-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jojoando
senior tag
válasz dethroner #68754 üzenetére
Sajnos aki ott dolgozik azoknak a bére alig emelkedik, a pénz sose oda megy, pedig fél évente emelik a díjaikat. Illetve elég nagy az emberhiány, szóval nem a lopással van a gond, hanem hogy nincs aki csinálja, sajnos ennyiért te sem csinálnád. Inkább ezt tartom valószínűbbnek.
Közelemben lakó volt postással sokat beszéltem, annyit szívatták állandóan, ahogy elérte a nyugdijat, abban a pillanatban eldobta a táskát, eszébe sem jutott maradni egy napot sem, pedig sok helyen ezt teszik.[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz dethroner #68770 üzenetére
Többeknél láttam már ezt a kört lefutni az Alival. Hát nekem még nem volt ilyen csomagom, de biztos nem járkálnék be én sem a postára érdeklődni.
Még régebben ugyan veszett el csomagom, viszont akkor még az Ali se volt ilyen, hogy bizonyítsam be én, hogy nem kaptam meg.
Elvileg az lenne a menete, hogy kérsz egy igazolást, hogy ezen a csomagszámon ők levélküldeményt nem vettek nyilvántartásba, ebben semmilyen GDPR nincs. Se név, se más adat, csak a nyomkövetési szám mint azonosító, meg a postai szövegezés.
Mondjuk most nekem is lesz egy ilyen köröm lehet, mert a 08.01-es csomag nagyon nem akar érkezni, van egy 08.14-i is de az még időben van.
Én mondjuk eleve úgy szoktam régebben is nyitni az ügyet, hogy voltam bent a postán is érdeklődni és nincs ott, így nem tudnak már azzal jönni, hogy menjek már be érdeklődjem meg, mert általában ez az első reakciójuk.
Ennél meg ugye több bejegyzés nem lesz, ha megkapjuk ha nem.
Egyébként nem feltétlen érkezett meg Pécsre. Az utolsó bejegyzés csak azt jelenti, hogy Budapesten feladták. Aztán bármelyik ponton lába kélhet már.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz dethroner #68767 üzenetére
Nem sok köze van a GDPR-hez ha kéred azt a tartalmú igazolást amit említek az Összefoglalóban. Legfeljebb a te neved és címed merülne fel. A normál nem nyilvántartott levelek esetén semmi felelősséget nem vállalnak, a szerződési feltételek egyértelműek. Értesítést csak a postán kézbesítendő 24 mm-nél vastagabb ilyen küldeménynek csinálnak. A többi postaládába kerül hal a folyamatban nem veszik el.
Sajnos kiszámíthatatlan hogy miután átadják nekik mi történik a levéllel, 10-12 nap a kézbesítési vállalásuk, de nem 100%-ra. Az én tapasztalatom 2-5 nap az átadástól amit azzal kódol az Aliexpress hogy helyi postára érkezett, de ez csak az 1005-ös posta réfszleg. Már ritkábban veszek ilyen szállítással, de nekemegysem tünt el. -
-
-
Topikgazda
válasz dethroner #68786 üzenetére
Írd vissza hogy megérdeklődted, de nem tudnak róla semmit, valószínüleg elveszett.
Van külön nemzetközi postai (ebbe nem minden postai azonosító követhető) és a postáknak a saját országukban postai adatbázis, a logisztikai cégeknek is van adatbázisa, az ECS... azonosító egy logisztikai azonosító. A keresőprogramok mutatnak "mindent" de a posták nem férnek hozzá, nem nézik a logisztikai cégek adatbázisait, hiszen semmi közük hozzá. Ezeknél a logisztikai azonosítos küldeményeknél a követése megáll miután egyszerű levélként átadják a Magyar Postának, mert nem lesz nyilvántartott.[ Szerkesztve ]
-
herion
tag
válasz dethroner #68860 üzenetére
Ezt már egyszer végig vittem ECS csomaggal (meg szerintem jópáran itt a topikból). 1 hónapot vártam, természetesen hiába.
Az Ali elutasította a visszatérítést bizonyíték hiányában (kb. ugyan azokat leírtam nekik amit bemásoltál angolul). Azóta ugye megtudtam, hogy az ECS csomag kb. olyan, mint egy képeslap Kínából. Ha elveszik/lenyúlják mikor beérkezik az országba, keresztet is vethetsz a pénzedre, mert semmivel nem tudod bizonyítani a sikertelen kézbesítést.(Én anno a helyi posta vezetőjével személyesen beszéltem, hogy mit tehetek(nék) ebben az esetben. Konkrétan tárt karokkal azt mondta: "nem a mi hatáskörünkbe tartozik ez a probléma")
Who Let The Dogs Out?
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #68860 üzenetére
Azért valamilyen szinten az Ali is bekaphatná
Amikor beszállt a refundba, kért képet/videót. De hát mit küldjek egy olyan rendelésről, ami nem jött meg? Leírtam a történetet, erre elutasítják a kérésem, mert nem mutattam elég bizonyítékot. Megfellebeztem, újra leírtam a hogy se értesítés, se csomag a postán, erre ugyanazt a szöveget kapom, nincs elég bizonyítékom. Vajon milyen bizonyíték lenne elég? Ha küldök egy fényképet, amin üres széttárt karral állok a posta előtt?
De a logikájukat sem értem, mi másért kérnék visszatérítést, mint azért, mert nincs meg a rendelésem. Ha átvettem volna, arról lenne egy bejegyzés náluk, nem? És annak sincs értelme hogy megrendelem, kifizetem, majd nem veszem át és visszakérem a pénzt. Mellesleg, ha a csomag mégis itt lenne és én nem vettem volna át, arról készülne valami papír és visszaküldik a feladónak?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Topikgazda
válasz dethroner #68937 üzenetére
Már rég lenne, amikor felmerült a téma akkor javasoltam.
Én telefonon lebeszéltem volna velük, mert akkor pár napon belül elkészül, az ilyen írásos megkeresésre 30 nap a reakció, ezért nem is javasoltam hogy írj.
Gyakorlati tapasztalat alapján lett javasolva és hogy a 15 napos időbe beleférj, nem kell egy hónappal előtte, többen is kaptunk megfelelő időben ilyen hivatalos igazolást. -
Jar
tag
válasz dethroner #68935 üzenetére
Tudom, hogy ez számodra nem vigasz és nem provokációnak szánom a hozzászólást, de jó néhány dispute (gyakorlatilag az összes) a javamra zárult le (eltűnt MP küldemény) mindenféle írásos igazolás bekérése nélkül.
Tehát ilyen is előfordul és remélem így is marad.
Újabban, ha dispute - t nyitok, (függetlenül attól, miért kellett megnyitnom) ha kérnek képet, videót, beollózok egy képet az ő saját terméklapjukról. Ez eddig bejött. Valószínű, nem ember ellenőrzi.
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
cof
veterán
válasz dethroner #68956 üzenetére
Szomorú eset. Az én 08.01-es csomagomnak is annyi szerintem, majd kíváncsi leszek mi lesz belőle.
Sajna ez így elég érdekes eljárás mert ha átveszed ha nem akkor sem lesz több bejegyzés. Lehet azért is ragaszkodnak ehhez a posta által kibocsájtott papírhoz mert sokan visszaéltek vele. Papír által meg ők tudnak kártérítési igényt benyújtani talán a nem kézbesített csomagokra. Viszont azt sajnos nem tudják, vagy legalábbis gondolom hogy nem, hogy nekünk nem ezzel az ECSCCA azonosítóval kézbesítik hanem adnak neki egy saját számot. Nem értem egyébként miért jó ez mikor egyik sem postastandard azonosító. De hát nyilván a vezetés találta ki, azok meg nem értenek hozzá ilyen szinten, hogy belelássanak a helyi dolgokba.
Észrevettem egy régi eladómnál, hogy hozzánk már csak AE Standard Shipping-el postáz 3$-ért, kíváncsiságból ránéztem a szomszédos országokra, Szlovákiába pl. szállít AE Saver Shiping-el is ingyen. Rákérdeztem már miért nincs hozzánk Saver, azt mondta sok volt a panasz az eltűnt csomagok miatt és megszüntette.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz dethroner #69020 üzenetére
Hol adtad be a fellebbezést? A lezárástól számolva 7 nap eltelt?
Ha nem, akkor jöhet ez az Összefoglalóból:A dispute döntés elleni fellebbezés
Ezen a linken Aliexpress Special Dispute Appeal
áll rendelkezésre egy fellebbezési űrlap[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz dethroner #69280 üzenetére
Mit ír a felleblezésben jelenleg hol tart?
Válaszolt az eladó, vagy van még idő valamire?
Nekem az idő lejárta után ha nem válaszolt az eladó, döntöttek egyből és 2-3 nap múlva a pénzt is küldték, nem lehet megnyitni a témát vagy előzményeket? Valamit amit az eladó is írt esetleg? Ha az idő lejárt és nincs válasz vagy reklamáció döntenek. -
Topikgazda
válasz dethroner #70689 üzenetére
A sz...r szó.
Ezt írtam Országon belüli üzleti csomagokként vannak kézbesítve.
Ha belföldi akkor nincs vámolás és ezért díja sincs.
Az üzleti csomagoknak mindig van kézbesítésig nyomkövetési azonosítója, ezek nyilvántartott küldemények mindig, ezért nehezebben tűnnek el. és nehezen lenne tartható az átvételtől számolt 24 órás kézbesítés ha vacakolnának velük.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz dethroner #71519 üzenetére
ExpressOne lesz 158271900216118083607624 számon.
Értesítőt nem kaptál róla? Azt írja várhatóan holnap viszik, de mondjuk a "Feladói ref. szám" az nem egyezik[ Szerkesztve ]
Jester
-
-
Jester01
veterán
válasz dethroner #71564 üzenetére
Nekem is össze-vissza vannak az információk az ali oldalán de egyéb nyomkövetők jobban mutatják mi mivel lett összevonva. Még mindig van ami ali szerint sima Selection Standard LPxxxxx számmal pedig már meg is kaptam egy összevont EO csomagban. Amiket egyszerre rendeltem azt 4 csomagban sikerült elküldeni amiből kettőt hoztak ki egyszerre, a másik kettő egyelőre nem is került EO-hoz (Estimated delivery: Dec 01 - Dec 06)
Igazából csak a futárt nem akartam ennyi alkalommal várni, abban reménykedtem jobban összepakolják és kevesebb lesz a csomag.
Jester
-
jojoando
senior tag
válasz dethroner #71564 üzenetére
Bármi problémád van, felveszed a kapcsolatot az ALI ügyfélszolgálattal, Refund címén ( amit nem kaptál meg ), manapság a disputra nem adja a kezelőt simán. Bejön csetbe az ügykezelő egyszerű érthető mondatokban angolul megbeszéled vele, mi történt, melyeket fotóval tudod bizonyítani csetben. 3 perc max idő szünet esetén szétkapcsol a vonal , szóval ha ellenőriz a csetes legalább valamit írjál közben be, ( Pl oké, várok...angolul) Van videód, kifotózod a csomag nyitást, akár 5-6 fotóval, illetve leírod mi hogy történt, aztán mondja a teendődet mit lehet tenni. Ha egy vásárolt termékkel refundot indít, oda max 1 perces videót enged feltölteni, illetve fotót és szöveget a történtekről, amit majd elbírálnak, de ott a sérülést és bármit komolyan add elő, nemhogy nem annyira fontos, hanem így jött meg. A többit elmondja, ha jó és normális kezelőt fogsz ki. Nagyjából Kb ennyi, ami 2 emberen múlik jelenleg. Ha nem normális a kezelő, holnap újra próbáld meg új kezelővel.
-
Topikgazda
válasz dethroner #74227 üzenetére
Nincs semmi baja, nálad van gond. Lépj ki. Töröld az AliExpress sütiket, a böngésző gyorsítótárat és lépj be újból.
Mobil app-nál is töröld mobil app gyorsítótárat, frissítsd az új verzió és ott sem árt ki- és belépni.
Persze ez nem oldja meg az Internet szolgáltaói problémát, mert az is lehetséges hibaok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen