-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Valóban az októberi, igaz IOSS-os vámolásúnál ez olvasható: Összérték (küldemény érték + nemzetközi szállítási díj), de az még nem jelenti azt hogy az oda írt összeg ennél a normál vámolásosnál tényleg tartalmazza a szállítási költséget.
De hosszú ideig biztos hogy csak Összérték szöveg volt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mivel az áfa az ami nem jogos ha már kifizettük az AliExpress-nek, azt reklamálod, a kezelési díja az mindig van akár IOSS, akár áfás a téma (399 Ft és a másik is 399 Ft-tól indul). A panaszra 120 napot írnak ügyintézést, de ezt többször kitárgyaltuk.
Mindig jönni kell egy visszaigazoló e-mail-nek, a nyáron volt olyan hogy nem mindig jött akkor újból el kellett küldeni a reklamációt. -
Topikgazda
-
Topikgazda
Ha 150 € feletti a vásárlásod akkor lehet vám, bár az akár 0%-is lehet. Esetleg válthatott a név bár az Összefoglaló 2 pontnál látható amivel lehet találkozni, egy hirdetésnél mindig az adott ország (Ship to és a zászló fent) irányába elérhető legolcsóbb szállítás van elsőként megjelenítve, ha van több akkor le kell nyitni a szállítási mód ablakot More options link és ott jelölni ami neked kell, ezen ablakon belül is van More options link
A 2022-es vásárlásoknál most is látszódik, júliusig visszamenőleg az Order details a vásárlásnál, amit nem igazolsz le annál is ott a Track order gomb és annál is amit leigazoltál
ennél előbb meg szerintem nem igazán számít már.
Csinálj egy Excel táblázatot és az adott vásárláshoz mentsd el ezeket az információkat ha szükségesnek gondolod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Itt 15 nap a vásárlói védelem a kézhezvételtől vagy a 90 nap meg nem érkezés után 15 nap, a PayPal-on meg 180 nap a vásárlás napjától. Meg áttételesen fizetsz a bankkártyáddal, az eladó nem is tudja hogy miről ment a pénz, nem kell kártyaadatokat írogatni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Írtam hogy 15 nap az AliExpress-en, a PayPal-on általános a védelem, nem csak a megérkezésre, amíg él egy eladónál a visszaküldési idő akkor még a garanciális hibákra is.
Az AliExpress tárolja a kártyaadatokat és azzal az adattal fizetsz.
Ha te nem akarod használni a PayPal-t akkor ne tedd, nekem mindig jól jön egy második lépcső a vásárlási problémák rendezése ügyében és nem látom értelmét hogy megszüntessem a PP fiókomat, azért mert ezt a vissza-posta költségtérítést megszüntették.
Iitt az AliExpress-en persze jó volt, mert nem fizetik az eladók a visszaküldést, akkor sem ha ők hibáztak, de 2 évvel ezelőttig PayPal sem volt számunkra elérhető és akkor is mi finanszíroztuk a visszaküldést (pontosabban nem, mert ment a kukába a dolog) -
cof
veterán
Nem tudom. Lehet jobban bízna egy európai, mint egy kínai szolgáltatóban.
Nem beszélve arról ha valami vírusod van akkor el is lophatják a kártyaadatokat, egy virtuális kártyáért meg nem kár. És ez mind macera, letiltatni a kártyát, újat intézni, hiába térítik meg majd hónapok múlva az ellopott pénzt.
Főkártyát még PayPal mögé sem használnám, azért vannak ilyen szolgáltatások.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
Egy nem küönyvelt küldemény esetén ez hogy ők igazolják az átvételt nem működik, még ha az tűnik logikusnak.
De nem akarok itt agyalni, ők kérik azt hogy adjál be igazolást, ezt írtam le, ezen nincs mit magyarázni, ez van.
A problémákat neked kell bizonyítani a dispute során, ez a szabály, szóval ennek semmi köze ahhoz hogy nekik mit kell vélelmezni.
Vagy adsz be és elfogadják a dispute kérelmedet vagy nem adsz be és elutasítják.
Én leírtam a körülmények függvényében egy javaslatot, nekem nem kell azt magyarázni hogy az jogtalan a részükről, mert nincs jelentősége ha te érdemi döntést szeretné.
