Új hozzászólás Aktív témák

  • kraftxld

    nagyúr

    Sztori röviden.
    A gyár a helyi Magyar Telekom cégcsoportján belőli IT szolgáltató cég. Mivel a mobilos üzletág meg a vezetékes is telítődve van, onnan nem sok profit jön. Az elmult egy évben eléggé világossá tették, hogy tőlünk várják a profitot.

    Ma egy 2,5 órás agykioperáló meetingen (közvetlen főnököm, a régióvezető főnök + 3 hasonló technikai pozícióban lévő kollega), kiadták az ukázt, hogy kb a sales szerepkört is ránk tolják. A meglévő ügyfélkapcsolatokon kersztül minnél több managed service-t kell eladni. Kicsit átláttam a szitán, 99%, hogy a főnök ez alapján kapja a nagyobb pénzt.
    Ezzel az a gond, hogy majdnem az összes managed service (managed AV, ami egy kirúzsozott disznó, Trend Micro álcában, Service Desk, stb) úgy szar ahogy van és egy ügyfélnek se ajánlom be magamtól mert aztán rajtam csattan az ostor plusz velem tajtékzik az ügyfél ha valami nem jó. Ráadásul ezekre a csodálatos szolgáltatásokra rálátásom / hozzáférésem nincs.

    Hogyan kezeljem a helyzetet, mert én mérnök vagyok, ezért bónusz se, semmi nem jár, csak púp a hátamon, és én szart nem fogok benyomni az ügyfélhez. Ezért is alakultak ki a meglévő jó viszonyok, mert korrektül a legjobb technikai megoldást javasoltuk / csináltuk eddig nem szükségtelen marhaságot.

    Opció 1:
    - Leírom a főnöknek, hogy hagyon békén ezzel, én nem fogom csinálni, akár rakjon egy szakmai pozícióval lejjebb, minimálisan kevebb pénz, és azzan foglalkozok amit szeretek csinálni.

    Opció 2:
    - Passzív ellenállás, kb leszarom az egészet és ha kérdőre vonnak, mondom, hogy meló volt (ami igaz is) nem értem rá házalni.

    | MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

Új hozzászólás Aktív témák