Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #8908 üzenetére

    Egyelőre nagyon hallgat ebből a szempontból mindenki. A Gamebase mondta régebben, hogy ők a multi-GPU-t Mantle-ön és CUDA-n oldják majd meg. És az, hogy az MS a multi-GPU-ról nem beszél, elég erős utalás arra, hogy ez a DX12-ben nem kap fókuszt.
    Egyébként vizsgáljátok a dolgot az MS nézőpontjából. A multi-GPU egy szűkölő piac, amit igazából egy markényi hardcore felhasználó tart életben. Az asztali PC szintén egy szűkölő piac, mert már az asztali szinten is 60%-ban mobil procira épített apró PC-ket adnak el a gyártók. Az MS-nek fel kell tennie a kérdést magának, hogy mennyire érdekeltek abban, hogy egy maréknyi felhasználóért egy komoly befektetést igénylő funkciót tervezzenek az API-ba. Ha meg is teszik, akkor mennyire lesznek érdekeltek a fejlesztők abban, hogy egy maréknyi és csökkenő számú felhasználóért írjanak saját multi-GPU algoritmusokat a programba.
    Ha a felhasználók kis számát, és a szűkölő piacot logikusa végiggondolod (nem úgy, hogy te személy szerint igényt tartasz rá, hanem úgy, hogy a GAB felteszi a kérdést: "na és mit kezdjünk ezzel a 0,01%-nyi hardcore felhasználóval"), akkor sokkal valószínűbb, hogy az MS egyszerűen átadja az egész problémát a gyártóknak. Ők teremtették ezt a jelentéktelen piaci réteget, oldják meg ahogy akarják.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák