Új hozzászólás Aktív témák

  • Olivér100

    csendes tag

    Sziasztok!

    Először is azért hoztam létre ez a topikot, mert gondolom sokan jártatok ti is hasonló cipőben , mint ahogy én.
    Ne tömjünk azon cégek zsebét, akiknek csak addig fontos a vásárló, amíg meg nem veszi az adott terméket. Várom hasonló érdekes történeteket.

    Most az alábbiakban leírom mi történtek velem:

    2006.07.05-én Pécsett a Forrás üzletház mélyföldszintén a Trendcom Kft. üzletében vásároltam egy 1Gb-os mp3 lejátszó készüléket, akkor még 14.900Ft volt. Nem egész 1 év alatt kétszer is bedöglött. Mindjárt vásárlást követő pár hónapon belül, nem jöttek be a rádióállomások a készüléken. Ment a szervízbe, megcsinálták.
    Másodszor 2007.04.21-én döglött be a gép, de olyan szinten, hogy se kép se hang effektus volt. Bevittem a boltba, felküldték Budapestre szervízbe. Állandóan érdeklődtem mikor készül már el a gép. Több mint 2 hónap után már elszakadt a cérna és bementem a boltba, hogy cseréljék ki vagy adják vissza a pénzem, mert én nem várok rá már többet. Nemleges választ kaptam, elmentem a fogyasztóvédelemhez. Ahol a nő nagyon készséges volt és segítőkész, de mondta, hogy nem tudnak mit csinálni. Adott egy jegyzőkönyvet, hogy töltessem ki a bolttal és küldjem el a Békéltető Testületnek.Így is tettem. Leírtam a sztorit és mellékeltem a jegyzőkönyvet. Ja ami még kimaradt a bolt minden megkeresésemkor hárított, hogy nem ők tehetnek róla, őket nem érdekli majd ha visszajön, akkor visszajön Bp.-ről. Még csak annyit se tettek meg, hogy felhívták volna a szervízet telefonon, hogy áll a készülék. A jegyzőkönyvírás közbe a boltos gyerek elmondta , hogy nagyon sok gond volt ezzel az mp3 készülékkel, sorra hordják vissza hozzájuk és már nem is tartanak ilyet.
    Na eljött a nap mentem a Békéltető Testülethez meghallgatásra, ahol persze a Péntek Média Kft. (Trencom Kft.) nem jelent meg.
    A kérelmemet elutasították ami arra irányult, hogy visszakapjam a pénzem. Megértenek engem, meg teljesen igazam van, hogy nonszensz 2,5 hónapot várni egy mp 3 készülék esetén szervízre, de nem tudnak mit csinálni. A sorrend szervíz, csere, pénzvisszafizetés.
    Vajon hányszor kell még szervizeltetnem, amíg le nem jár a garanci és utána dobhatom a kukába.
    Elég csalódott lettem és elgondolkodtam, hogy ha nem a mi fogyasztók érdekét védi a Fogyasztóvédelem és a Kereskedelmi Kamara Békéletető Testület ,hanem a cégekkel mutyiznak le, akkor miért is van rájuk szükség. Ha tehetlenek és nem tudnak vagy nem akarnak semmit tenni.

    Olivér

  • Olivér100

    csendes tag

    Először is beszúrtam a sztorimat, ha már át lettem ide irányítva.
    Azóta is történtek dolgok.
    Tegnap bemegyek a Trendcomba az elkészült mp3 lejátszóért.Haza hozom, kipróbálom.
    A 2,5 hónapos szervíz után még mindig szar az mp3 lejátszó. Tök halkan szólt rajta mind az mp3, mind a rádió full hangerőn. A fejem majd szétdurran az idegességtől. Délután visszaviszem hozzájuk, hogy nagy kalap szar az egész.
    Elmondom a problémát, letesztelik az mp3 lejátszót , hogy igazam van e. Az enyémre meg egy tök újra rárakta ugyanazt a számot és rákötötte számítógépre hogy megnézze, hogy tényleg szarul szól az enyém. Láss csodát az enyém tényleg alig szólt.
    Jön erre a duma: Pedig mi leteszteltük, meg hogy miért nem próbáltam ki előttük, de azért el kell hogy ismerje hogy ez tényleg szar. Felhívja a főnökét hogy mi legyen, aki mondja hogy látni kell a gépet, nem e csesztem el rajta vmit, szét kell szednie darabokra.
    Basszus már majdnem szétdurrant a fejem, hogy ennyire aljasok nem lehetnek emberek.
    A gyereknek mondtam is nem raktam se egy vödör vízbe, nem kosaraztam vele baszki, de felőlem szedjétek szét nyugodtan.Az eladó meg elkezdi, hogy meg kell nekik nézni hogy nincs e rajta vmi égési sérülés meg ilyesmi. Majdhogynem nagyítóval nézegeti közben a készüléket.
    Ekkora egy szemétládákat a Föld nem látott még. Mondtam neki, hogy nézzétek meg akkor, de ne megint 2,5 hónapot kelljen várni a szervízre. Most ott tartunk, hogy várom a telefonhívást hogy megint mehessek a készülékért.
    Hogy miért éri meg ennyire lejáratni magát egy boltnak? És az a baj, hogy nem csak a bolti eladók ilyen bunkó, szar hozzáállásúak, hanem maga a tulaj is. Volt szerencsém vele beszélgetni. Még én voltam, majdnem lebaszva hogy miért náluk vásároltam. De a asaját felelősségüket nem is firtatta. Az ilyen boltokat be kellene záratni. Csak addig foglalkoznak a vásárlóval amíg le nem fejik.
    Gratulálok Trendcom Kft.! :C

    Olivér

  • Olivér100

    csendes tag

    bLaCkDoGoNe nem kívánom, hogy hasonló dolgokon menjél át és így járj te is. Bár ha így járnál lehetséges, hogy megértenéd mások problémáját.

    Ha legalább én rácsesztem velük, akkor más ne járjon így. Az ilyen szemetek ne belőlünk gazdagodjanak. Inkább a ''tisztességes'' boltokat támogassuk szerintem.

    Olivér

  • Olivér100

    csendes tag

    Ja és kb. 1,5 éve ugyanitt vettem a számítógépem is. Na annak szerencsére nincs semmi baja. De ott is problémák voltak.
    Egy újságban meghirdetett összállított konfigurációt néztem ki és vettem meg.
    Haza hoztuk és kiderült, hogy a 200Gb-os winchester helyett csak egy 160Gb-os volt.
    Akkor nem tanúsítottunk olyan nagy jelentőséget neki, szóltunk és ki lett cserélve.
    De most már így az mp3-mal kapcsolatos dolgok után abban se vagyok biztos hogy nem e szándékosan akartak minket átcseszni. Gondolták hátha nem veszik észre a hülyék, mert nem értenek hozzá. Hát rosszul hitték!
    Ne féljetek utána minden kis alkatrészt átnéztem megfelel e az újságban leírt konfigurációnak.
    Mocskok! :W

    Olivér

  • Mr-Pamacs

    senior tag

    Sajnos megint írnom kell ebbe a fórumba.
    Vettem egy monitort, nincs is vele semmi gond, sem a küldő céggel. Viszont a futárszólgálat...
    Épp filmet nézek a régi monitoromon, várom az újat, közben tömöm a fejem, mire hallom h megáll egy kocsi a ház elött, nézek ki az ablakon látom h tele van dobozokkal, mondom megjött a kicsike. Megyek kifelé, az ürge már ordibál a kapuban (csengő luxus).Mondom neki pillanat hozom a pénzt. Veszem a pénzt megyek lefelé..
    Látom h a moncsit leb***ta a kapuba, alig akarta megvárni még kiérek a pénzzel és még neki állt feljebb h körbe akarom nézni a dobozt mielött átveszem.Doboz átnéz, minden rendben, papír aláír, 21e Ft odad, erre a muksó elindul a kocsi felé és köszön. Na mondom állj csak meg, visszajáró!? 290Ft-volt, nem sok de azért mégis 3 írható DVD ára. Jaj hát azt majdnem elfelejtettem, mondja. Erre belenyúl a zsebébe elővesz egy marék aprót elkezdi számolgatni, majd kinyögi:''Á hagyjuk, NESZE.'' és a kezembe nyomja úgy h a fele szétgurul, nem a lyukas kezem miatt, teszem hozzá. Mire felvettem a pénzt már gurult kifelé az utcából.Jah és amit a kezembe nyomott véletlenül pont 290-en volt mintha kilett volna számolva előre.Gondolom azt hitte h a mointor körbeugráslása következtében elfelejtem a visszajárót, ráb*szott. :)
    És még én vagyok a vidéki paraszt.
    Na ennyit a GLS-ről. :(

    [Szerkesztve]

  • szjoci

    őstag

    válasz Mr-Pamacs #306 üzenetére

    én általában úgy adok pénzt a futárnak hogy maradjon neki egy kis apró. Szerencsétlen futár szvsz nem 200k-s fizuért rohangál egész nap az országban. De ha mégis, akkor másképp kezdek én is gondolkodni. :D

  • Zozzant

    addikt

    válasz Mr-Pamacs #306 üzenetére

    nekem is akkor szokásom borravalót adni ha érzem hogy nem egy szardarabnak néz a futár és megüti az alapvető emberi normákat sőt egy kicsit túl is lépheti a manapság megszokott közönyös hangnemet, valahol érezze az ember hogy belőle élnek... ez a minimum... egyébként a legutóbbi nekem adott borravalót:) nem tudott visszaadni másképp:)

    [Szerkesztve]

    https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

  • Mr-Pamacs

    senior tag

    válasz szjoci #307 üzenetére

    Szerintem azért nem kell sajnálni a futárokat,ha bele gondolsz nem sokat csinál. Ül a volán mögött, a légkondis kocsiban aztán megy vagy 50 km-t mire leteszi a következő csomagot. Akor áll meg pihenni amikor akar, nem igazán b*sztatja senki.Ha hamarabb végez a csomagjaival mint a munkaidő, mehet haza mivel nincs több csomag.Ha meg nem végez a munka idő alatt akkor úgyis megkapja a túlórát. No meg vannak azért ennél jóval roszabb munkák is pl szalag mellett álni egy gyárban, vagy a pékségben 70 C-ban dolgozni és sorolhatnám.Ők se kapnak borravalót. Ráadásul ez a futár nem úgy ált a dolgokhoz a fizetés elött ahogy kellett volna.Sztem.Így ne is várjon borravalót.

  • szjoci

    őstag

    válasz Mr-Pamacs #309 üzenetére

    jójó, mondjuk az én esetem más ezek szerint, mert hozzám min. 200km-t autókázik Bp-ről, na meg felcibálja a 7. emeletre a motyót ha jó a lift, ha nem ;] Eddig nekem nem volt negatív tapasztalatom egyik futárcéggel sem ;)
    a másik dolog ami miatt tudom értékelni azt a (csak hozzám levezetett) 200km-t: már 7. éve ennyit ingázok naponta melóba :B

    mindenesetre peace, ha bunkó volt valóban nem érdemelte meg :R

  • gban

    Közösségépítő

    A GLS-t én is utálom rendesen.
    Hozták a modememet a nethez, megbeszéltük: 8-12-ig.
    11-kor telefonáltam, beszéltek a futárral, mondták, odaér 12-ig.
    Fél egy, megint telefon, 2-ig jön a futár tuti.
    Este 6, telefon, nem tudják épp elérni a futárt, hívjam én...
    Hívom, neki senki nem szólt hogy ma kell kihoznia... (akkor szerinte minek volt a kocsiban??? )
    Kérdi, mikor hozza.
    Mondom, ma.
    Az nem megy, mikor hozza?
    Ma. Dolgozok, nem tudok itthon maradni.
    Nem megy, akkor nem tud mit tenni.
    Ügyfélszolgálat, sajnálják, mikor hozzák?
    Ma.
    Az nem megy, ragoztuk még, aztán másnap hozták a melóhelyre.
    Előzmény: nem hagytak cetlit hogy kerestek, nem is hívtak telefonon, nekem kellett megfejteni hogy már feladták, milyen fuvarlevélszámon, stb.
    Ilyen sz@r futárcéget nem ismerek, pedig céges szinten kapcsolatban állunk legalább 5-tel.

    Postázást nem vállalok.

  • AMD Power

    titán

    Voltam egy hónapja az IPON-ban. Mondtam szépen udvariasan , hogy egy egyedi konfigot szeretnék Hitelre. (Arra ,hogy erre van-e lehetőség telefonon érdeklődtem előtte).

    Erre az ott dolgozó kolléga. Erre ők most nem érnek rá mert kevesen vannak. Mondom neki és? Sok a munka most jött áru menjek majd vissza vagy este 6--ra vagy másnap reggel 10-re. Még szerencse ,hogy jó kedvem volt és nem csináltam ebből botrányt be. De mind1.

    Máshol nem is olyan messze tőlük nagyon kedvesen és udvariasan meg tették ugyan ezt egy száj húzás nélkül. (VTComp) [link]

    Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

  • R.P.

    aktív tag

    Amikor először rendeltem a Nova-Comptól akkor még lehetett egyéni bolti átvételt választani, de sajna ma már csak házhozszállítással lehet rendelni. Ok, akkor kifizetek 2500Ft-ot egy rakás összesen 12k-t érő cuccért mert kell. Megrendeltem a cuccokat 08.06.-án, ma 08.31. van, és SEMMI hírt nem kaptam, telefonon nem lehet őket elérni mert fax hangot ad ki, mailt írtam, semmi válasz, a webshopon pedig feldolgozottat ír. Nem tudom minek kellett eltörölni a bolti átvételt, szerintem sokkal kényelmesebb volt.

  • Ripley

    tag

    Elégedetten vettem észre a minap, hogy a Mistral cég ismét bezárt egy üzletet. A Karinthy-n is megszűnt az árusítás. A honlapjuk is eléggé fura lett. Szép lassan megszabadulunk ettől a fogyasztóvédelmi rendelkezéseket be nem tartó cégtől. Szerencsére.

    R.P.: Ha megnézed az árlistájuk különböző a webshopban és az üzletben. Valószínű ezért nem lehet átvenni már személyesen. Egyébként tényleg nem szép tőlük, hogy nem reagálnak, voltál már asztalt verni?

    [Szerkesztve]

    ... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...

  • Sdi

    addikt

    válasz Ripley #314 üzenetére

    A Mistrálnál nem '' megint bezárt egy üzlet '', hanem mindössze egy maradt a Váci úton.

    "Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!" /Manuel Scorza/ ..." Nem táncolunk úgy, ahogy Brüsszel fütyül ". Inkább úgy táncolunk, ahogy Moszkva fütyül.

  • Ripley

    tag

    válasz Sdi #315 üzenetére

    Helyes! Ez csak nekünk, vevőknek jó.

    ... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...

  • R.P.

    aktív tag

    válasz Ripley #314 üzenetére

    Nem voltam asztalt verni, nem is fogok, egyszerűen nem fogok többet ott rendelni, és ha megjelenik valamikor egy szállító a cuccal akkor elhajtom a picsáb@ már elnézést, hogy én nem rendeltem ilyesmit.

  • P@trick

    tag

    Velem a következő történt:

    Asszem 5 évvel ezelőtt :B 1 boltban (ElektroPont) vásároltuk meg első vadiúj bontatlan oem gépünket + monitort. (Anyámék vették meg tehát nem tudtam tájékozódni a boltban) Gép az asztalon, bekapcs, majd észrevesszük, hogy nem igazán akar működni a billentyűzet 102 gombjából kb. 80... Na hát ez abban a pilanatban még nem is okozott akkora problémát, mert még extázisba voltunk esve hogy VAN PC-nk. Ezután jelentkezett a következő probléma: a gép 5-10 percenként lefagyott... Ezt tűrtük akkoriban még 1-2 hétig, de aztán elszakadt a kötél... Garancia levél elő, irány a bolt. Igen ám, csak miközben a boltban vártunk a sorunkra, én mint kiváncsiskodó ember nézegettem a garancia papirokat, és egyszer csak (majdnem) elkapott egy dühroham... A TÁPEGYSÉG MÁR HASZNÁLT ÉS VOLT JAVITVA!!!!! :C
    Azt hittem a pofám leszakad... Sorra kerültünk, ecsetelgettem a problémáimat, a boltos készségesen kicsertéltette a tápegységet, és a billentyűzetet. Gép haza, bekapcs-> még mindig fagyogat a Win2000... Szakértő bátyám megállapitotta h a RAM lehet a probléma. Hát jó go vissza bolt, reklamáció, mérgesen nézés, csere, mérgesen nézés, gép haza, bekapcs, és láss csodát, már 1 órája hibátlanul működik. :)) Eltelt 2 hónap, a CD olvasó nem akar semmit reagálni, visszavittük géppel együtt, 1,5 hónap várakozás, sikerült kicserélniük 1 másikra. Később még 2Xer leégett a monitorom, de azt szónélkül, és gyors leforgási idő alatt szervizelték és visszajuttatták hozzám :R
    Azóta még elemet sem vettem abban a boltban :DD :DD :DD :DD

    Ja és bocsánat, azt elfelejtettem mondani hogy a dobozon P4 állt mig egy 1,2-es cerka volt a deszkában :))
    Persze a garancia letelte óta már kb a 12. deszka, CPU, RAM ill. VGA fordult meg a gépben.

    SZVSZ OEM gép az x@r és főleg ne ElektroPontban vásároljuk meg

    semmi

  • hossszú

    őstag

    A4 Teammel (Dunaház) valakinek volt már problémája?
    Engem most nagyon szivatni akarnak! :(((

    „A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

  • hossszú

    őstag

    válasz Gyuri27 #320 üzenetére

    Tegnap az illetékes megoldotta a problémámat :C így nem kerül az üzlet a fekete listások közé :D

    „A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

  • cydor

    csendes tag

    Sziasztok, örülök ennek a fórumnak, mert elég bosszantó eset történt meg.

    a történet főszereplője www.schshop.eu webáruház.
    feladtam náluk egy megrendelést autóhangszóróra., majd egyeztettünk Skype-on.
    szerencsétlenségemre, nem az üzletvezetőbel beszéltem, hanem a feleségével (akinek a neve és számlaszáma stb van a weboldalon. (nem tudom, akkor miért nem az üzletvezetőé, ha nem a felesége az illetékes ez ügyekben (mindjárt mondom miért).

    [2007.09.27. 14:50:01] MNC Diamond ovál hangszóró...
    ... http://www.schshop.eu/?p=productsList&iCategory=41
    [2007.09.27. 14:58:25] schshop: ha utalod a vételárat akkor 10.000Ft postával

    korrekt volt az ajánlat, bár másik webáruházban kicsit olcsóbb, de készlethiány miatt az SCH-t választottam, mert sürgős volt a dolog.
    biztosított is, hogy szerződése van a postával stb. így időben és biztosan meg fog érkezni. van is egy raktáron...
    egyeztettük az átutalást, és mivel online utalok, át is küldtem neki azonnal a jelentést.

    xxx xxxx
    yyy bank
    zzz számlaszám

    megrendelés: 5077
    [2007.09.27. 15:06:34] mikor tudod küldeni?
    [2007.09.27. 15:06:54] schshop: hétfőn tudom feladni
    [2007.09.27. 15:07:11] schshop: holnap hajnalban elutazok
    [2007.09.27. 15:08:27] jó, rendben, megy az utalás
    [2007.09.27. 15:08:34] schshop: rendben
    ...
    [2007.09.27. 15:15:38] schshop: akkor hétfőn küldjük
    [2007.09.27. 15:15:46] schshop: köszönjük a vásárlást
    [2007.09.27. 15:15:51] schshop: minden jót
    ezután árukapcsolásként még webáruház értékesítést ajánlott fel, megnéztük, de különösebben nem érdekelt.
    ...
    [2007.09.27. 15:36:09] schshop: a legújjabb fejlesztésem
    [2007.09.27. 15:36:15] schshop: kérlek nézd meg
    [2007.09.27. 15:36:29] schshop: http://carper.extra.hu/?p=productsList
    [2007.09.27. 15:38:00] schshop: komoly adminfelület tartozik az alkalmazáshoz
    [2007.09.27. 15:38:15] schshop: külön a webshop
    ...
    okt 1. hétfő, valószínüleg ma adják postára, akkor kb 3-án, szerdán kell megérkeznie :-)
    ...
    [2007.10.03. 14:18:35] szia, érdeklődnék hogy merre jár a MNC Diamond ovál hangszóró... Rendelési szám 5077
    [2007.10.03. 14:18:51] schshop: szia
    [2007.10.03. 14:18:58] schshop: holnap tudjuk küldeni
    [2007.10.03. 14:19:26] schshop: reggel kapjuk meg a nagykerből mert sajna kifogyott a készletünkből
    [2007.10.03. 14:19:30] jah, értem, csak azt mondtad, hogy 7főn postáraadod, és már vártam...
    [2007.10.03. 14:19:45] schshop: igen mert volt egy raktáron
    [2007.10.03. 14:19:52] schshop: de elkelt
    [2007.10.03. 14:20:15] yo, köszi
    [2007.10.03. 14:20:21] schshop: oks
    [2007.10.03. 14:21:56] nagyon várjuk már! :)
    [2007.10.03. 14:22:04] schshop: elhiszem
    [2007.10.03. 14:22:11] schshop: de sajnos nem tudok mit tenni
    [2007.10.03. 14:22:24] schshop: majd ha legközelebb vásároltok
    [2007.10.03. 14:22:32] schshop: adunk egy kis kedvezményt
    [2007.10.03. 14:22:54] schshop: a webshop-on gondolkodtál?
    ...
    és végre! 11 nap után!!!
    [2007.10.08. 14:22:12] megjött a csomag
    [2007.10.08. 14:22:22] és egy Ovál 37102-es van benne

    [2007.10.08. 14:22:33] én Ovál 37103-at rendeltem!
    [2007.10.08. 14:22:52] schshop: oh
    [2007.10.08. 14:22:54] schshop: pill
    [2007.10.08. 14:23:07] schshop: megkérdezem a feleségem mert ő rendezte ezt
    [2007.10.08. 14:23:29] nem 250W-os 3utas hanem 300W, 4-utas volt rendelve
    [2007.10.08. 14:23:35] köszi
    [2007.10.08. 14:24:24] Rendelési szám 5077
    [2007.10.08. 14:25:15] 27-én megrendeltem, ma érkezik meg, és az sem az, amit kértem!
    [2007.10.08. 14:25:24] enyhén ideges vagyok...
    [2007.10.08. 14:26:17] schshop: azt mondja a feleségem hogy nem volt a nagykerben és automatikusan ezt küdték helyette
    [2007.10.08. 14:26:49] schshop: ha nem felel meg ez akkor természetesen visszavesszük
    [2007.10.08. 14:26:50] had ne a nagyker mondja meg, hogy mi kell nekem
    [2007.10.08. 14:27:11] schshop: nagyon sajnálom a dolgot
    [2007.10.08. 14:27:36] schshop: ha én intézem akkor természetesen nem fordul ez elő
    :C :C :C :C :C :C saját magát teszi röhelyessé. mért a felesége intézi ha nem ért hozzá, ha meg a felesége a cégvezető, akkor meg elég szarul mosaxik...

    [2007.10.08. 14:27:37] de küldjön automatikusan semmit, különben is másik cégnék olcsóbban megkaptam volna, és már rég beépítem
    [2007.10.08. 14:28:38] amikor megrendeltem álítólag volt raktáron egy ilyen... most meg mást postáztok
    [2007.10.08. 14:29:37] schshop: irtuk hogy várni kell rá egy kicsit mert elfogyott ami volt raktáron
    [2007.10.08. 14:35:29] nem tudom kinek írtátok, mert ilyen mail nincs, csak egy rendelés értesítő
    ...itt visszaidéztük kki kinek mit mondott, persze hogy nem szólt előre, csak amikor rákérdeztem. a rendelést visszaigazoló e-mailen kívül semmi hivatalos értesítést nem küldtek.

    ugyanakkor a csomag fel volt bontva, a számlát ők rakták bele, így nem csak a csomagolást, de még a készülék állapotát is láthatták:

    több helyen újraforrasztva, valószínüleg javítva volt, és alkoholos filccel lett javítva a lekopott festék több helyen is!

    mivel már nagyon rmehetnékünk volt így ezt építettük be (természetesen méretre sem ugyanaz mint amit rendeltünk, így cseréje esélytelen
    [2007.10.08. 14:45:48] schshop: küld vissza szépen de kérlek ne szerezz magadnak ellenséget

    fenyegetőzik vagy mi???? :Y
    [2007.10.08. 14:46:02] schshop: és elnézésedet kértem
    :R oh ettől meg vagyok hatva!
    [2007.10.08. 14:46:11] schshop: nem tudom hogy mit tehetnék még
    :F no hát pont ez az! verd :W a fejed a falba...
    ...

    RÖHELY!!!

    eddig jó tapasztalataim voltak a weben való vásárlással, de sikerült a legvadabb elképzeléseket is felülmúlni... :(( :(( :((

    [2007.10.08. 15:15:02] schshop: azt hogy milyen a termék minősége ezt a gyártóval kellene megvitatnod és nem velem!
    :)) Hoppácska! nem a boltttal kel megvitatnom, henem menjek a gyártóhoz! ez aztán az ügyfélbarát üzlet!

    [2007.10.08. 15:15:28] schshop: nyugodtan irj nekik
    [2007.10.08. 15:18:28] schshop: remélem ugyanolyan állapotban küldöd vissza a terméket ahogyan elküldtük mert ha bármilyen sérülés vagy nem előirt használatra utaló nyom van rajta akkor visszaküldjük

    persze hogy volt rajta ilyen nyom mikor kivettük a dobozból. ugyhogy felesleges is lett volna visszaküldeni. legalább szól. most mit csináljak, a többi áruházat megkérdeztem, készlethiány van / volt, nem akartam várni még 1-2 hónapot mire újra gyártanak belőle...

    ha nem is solyan szép, nem is szól akkorát, de azért faszám működik. a célnak tökéletesen megfelel ez is, így nem húztam rajta az agyamat, ugysem lett volna sok értelme.
    ettől függetlenül nem itt fogok továbbbi termékeket rendelni, azt elérték!

    [ Módosította: Parci ]

    Cydor

  • cydor

    csendes tag

    válasz P@trick #318 üzenetére

    A második PC-nk nekünk is hasonló volt, de direkt egy megbízhatónak tartott üzletben vettük (mint késöbbb kiderült az a megbízható ember addigra már nem dolgozott a boltban, aki miatt ott rendeltük meg...)
    ez anno egy P1 133MHz Pc volt.
    akkoriban a környék legjobb gépje.
    nem spóroltunk ki semmit belőle, jó drága is volt, főleg a mai PC árakhoz képest.dobozos win95 meg minden! :-)
    gyakorlatilag a számlán is 2 PC szerepelt egyik céges a másik otthoni :-))
    Keszthely PPcomp az illető üzlet (a nyáron hallottam az Apeh összepakolt többtíz milla adócsalás miatt, bár addigra már arisjus cimke nélküli cd árusítás és egyéb ügyek is voltak... ) cv. Páli Barna
    akkoriban még mondhatom semmit sem értettünk a pc-k hez, (C64-en nevelkedtünk).

    a gép megérkezett, természetesen ahogy ez akkor nagy divat volt lematricázták a házat, a beépített eszközökre nem vállaltak garanciát, csak kompletten a gépre sértetlen matricákkal.
    kicsit késöbb ki is derült miért.
    nagy örvendezbe összeraktuk a gépet, működött is, de azért az elvárható teljesítményt nem hozta. áthívtam nagy pc-tunnungos havert, nézze már meg mi van vele.
    hamarosan hiderítette, hogy használt és kevesebb ram van benne, mint ami a számlán szerepel, a HDD is jó másfél éves, stb.
    go ppcomp:
    1 hét múlva: igen tényleg nem működik az egyik ram, azért, mert túl sok ikon van az asztalon!
    2hét múlva: igen, már felküldték szervizbe, de vírusos a gép, akarjuk-e haogy addig leírtssák? (ennyire hülye nem voltam, vírusírtót rendszeresen pc-magazin mellékékletből frissítettük, gyári cuccok voltak rajta+magazinokból. no ez még semmit nem zár ki de ezt a fejést inkább kihagynánk.)
    3hét múlva: igen csere lesz... hamarosan küldik a ramot
    4. héten végre sikerült összerakniuk, de nehogy már garis szervíz ingé legyen, hát levírusírtottak, jó lehúzós összegért.
    persze ez ellen nem lehet reklamálni...

    alig vártuk már, hogy letelljen a gari, (minden egyes bővítéshez a gari miatt be kellett vinni a gépet, egy hangkártya, vagy tunerkártya beillesztéséhez, install nélkül is mindig kitaláltak valamit, hogy nehogy meg lehessen csinálni azonnal, főleg a sok ikon az asztalon! meg ilyesmi baromságokkal hülyítettek. természetesen a többség azért bedőlt nekik, ugyhogy jol ment a bolt, és egyre pofátlanabbak lettek.

    végül letellt a gari, és már csak szakadt kábelt vettem náluk, utána már véletlen sem.

    Cydor

  • cydor

    csendes tag

    idén nyáron történt a Keszthelyi ProComp-nál vettem egy USB-WIFI kulcsot.
    havernak kellett, mert a laptopban a gyári nagyon gyengus.
    kipróbáltuk, működött, de semmivel sem erősebb, mint a gyári, amit én használok, az jó 20%-al jobban teljesít, van hogy többel is.
    tesóm visszaviszi. persze nem veszik vissza: manapság már nyem gyártanak jó minőséget! mondták neki. esetleg levásárolhatja, de pénzt vissza nem adnak.
    szóval nem 8 nap, (Európai Únió?) hanem másnap vissza, és nem adják vissza az árát... :W
    (levásároltuk: itt jó árnak számított a CD meg a tintapatron. máshol jóval olcsóbban is megusztuk volna... no meg a futkozás... a srácnak meg megrendelkünk egy jól bevált cégtől eg profi cuccost)

    [ Szerkesztve ]

    Cydor

  • Thrawn

    félisten

    válasz cydor #324 üzenetére

    Hol is van ez a bolt?

    Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

  • P@trick

    tag

    válasz cydor #323 üzenetére

    Mi is azért mentünk oda mert megbízhatónak tartottuk, csak éppen a srác akit ismerünk, nem dolgozott aznap :W

    semmi

  • válasz P@trick #326 üzenetére

    "igen tényleg nem működik az egyik ram, azért, mert túl sok ikon van az asztalon!"

    Ezt nem biztos hogy szó nélkül hagytam volna .. :W

    “Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein

  • danntora

    tag

    Hali!
    Jó a topik. Én a PCX-ben és a Lord-ban még nem csalódtam,általában másnap vagy két nap múlva már átvehettem az árut, eddig a rekord Gianninál volt, nemtom hogy csinálta, de késő este olyan 9 körül megrendeltem tőle egy vga-t erre mit ad isten másnap dél körül már hozta is a mobilposta.

  • Blackhole13

    senior tag

    Hi
    Bocs ha a topikot nem emiatt hoztátok létre,de ezt találtam a legmegfelelőbbnek a kérdésemre.
    Tapasztalatokra lennék kiváncsi ezzel a boltal kapcsoltaban:[link]
    Már már túl alacsonynak ataláltam azá árait.
    Valaki vásárolt itt vagy ismeri valhonnan mennyire megbizhatóak, hogy adhatják iylen áron a termékeiket?

  • gban

    Közösségépítő

    válasz Blackhole13 #329 üzenetére

    Én ismerem rendesen. Használt cuccot vettem tőle eleget.
    Nem rosszindulatú az ürge, csak hát hogyismondjam...
    Vettünk 4-5 procit, S462, az egyik fagyott XP alatt, egyértelmű procihiba volt, alaplap is onnan volt egyébként. Visszavittük, egyből kérdezi, hogy mi ez a procin, valaki összekente valamivel...
    Mondtuk, így néz ki a hővezető paszta, nem ismeri?
    Mondta, kizárt hogy rossz legyen, tesztelte, win telepítéssel.
    Kérdeztük, XP?
    Mondta, 2000.
    De, mondjuk, szar.
    Mondta, kizárt.
    Kérdezzük, 3 nap gar akkor mire van???
    Mondta, kompatibilitási problémára, meg tuti megsütöttük, stb.
    Nem szeretem, ha egyrészt amatőrnek néznek ismeretlenül, meg becstelennek, másrészt meg még hülyének is.
    Lényeg, hogy azért visszavette. Mondtam volna, de nem kellett, nem kompatibilis az XP-mmel, meg a tesztprogival, akkor az kompatibilitási probléma? Vagy nem megy bele a P4 lapomba... Hülyeséget én is tudok beszélni...
    Lényeg: igazából elégedett voltam mindig, korrektnek mondanám az embert, és jók is az árai, csak hát ő sem érthet mindenhez...
    Egy gond viszont van velük: qrva lassú a kiszolgálás. Kocsival járok, nem is nagyon lehet náluk megállni, tehát "beugrom csak, addig jó leszek így félig kilógva is" felejtős, de ha helyet találsz, dobj be nyugodtan másfél órára a parkolóórába. ;]

    Postázást nem vállalok.

  • Andrewhouse

    aktív tag

    válasz R.P. #331 üzenetére

    PC LAND egy nagy rakás foss, és igénytleen kiszolgálás-tól kezdve nagy XAAR bővebben:

    Rendeltem egy nem rég valamelyik nap egy Intel p4-640-est.....egyik gépbe...és erre ugye vissza hívnak hogy meg van, és mehetek érte , és mikor tudok menni......

    Mondtam hogy, másnap már tudok menni ért.....mert pénteken redneltem így csak hétfőn mentem érte....első nagy meglepetésemre:

    1. mondtam hogy rendeltem procit meg ilyenek
    2. kihozták, a raktárukbók ha egyáltlán annak nevezhető
    3. Elkezdik most nem tudnak semmi számlát adni meg Garancia papírt se?!?!
    a. MAjd kiküldök postán hogy az jó lesz akkor???
    - mondom ez kb olyan olyan mint ha én küldök ajd valamit , jövő karáconyra.. :Y

    4.További vizsgálat után kiderült hogy én nekem nem azt hozatták ami kellet volna hanem egy p4-641es-t ami nem jó az alaplapba....gyártó oldalán feltüntetve
    És azért mentem el.....hogy megnézzem milyen egy p641-es :W doboza!
    - meg hogy logisztikai hiba ők ezt kapták, de azért szólhattak volna telefonba amikor mondták meg van?!?!? d emi van meg az én p4-641-esem.....ami nem kell
    5. Erre föl felvoltak háborodva hogymiért nem kell, miért nem veszem meg....ELég érdekes volt

    6. Dühömben, mondtam hogy xar a bolt és tezsek róla hogy ne jöjjön ide senki....

    Szóal oda ne mennnyetek, kellemtlenség és főleg ha messze vagytok a boltól külön 2 órát kiszakítani az életetekből nem érdemes főleg ha nem azt hozzák ami kell.....Szóval ne mennyetek oda.......!

    [ Szerkesztve ]

  • Ariadne

    őstag

    válasz cydor #322 üzenetére

    Jelen esetben 3 hónapon belül indoklás nélkül elállhattál volna, illetve még mindig elállhatsz a szerződéstől, ez minden netes, telefonos, stb. vásárlásra érvényes, és 30 napon belül a teljes vételárat köteles visszafizetni. Ez akkor is áll, ha egyszerűen nem tetszik a dolog, akkor te állod a visszaküldés költségét. Így viszont, hogy rosszat küldtek, azt is nekik kellene rendezni... FYI

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Ariadne

    őstag

    válasz cydor #324 üzenetére

    Itt viszont nem is lett volna köteles még levásárlást sem biztosítani, mivel a termék azt tudta, amit tudnia kell, az az egyéni problémád, hogy egy másikhoz képest nem jobb. EU-val együtt is csak akkor van jogod javítást/cserét/pénzvisszafizetést kérni, ha hibás a termék, ez viszont a leírás alapján nem volt az.

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Ariadne

    őstag

    válasz Ariadne #333 üzenetére

    Bocs a több részletben megjegyzésért, de esetleg felhívhatod a figyelmüket arra, hogy ma Magyarországon csomagküldő tevékenységet csak az végezhet, aki regisztrálta magát ilyenként, namármost nekik nincs feltüntetve nyilvántartási számuk, ráadásul köteles feltüntetni valódi fizikai címet, elérhetőséget is a honlapon. Tehát egy bejelentést megérhet a dolog a fogyasztóvédelemnek, hátha épp ilyen témában razziáznak (sajna nem valami készségesek egyébként, de ki tudja). ;)

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • No, révén nem esett jól, leírom (eddig nem volt rossz tapasztalatom az üzlettel)

    Felvettem a kapcsolatot mail-ben az egyik pesti számtech. üzlettel. Egy hangkártya iránt érdeklődtem, közölték még van belőle raktáron 2 darab. Kértem, hogy legyenek szivesek és tegyék félre nekem az egyiket. Kaptam egy megerősítő válaszlevelet, miszerint a kártyát nevemre eltették. Tegnap vizsga előtt nyitásra mentem a bankba (jókora kerülővel, nem esett útba), hogy tesómnak elutaljam a vételárat. Mivel nem ugyanazon banknál nyitottunk számlát, 1. jóval több a kezelési költség, 2. 1-2 nap a tranzakció átfutási ideje. Ma nyitásra bement az üzletbe meló előtt, közölték vele, hogy nincs kártya. Nem volt raktáron, és ezévben nem is várható hogy lesz. Karácsonyra lett volna .. :( Az üzlet neve: ALIEN Computers.

    [ Szerkesztve ]

    “Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein

  • R.P.

    aktív tag

    Még valami: Radimax Sagitta fekete házat akartam venni, 8 helyen rendeltem meg, és mindegyik boltban más volt a neten mint a raktárkészlet, volt amelyiket fel sem lehetett hívni hogy lemondjam a rendelésem. Mai napig nincs ilyen házam, pedig kb. egy hónapot csesztem el a rendelgetéssel. :(((

    Találtam 10.én hétfőn egy CoolComp nevű üzletet, mondom Raidmax Ares is jó lesz. Megrendelem, a rendelésem azóta is feldolgozás alatt van, egyik telefonszámukon sem lehet őket elérni, és az emailre sem válaszolnak. És ebben az a legnagyobb baj, hogy így nem tudok egy másik boltban megrendelni mást, mert 2 db házra nincsen szükségem, ha megérkezne.

    Az olyan boltok ahol meg a raktárkészeletet tükrözik a netes árlisták, nem Budapesten találhatóak.

  • Brett apó

    tag

    válasz R.P. #337 üzenetére

    Pedig nyugodtan megrendelheted másik üzlettől is. Ha 3 napon belül nem kapod meg akkor elállhatsz a vásárlástól,én így tudom.

    Ha már itt tartok én is leírom a történetem. Múlt év őszén akartam venni a vga-hoz hűtést,mert ami rajta annak a hangja eléggé bántotta a fülem.Ki is néztem egy Zalmant és megrendeltem személyesen az icsmedia(direkt kisbetű!) nevű üzletben.Mondták,hogy nincs raktáron 2 nap múlva hoznak.Eltelt a 2 nap fölhívtam őket:sajnálják még nem kaptak de jövőhéten biztos lessz.7 nap múlva se semmi,gondolom beugrok megkérdezni,hogy mi a fasz tart ennyi ideig??? Erre mondja a srác,hogy sajnos nem lehet kapni a nagykerből ahonnan hozzák,de ezt nem tudta volna megmondani telefonon vagy email-ben 1 hét alatt:(((

    Most nyáron a tesóm is náluk rendelt memóriát és vga-t.A memóriát meghozták,de vga-ra nem emlékeznek,biztos szelektív a hallása :) mondtuk akkor jó lenne,ha másnapra itt lenne,sajnálják,de csak jövő héten.Anyád szüljön sünt :(( átmentünk a Ipon-ba és csodák csodája másnap már hívtak,hogy mehetünk a kártyáért. kb 5 napra rá hívtak az ics-től,hogy megvan a kártya,mehetek érte.Mondtam nekik oké és letettem a telefont.Azóta se értem el hozzájuk :D

    http://egyiketsem.blog.hu/2008/06/26/lelenc_kutyamento_egyesulet_kontra_apeh#trackbacks

  • R.P.

    aktív tag

    válasz Brett apó #338 üzenetére

    Haha, az első bolt ahol Sagitta-t rendeltem az icsmedia volt, ugyanaz játszódott le, mint veled. Csak nekem 3 hétig húzta hogy majd hétfőn hoz. :((

  • válasz RoyalFlush #336 üzenetére

    no visszaolvasva látom, nem csak én jártam így ezzel az üzlettel :(

    “Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein

  • Topa00

    tag

    úgy felbasztak a hardverkerbe, akkora egy paraszt a kiszolgálás hogy az nem igaz! főleg a központban!
    pl: karácsony előtt otthagytam vagy 100 ezer forintot azoknak a parasztoknak, és akkora bunkók voltak hogy az nem igaz. kifeszültem tőlük, nem vásárolok ott az tuti!
    igy kérdezek valamit a vásárol termékekről és bocsi most kávézok majd mindjárt, aztán újból kérdezek mást és ilyen egyszavas mondatok! HArdverker- fel kéne gyújtani

  • Gyuri27

    félisten

    válasz RoyalFlush #340 üzenetére

    Az arest már nem gyártják. Az ipon-ra sok mindent el lehet mondani, de ami náluk listában van az 2 nap alatt érkezik. Persze kérdés van-e ott olyan ház ami kell.

    Amd - Radeon - Ryzen

  • ádyz

    addikt

    válasz RoyalFlush #336 üzenetére

    Nekem is volt egy kis gondom a boltal...

    Olvasd végig LOGOUT-omon az első bejegyzést....

    [ Szerkesztve ]

  • .:Kristian:.

    addikt

    válasz Topa00 #341 üzenetére

    bazd+ én meg vásárolni szeretnék. <--benyomtál volna egy ilyet kíváncsi lettem volna rá mit reagál.

  • mancer

    csendes tag

    Átverés az E-digitalban!

    Az alábbi történetet csak azért írom, hogy óvatosságra intsek mindenkit a vásárlással kapcsolatban.Tegnap előtt a fent említett üzlet Mammutban lévő boltjában vettünk egy laptopot! Dell Inspiron 1501.Leírás szerint Free Dos op. rendszer, és persze újonnan.Hazavive bekapcsolás, és láss csodát, elindul a a Windowsw Xp.Hát ilyet még nem láttunk de az ámulatból fel sem tudtunk ocsúdni, amint megláttuk, hogy a zsír új gépünknek bizony nem mi vagyunk az első tulajdonosai.Rengeteg telepített program, képek, zenék, játékok, amit csak el tudtok képzelni, minden volt rajta. Számítógépnév, Windows jogos használója XY család stb.
    Másnap vissza a boltba, ahol miután ezt előadtuk, csak hebegtek habogtak, hogy nem tudják hogy történhetett, biztos egy másik boltjukban volt előtte , vagy kiállító darab, arról, hogy visszahozott gép lenne szó sem esett.
    Természetesen kértük, hogy storno az egész, hiszen mi új gépet vásároltunk, és ugye az egy laptop esetében nem mindegy, hogy ki formázta az aksit!!!!!!!!!!! Tehát storno, de jelen helyzetben ez volt a legkevesebb amit megtehettek!

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz mancer #345 üzenetére

    Ha szó nélkül visszaadták a pénzt, akkor nem igazán értem, mi az átverés. Igen, lehet, hogy egy alkalmazott stikában használta a gépet, vagy bármi, de a bolt azonnal vállalta a felelősséget, és nem ért kár. Ugye?

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

  • 5@$

    aktív tag

    válasz Topa00 #341 üzenetére

    hmmm

    mitörtént? mivel bántottak meg?:S én vásárolok ott régóta és semmi gondd nem volt eddig velük:(

    Telefon:0670-2094610

  • orkester

    senior tag

    Sziasztok!
    Ha konzolt vesztek ezt: Atikonzol a boltot kerüljétek. Nintendo Wiin ugyan ott a matrica, hogy tartalmazza a Wii Sports játékot, de a boltban elfelejtik közölni, hogy mégsem. Ráadásul a Club Nintendo regisztrációs kártyát is kiveszik belőle így elsetek az ajándékra beváltható pontoktól. Többet tőlük biztos soha nem vásárolok.

    PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!

  • Wyll

    őstag

    Sziasztok!

    Ajánlom mindenkinek a figyelmébe: KomputerKombinát árlista

    ---> Leadtek PX8800GTS 640MB TD PCI-E 24.620 Ft !! :Y

    Ma megyünk haverral bevásárolni. :D Előre várom, hogy fognak elnézést kérni a rossz árlista miatt. ;]
    Gonosz vagyok, tudom, de ez kihagyhatatlan üzlet!
    De ha rendesek lesznek, azt is megírom!

    Amúgy erre nincs valami szabály/törvény, hogy ha oda van írva, akkor kötelesek annyiért adni? ;)

    Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll

  • Tibeerius

    csendes tag

    válasz Wyll #349 üzenetére

    ha bemész a tescoba, egy TV alá ki van irva 10Ft... odaviszed a pénztárhoz kötelesek annyiért odaadni, vagy nagy balhé meg büntetés elé néznek.. persze cserélik le azonnal a rossz árat

    ha két ár van feltüntetve, kötelesebbek az olcsóbbik áron adni az azonos terméket

    ez mindenkire vonatkozik

    A 9 milliméteresre nem lehet gyúrni!

Új hozzászólás Aktív témák