Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #14482 üzenetére

    SMAA ;)

    (#14487) TTomax: Graphics Quality slider Ultra. Ezt takarja.

    Más: A bitekre vagy inkább a sávszélre azért gyúr az AMD, mert az aszinkron compute egyik mellékhatása, hogy ha több pipeline fut egymás mellett, akkor azok sávszéligénye összesítve csapódik le a VGA-n, tehát már egy grafikai és egy compute pipeline is jelentősen megnövelheti a sávszélességigényt egy játékban.
    A másik problémát a PBR jelenti. Ahogy látható a CryEngine 3.6-os verziójától, az arra épülő játékok leginkább a sávszélre érzékenyek. Minden motor, amely bevezeti a PBR olyan szintre, amilyenen a CryEngine 3.6-ban van lényegében sávszélérzékennyé válik. A legfőbb limitáció így a GB/s értéke lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák