Új hozzászólás Aktív témák

  • Aljas

    csendes tag

    válasz Honest #1017 üzenetére

    Azért ezt nézhetjük fordítva is, azaz hogy ha minden flottul megy, megrendeled-megjön-kifizeted-működik, akkor nem mutatkozik meg a az adott webshop tényleges hozzáállása, mert végülis az esetleges apróbb kellemetlenségeket (kisebb késés, stílus, stb), csak egy vállrándításra méltatod, hiszen kit érdekel, megkaptad, amit akartál.
    Amikor viszont valami nem stimmel, pl. technikai malőr történt, elfogyott, gariztatni kell, stb, akkor jön elő az, hogy az ilyen helyzeteket hogyan kezelik.
    Velem is előfordultak ilyen esetek sok webshopnál, és a tapasztalatom eddig szerencsére az volt, hogy gyorsan, megértően reagáltak, sosem maradt rossz szájíz bennem. Ha viszont ilyenkor beindul valami susmákolás, vagy hülyének néznek, lekezelnek, stb. akkor persze, hogy elindul a sz@*dobálás...

    [ Szerkesztve ]

    Hess rémes árny. Szörnykép, riogató! Hess!

Új hozzászólás Aktív témák