Új hozzászólás Aktív témák
-
zpph044
újonc
sziasztok
alzaboxon keresztul valaki intezett mar visszakuldest? tegnap reggel betettem egy budapesti alzaboxba... de meg mindig "beerkezesre var..." a statusz. mennyi ido lesz ez az egesz ceco? mi a tapasztalat manapsag? kartyaval fizettem erte atvetelkor, gonoldom arra is megy vissza a penz. koszonom
-
K1LLMy53Lf
senior tag
-
[ Szerkesztve ]
"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!
-
Sanyi.mTs
addikt
Alza napok 10-15-20% kedvezmények: [link]
-
MODERÁTOR
Fontos változás az ÁSZF-ben
A Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a Fogyasztó indokolás nélkül jogosult a szerződéstől 14 napon belül elállni, melyet az Alza a fogyasztónak minősülő vásárló javára 30 napra terjeszt ki. Az elállási időtartam a szerződés létrejöttével kezdődik, ez a nap kezdődhet (ha a Felek nem rendelkeznek másként):
-
Sanyi.mTs
addikt
"Az elállási időtartam a szerződés létrejöttével kezdődik, ez a nap kezdődhet (ha a Felek nem rendelkeznek másként):"
Mi számít a szerződés létrejöttének: megrendelés, fizetés, kiszállítás (box) vagy az átvétel napja? Ezek között akár lehet több nap is eltelhet. Pl. online fizetek, de csak 1 hét múlva történik meg az átvétel.
-
aktív tag
Sziasztok!
Van egy videokarim, ami alza garis még az év végéig. A számla nem a nevemre szól mert még az őrület idején egy scalpertől lett vásárolva. Most lett egy kis gond a kártyával.
Alza szarakodik ilyennel? -
abdulka1
őstag
válasz kenesei1982 #6964 üzenetére
Szia!
Saját tapasztalatom nincs a témában, de korábban már írták, hogy adásvételi is kell.A napokban vettem Ipon garis tápot, és kíváncsiságból rákérdeztem a boltnál. Ott kell a számla+garjegy+adásvételi szerződés.
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
abdulka1
őstag
válasz torma1981 #6966 üzenetére
A levelemben leírtam, hogy megvásároltam egy garanciális terméket, és az érdekelne hogy szükség esetén milyen módon tudom érvényesíteni a garanciát, mert jelenleg csak a garancia jeggyel rendelkezem.
Ezt a választ kaptam a kérdésemre. Ott a feltételes mód, de na....[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
nagyúr
Sziasztok!
Rendeltem Alza-ról mosógépet, régi elvitelével. Bejelöltem, hogy ajtóig hozzák, ami a 2. emeleten van, de lift nincs, viszont a díjkalkuládió után is nulla forint lett a kiszállítás, remélem, azért felhozzák
Kérdés: egyelőre az van megadva, hogy hétfő 8-20 között hozzák, azért ez elég nagy intervallum, aki már vásárolt így, azt tudja esetleg, hogy ezen pontosítanak-e még, esetleg a futár szól előtte min. fél-1 órával, vagy jobb, ha egész napra veszek ki szabit? Esetleg akkor szólnak, mikor már lent vannak a kapuban? Mik a tapasztalatok? Köszönöm a válaszokat előre is. -
raziel01
veterán
válasz icecave #6972 üzenetére
Néha tudnak érdekes időpontban jönni. Nem konkrétan ők hanem már több futárszolgálattal is jártam úgy, hogy megad egy 2 órás időintervallumot és még véletlen sem akkor hozza. Nekem is megadtak már 12-14-ig. Direkt hamarabb hazajöttem a munkából. Kb este 6 körül jött.
De olyan is volt már, hogy reggelre írta és este 7-kor hozta a futár, én voltam az utolsó csomagja aznap. -
őstag
Sziasztok,
vásárolt mostanában valaki az alza-n bitcoinnal? Erről van valakinek tapasztalata?izé
-
kgymac
őstag
Sziasztok,
Sikerült vennem két Seagate IronWolf 4 TB CMR-et az alzától.
Nem vagyok teljesen elégedett, mert a smart értékekben van gond, ha nem is cserére utaló hibákkal.
Nem küldtem vissza, az olvasási/keresési hibákon kívül nagyobb bajt nem láttam, a csere meg gyorsan kellett, egy raid1 tömb két tagja is elkezdett komolyabb smart hibákat dobni (1 lemezre csökkent raid-del, pending sector 160 ill. 16, az első pluszban Raw read error rate - FAILING_NOW szöveggel is kedveskedett).Device Model: ST4000VN006-3CW104
Serial Number:
1 Raw_Read_Error_Rate 0x000f 067 064 006 Pre-fail Always - 5446679
4 Start_Stop_Count 0x0032 100 100 020 Old_age Always - 2
7 Seek_Error_Rate 0x000f 061 060 045 Pre-fail Always - 1200625
9 Power_On_Hours 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 4
Device Model: ST4000VN006-3CW104
Serial Number:
1 Raw_Read_Error_Rate 0x000f 071 064 006 Pre-fail Always - 12720279
4 Start_Stop_Count 0x0032 100 100 020 Old_age Always - 1
7 Seek_Error_Rate 0x000f 100 253 045 Pre-fail Always - 3737Járt esetleg más is így? Maguk a diszkek újak, bontatlanok voltak, 1 bekapcsolás volt az attribútumok között, 0-1 óra idővel, de eddig egyetlen diszk sem érkezett még RAW olvasási vagy Seek hibákkal (kb. 30 diszken/ssd-n vagyok túl).
Nem tudok szó nélkül elmenni a cég vásárlói visszajelzései mellett. Az értékelésem, ahogy az várható lehet, 1 csillag, szöveges értékeléssel, benne a kifogásolt smart attribútumokkal, kb. mint itt, nem jelenik meg az oldalon. Szóval számomra hiteltelenné teszi ezt az egészet. Egy korrekt cég megjelenítené.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz DrDobos #6376 üzenetére
Hmm egyébként, ha visszaküldenék gariztatni egy terméket - 10 hónapja vásároltam - a visszaküldés gondolom, nem ingyenes. Vagy hogy érdemes ezt, hogy ne legyen nagy ráfizetés? Mert a reklamációs űrlapon semmi info nincs a visszaküldés költségéről
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
kgymac
őstag
Sajnos két smart hibás (7-8 éves toshiba aca) miatt lett cserélve. Két (jóval, kb.30-50%-kal drágább) új lemez beszerzése, raid1 helyreállítás lemezenként egyszer, majd csak utána lehetne visszaküldeni, amivel már kifutok az időből.
Be lesz tervezve két 6-os vagy 8-as N300-as toshiba és egy életre el fogok búcsúzni az ázott ürgéktől. Gari lejárta után fél évvel halt meg a legutóbbi, még crm-es 2.5"-ös seagate is. Szerencsére, ezekre 3 év garit adott az alza, az egyik csak kibírja még 1-2 hónapig.
Nálam a tanulság, hogy az alzánál megosztott vélemény igencsak nem beszámítható, mert nem kicsit kozmetikázott marketingileg. Ill. rá kell szánni időt és pénzt, hogy bemegy az ember egy értelmes boltba hdd-ért. És hdd-t többé soha az alzától. -
abdulka1
őstag
válasz Paxker315 #6979 üzenetére
Szia!
Azt írják, hogy tértivevényesen kell küldeni hozzájuk a termékeket, de én kb 2 hónapja a fiókomból indított reklamáció után, az itt ajánlott módon, inverz csomagként küldtem gariztatni egy SSD-t ingyenesen, és probléma nélkül fogadták a csomagot.
Postai címirat kitöltő.[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
motofi
aktív tag
Sziasztok! Telefont rendeltem tőlük én alapból azt gondoltam, hogy mivel új készülékre adtam a rendelést az gyárilag csomagolt fóliázott vagy címkével zárt, de nem ilyet kaptam. Járt már így valaki? Most, akkor milyet küldtek egy valaki által visszaküldöttett? Maga a készülék látszólag új a szokásos tájékoztató képernyő fólia is sértetlen tartozékok megvannak. Miért hoztak ilyen helyzetbe? Mit lehet ilyenkor tenni?
-
motofi
aktív tag
válasz Marosko #6985 üzenetére
Nem látni csak a szokásos. Annyi van pluszba, matrica hogy az importőr az Alza Czech Republic Praga. Már írtam az Alza- nak , hogy adjanak magyarázatot. Egyelőre fotókat kérnek a csomagolásról a dobozról imei szám stb. Az lehet, hogy csak ellenőrizték, hogy rendben- e készülék vele van-e minden tartozék? Van aki szerint lehet csak erről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
motofi
aktív tag
válasz Marosko #6987 üzenetére
Egyelőre a telefont tesztelem nincs-e valami hibája. Ezidáig nem tapasztaltam. Egy biztos ezektől se rendelek többet ez volt az első és egyben utolsó. Tudnak Posta pontra szállítani nem kell a futárhoz igazodnom ezért rendeltem rajtuk keresztül meg a sok Alza reklám a tv- ben azt gondoltam megbízható.
-
littlemamba
aktív tag
Sziasztok!
Csütörtök este vettem ki alzaboxból a rendelt fülhallgatómat, aminek az egyik felét nem tudtam működésre bírni, sem csütörtökön, sem pénteken, amikorra már minden fix it videót és leírást megnéztem és kipróbáltam.Így tegnap reggel benyomtam a reklamáció fület és a visszaküldést. Kaptam számot, szépen visszacsomagoltam a cuccot és elvittem alzáékhoz, ott követve az utasításokat ráragasztottam a matricát, beraktam fali boxok egyikébe. Már hazafelé battyogtam amikor jött az e-mail, ami nyugtázta, hogy eljuttattam hozzájuk. Amikor hazaértem ránéztem és feldolgozás alatt volt a dolog, este újra ránéztem és azt írta ki: Reklamációs kérelmed törlésre került.
Ma még mindig ez van kiírva. Hogy mi? Ez ilyenkor mit jelent? (e-mail nem jött, este még nem aggódtam annyira, de hogy ma is ez a törlés státusz, ez így mi...) Szóval most mit fog történni? Mire számíthatok? Nyugodjak le, várjak türelemmel egy értesítő mailt, vagy kezdjek már el pánikolni, hogy se pénz, se termék?Zenfone I0 I Garmin EPIX PRO I ExpertBook & ENVY I Beats Studio + I Sony Vaio Pro
-
válasz Paxker315 #6983 üzenetére
Én is mindig így járok el.
1 hete reklamációt nyitottam egy 4+ éve vásárolt egérre, mert a bal gombja 1 kattintásra 2x kattintott. (teszt programmal is megnéztem és hibásnak jelezte) Vettem hozzá + 3 év garit (össz. 5 év gari így) és most sikeresen gariztattam is! Cserélni nem tudták (rég kifutott termék) így visszakaptam a vásárlási árat.[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz MaxxDamage #6990 üzenetére
+3 év kiegészítés díját is visszaadták?
-
válasz Sanyi.mTs #6991 üzenetére
Azt nem, de az csak 2.300 Ft volt
Termék teljes vételi árát igen. (11.5k)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Paxker315
addikt
válasz MaxxDamage #6990 üzenetére
Koszonom. Teljesen rendben ment a dolog, már jelezték, hogy jogos reklamációt, visszafizetik. Annyi, hogy persze kuponozva vettem, így a kupon ára "oda", de nem számít, mert a rendelésben vett másik két tételt naponta használom - többször
Tényleg korrekt volt az ingyen visszaküldés és pár napos átfutás.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
juve600
nagyúr
sziasztok !
indítottam egy alza reklamációt, termékvisszaküldés, alza boxba kell vinnem,
kérdés lenne hogy erre hány napom van hogy feladjam ?
-
vidaila
aktív tag
Sziasztok. Nem sokszor rendeltem még az Alza-ról, idáig főleg kávékapszulát, nem volt gond. Most először rendeltem egy nagyobb összegűt (100k felett) konkrétan egy videó kártyát. Csomag automatába rendeltem, szóval esélyem nem sok volt, hogy futár előtt kibontsam a rendelést. Természetesen bebuktam ugyan is a dobozban nem az a videó kártya volt mint aminek lennie kellett volna, hanem egy régebbi típus. El se akartam hinni, hogy ilyen létezik, annyira dühös lettem 😡. Ilyenkor mi van? Mit tudok tenni, hogy vissza szerezzem a pénzem? Járt már így valaki? Eléggé kétségbe estem, válaszotokat előre is köszönöm.
http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/
-
KutyiHU
tag
Üdv, elállás esetén Alzaboxxal történő visszaküldés esetén csak a reklamációs számot kell a csomagra írnom, saját adatimat nem?A reklamációs űrlapot sem kell kinyomtatnom?
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Politika
- Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Bestbuy játékok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- 3,5hónapos Apple iPhone 15 Pro Natural Titan 256GB (S23/S24+ és Ultra beszámítás)
- 4TB -os új bontatlan 3,5"-os HDD 1 év garancia Toshiba Surveillance S300
- SAMSUNG (MU-PE2T0R) -( KÉK) 2TB SSD KÜLSŐ MEREVLEMEZ ! UJ!
- ASUS TuF F15 - 15,6" 144Hz, I5-11400H, 16/512, RTX 3050-4, TBOLT4 +SZLA +GAR +ajándék egér,egérpad!!
- SAMSUNG (QE65S90CAT) 165CM 4K Q-OLED SMART 2024 PRÉMIUM ! AKCIÓ
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest