-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#21795072
törölt tag
válasz ---Lasali--- #104 üzenetére
Nem hosszabbítottad meg a Purchase Protection-t, és automatikusan teljesítettre váltott át, miután letelt a védelem ideje. Az Aliexpress így működik. Ha nem jön a cucc, az eladótól kérni kell a védelem hosszabbítását, vagy valamit csinálojon, vagy pénz vissza.
[ Szerkesztve ]
-
#21795072
törölt tag
Szerintem, ha az Ali-nak fontos lenne, hogy a visszatérített pénzek egyszerűen visszaadhatóak legyenek sikeres kézbesítés után, akkor lenne rá funkció az oldalon. Nem érdekli őket. A mai világot nem a lovagiasság működteti.
Én lelkiismeretes vagyok, de ha szar/lassú a szolgáltatás, vagy megkárosítanak, akkor behajtom a jogos jussomat. Ha kedvelek egy eladót, akkor még a lovagiasság is belefér. De nem minden esetben.
A szerződés része a full refund, ha az áru nem érkezik meg időben. Nem kell ezt túlgondolni, meg túllelkizni. Ez a "nem vagy becsületes, ha nem fizeted ki..." duma nekem nem tetszik. -
#21795072
törölt tag
Április 12-én rendelte, nem járhatott le a védelem. Rendesen meghosszabbították neki.
A panaszosoknak:
El kéne már felejteni az Ali nyomkövetőjét!
El kéne már felejteni a mobil app védelmi idejét!
A fórum motorja igazán tudhatna olyat, hogy csak akkor lehessen hozzászólni, ha az ilyen alap dolgokat tudomásul veszed. Az összefoglalót úgysem olvassák el.(#39849) ecaddsell: Én is áprilisira várok, de már elindult Mo-ra. Hiába akarunk más szállítást választani, ha sok helyen csak Ali standard van.
[ Szerkesztve ]
-
#21795072
törölt tag
Most kaptam meg egy 04.15-én rendelt, 04.20-án induló Ali Std vonatozós PostNL csomagot. Hollandiai elosztóban 2 napot töltött, 2 nap alatt ért el hozzám.. Tehát 60 napon belül megérkezett, még a vírusmizériával együtt is.
Az eladó tegnap hosszabbított védelmi időt (önszorgalomból) 25-ról 35 napra. -
#21795072
törölt tag
(#40276) V/: Azt elhiszem, hogy nem vitát akarsz generálni, de ha ilyet írsz: "tisztességes vevőként kifizeted-e", akkor felcseszel néhány tisztességes embert. Nem akarom megmondani, mit írj vagy mit ne írj, de véleményem szerint az ilyen feltételhez kötött minősítések nem szerencsések.
Egyébként ha valaki visszakapja a pénzt, de a termék is megérkezik, utalgatás helyett lehet vásárolni is az eladótól. Máris csökken a vesztesége, és nyoma is marad a jópofiságodnak. Elég régóta járok az Alira, eddig minden árut megkaptam. Ha előállna a fenti helyzet, én nem adok vissza pénzt, inkább vásárolok.
[ Szerkesztve ]
-
#21795072
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #40282 üzenetére
De azt a terméket kárpótlásul vetted. Ha nem kapod meg, nem kell visszakérni az árát. Az eladó beljebb van. Hangulatjel? Ok.
-
#21795072
törölt tag
Mit keverek össze? Nem a napok száma a lényeg. Feltételes módban írtam! Vehetjük úgy, hogy kötbér(légyszi ne kövezzetek meg). Amit bemásoltál, azt jelenti, hogy visszatérítést kapok/kaphatok, ha nem érkezik meg időben. A kötbér is akkor jár, ha a szolgáltatás nem az eredeti feltételek szerint teljesül.
Én nem jogászkodom, nem mondom meg, ki mit csináljon. Csak felvetettem dolgokat, hogy bemutassam a nézőpontomat, hogy lehet árnyalni a dolgokat. A vásárlók sem egyformán értékelik a visszatérített pénz jogos megtartását.
Az én gyakorlatom, hogy várok, hosszabbítok, nem kérek vissza pénzt. Eddig bejött, és nem kellett "tisztességtelenül" viselkednem.
Ha gondoljátok, mindenkinek igazat adok, nem akarok a végtelenségig vitázni. A minősítés miatt indítottam a vitát. Nem látjuk egyformán a dolgokat. Sebaj. -
#21795072
törölt tag
Ezek még ott lehetnek a fekete lyukban, vagy...? Mindkettőnél túl vagyunk 70 nap szállítási időn. Mindkettőre hosszabbítottam a védelmi időt, így most van még 1 hónap védelem. Várjak még türelmesen, esetleg még hosszabbítsak majd, ha kell? Tölthet csomag ennyi időt a posta labirintusban?
UW..CN A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben 2021.01.07.
UJ..CN A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben 2021.01.06. -
#21795072
törölt tag
válasz gabenz88 #49243 üzenetére
Nekem a napokban volt refund kérelmem. Előtte már beszéltem az eladóval, hogy nem akar megérkezni a cucc. Ő javasolta, hogy kérjem vissza a pénzt, majd gyorsan jóváhagyja a kérelmet. Erre ő is 0 visszatérítést válaszolt, ahogy nálad. Szerencsére az ali jogos kérés esetén visszaadta a pénzt.
Szerintem ne várj egy percet se, utasítsd el!Sok éve rendelek, minden megérkezett. Idén pedig 3 rendelés is elakadt. 2 rendelés ára már megjött. A harmadikról most született döntés, hogy full refund. Így egyelőre jók a tapasztalataim a nem megérkezett árus panaszok kezelésével kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen