Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    Szasztok!
    Rendeltem egy cuccot (Aliexpressről ofc), ami két részből áll. Megjött, kipróbáltam és az egyik fele igazából sz@r. Az "order list"-ámon még nem nyomtam be, hogy megjött a cucc csak mert onnantól b@szhatom ha gond van vmivel. :D mindig így csinálom.
    Szóval, írtam az eladónak hogy mi van, bizonyítékul egy videót kért a problémáról, amit elküldtem neki. Megbeszéltük chaten, hogy visszaküldi(?) vagy utalja nekem a pénzt amiből vehetek egy újat abból a részből ami rossz (mivel külön is megvásárolható). Írtam neki, hogy én paypal-on fizettem, de ő erre asszondja, hogy a paypal ilyen esetben levon a pénzből szóval ő máshogy intézné és ez a szöveg:

    "We hope to solve the problem for you.
    I will give you a refund. if you agree
    Please confirm receipt of the goods
    Then select: "Return and refund"
    Reason: "personal reason"
    Amount: "US$xxx"
    I will reject your return application and get a full refund, so that you can get a refund within 24 hours after purchase.
    it is good? Looking forward to your reply"

    És mellékelt egy képet is: [link]

    Mit érdemes tennem ilyenkor? Nem is értem a szöveg második részét csak sejtem mit akar.
    Igazából egy filléres cuccról van szó, csak azért csinálom ezt, mert kíváncsi vagyok hogy megy ez Aliexpressen, csak hogy legyen tapasztalatom.

    Előre is köszi.

    [ Szerkesztve ]

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz V/ #49711 üzenetére

    OK, szóval akkor csináljam azt amit mond?
    Köszi.

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz Flashget #49726 üzenetére

    Én kipróbáltam egy rakás tracking oldalt, és ez a kettő maradt meg, ezek közül legalább az egyik mindig megmutatja mi az ábra a csomaggal.
    [link]
    és
    [link]

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz V/ #49714 üzenetére

    Na, megtettem amit az eladó kért és hát elég gyorsak voltak, mert a pénzt már vissza is küldték Paypal-on... legalábbis a Paypal küldött mailt, hogy jön a pénz. Nem vertek át.

    Viszont most lenne egy másik bajom.
    Rendeltem egy cuccot, ami két hétig utazgatott ide-oda kínán belül, aztán végül "Export cancellation" lett a vége a tracking oldalak szerint, tehát megállt a szállítás.
    Írtam az eladónak hogy mivan, erre azt a választ kaptam, hogy ők sem tudják mi az ábra, a "logistics provider"-rel szerződésük van tehát amint visszatért hozzájuk a cucc újraküldik felém "offline logistics"-szel.

    Szóval először is nemtom mi az az "offline logistics".

    Erre visszaírtam, hogy 5 napon belül dispute-ot kezdek ha nem kapok új tracking number-t amire annyit válaszoltak, hogy legyek türelmes :D és hogy a csomag még a normál logisztikai időintervallumon belül van.

    Hepciáskodjak vagy most tényleg csak várjak? Csak mert az idő az telik és így közeledik a normál kiszállítási időintervallum vége.

    Köszi.

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz V/ #49743 üzenetére

    OKs, akkor várok mert még bőven van védelmi idő.

    [ Szerkesztve ]

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    Szasztok!
    Kis help kéne.
    Szóval az alaphelyzet az, hogy nekem még ~20 cuccom van, amit az elmúlt 2 hónapban rendeltem Aliexpressről és még úton vannak.

    Olvasgattam a cikkeket az Indexen meg a 444-en (nagyon jót tett a vérnyomásomnak :D) és ha jól értem, akkor mivel ezeken még nem lett áfa fizetve, ezért majd nekem kell kifizetnem. OK.

    DE mivel ezeken még nem az Aliexpress intézte az áfa fizetését ezért nekem kéne az eVÁM-on keresztül intéznem.

    Kérdés, hogy most egyesével pötyögjem be az eVÁM-on ezeknek a cuccoknak az adatait?

    Megnéztem az eVÁM űrlapját, az exportőr az a bolt ahol vásároltam vagy maga az Aliexpress? Csak mert a boltok irányítószámát, városát, címét, stb. én sehol nem találom az Alin, csak a "Business license"-t látom, de az totál kínai és copy-paste-elni sem lehet. A már megérkezett csomagon rajta szoktak lenni ezek az adatok, de azzal nem érek sokat, mert még nincsenek a kezemben a csomagok.

    Megnéztem ezt a videót is: [link]
    Ebben az áll, hogy csak akkor tudok beadni vámárunyilatkozatot, ha ezt előtte jeleztem a Postának és az visszajelzett, hogy itt a csomag.
    Ez így elég érdekes lesz.

    Vagy egyszerűen csak várjak, majd jönnek a csomagok aztán lesz valahogy? :D Gondolom egyesével majd kifizetem az áfát meg a 399 Ft-os kezelési díjat.

    Köszi.

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Új hozzászólás Aktív témák