Új hozzászólás Aktív témák

  • fairi

    addikt

    válasz V/ #53539 üzenetére

    "Ez egy primitív hibakezelés, pontosabban nincs lekezelve a hiba.
    Az szomorú hogy ezt leírtam nekik is és erre tőlük a megoldás Vám Vili meg mondja a tutit."

    ha hibáznak az több pénzt jelent nekik, mint a jól végzett munka, akkor az fog történni amit látunk. Nem törekszenek arra, hogy tájékoztatás megfelelő legyen. Nincs motiváció a helyes adatkezelésért. Csak a tehetetlenség marad, reklamálhatsz, de elküldenek, tehetünk hivataloknál panaszt, amelynek hónapok múltan talán foganatja is lesz.

    Nekem lesz egy SY..... csomagom, van bárkinek tapasztalata azt hogyan kezelik le, elvileg UA...SB-re fog váltani. IOSS már, kérdés sunyou hogyan küldi az adatokat.

    Tapasztalat bárkinek??

Új hozzászólás Aktív témák