Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz gerlaip #36509 üzenetére

    Minden quake motorú játék a fizikát a képkockasebességből számítja.
    Egy multis játéknál igen nagy előny az hogy nagyobbat lehet ugrani vagy hogy repülsz a pálya felett és nincs lépéshangod. Arról nem beszélve hogy kb 500fps felett a lővések találtai becslése is megbolondult.
    Játszottam codot 400-500fps felett és célzás nélkül futkároztam a pályán vakon lövöldözve csak az ellenfél felé, hát nem mondom hogy minden második lövésemet fejesnek írta a szerver. Nem tudom hogy a mostani Cod széria éppen hol tart e téren de a modern warfare-ben (4.) még így volt.
    Más játéknál is előfordul ilyen, unreal alapunál pl a kevés fpstől lesz pontosabb a fegyver látszólag de kimaradnak hangok meg lassabb lesz a mozgás.

    bacsis
    Nem tudom kinyírni a kis sempit. ;]
    Beállítom a max feszt kb 1.9v-ot majd leszedem a bordát és egyből megáll. Mintha valami védelem lenne benne. Asus A7N8X lap. Borda nélkül elindul majd egyből leáll. Hővédelmet biosban nem tudom kikapcsolni.
    Még ha akarnám akkor sem tudom megölni így.
    Videó: [link]
    Valahogy át kellene verni a hővédelmét.
    Most megpróbálom venti nélkül bordával hány foknál kapcsol le. Az is baj hogy nem jó a táp, kondis a kodegen is meg le van csípve pár ága. 1.8v-1.95v ingadozik a fesz

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák