Új hozzászólás Aktív témák

  • OceanStorm

    tag

    válasz syberia #853 üzenetére

    Én is hozzászólnék a témában.

    Múlt hét pénteken rendeltem tőlük egy HD 5850 Vapor X -et, majd e hét szerdán küldtem nekik egy érdeklődő e-mailt hogy mikor küldik. Az e-mailre azóta se válaszoltak, majd pénteken küldtem nekik még két üzenetet amire szintén nem kaptam választ. A telefon folyamatosan foglaltat jelez, egyszer viszont kicsöngött, de akkor meg egyből kinyomták. Következőre megint kicsöngött, csörgettem is 3 percig, de semmi reakció - utána pedig foglalt. Majd felkeveredtem az árgépre, olvastam az értékeléseket aminek a következménye az lett hogy lemondtam a rendelést.

    Átvételnek PickPack pontot jelöltem meg, így a futár kopogásának a lehetősége kizárva, az sms meg jöhet hogy átvehetem, ezek után cseszhetik.

    Ez az én tapasztalatom az Electroboxról, ha valaki ott talál legolcsóbbnak egy terméket, az jobban jár ha megvárja a konkurenciát, még akkor is hamarabb megkapja amit rendel. Főleg hogy mikor valaki nagyobb értékben vásárol, fontos a garancia. Ha meg is kapod amit rendeltél, egy ilyen kiszámíthatatlan helyen nem biztos hogy betudod -e váltani a garanciát probléma esetén.

    Pl.: Múltkor rendeltem egy helyről (a bolt nevét privátban mondom el) egy bizonyos alaplapot, amiről nem rég kiderült hogy gyárihibás széria, áprilisban jönnek a hibátlanok. A boltnak küldtem egy e-mailt a dologgak kapcsolatban, és egy "processzora való csere" ajánlattal, lereagálták.

    Pár nap múlva jött a futár aki elvitte az alaplapot, rá 1-2 napra meg már itt volt nálam a processzor. (Természetesen a futárt már nem én fizettem.) Egy bizonytalan helyen nem hiszem hogy ilyen gördülékenyen mennének a dolgok, mondjuk én is először az árgépre kattintok ha venni akarok valami, mák hogy pont jó helyet választottam be.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák