... and with your wicked wishes we will rise again"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Formula-1
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- LEGO klub
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone topik
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
- NVIDIA 30xx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
- Geforce GT 520 1GB Videokártya
- AMD RX 6700 XT 12GB GDDR6 Reference Eladó! 92.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen