Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz <Adamsky> #61019 üzenetére

    Tényleg nem tudom magamat eleget ismételni.
    Az amit kaptál számot 158-al kezdődik és hosszú a végén az irányítószám, az nem postai kézbesítésű, hanem az Express One fogja költség nélkül kézbesíteni.
    Csak a Posta kér díjat, ők is csak akkor ha vámolás történik.
    Javasolt megoldás az hogy a vásárlásnál a szállítási mód AliExpress Standard szállítás, ez esetben az Express One futáros szállítással érkezik, amely mivel nem postai nem díj köteles, amit megadtam oldalt ott látod a szállítási folyamatot, amikor az Express One megkapja a Cainiao-tól akkor az ő oldalukon látod hogy mit csinálnak vele, a kézbesítés napján küldenek értesítőt is, de látod hogy mikorra várható a futár és lehet átütemezni is a kézbesítést ha neked nem lenne jó.
    Másik választható szállítási mód még az AlIexpress Saver szállítás, ezt ugyan a Magyar Posta kézbesíti de mivel egy belga postai azonosítót kap és a Magyar Posta Belgiumból kapja meg nincs vámolás, nincs díj fizetés.
    Ez utóbbi szállítás alkalmanként "felminősítésre" kerül és az AlieEpress standard móddal az Express One kézbesítheti.

    A Postánál nincs értelme reklamálni, haszontalan.
    Ha olyan fordulna elő hogy a Posta még az áfát is kérné, akkor sem érdemes velük foglalkozni, hanem ahogy leírtam az Összefoglalóban az AliExpress-től kell a vásárláskor nekik kifizetett áfát visszakérni. 50 napon belül visszaadják, míg a Posta 120-150 nap után is csak "nyavajog" hogy ők nem hibáztak, pedig jogtalanul kérték.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák