-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
flashpointer
őstag
válasz clyvejhamma #1821 üzenetére
Ha igy csuszik tovabb a rendeles lehet megjelenik a 2.0 verzio mire az utolso elorendelesek is kimennek vagy boltba kerul a cv1.
-
veterán
válasz clyvejhamma #1821 üzenetére
ezt így nem lehet megmondani hogy "kb 30%-al jobb". Baromi sokat javult a kép homogenitása a dk2-höz képest, igaz ennek ára volt (glow effekt). De erre is volt szükség, mert még dk2-ben sem a felbontás volt a probléma általában, hanem ha kevés dolog volt a képernyőn (ergo azt a keveset nézted), akkor nagyon szembetűnő volt az SDE.
"mert az mindenkinél kiverte a biztosítékot."
Ez egész egyszerűen nincs így. Nem tudom milyen reddites beszámolókat olvasol, én millió helyen olvastam hogy igen, látni, de messze nem olyan vészes mint páran beállítják, és csak bizonyos esetekben probléma ez igazából.A színek kapcsán is pont azt olvastam hogy valamivel jobbak mint a dk2 esetén, és a szövegek is jobban olvashatóak mint dk2-vel, ami az egyik legnagyobb problémája volt.
Az hogy nem ultrában fut a játék, várható volt, elvégre 90 fps-t kell elérni, ráadásul sokan még csak nem is 970/290 szintű kártyákon próbálják, hanem alatta. A 2160x1200-as felbontás valahol fél úton van a fullhd és az 1440p között... Emelje fel a kezét akinek az összes mai csúcs játék megy kimaxolt ultrán mondjuk 1440p betonstabil 60 fps-sel, mert kb ez az, ami megfelel a 2160x1200-nak 90-en.
Amit sokan mondtak, hogy a vive esetében ugye baromi jó a motion tracking, ellenben maga a hmd kényelmetlenebb, mivel nem olyan jó az egyensúlya mint a cv1-nek, hanem inkább "orrnehéz". a szemüveg követésével egyik platformon sincsenek gondok, igen nagy területen lát a vive és a rift megoldása is. a vive mikrofonját nagyon leszólják, miközben a rifté meglepően jó, és ez igaz a füles részre is. a rift fülese nem zenehallgatás szintjén jó (nem akkora a frekvenciatartománya), hanem térérzetben megfelelő a vr-hoz. Tehát zenehallgatásban nem fog felérni mondjuk az ATH-M50-esemhez, viszont szellősebb a tere.
Az Asynchron Timewarp pedig valami voodoo varázslat, konkrétan halálpontos volt a dk2 fejövetése még kb 40-45 fps körül is, amikor már láttam hogy maguk a hajók már "szaggatva" repülnek. Nagyon durva.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- LENOVO LEGION SLIM 5, Intel I5 12. gen. RTX4050 6GB DDR6, 16" WUXGA, 3év garancia
- Eladó Hohem iSteady Pro4 Gopro Gimbal
- Sound Blaster Audigy 2 fehér / bézs előlapi panelt keresek (SB0250)
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen