Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Honest

    csendes tag

    válasz Aljas #1018 üzenetére

    "Azért ezt nézhetjük fordítva is, azaz hogy ha minden flottul megy, megrendeled-megjön-kifizeted-működik, akkor nem mutatkozik meg a az adott webshop tényleges hozzáállása" - valóban nem mutatkozik meg, a legtöbb esetben mindkét fél elégedett és a legtöbb esetben ez a jellemző a webshopokra. Nem volna életszerű, hogy akár százezres nagyságrendben dícsérnék a vevők XY webshopot. Pedig elvileg ez volna az igazságos, hogy azt vegyük alapul ami pozitív és nagy számban fordul elő, és nem azt, ami elenyészően elöforduló negatív. Sajnos ez utóbbira inkább hajlanak ítéletet hozni a vevők, szerintem hibásan.
    Ilyen fórumokon, ahol csak szardobálás folyik cégekre, az okos ember nem hoz egyoldalú ítéletet, amíg nincs meg a mérleg másik oldala is, de mint mondottam, senki sem fog elégedett és sikeres vásárlás után ilyen forumokra beírni. Ezek a fórumok másra sem jók, mint JóskaPista jól kidühöngi magát, elégedetten dörzsölve tenyerét, hogy meg merte mondani, bár általában névtelenül.
    Nos, a nagyobb cégek már nem törödnek vele mi folyik az ilyen fórumokon, hisz vannak mutatóik és amíg bőven pozitívban zárják az ügyleteiket, csak mosolyognak maximum, hogy a bolha csípkedi az elefántot.
    Aki képes pártatlanul, indulatok nélkül gondolkodni, az vagy nem jár ilyen helyekre - tehát nem éri el a célját a szardobálás - vagy belátja, hogy a másik fél meghallgatása nélkül nem hozhat IGAZSÁGOS döntést.

Új hozzászólás Aktív témák