Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • littlemamba

    aktív tag

    Sziasztok!
    Csütörtök este vettem ki alzaboxból a rendelt fülhallgatómat, aminek az egyik felét nem tudtam működésre bírni, sem csütörtökön, sem pénteken, amikorra már minden fix it videót és leírást megnéztem és kipróbáltam.

    Így tegnap reggel benyomtam a reklamáció fület és a visszaküldést. Kaptam számot, szépen visszacsomagoltam a cuccot és elvittem alzáékhoz, ott követve az utasításokat ráragasztottam a matricát, beraktam fali boxok egyikébe. Már hazafelé battyogtam amikor jött az e-mail, ami nyugtázta, hogy eljuttattam hozzájuk. Amikor hazaértem ránéztem és feldolgozás alatt volt a dolog, este újra ránéztem és azt írta ki: Reklamációs kérelmed törlésre került. :Y
    Ma még mindig ez van kiírva. Hogy mi? Ez ilyenkor mit jelent? (e-mail nem jött, este még nem aggódtam annyira, de hogy ma is ez a törlés státusz, ez így mi...) Szóval most mit fog történni? Mire számíthatok? Nyugodjak le, várjak türelemmel egy értesítő mailt, vagy kezdjek már el pánikolni, hogy se pénz, se termék?

    Zenfone I0 I Garmin EPIX PRO I ExpertBook & ENVY I Beats Studio + I Sony Vaio Pro

Új hozzászólás Aktív témák