Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz #82819712 #40429 üzenetére

    1. Én arra számítok csupán, hogy fog működni az ngg, valamint javul a discard funkció - amit a primitive shader ígért. Továbbá a sokat emlegetett vliw2. Összességében olyan fícsörök, amik a kártya nyers erejét nem növelik, csak az fps/tflops arányt (ezzel együtt persze az energiahatékonyságot is)
    2. Ezt nem tudom.
    3. Szerintem azért, mert a hardver tud ilyet, de programozni kell rá. Valószínűleg rapid packed math, meg async compute.
    Amúgy az AMD Raja/Hook után elég visszafogottan nyilatkozik a fícsörökről. Attól, hogy nem beszélnek róla, még megérkezhet a támogatás.

    Ami kétséges az az a fícsör, hogy ott számoljon sokat a gpu, ahol mozgás/akció van. A ps5 esetén beszélnek eye-trackingről, ami jellegében hasonló, csak más a fókusz. De ez már az intelnél is jön, és ugyancsak hasznos az energiahatékonyságban

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák