-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
lacoka55
aktív tag
AliExpress Standard Shipping-re kaptam RE--CN-t írtam az eladónak hogy ez nem az erre most látom a követési infóknál hogy megváltozott lett China Post Registered Air Mail
az eladó válasza erre csak annyi volt hogy küldött egy képet amin egy kis rózsa volt
ilyen válasszal még nem találkoztam -
lacoka55
aktív tag
volt nemrég egy EU raktáras rendelésem több nap után az eladótól ezt a levelet kaptam
Sajnálattal kell közölnünk, hogy a termék jelenleg nincs RU raktáron, kérjük, mondja le, és azonnal visszafizetjük. ha továbbra is szeretné, törölheti a megrendelést és újrarendelheti Kínából, vagy csak visszafizethet 3 USD szállítási díjat, és mi Kínából küldjük Önnek. ez volt a szállítási díj linkje: https://www.aliexpress.com/item/4000603317349.html ez az Öntől függ, kérjük, tegye meg mielőbb. Ha nem mondja le a rendelést, hosszú időre lesz szüksége a visszatérítéshez, nem akarjuk vesztegetni az idejét, kérjük, tegye meg mielőbb.
ilyenkor mi újság mit javasoltok ? nem találkoztam még ilyennel az akcióban vettem -
zakyzaky
újonc
válasz lacoka55 #56854 üzenetére
Csak úgy, mint nálam (lsd. feljebb), Lengyel és Spanyol raktárra ua. persze a szenya ült rajta 4 napot míg megírta, igaz, azonnal visszautalta PPre. A másik 11.11.-es rendelésre pénteken jelezte, hogy nincs és még nem is utalta vissza.
Mindenképpen törölni kell a rendelést, mert nem tudja áttenni kínai szállításra. Ha volt kuponod, kedvezményed, annak lőttek. -
bobace
őstag
Bocs, hogy megint egy csomaggal kapcsolatban érdeklődök, Ali Standard Shipes, száma: 158271900006204983604033
Már október vége óta Clearing Customs alatt van, meddig szokott az tartani? A végén még nem ér ide mire kéneNem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
lacoka55
aktív tag
kérdezném hogy ha nem törlöm ezt a föntebbi rendelést akkor ha az eladó nem adja fel ez egy idő után automatikusan törlődik akkor is visszakapom a pénzt ?
írtam az eladónak elküldtem a web oldaluk képét hogy még mindig kapható EU raktárból
Reminder:Your order will be automatically cancelled if the seller fail to ship your order in: 2days 21hours 22minutes 05seconds . -
werszomjas
őstag
Nem tudom ki hogy van vele, de én egyrészől örülök, hogy nem a Posta hozza a csomagokat, hanem az Express One, viszont a Posta olyan szempontból jobb volt, hogy mivel napközben dolgozom, érte tudtam menni a postára a csomagokért.
Express One-nál ez nehézkes lesz, nem tudom van-e egyáltalán személyes átvétel ha van is, az gondolom a világ végén. Van esetleg lehetőség ezeket a kínai csomagokat Express One csomagpontra irányítani?üdv
-
-
Topikgazda
válasz werszomjas #56860 üzenetére
Kapsz egy e-mailt benne a futár telefonszáma és lehetőség a kézbesítés átütemezésére vagy módosításra, egyeztetésre.
Nincs csomagpont, az adott területi depóban egyeztetés után elméletben átveheted, de nem tárolják több napig, csak eseti megoldás. -
zakyzaky
újonc
válasz lacoka55 #56859 üzenetére
Próbáltam én is így, képernyőképpel bizonyítani neki, de nem hatott, még az sem, amikor jeleztem, hogy ez így csalás. Sajnos nem találtam olyan pontot, ami alapján jelenteni tudtam volna, hogy egy ejnyebejnyét kapjon. Nem hiszem, hogy érdemes tovább hagyni, hogy nála legyen a pénzed, a PP is 3-4 nap.
-
Voice24
őstag
Valós volt az infó, hogy az NPKK-ban rostokoltak tegnapig, ugyanis este OLK, ma hajnalban pedig mindkettő Balatonszentgyörgyi Logisztikai Központ.
Az UH-s belga csomagok ugyanúgy vezetve vannak, az egyiknél 19 db bejegyzés van az október 27-i befagyás előtt...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Voice24 #56870 üzenetére
Eljön onnan és a következő bejegyzés majd az új helyen történik, mivel az OLK-ban is van sok csomag később lesz könyvelve, az elmúlt 15 napban ez a tapasztalat és az logisztikán dolgozó ismerősömmel is beszéltem és volt számtógépes rendszer probléma is az elmúlt héten.
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
Új fejlemény ezzel a csomagommal amit nem adtak fel és az eladó írta hogy nincs RU raktárban és kérte hogy töröljem a rendelést
írtam az eladónak hogy ez még most is kapható EU raktárban válaszolt rá it was not sent to you, please ignore.
ma kaptam egy e-mailt hogy a csomagomat feladták
a ninja szerint Nov 12, 2021 13:24 DPD Order information has been transmitted to DPD DPD data centre
jó hogy nem töröltem ezt a rendelést -
Voice24
őstag
A belga csomagokkal viszont valami van, az biztos. Nem én vagyok az egyetlen, akinek október 27-ig szépen nyomon követhető a csomagok haladása, és onnan kaput. Lassan 3 hét mozdulás nélkül, azt sem lehet tudni, hogy egyáltalán elindultak volna, sőt, számomra még az sem egyértelmű, hogy már Belgiumban lennének. Ugyanis korábbi BE-s csomagjaimnál a belgákhoz érkezésnél mindig fel volt tüntetve, hogy Belgium, Liege stb. Most ilyen nincs egyik csomagomnál sem. UH702926958BE és UH713495595BE.
Persze nem tuti, hogy a csomagok álltak meg, de a követésük biztosan, mégpedig egységesen több csomagnál. Ennyi véletlen nincs. -
stomi61
tag
UH558342427BE
Feladás: augusztus 26.
Szeptember 20: Liege
November 1-én fogták fel a belgák, azóta araszol.
November 12-én NPKK, azóta ott rohad. 82. napja van úton.
A hétvégén lejár a dispute, ha nem ér ide, elindítom.
Nem azért mert nagy érték, hanem, mert az az eladó a sokadik üzenetemre sem válaszol, holott látta.
Ráadásul a termék (alkatrész) okafogyottá vált, mivel az ügyfél akinek a gépébe kellett volna, lemondta a javítást. (nem csodálkozom)[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Az EU-s csomagom DPD számot kapott ezt kínából hozzák át és itthon kerül majd a DPD-hez ?
https://www.yuntrack.com/track/detail?spm=a2g0s.9042647.4.3.45264c4doP05xY
1640 7434 0186 56 -
Nemo1
tag
Kb minden 3-dik csomagomról nem kapok értesítést a postától, se vam fizetésről (hogy kellene), se értesítőt, hogy be kellene mennem mert már postahivatalban van a csomagom.
Csak a posta csomagkövetőjében látom, hogy sikertelen volt a kézbesítés...
A csomagot át véve ott van rajta minden elérhetőségem (telefon, email cím).
Én nem látok különbséget a sikeres értesítések, és az értesítés nélküliek között...Van olyan Ali-s csomagküldés forma ami tutira nem postán keresztül jön?
/Nem DHL és egyéb drágább futárszolgálatra gondolok.../ -
Topikgazda
Az értesítőt a vámos dologról a feldolgozó program csinálja az elektronikus adatokból és ha van azonosítható és pontos (neki pontos) elérés akkor küld értesítőt.
A ráírt információk alapján a helyi kézbesítő postának a küldemény átvételéről kellene küldeni értesítőt, ők viszont látják a küldeményen az adatokat és ha 24 mm-nél vastagabb vagy könyvelt akkor az értesítőnek menni kell. Ha nem küldik akkor lusták.Írd be a szállítási cím címsor második sorába az e-mail címedet.
AliExpress Standard shipping és AliExpress Saver shipping a javasolt.
De itt fairi szombaton már összefoglalta egy kérdésre az eddig tapasztalt szállítási dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
válasz zakyzaky #56848 üzenetére
Nekem most 3 Aliexpress Standard Shipping szállításból mindhárom futáros nyomkövetést kapott. 1 Aliexpress Saver Shipping meg U.....BE belgát. Általában ezt a posta hozza, de nem kell fizetni semmit.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
vasi89
addikt
azt hittem tudom követni az aliexpresses szállítási módokat de most végképp elvesztettem a fonalat habár ez az összefoglaló igen hasznos de gondolom náluk is változhat ez bármikor. Ahogy látom, már egyre többen sima postával kapján EO helyett. Habár ha nem kell fizetni akkor nekem sincs gondom a postával.
-
Topikgazda
válasz vasi89 #56883 üzenetére
Én nem azt látom, az általam írtak ha postai azonosítót kapnak az EU-s azonosító lesz. Nekem pont ma érkezett meg 3 vásárlás egybecsomagolva, valamiért 10 nap körüli késése volt. Belga postai azonosító volt eredetileg mindegyiknél és azokból lett egy Express One csomag.
-
laca223
csendes tag
Az egyik csomagom követési száma LT877840944NL
a másiké UH717207388BE.
szóval csak várjak, vagy kell valami fizetnem még? Ha kell, akkor kapok valami értesítést?
Köszi. -
fairi
addikt
11.11.nél 34 rendelést adtam le kb egyszerre, így kezd kirajzolódni mit tesznek.
9 db Standard shippingből, 2 holland lett. Függ a bolttól is? Ugreen mindig postNL-lel küldi!
Cainiao super economy és Saver shipping mind U...BE lett, ahogy látom egy kivételével bekerültek Consolidation Warehouse [link] -ba is. Valamilyen kombinációval összecsomagolják. Ahogy kinéz ezekből EO lesz. Még pár nap is biztossá válik.
Egy eladó felülbírált és economy globalt számot adott. Ám itt se lett baj, ez is consolidated warehouse került és nem Yanwenhez.
Cainiao Super Economy for Special Goods-ból 8 darab kaptam, egy már UR...DE-re váltott, többi 7-nél nincs jelzés, hogy ki kézbesíti. Tipp szerint németes átcsomagolás lesz, kb 1 hónap vagy több múlva derül ki.
Special Goods független, sose csomagolják semmivel, ez mindig postai útvonal!
Tegnap kaptam egy ilyen LP00....-ost és német volt. -
Payaba
tag
Sziasztok,
van egy visszamondott rendelésem kereskedő kérése (Cancelled Order - Closed) a Financial fülön látható, hogy október 19-től Refund Processing módban áll, viszont a visszafizetést még a mai napig nem kaptam meg. (paypal, ellenőriztem, nincs ott.)
Hova lehet írni vagy jelezni, hogy nem kaptam meg a pénzt? -
Voice24
őstag
Azért vannak gerinctelen eladók is az Alin, bár ezt gondolom, mindenkit tudta. Nemrég írtam egy rendelésemről, ami 7 nap után lett shipped, de csak egy YT-s számot kapott, és a nyomkövetők is csak annyit mondtak rá, hogy az infó bekerült a rendszerükbe. Írogattam az eladónak, de egyszer sem válaszolt, el sem olvasta, majd ahogy korábban is mondtam, valószínűleg be is zárta a boltot. Nos, miután a shipped-et követően letelt a 10 nap mozgás nélkül, elindítottam a disputát. Kedves eladóm pedig képes volt a 4. nap utolsó óráiban reagálni egy magyarázkodással, hogy de hát tudom, a nemzetközi szállítás nem olyan, mint a belföldi, ők elindították időben, meg ha meghosszabbíthatjuk, akkor becsszóra megígéri, hogy a lejárat után 15 napon belül teljes refundot kapok, bla-bla-bla. A megfogalmazásból úgy tűnt, mintha nem maga az eladó, hanem valami harmadik személy írta volna a nevében, és kizárólag az időhúzás vezérli őket.
Mivel a szállítási infók nem változtak, továbbra sincs valós nyomkövetési száma a csomagnak, csak a YT-s számsor, természetesen elutasítottam a válaszát, de épp az utolsó pillanatban, a szöveg és a képek feltöltése után pár másodperccel le is járt a 4 nap.Hú, kíváncsiságból ránéztem most, az Ali már döntött is (tényleg percek alatt), megítélte a teljes visszatérítést, a döntés oka: "shipping abnormal valid".
-
Voice24
őstag
válasz djsunstealer #56893 üzenetére
Légy türelmes, tegnap írtam 2 BE-s csomagomról, amik október 27. óta (azaz már 3 hete) meg sem mozdultak, legalábbis a nyomkövetők szerint. A tieidnél legalább látszik a belgiumi közbenső állomás, az enyémeknél ez sincs, mégsem akarnak ideérni...
-
Topikgazda
válasz dethroner #56898 üzenetére
Nem így működik, van egy űrlap a feltöltésnél azt is mellékelni kell és lényegében mindent nyomtathatsz pdf-ben, jobb mint egy fénykép. Az Összefoglaló 7 és 8 pontokban említve.
Lesz fizetnivalód is.
A Posta oldalán ezt a gombot kell választanod
vagy a megadott direkt link és feltölteni ott mindent, de ha 150 €-nál kevesebb az értéke akkor ez is kell kitöltve: Nyilatkozat automatikus postai vámkezelésű küldeményhez
Így néz ki:[ Szerkesztve ]
-
SirRasor
őstag
Hehe írt az eladó, hogy köszi a vásárlást, de a gyárból szóltak neki, hogy BLA-BLA, nagyonszépen kérik, hogy !!60!! napra toljam ki a feladási határidőt
Make Love not war!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!