Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • raskolnikoff

    őstag

    válasz Raymond #12956 üzenetére

    Hat nagy a dilemma mire koltsem a 15 dodot.

    A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.

  • kiskuplung

    őstag

    válasz Raymond #12956 üzenetére

    Akkor írok én is pár sort, hogy miket vettem mostanában.

    Sairento : 5 dolcsi volt, amikor 20-ért adták, és lejött belőle a 15 dolcsit kedvezmény.
    Sok időt el kell tölteni a beállításokkal, de utána nagyon nagy élmény. Tipikusan olyan játék, amit könnyű megtanulni, de nehéz mesterré válni benne. Nem sokat tettem bele, csak 2-3 órát, ennyi idő alatt épp csak az alapokat karistoltam meg. Ha szeretnél cyberninjává válni, akkor ajánlós. Folyamatosan frissítik, irtják a bugokat. Technika oldalról vannak még így is problémák (pl. nekem még mindig beleragad a karakter a falakba, vagy az íjat rosszul rajzolja ki), de ezeken át lehet lendülni. A zene és a hangulat is a helyén van.

    Unknightly: levetkőztem az early access felett érzett undoromat és beruháztam rá egy bemutató videó után. Röviden egy Thief játék, csak VR-ban.

    Sajnos a lehetőségek nem olyan szélesek, mert se íjazás, vagy tőrvetés nincs benne, a fényforrásokat nem lehet kiiktatni, stb. Az ellenfeleket csak tárgyak dobálásával tudjuk eltéríteni az útvonaluktól, vagy az Assassins creedből lopott beépített pengénkkel kivégeznünk. Ez utóbbi elég fun, főleg, hogy utána a hullákat effektíve két kézzel kell az árnyékba húznunk/elrejtenünk. A játék elég nagy helyet igényel, és aktvan kell guggolgatni is, mert akkor csökken a láthatóság és csökken az okozott zajszint. Szerintem emiatt a 360 fokos követés szinte kötelező kellék, bár támogatott a snap turning is, ráadásul ilyen mozgási betegséget nem generáló formában (olyan mintha pislognánk egy jó nagyot)

    Mozogni kétféleképpen lehet, amik között 1 gombnyomással lehet váltani. Vagy smooth locomotion van, vagy a B verzió, hogy kocogó mozdulatot imitál az ember a karjával, és ennek a tempójának megfelelően gyalogol, vagy fut. :) Ezen kívül pedig a The Climb-ban hasonlóan tudunk falra is mászni.

    A jelenlegi tartalom még elég gyér, és bár érződik benne a szeretet, amivel fejlesztették. de jelenlegi formájában semmiképpen sem éri meg az árát. csak ha nagyon odáig van az ember a lopakodós játékokért.

    In Death : ezt tegnap vettem, és még 1 órát tettem bele, de nagyon lelkes vagyok. A reviewkban Dark Souls-like játékként jellemzik, de én nem jöttem rá, hogy miért (pedig nagy DS játékos vagyok). Én inkább rogue-like-nak mondanám, mert az embernek csak 1 élete van és nem lehet menteni.

    A lényeg, hogy egy véleltengenerált pályán lehet egy íjjal küzdeni a szembejövő ellenfelek ellen. Többféle nyilunk lehet, és eddig 3-félével találkoztam: sima, lángoló és fagyasztó.
    Az íjászkodás élménye nekem nagyon bejött és könnyen megtanulható. Kis gyakorlással már egészen messziről is lehet osztogatni a fejlövéseket.

    A mozgás csak teleportos, de valami egészen innovatív formában: egy külön gombot nyomva, ahova kilő az ember egy nyílvesszőt, odateleportál a karakter.
    Ezen kívül még része a felszerelésnek egy pajzs, amivel az ütéseket,ellenséges nyilakat lehet kivédeni.

    Összességében a grafika jó, az irányítás jó, és a hangulat is rendben van. Hogy pontosan mi a célja a játéknak, azt ennyi idő alatt nem tudtam meg, de így is ajánlom mindenkinek aki jó kis íjászos játékra vágyik, és unja a The Lab-et.

Új hozzászólás Aktív témák