-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
HavocS
senior tag
RX 460? Ha a fele-harmada már jó. Ha az intel HD630-nál másfélszer jobbat is virítanak (kb ez az ameddig az optimizmusom maximum terjed) akkor is az RX460 fele lesz a GPU teljesítménye. És akkor még itt van a latency issue, ami egy iGPU-nál nagy probléma lehet ha nem tudnak javítani, bár az is igaz hogy ott a sávszélesség az igazán fontos.
(#1137) Ishikoro: ez mondjuk okés, csak kicsit rossz a szájíz, hogy az X-es modellek kb ugyanazok mint a sima 1700, mondjuk annyiból nem zavar hogy az meg kb ott van árban ahol a 7700k. Mindenesetre a Thoroughbred-A és -B közötti differencia lebeg a szemem előtt, bár kétlem hogy az R5-R3 launchra villantanának egy új steppinget, na meg itt nem is arról van szó mint akkor volt, hogy egyszerűen lemásolták az előző generációs die-t kisebb csíkszélességgel.
(#1139) Komplikato: hát, ez valahol jogos is meg nem is. Fanboykák nagyon szeretik elfelejteni a szopós intel launchokat, akár az i7-et amit írsz, akár a Willamette P4-eket, ahol az 1.1 GHz-es P3 hűvösebb és gyorsabb volt az 1.4 GHz-es P4-nél... viszont tény az is, hogy a Ryzen hype train nagy lendülettel indult, és ehhez képest igen döccenősen sikerült beállni a pályaudvarra, jó 50 méterre az ütközőbaktól Bár... a legnagyobb problémákat az alaplapoknál érzem őszintén. Korlátozások, RAM megkötések, ezzel nem megy, azzal csak 2666, párban 2 modul csak 1866, sokat számít azért ez is. Reméljük nem fog fél évig tartani normális BIOS-t csinálni, főleg a B350-es lapokhoz.
(#1147) Cyberboy42 fogalmam sincs már hol de láttam tegnap streamelős tesztet, x264 meg quicksync encodinggal is. érdekes hogy 16 szál ide vagy oda ugyanúgy kb 10%, ilyen 47->43 FPS különbség volt a Ryzennél meg az intel prociknál is.
[ Szerkesztve ]
-
ukornel
aktív tag
Én valahol azt olvastam, hogy kétféle IGP lesz, egy kisebb és egy nagyobb. A kisebbet olyan Kaveri-szintűnek gondolnám, a nagyobbra meg sejtelmesen azt mondták, hogy "console-class" teljesítményű lesz. Hogy ez mit pontosan takar, arról sejtelmem sincs, mert a PS4 már nincs is olyan messze az RX460-tól, de az XBOX One az inkább csak fele-kétharmada annak. Én arra tippelnék, hogy ez utóbbi lesz.
A memória sávszél mint szűk keresztmetszet továbbra is le fog korlátozni. Ahogy nézegettem, újabban akár 0,3 bit/FLOP-ig is leszorítják a modern Pascal és Vega architektúrákkal a teljesítményre vetített sávszélt. Ebből kiindulva, ha eljátszok a számokkal, 2 csatornás 3200 MHz-es DDR4-el ~1,35 TFLOPS még kiszolgálható, ez tényleg az XBOX One szint; a Kaverihez képest kb +50%.
Ami még megkavarja a dolgot, az az, hogy kitartóan pletykálnak HBM-es APU-ról. Ha ez nem a HPC-be szánt fejlesztést jelenti, hanem az AM4 foglalatba jönne ilyen, az sokkal erősebb is lehetne, memória sávszélesség oldalról legalább is.[Szerk.] Találtam egy linket, miszerint HBM + 1024 shader vagy DDR4 + 768 shader. Tavaly októberi wccftech, úgyhogy a helyén kell kezelni.
Ha az első variáció igaz lenne, azzal kábé be lehetne érni az RX460-at.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- GoPro Topic
- Drágább lett a Pixel 8a
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen