-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Kezdő Alis rendelő vagyok. Rendeltem egy ruhát, ami kb 7 nap múlva kapott TR számot, ennek 3 hete de azóta semmi. Nyomon követni még nem lehet. Írtam a eladónak, és vitát nyitottam. Azt válaszolta, hogy a csomag sérült lett és a posta visszaküldte neki. Azt javasolta, hogy zárjam be a vitát és ő újra elküldi nekem. A baj csak az, hogy közben észrevettem, hogy az a ruha már nem elérhető az Alin. Mármint az ő oldalán. Én már nem szeretnék tőle rendelni, a pénzemet szeretném csak visszakapni. Ha nem zárom be a vitát mégsem, ahogy javasolta, mi történik? -
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat. Ezt az escalate dispute-ot hogyan kell csinálni? (mert ilyet még sehol nem látok) Ott tartok, hogy ugye elindítottam a disput-o kitöltöttem egy adatlapféleséget, hogy mi a problémám, és ezután elindult egy számláló vissza felé ( azt írja mellette), hogy ha ennyi időn belül, nem válaszol az leadó akkor automatikusan visszautalják a pénz. Viszont válaszolt, de én csak a pénzt akarom már. Mi történik ha lejár ez kis számláló? Mit kell tennem utána?
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Az szerintetek normális, hogy egy csomagomat 10 napja regisztrálták, hogy "célországba elküldve" és azóta semmi infóm nincs róla?. Kapott rendes Tn számot, és elvileg China Air mail-el érkezik. Egyébként egy 16,90 $-os cipőről van szó.
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Rendeltem egy cipőt, ami megérkezett, de nem úgy néz ki mint a képen. A képen bézs színű, amit én kaptam az meg inkább ilyen vajszín (halvány sárga), és a belsejében sem azt a márkát írja mint a képen láthatónak. Kvázi nem az a cipő, bár modellre stimmel. A baj az, hogy így nem tudom viselni ahhoz a szoknyához amihez vettem. Disputot nyitottam. Az eladó meg csak annyit írt, hogy ha visszaküldöm a terméket akkor írjam meg neki a traking számot. Most ilyenkor KI és HOGYAN fizeti a visszaküldés postaköltségét?
-
Andi*
csendes újonc
válasz A texasi #11904 üzenetére
Azt nem értem, hogy miért nekem kell fizetnem a visszaküldést, ha nem én hibáztam, hiszen ő küldött egy más szinű és márkájú cipőt. Az a gond, hogy nekem nagyon nem éri meg anyagilag visszaküldeni. Közben ő meg be is zárta a disputot, és van 10 napom, hogy visszaküldjem különben az Ali oda adja neki a pénzem.
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat. Valószínű így inkább megtartom a cipőt, mert nem akarom elbukni a postaköltséget.
Másik termékkel levő problémám. Festék hibás felsőt kaptam, ami így hordhatatlan. Disputot nyitottam mire az eladó azt reagálta, hogy tartsam meg a terméket, ő küld nekem egy hibátlant újból, cserébe zárjam be a disputot. Mit tegyek Zárjam be, és várjam, hogy talán elküldi tényleg a jót? vagy esetleg kérjek előbb traking számot? ha mégsem küldi el, később újra nyithatom a disputot?
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
A következő problémám van. Rendeltem egy cipőt de nem olyan szinű, mint a képen, majd rendeltem egy pólót ami festékhibás. Mindkettőre disputot nyitottam. Azt a választ kaptam mindkettőre, hogy a vita megegyezéssel zárult és van x időm visszaküldeni a terméket, ellenkező esetben, az ali utalja az eladónak a pénzt. Ez az idő lejárt, de nem küldtem vissza. Most mit tegyek? még mindig azt írja, hogy dispute processing, tárgyalhatok még az eladókkal? vagy akkor ez már eldőlt és mivel nem küldtem vissza ezért a pénzem sem jár vissza? mit kell tennem most ha nem vagyok elégedett? hogy kell eszkalálni ?
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy hogyan kell disputot eszkalálni?
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
A következő kérdésem lenne. Egy vitás ügyben dispute nyitáskor a teljes összeget kértem vissza. Azóta az eladóval megegyeztem, hogy nem küldöm mégsem vissza a terméket, viszont mivel nem teljesen azt kaptam amit szerettem volna ezért vissza utalja nekem a kifizetett összeg egy részét. Viszont arra kért, hogy javítsam ki neki akkor a disputban, hogy akkor nem a teljeset, hanem csak a megegyezett összeget kérem vissza. Tudja valaki, hogy azt hogyan kell csinálni? mert én nem találom.
Előre is köszönöm!
-
Andi*
csendes újonc
válasz szmyky #12282 üzenetére
Na igen, de ezek után mégis megdumáltunk az eladóval, hogy nem küldöm vissza, mert sokba kerülne, viszont 7$-árt vissza térit nekem. Az utolsó levelében, pedig arra kért, hogy javítsam ki a dispute értékét akkor csak 7 $-ra. Eredetileg ugyanis, én a teljes összeget kértem vissza.(16,90 $)
-
Andi*
csendes újonc
Köszönöm skacok a segítséget !
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy meddig lehet lemondani egy rendelést?
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segiten. Rendeltem 2 kabátot, de mindkét rendelést aznap le is mondtam. Azonban most vettem észre, hogy mind a 2 alkalommal már le is vonták az összeget a számlámról. Ilyenkor mit kell tenni? Nincs semmi dipute gomb, csak annyit ír, hogy Order Closed mindkettőnél. Semmi dispute nyitás gomb, vagy valami megjegyzés, hogy pénz jönne vissza. Tennem kellene még valamit? Kétségbe vagyok esve.
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
Véletlenül elmentettem a bankártyaadataimmat az alieexpresen, az egyik rendelésnél. Szeretném törölni. Mit tegyek? hogyan kell csinálni?
-
Andi*
csendes újonc
Szia!
Köszönöm szépen a választ. Nekem nincs alipayem. Megnéztem az 5. pontos leírást és az alapján sem találom, azokat a menürészeket. Nekem akkor mentette el a kártyámat, amikor az utolsó lépés volt a rendelés leadása előtt és a kártya adatokat már beírtam, véletlenül rákkatintottam arra a gombra hogy "DONE". Ekkor mentette el. Onnan tudom, hogy elmentette, hogy utána megint rendeltem valamit és ott láttam, meg ki is tudam választani, a fzetési modók közül, nem kellet beírnom újra az adatokat .
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
A következő kérdésem lenne. Rendeltem valamit, de még a feldolgási fázisban, jóval az elküldés elött töröltem a rendelést és kértem a pénzem visszautalását. Az eladó ezt nem fogadta el, és utnak inditotta a csomagot és arra kért hogy inkább nyíssak disputot. Akkor megpróbáltam, de azt írta, h nem lehetséges csak az elküldés után 10 nappal. Elvileg ez a 10 nap lejárt, most tudnék nyítni, de kell figyelnem valamire? Az ok egyszerűen az lenne, hogy meggondoltam magam és ezt jeleztem már az elküldés előtt is eladó felé. Köszönöm eéőre is a válaszokat.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- EA Sports WRC '23
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Minecraft
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen