Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensei
tag
Üzletszabályzatuk szerint mindenre egy év van, kivétel, ahol a termék mellet más van feltüntetve.
mod: 9.2 pontban olvashatsz erről
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hülye, csak van a fejemben néhány hibás szektor.
-
syberia
veterán
Electrobox az árgépen, nem túl bíztató visszajelzések
https://howbad.info/
-
localhost
Közösségépítő
Keresd őket!, ŐKET!
Érdeklődés termékek adataival, elérhetőségével kapcsolatban:termek@electrobox.hu
Egyéb:
ugyfelszolgalat@electrobox.hu
info@electrobox.huTelefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg az alábbi időpontokban elérhető:JANUÁR ELSŐ KÉT HETÉBEN A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT LELTÁROZÁS MIATT ÁTMENETILEG NEM ÜZEMEL. EZ IDŐ ALATT KÉRJÜK E-MAILEN VEGYÉK FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT.
MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK.Szerda: 14:00-16:00 óráig
Péntek: 14:00-16:00 óráig
Telefonszám: 06-70/426-3360Ezek után mi a kérdésed?
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
OceanStorm
tag
Én is hozzászólnék a témában.
Múlt hét pénteken rendeltem tőlük egy HD 5850 Vapor X -et, majd e hét szerdán küldtem nekik egy érdeklődő e-mailt hogy mikor küldik. Az e-mailre azóta se válaszoltak, majd pénteken küldtem nekik még két üzenetet amire szintén nem kaptam választ. A telefon folyamatosan foglaltat jelez, egyszer viszont kicsöngött, de akkor meg egyből kinyomták. Következőre megint kicsöngött, csörgettem is 3 percig, de semmi reakció - utána pedig foglalt. Majd felkeveredtem az árgépre, olvastam az értékeléseket aminek a következménye az lett hogy lemondtam a rendelést.
Átvételnek PickPack pontot jelöltem meg, így a futár kopogásának a lehetősége kizárva, az sms meg jöhet hogy átvehetem, ezek után cseszhetik.
Ez az én tapasztalatom az Electroboxról, ha valaki ott talál legolcsóbbnak egy terméket, az jobban jár ha megvárja a konkurenciát, még akkor is hamarabb megkapja amit rendel. Főleg hogy mikor valaki nagyobb értékben vásárol, fontos a garancia. Ha meg is kapod amit rendeltél, egy ilyen kiszámíthatatlan helyen nem biztos hogy betudod -e váltani a garanciát probléma esetén.
Pl.: Múltkor rendeltem egy helyről (a bolt nevét privátban mondom el) egy bizonyos alaplapot, amiről nem rég kiderült hogy gyárihibás széria, áprilisban jönnek a hibátlanok. A boltnak küldtem egy e-mailt a dologgak kapcsolatban, és egy "processzora való csere" ajánlattal, lereagálták.
Pár nap múlva jött a futár aki elvitte az alaplapot, rá 1-2 napra meg már itt volt nálam a processzor. (Természetesen a futárt már nem én fizettem.) Egy bizonytalan helyen nem hiszem hogy ilyen gördülékenyen mennének a dolgok, mondjuk én is először az árgépre kattintok ha venni akarok valami, mák hogy pont jó helyet választottam be.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- További aktív témák...