Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz barcalaci84 #31448 üzenetére

    "meggyőződésem h a valve és a vive is azért használ 1,4 x render targetet a fizikai felbontáshoz képest , mert úgy gondolták ott van még igazi hatása az SS-nek"

    En pedig mar leirtam hogy azert hasznalnak ott 1.4x felbontast hogy a sweet spot reszen a coverage 1:1 legyen a torzitas utan (mondjuk nincs meg igazan, picit alatt van de ebe mar tenyleg nem akarok belemenni). Ennyi, az elejetol fogva igy van naluk. Az Odyssey alacsony alapfelbontasa pedig egyszeruen a WMR okoszisztema kaoszabol kialakult marhasag volt. Anno ott eleve nagyon el voltak maradva szoftverileg es az hogy meg az LCD-s termekeknel hasznalt +11% se lett meg hanem teljesen elbaltaztak es hala annak hogy akkor meg a Windows feature update-ekhez voltak kotve a WMR update-ek eltartott egy darabig amig javitottak. Ugyanugy ahogy azt is amikor a SteamVR felbontast eltoltak a Reverb megjelenesekor vagy amikor a beallitott moniseg helyett mast kuldott ki a rendszer a HMD-re. Mara mar azert takaritottak picit, az update-ek nincsenek a Windows Feature Update-hez kotve, van reprojection, a minoseg es Hz beallitas sincs mar osszekotve.

    Tehat az egesz Odyssey smalasztikanak semmi koze valami velt "GPU teljesitmeny megcelzastol", egyszeruen elturtak. Ennyi. Mivel az aranyok ott picit portrait mint a Rift/Vive-nal ezert azt a +11%-ot nem az Y tengelyre kellett volna rakniuk ( 1600->1776) hanem a X-re (1440->1593) mint a tobbinel es akkor lett volna egy kb. 1593x1982 default 100% render target kevesebb siras mellett.

    Per pillanat ha jol tudom a belso limitek az Odyssey HMD-knel 2072x2582 a minosegi beallitasnal. A helyzet pedig ahogy mar irtam az, hogy meg ha ezen is hasznalsz egy 1440x1600-as Odyssey-t akkor lesz olyan eles kep rajta mint egy 2208x2160-on futo 2160x2160-as Reverb-en.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák