-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Amíg mondjuk egy autóban vagy, addig nem gond. Addig az agyad tudja, hogy te fixen ülsz, és a jármű megy veled együtt. Ott van a gond, ahol te vagy a jármű vagy maga a karakter. Tehát ha te mint játékos, elkezdesz futni és futás közben gyorsulni, lassulni, stb. Ezért is használnak teleportálást több játékban. Szóval ha ülsz a gép előtt, fejeden a szemüveggel, és a vr térben ülsz egy járműben, akkor nincs semmi gond azzal hogy gyorsulsz, lassulsz, stb. Ha ülsz a székben, fejeden a szemüveggel, miközben a játékban egy emberke vagy, és a gamepad előre nyilával elindulsz előre (miközben a tested még mindig ül a valós életben), azzal van gond. Ott kell kerülni a gyorsulást-lassulást, mert az arra érzékeny emberek (tehát nem mindenki) nem fogják szeretni.
Magyarul fps játékokat 1:1-ben átvenni nem túl célravezető, mert tele lehetnek olyan dolgokkal (hud megvalósítás, valószínűtlen futási sebesség, stb) amik kizökkentenek a beleélési buborékból, vagy rosszabb esetben rosszullétet is okozhatnak.
Egyébként ez is éredekes videó, pl hogy nincs képernyő sarka, a célkereszt miért nem működik úgy ahogy eddig, a hud miben kell hogy más legyen, hogy vegyük rá az embereket hogy arra nézzenek amerre te akarod (mivel ugye nem nyúlhatsz a kamerához), stb. Kicsit sokat gesztikulál a fickó, de ez is humoros és érdekes
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen