Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    őstag

    válasz fatpingvin #85352 üzenetére

    Nem az MS okozza itt a parat. A kenyszer a kompatibilitasra.

    Az Apple eldobta a kompatibilitast. Fogta, nem updatelte az OpenGL kepessegeket a 4.1-es verzion tul (ez valami 2010-es verzio, GeForce 400-as sorozat es AMD Radeon 5000 sorozat), majd behozta a sajat, low-level API-jat 2014-ben. 2018-ban azt mondta, hogy az OpenGL deprecated. Kb 2020-ig jol is ment meg minden, ami OpenGL-es (tehat volt rendben hardveres gyorsitas), majd azota kb szoftver renderer van, ami a sebesseget illeti.

    Az a szoftver, ami OpenGL mellett, jol mukodik egy 2008-as C2D/8600M GPU-val, tok fluidan ment ugye nyilvan barmivel, ami ujabb. Igy szaguldott nekem ezen a gepen is (8259U/Iris Plus 655) 2018 es 2020 kozott, majd azota, olyan, mintha ezt a szoftvert, az X1600-as Radeont tartalmazo antik iMacen futtatnam. Szoval, ha az MS azt mondta volna, hogy Windows 10 1610-tol, nincs visszafele kompatibilitas, csak es kizarolag az uj API-val kaphatsz hardveres gyorsitast, akkor ez a problema PC-n se letezne... De amig nincs kenyszeritve a fejleszto arra, hogy tamogasson valamit, addig nem fogja tamogatni azt a valamit, ha a minimalis effortnal tobbet kell beletennie.

Új hozzászólás Aktív témák