Téged ez zavar, engem meg az hogy a postások bizonyos helyeken simán eltüntethetik a küldeményeket, nem az AliExpress itt a hibás, ők nem tehetnek az enyveskezű emberekről Magyarországon.[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
Van egy apró, de nem elhanyagolható infó, amit nem vettél figyelembe: az Ali felhívja rá a figyelmed, hogy a célország biztosított a nyomkövetés, onnantól nincsen, átkerül a helyi szállítóhoz, annak felelőssége lesz kézbesíteni. Az utolsó bejegyzés az, hogy átadták helyi erőnek.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
cof
veterán
Az mondjuk elég gáz, hogy ha letelt a 90 nap és nyitsz egy ügyet hogy nem kaptad meg aztán neked kell bizonygatni.
Sz.r a nyomkövetés, mert ez csak kínából követhető amíg átadják a magyar postának, ezen kellene változtatniuk mert a local delivery office az nem én vagyok, nem a célállomás.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
Az alapján mondom hogy látom azt hogy kézbesítésre átadták a Magyar Postának az 1005-ös postán, ha nem lenne ott, akkor hogy tudnák átadni a Postának?
Mivel a kézbesítést az átvett küldemények alapján számlázzák a Cainiaonak nagy valószínűséggel a küldemény létezik, ezután csak a Magyar Posta kezeli, így ha nem kézbesítik az nem az AliExpresshez köthető.
Ne keverd össze a dolgokat, azért reklamálsz mert az AliExpress nem teljesített, de ez nem az ő hibájuk és akár tetszik, akár nem, ezeket a küldeményeket a postai dolgozók veszítik el, én csak nevén nevezem az eltűnést, mert egy küldemény nem párolog el nyomtalanul. -
Topikgazda
Mi nem világos azon hogy az állításodat bizonyítani kell? Ott van egyébként a felhasználói szerződésben. Nem a hasamra ütöttem és kitaláltam. Maradjunk annyiban hogy a PayPal-os reklamációnál is kell lenni bizonyítéknak.
Gondolj már bele leírod hogy nem kaptad meg, a nyomkövetésnél az látszik hogy kézbesítve ebből aki ránéz azt a következtetést vonja le hogy megkaptad, dispute elutasítva. Ha nyújtasz be bizonyítékot hogy az a kézbesítés mondjuk nem a te városodban, hanem Moszkvában történt, akkor más kisebb az esélye annak hogy elutasítják.
Vagy egy másik eset, nem működik a kütyü amit megvettél, akkor azt is bizonyítani kell, ha te úgy gondolod hogy elég ezt leírni, akkor ugyan kérhetnek külön bizonyítékot ha jó indulatú az ügyintéző, de miért tenné ha az van leírva hogy támaszd alá az állításodat?Tényleg nem értem hogy ezen mit kell magyarázni?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
1005-ös Posta, de mindegy.
Ne sértegess, leírtam hogy az állításodat bizonyítani kell a szerződési feltételek szerint. Ez nem ellened és nem az AliExpress melleti állásfoglalás, egyszerű tény.
Neked van probklémád akkor azt neked kell alátámasztani, a kereskedő majd azt azután esetleg cáfolja, ez minden on-line vásárlásnál így van, esetleg még a fogyasztóvédekmi szabályozás szerint is.[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
Az Ali elhozta Magyarországig, nyomkövetéssel - egyúttal jelezték, hogy az országba érkezésig biztosított a nyomkövetés.
A csodálatos Magyar Posta ezeket a küldeményeket nyomkövetés nélkül továbbítja (nyilván az Ali nem fog plusz pénzt fizetni ezért feladóként). Küldemény nem jön meg, a Posta nem fogja bevallani, hogy náluk tűnt el (lopták el), Ali meg azt mondja, hogy ők jelezték, hogy a nyomkövetés az országba érkezésig él, érdeklődj a helyi kézbesítőnél, náluk van (ami valahol igaz is, mert azt tudjuk, hogy Ali feladta-átadta nekik).
Neked kell bizonyítanod, hogy nem kaptad meg. És bár sosem fogjuk megtudni, de egészen biztosan sok "bemondás" volt korábban, miközben user vígan használta a terméket.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Ha ennyire pörögsz ezen, akkor tényleg javaslom a vonatkozó fogyasztóvédelmi szerv bevonását az ügybe. De egy ponton ők is kérni fognak "bizonyítékot" tőled is (meg tőlük is).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Topikgazda
Nem fogja ajánlott levélként kezelni mert Ux betűvel kezdődik, már az Lx kezdetű sem ajánlott, hanem prime levél náluk, ami sima leveles kézbesítésű, tehát 24 mm alatt postaládába teszik, ha vastagabb akkor majd értesítőt küldenek.
Csak az Rx kezdetűeket tekintik ajánlott levélnek és van olyan település ahol azt sem viszik ki. -
cof
veterán
Ez Aliexpress Selection Saver, valami bug lehet hogy mostanában nem írja. Express One hozza, mint minden 15-day delivery cuccot ha teljesülnek a rendelési feltételek. Mással nem is érhet ide időben szinte ingyen. GLS és társai 20$-t elkérnének érte minimum.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
cof
veterán
Az talán Saver Shipping. Bár máshol 04.25-re írja annak az érkezését is, itt meg 04.17.
Vagy azért nem ír nevet mert ezeknek nincs is így külön lehet, bár Selection Saver meg Selection Standard tényleg volt régen. Talán azok is, mindkettő EO.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
Most ezzel csak érintőleg tartalmaz igazságot azt mondod hogy hazudtam? Pontosan melyik rész?
De egyáltalán honnan veszed hogy aki itt hozzászól az nem mond igazat? Még ha feltételes módban írtad is. Nem igazán megfelelő dolog ezt feltételezni a topik látogatóiról.
Egy kissé szíven ütött.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Amikor felmerült a téma én is a könyvelőt említettem, hogy ismernie kell a külföldi számlás dolgokat, mert tényleg nem a topik témája, de általánosságban azért beszélgethetünk róla, úgyis ha komolyabban előjön nem az alapján fogják csinálni, hanem a konkrét ismeretekkel. Csak főbb vonalakban tettem én is említést.
-
Topikgazda
Tudom hogy működik, a 101 km csak példa volt arra hogy felesleges köröket csinálnak.
A régebbi déli útvonalat Zalaegerszeg-Pécs-Baja-Szeged -Békéscsaba"olcsóbbá tették" úgy hogy mind Budapest és úgy Szeged.
Világos amit írsz, de beszéltem az itteni logisztikán dolgozó ismerősömmel és eleve Budaörsre kellett volna menni és onnan Szeged, a Fóti logisztika és Balatonszentgyörgy még szerinte sem stimmel és azt sem érti hogy miért nem vették fel 29-én mert volt olyan ami onnan az előbb írt útvonalon tényleg megérkezett egy napon belül.
Ez MPL futáros, azért a futárcégek sem úgy működnek hogy nincs akkora csomagforgalom és akkor nem szállítanak.
Akkor sem normálisak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Majd nézd meg az AliExpress-en a nyomkövetést.
Ha végig gondolod a szállítási folyamatot akkor nem olyan egyszerű. A Cainiao érkezteti konténert, átadja a magyar logisztikának a csomagokat, az megbízza az Express One-t a kézbesítéssel.
Ha ők vissza is viszik a megbízóhoz, az mi a fenét csináljon vele, van visszáru szállítás?
A postai dolgok esetén egyértelmű mert a posták le tudják egymás közt rendezni, de ez nem az a szállítás, az hogy ugyanazon cég mondjuk a DHL EXpress veszi át az eladótól próbálja neked kézbesíteni és ha sikertelen akkor visszaviszi neki, végig egy kontroll alatt van a csomag.
De értéktől függően dönthet úgy az eladó hogy visszaadja a pénzed mert nem kaptad meg és nem foglalkozik azzal hogy azért nem mert nem vetted át.[ Szerkesztve ]
-
Jar
tag
EO belföldi küldeménynél minden további nélkül megteheted, hogy nem veszed át, egyszer előfordult velem, hogy kénytelen voltam nem átvenni, de előtte egyeztettem a feladóval.
Aliexpresses cuccot nem biztos, hogy vissza mernék utasítani, bár valószínű az is megy vissza a feladóhoz. Nem tudod már törölni a megrendelést ? Mekkora értékről van szó ?
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
Topikgazda
Milyen elállás, ez egy kínai piactér, amit nálunk kitalálnak fogyasztóvédelmi dolgokat ez magyar és EU szintű szabályozás, de abban is az van hogy nem úgy működik a vásárlástól elállás hogy egyszerűen nem veszed át, de ez esetben itt nálunk biztos visszamegy annak aki átadta nekik szállításra, nem azonos a két helyzet.
Az Express One belföldön kapta megbízást egy belföldi kézbesítésre. Valaki már írt olyat hogy neki azt mondták hogy megy a kukába és nem vissza.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem szoktam meggondolni magam a vásárlás után, előtte fontolom meg hogy szükségem van-e rá. Amit írtam az ismeret és tapasztalat, de ez nem mind az enyém, másoktól kapott ismeret.
Akkor összefoglalva:
- Az AliExpress-en magyar vásárlókra nem vonatkozik az ami Magyarországon a fogyasztóvédelem keretében lehetséges hogy meggondolja magát és gyakorolja az elállás jogát.
- Semmiféle bizonyíték nincs arra hogy az eladó visszakapja azt, amit nem vett át a vevője és nem postai szállítású volt. Az egyik ismerősöm esetében, ugyan technikai okokból nem kézbesítették neki és vissza lett küldve, de az eladó azon az áttételes módon amit írrttam nem kapta meg az árúját. Más esetében meg az EO azt a tájékoztatást adta hogy megsemmisítik, mert nem veszi vissza a megbízója.
- Ha nem veszed át az miattad meghiúsult kézbesítés elmaradás és ekkor csak azután jár vissza a pénz ha az eladó visszakapta a terméket és jogszerűen levonhatja a felmerülő költségeit, mert a visszakézbesítés az nem minden esetben ingyenes.
Ezek tények.Volt egy javaslat, ami ugyan nem tartalmazott határozott felszólítást a dispute-ra, de lényegében arról volt szó. Amikor ezt írtam: De értéktől függően dönthet úgy az eladó hogy visszaadja a pénzed mert nem kaptad meg és nem foglalkozik azzal hogy azért nem mert nem vetted át.
Ez is tapasztalat, mert volt aki disputet-t indított hogy nem kapta meg csak épp meggondolta magát közben és nem vette át (vagy átvette és mivel nem volt valódi nyomkövetési szám megtehette, ezek más esetek voltak).Vázoltam a lehetőségeket és te most jössz ezzel akármilyen megjegyzéssel? tehát akkor nincs tapasztalatod, mondd azt...
Mégis mit értesz tapasztalt alatt ennél, de tényleg ilyen az elmúlt 12 év alatt nem fordult elő velem, hogy meggondoljam magam a vásárlás után, ettől függetlenül megpróbáltam segíteni neked és az ismereteimet megosztottam veled, ha ez neked kevés azzal nem tudok mit kezdeni.
Mindenkinek szívesen segítek, adok tanácsot, de ha az kellemetlen lehet neki az már az ő baja, az rész már nem érdekel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az hogy valaki nem veszi át és azután indított nem érkezett meg dispute-ra mit kapott arra lettél volna kíváncsi? Erre válaszolni nem kell személyes tapasztalat, mert volt aki visszakapta pénzét és volt aki nem, de többségében igen, viszont volt ahol igencsak harcolt az eladó a szerinte jogtalan pénz visszakérés ellen.
Amit a képen alul látsz szöveget hogy 15 napod van ingyen visszaküldeni az magyarországi vásárlóra nem vonatkozik, majd megkeresem, mert már idéztem itt
és ezt tényleg 14-én Shipment cancelled lettMegvan:
A vonatkozó AliExpress oldal kiírja az országokat a kódjukkal ahol érvényes és HU nincs a felsorolásban:
Drop off Your Package at Service Point-FR/US/ES/BR/NL/IL/UK/DE/IT/CA/AU/BE/PT/MX/CL/UA/RULejjebb még felsorolják a cégeket is akiknek át lehet adni.
Az elállás fogalmát azért úgy kell érteni hogy visszaküldheted a terméket, de az át nem vétel nem eredményezi az elállás gyakorlását éste ezt említetted.
Nálunk egyébként írásban kell közölni ezt a szándékot és kézhezvételt emlegetnek, még formanyomtatványt is gyártottak hozzá.
Az AliExpress egy piactér, nem egy webshop, több eladónak biztosít eladási felületet és legtöbbje az EU és magyar törvények hatályán kívüli. De leírták hogy az EU-ban van ilyen a vásárlóknak, aztán hogy egy kínai eladó erre mit biztosít, miként lehet számonkérni arra aztán semmi.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Te most miről beszélsz? Ez kézbesítve a címzettnek, ......ra nem az AliExpressnek kell itt bizonygatni.
Te az mondod nem vetted át, ők azt mondják hogy a szállítói igazolás azt tartalmazza hogy te vetted át. Passz. A PDA-án írod alá az Express One-nál, ennyi a hivatlos igazolás, postánál meg a postás írja be hogy kézbesítve az ajánlott levél esetén, most már csak a hivatalos tértivevényest íratják alá személyesen a címzettel, némi változás állt be 2019 óta.
Tényleg nem értelek, ha nem tudja a címzettnek kézbesíteni akkor vissza kell vinni, ha te azt mondod neki hogy tegye a villanyóraszekrénybe, akkor esetleg be rakja, de ezt te mondtad neki, felhatalmaztad rá, nem magától teszi, mert azt nem lehet.
Azért nyögtem be ezt szöveget:
mert ha ezt olvasod Központi raktárba érkezett (HU - Budapest akkor másnap várható kézbesítés és ha 08:30-ig nem érkezik meg az e-mail akkor tudsz a kézbesítéssel kapcsolatban intézkedni. hogy tudjon lépni az ügyben amikor már a kézbesítés van, mert akkor jön elő a rugalmas kézbesítés, pl. hogy azt mondja neki tegye be a villanyóraszekrénybe. -
Topikgazda
Ez van meghatározva, az összes futár cég és a posta is így csinálja évek óta és ezt van elfogadva kézbesítési igazolásnak. Hosszú ideig puffogtam azon hogy a postás beírja hogy kézbesítve és ezzel a meghatározott igazolás rendben van, szerintem itt is írtam erről, ha a jogalkotó ezt lehetővé tette nekik akkor mi a fenét csináljak? De ez nem új dolog.
Amit írsz az persze jó lenne, de nem így valósul meg. Van igazolás arról hogy neked, a címedre kézbesítve, innentől az ellentetjét neked kell bizonyítani. Ez van. Nem én találtam ki, nem rajtam múlik és nem tudom megváltoztani. Sokan nem tudjuk megváltoztatni, csak beletörődni.Én gondot fordítok arra hogy azok a személyek akik nekem szállítanak (a legtöbbje folyamatosan ugyanazon személy az adott szállítónál) motiválva legyenek a nekem történő kézbesítés ügyében és mindig, mindent el tudunk intézni és ott tartunk hogy meg is bízhatok bennük. Így nem sok problémám van. A fluktuáció ritkán be szokott zavarni, de akkor rögtön "rendezem" az új személlyel.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor rövidre zárnám a konkrét tapasztalatok alapján.
- Ha nem kapod meg az AliExpress-en megvásárolt dolgot és az adott nyomkövetésnél az látható hogy kézbesítve az AliExpress csak akkor fogadja el a nem érkezett meg dispute okot, ha mellékeled a szállító igazolást hogy nem neked lett kézbesítve.
- Ha más csomagjának a nyomkövetési számát kaptad meg és azt kézbesítik máshol, az AliExpress csak akkor fogadja el a nem érkezett meg dispute okot, ha mellékeled a szállító igazolást hogy nem neked lett kézbesítve.
- Ha elveszne a csomag az AliExpress csak akkor fogadja el a nem érkezett meg, elveszett a csomag, rossz cím dispute okot, ha mellékeled a szállító igazolást hogy nem került hozzájuk, nem kapták meg kézbesítésre vagy elveszett a csomag.Ezen felül az eladók a nyomkövetési bejegyzésekel bizonygatják hogy azt te kaptad meg és ezért is szükséges némi igazolást bizonyítéknak benyújtani.
Teljesen lényegtelen hogy te más oldalról közelíted meg, hogy nem neked kell igazolni az AliExpress felé, de ők nem igazolnak feléd semmit, hanem döntenek az alapján amit látnak, hogy kézbesítve és akkor nem fogsz visszakapni egy fillért sem. A pénz náluk van, ők adják vagy nem adják vissza, nincs igazolási teher náluk.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Hol várod (böngésző vagy mobil app) és be van-e állítva az ilyen üzenet fogadása? Settings, Activate email notifications.
A mobil app-ban a Settings, Notification Settings, Orders, Promotion Others engedélyezve és külön állítható a Manage email subscriptions
A mobil app-ban is nézni az üzeneteket.Mert szokott jönni.
De a böngésző és My orders és Refund and return menüpontban érdemes ránézni.Egy példa, erről az e-mail címről jön: transaction@notice.aliexpress.com esetleg spamnak vessz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP Pavilion Laptop 14
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- DELL OptiPlex 7040 MT / i5-6500 - i7-6700 / DDR4 / NVMe M.2 / HDMI / DVD-RW / több db / 27% áfás
- Casio Pro-Trek PRW-6600YB-3ER Férfi karóra
- Samsung 980 Pro 1TB - Aqua garancia 2025.08
- DELL LATITUDE 5590 I5-8350u/16GB/256GB SSD/15" FullHD MAGYAR bill./garanciás laptop eladó
- uj alaplap Machinist MR9A, MR9A PRO, felkonfigok is
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs