Új hozzászólás Aktív témák

  • Inhouse

    őstag

    válasz V/ #29090 üzenetére

    Ez valami kártyás fellebbezés lenne? Akkor az tárgytalan...
    Az új kosár van a kollégámnál is weben, de ő már csak mobil appal használja.
    Kijelölöm amelyiket fizetni akarom, katt a BUY gombra, ami PLACE ORDER-re vált, amire ha rákattintok, akkor forog benne egy "homokóra" és semmi sem történik.
    Közben felraktam az Aliexpress appot. Javasolta az Alipayt, regisztráltam. Így tovább engedett, de jött a figyelmeztetés, hogy a kártya hamarosan le fog járni. Elvetettem. A web-es oldalon betette az Orders/Awaiting payment rovatba. Innen itt folytattam. A fizetés résznél megint figyelmeztetés a kártya lejáratára és adjam meg a lejáratot, megadtam. Aztán adjam meg a kártyaszámot (felette írja az elejét kicsillagozva, el van mentve a kártya), megadtam. Aztán Alipay jelszó, megadtam, továbbment... :) Az Orders-ben jelzi, hogy mobilos appal került bele, elsőre kifizetés ellenőrzés üzenettel, most már Awaiting shipment. :) Valamiért mégis a már működő kártyával vacakolt, talán mégis a közeledő lejárat miatt, csak elfelejtett a weboldal szólni...kicsit kacifántosan de már működött újra.
    Közben kipróbáltam, webes kezdéssel ugyanaz, nem megy. Ezek szerint a kártyát minden tranzakciónál ellenőrizni akarná, de a webes oldal bugos és nem kérdez...

    [ Szerkesztve ]

    Üdv Inhouse

Új hozzászólás Aktív témák