Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    őstag

    válasz envagyok #99003 üzenetére

    Az nVidianak volt generikus Sterescopic Drivere, anno ezt hasznaltam, mert az ASUS rettento lassan adta ki a frissiteseket. A 91.31-nel szuntettek meg (91.31_winxp2kmce_english_whql.exe es 91.31_forceware_3dstereo.exe ez a duo XP-hez valo, ha beirod a neveket a Googleba, le tudod szedni). Tehat, ez siman mukodik a v8440-es kartyaval (amim van, csak halott :D). Ezzel biztos, hogy lenne az ELSA kartyaval OpenGL alatt is 3D. Ha nincs a kartyan nativ 3D shutterglasses kimenet, akkor relative keves alkatresszel lehetett a VGA kimenetre "cuccot heggeszteni", amivel mukodik a dolog. A 91.31 miatt, szerintem meg GeForce 6 es 7 is szobajohet erre (ide, ugye epiteni kell). De ha ragaszkodsz a GeForce 4-hez, akkor korban odaillo jatekokkal tudod kiprobalni. Azt, hogy Windows 98-hoz melyik volt az utolso, amihez volt ez az extension, arra mar nem emlekszem, es azt el se mentettem. A Gef4Ti-t viszonylag sokaig hasznaltam 3D-vel (kb 5-6 eve utoljara).

    En kb, amit lehetett ugy jatszottam. Sok jatekban vannak cheatek, amik elvezhetetlenne teszik a szemuveg hasznalatot. Itt pl olyanra kell gondolni, hogy a HUD pl Unrealban nem egy egesz kepernyos atlatszo textura, emiatt csak az egyik szem latta a HUD-ot, vagy volt autos jatek (itt a nevre nem emlekszem), ami csak kozvetlen a te kozeledben hasznalt 3D autokat, a tavolban levo autok zoomolt 2D dolgok voltak, igy szemuveggel lattad, hogy egyre no a hatterben a jarmu, majd hirtelen beugrik eled a terbe. Interlaced modban alig kell, hogy a kartya erosebb legyen, mig page flipped modban szinte dupla-tripla terhelest kap a GPU.

Új hozzászólás Aktív témák