-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
válasz Menthirist #4237 üzenetére
Úgy szeretem ,hogy mindenki olyan okos!
Bill Gates: “640 KILOBÁJTNAK MINDENKINEK ELÉGNEK KELL LENNIE”
-
Márton
nagyúr
válasz Menthirist #4237 üzenetére
nem, ez nem olyan.
ez olyan, hogy nem akciójátékokhoz jó lehet ez a techEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
törölt tag
válasz Menthirist #4241 üzenetére
-
törölt tag
válasz Menthirist #4245 üzenetére
Én azt látom,hogy ami az oculus oldalról jön az minden tökéletes,minden szupi-szuper,mikor még ki sem próbáltátok. Amit a htc-s oldal belinkel az szét van fikázva. Ez olyan mint az Ati vs Nvidia. Senkinek sem lesz soha igaza.
Elég kicsi a vr közösség MO-n,ne érts félre semmi bajom veletek,+ a topikot is pörgetjük kicsit! -
törölt tag
válasz Menthirist #4247 üzenetére
Elfogadtad valamikor is ,hogy valamiben jobb a htc? Bármit írunk,egyből támadás. Vissza kereshetem a hsz-eket.
Mindig olyan szépen okosan megmagyarázol mindent. Tisztelem ezt benned,jó erény.Írtam már ,hogy én oculussal is ellennék, mivel a mostani játékokat nagyon hamar megunom. Rengeteg játékom van,de csak az autósakat használom.
-
Márton
nagyúr
válasz Menthirist #4241 üzenetére
Ezt a 30-45-60 fps-t te hoztad be, én egy szóval sem említettem.
A latency-re utaltam relax téma esetén, hogy +15ms még jó lehet nyugis témákhoz.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4249 üzenetére
"Meg amikor vakon elkezdtétek tényként kezelni hogy 18 szenzor nélkül szart sem ér a Rift."
Vakon?
Olvasd el ezt:3 szenzorral tesztelték nem én találtam ki ők írják:
"There’s another issue, too. In our brief testing period with a preliminary version of the 360-degree Touch and Rift use, we found that even with three cameras, it wasn’t an entirely smooth operation. There were still periods, particularly when faced between a front camera and the rear camera, where gestures and tracking cut out. It didn’t happen often, but when it did, it was disorienting, and we had to turn one way or the other solved the issue."
Hátrányként említik a cikk végén:
Lows
360-degree still lacking
Oculus hivatalos komunikációja, hogy főleg elől két kamera beállítást támogatják (180 fok ) erről is több videót beadtam (hivatalos képviselők mondják), illetve arról hogy a room scale kísérleti módban lesz elérhető.
Ezek mind tények nem kitalációt tévképzeteket írok. Ha lesz nektek december 6. án akár több szenzoros cucc ezeket az eddigi interneten fellelhető teszteket nyilatkozatokat megcáfolhatjátok... Természetesen.... Legyen úgy nekem azzal se lesz semmi bajom, csak az igazság érdekel az üggyel kapcsolatban..
A Wireless HTC megoldás is lehet működik majd tökéletesen lehet nem nincs bizonyítva teszt se készült róla értem a kétkedést és lehet van alapja lehet nincs , de még sötétbe tapogatózunk, mert teszt nincs róla majd ez is idővel kiderül... Minden esetre ha nem is tökéletes a cucc akkor is dicséretes a HTC től az irány, mert láthatóan az Oculus hordozható gép formájában képzeli el a VR jövőjét aminek a számítás igénye messze alulmarad a mai csúcs asztali gépekétől . Szerintem ez rossz irány akkor még sokat várhatunk nagyon, hogy értelmezhetően jó grafikájú cuccok jöjjenek ki room scale játékként..
Miért fontos a room scale?
Mert az emberek többségének a gyomra nincs hozzászokva ha mozog a VR térbe test mozgása nélkül és ez rosszullétet eredményez . Én azt is mondanám az emberek 100 % ezzel így van kezdetekben, csak valaki aki mondjuk DK1-2 használt már a hosszú évek alatt hozzá edződött.
Én a mai napig nem tudok rendesen hozzászokni mert mindig kicsit érzem a gyomromba , hogy nem okés és kellemetlen érzés fél -1 óra játék után ( Sajnos nem minden játékba lehet teleportálni )
Hányásig sose jutottam el és nem is fog senki se akkor inkább leteszi az eszközt, de aki ennyi pénzt ad VR ra elvárja, hogy rosszullét mentesen játszhasson. Erre egy megoldás a room scale és teleportálás, de ez se a tökéletes nem azt állítom, csak a mellékhatás mentes! (Raw Data pl egy tökéletes csúcs room scale játék)[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #4249 üzenetére
Ha valaki a teljesen alap matematikát is elutasítja a hite miatt, az gondolod befogja látni azt amit most írtál? Szerintem Don Quijote is nagyobb eséllyel küzdött a szélmalmok ellen! Viszont a türelmedet becsülöm, sőt irigylem!
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #4277 üzenetére
A Redux csak UE4-s, pár módosítás van benne... a VR verzió külön DLC.
www.smart-bus.hu
-
Chal
addikt
válasz Menthirist #4277 üzenetére
szerk: -Solt-: ok, köszi, akkor tárgytalan a kérdése
Ja igen, reduxot megkaptam én is, de van egy 3. változat steamen ami a VR-es, az nem volt benne a pakkban. A reduxot amúgy nem próbáltam, lehet hogy az is tartalmazza? Este megnézem én is
[ Szerkesztve ]
-
Proco
csendes tag
-
M3nyus
aktív tag
válasz Menthirist #4430 üzenetére
Persze, tökéletes az is!
Itt egy elég jól szemléltető videó a 2 kamerás tracking rendszerről
https://www.youtube.com/watch?v=abTo0JpjNyg
Robot Recall gameplay:
[ Szerkesztve ]
Én vagyok M3nyus!
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4500 üzenetére
Semmi baj ha többet is tudna , ha ez tényleg így van várjuk a gyakorlati teszteket - tapasztalatokat.
Nem volt célom felbosszantani benneteket , de talán kicsit felpiszkáltam újra a kíváncsiságotokat és letesztelitek.. Főleg azért mert rengeteg HTC Vive játék van már ami mint native an megy Touch al azért nem mindegy lenne .. Bulet Train egyébként Revive al már megy HTC Vive al mi is nagyon örülünk, hogy lesz egyre több tartalom mert hozza magával a Touch megjelenés :-) -
törölt tag
válasz Menthirist #4503 üzenetére
-
suniland
csendes tag
válasz Menthirist #4523 üzenetére
Akkor a lighthouse megoldas (lezeres pasztazas) miatt nagyobb a hasznalhato es bejarhato terulet?
Ha igen, akkor az Oculus miert nem ilyen megoldast hasznalt? (szabadalom vagy licensz miatt esetleg?)
Vagy mondjuk az oculusos megoldasnal kisebb a kesleltetes vagy mas elonye van?
Mert ha az Oculusnal 3 szenzorral kb a 60%-kat fedik le annak amit a Vive-nel 2 lighthouse-val akkor az nem ciki az Oculusnak?
Elnezest a sok kerdesert.virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
aerosmith
őstag
válasz Menthirist #4590 üzenetére
8-10???
Adr1ft
Arizona Sunshine
Audioshield
Budget Cuts
Chronos
Dead and Buried
Dirt Rally
Elite Dangerous
Fated
Herobound
Holopoint
Hover Junkers
Job Simulator
Keep Talking and Nobody Explodes
Onward
Pollen
Raw Data
Subnautica
Superhot VR
The Assembly
The Climb
The Lab
The Solus Project
Vanishing Realms
Windlands(van közöttük touchos és kontrolleres is meg olyan ami eredetileg Vive de megy touchcsal is)
Hát elsőre ennyi de van egy rakás jó demó, rajzoló és szobrászprogi és experience is plusz nem irtam a repszimulátorokat és autós progikat amik szintén jók.
-
Segal
veterán
válasz Menthirist #4590 üzenetére
Project Cars, Assetto Corsa, Dirt Rally, Adr1ft, Eve valkyrie, The solus project, Superhot VR, The Climb, Serious sam vr meg még pár kisebb játék de elsősorba én az első 3 végett vágtam bele.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
kisspepe
tag
válasz Menthirist #4652 üzenetére
Persze nem is várok egy Gear VR élményt tőle. Azt ma próbáltam Telenornál, és az azért telefonnal együtt kicsit drágább is. Egy demo futott rajta, amibe volt egy mozis rész is, amikor is filmet néz az ember, és az nagyon megfogott, szinte olyan mint ha egy IMAX moziban ülnél.
Sajnos kipróbálni ezeket az olcsókat nem tudom, mert mint mondtam a Tescoba láttam egyszer ilyet dobozolva. Sajnos nem emlékszek a márkára. Magyarországon nem nagyon kapni ilyet. Viszont külföldön van több fajta is.
All in One Vr Headset
-
Borote
addikt
válasz Menthirist #4708 üzenetére
Best Buy-ban a demógépen direkt GTX 970 volt, hogy lehessen látni, hogy megy egy "régebbi", "gyengébb" kártyával. A Unspoken és a Climb jól futott nagyon.
A Vive-nál mondjuk a demóztatást jobban megcsinálták, ott 3 programot lehetett kipróbálni (1 játék, egy ismerkedős eye-candy, egy meg a kettő között), és mindegyik csoporton belül lehetett választani. -
törölt tag
válasz Menthirist #4736 üzenetére
Nekem még a wii-hez volt ilyenem,ott nagyon bejött.
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4883 üzenetére
Én csak azt mondom a tapasztalatom az, hogy a GTX 1080 -asom bírja a 4 K már most is... a legtöbb játéknál.
1x 4k és nem 2 szer... természetesen..
Ha lenne 4 K VR eszköz egyébként nem lenne kötelező a maximális felbontásával használni.. A monitorod is tudod kisebb felbontásba tolni szintén… Persze Ha nem tudod kihajtani nem sok értelme van a magas felbontásnak, de gyengébb VGA kon meg valamivel alacsonyabb felbontáson is használhatná a felhasználó a VR cuccot.. Jelenlegi VR játékok szerintem felfele simán kompatibilisek lesznek a mostaniakkal… (Mivel jelenleg is supersamplingezhető )
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4883 üzenetére
PL.: Doom 3 már most is megy 4 K ba 60 FPS el a jobb húzott GTX 1080- asokkal.
A VR hoz ugye 90 FPS kell, de reprojection segítségével 45 is elegendő... De nyilván az FPS ingadozik tehát amit te is mondasz nem lehet kicentizni.
Ha 60 FPS körüli értéket produkál egy GTX 1080 4 K ba (bizonyos jobban optimalizált játékoknál) akkor simán már most is kivitelezhető és én is ezt tapasztalom
bírja 10 HTC Vive játékból legalább 7-8 ba a 4K felbontást már most is a kártyám... Ahol nem ott max egy picit 1,7-1,8 ra kell levennem a szorzót, de már ott ok..
Hozzá kell tegyem nem bitang erős procival használom (FX 8350 tuningolt) , de később ezt is fejlesztem majd...[ Szerkesztve ]
-
ludi85
tag
-
BlackDesert
tag
válasz Menthirist #4916 üzenetére
Tehát akkor a fizikai korlátok miatt lemondhatunk egy ideig a vr filmekről, pláne az interaktívakról?
-
BlackDesert
tag
válasz Menthirist #4918 üzenetére
Ez szomorú Akkor interaktívat, vagy bejárhatót egyenlőre csak 3d modellező szoftverekkel tudnak eléri azt sem valósághű grafikával az erőforrás igénye miatt? Mint pl. egy számítógépes játék? De az alien készítői terveznek az új filmjükhöz egy kis vr akciót amiben a mi döntésünk élet vagy halál lesz. Az is számítógépes lehet szerinted/szerintetek?
-
ludi85
tag
válasz Menthirist #4921 üzenetére
A Destination "játék" a steamen hasonló.
Mindenhol jó fiatalon, Kivéve a ravatalon!
-
fulton
addikt
válasz Menthirist #4921 üzenetére
ez a videó k jó grafikával készült. Áhh nagyon ott van. Milyen lesz már ha a google map-os is be lehet majd járni VR-ban a térhatás helyett
-
fulton
addikt
válasz Menthirist #4921 üzenetére
egyébként nem egészen értem. A samsung vr-demojában is van ilyen 3d-s film, mikor egy csónakon úszunk a vizen az elején. AZ ilyen nem? körbe lehet fordulni...360 fokban.
-
fulton
addikt
válasz Menthirist #4928 üzenetére
Na megnézem megint.
Az igen...igen futurisztikus ez az egesz. -
törölt tag
válasz Menthirist #4948 üzenetére
Rosszul gondolkodsz! Szabad térben,130 m2 parkolóm van,ott nem tudsz neki menni semminek!
(#4947) fulton: Nem attól szédülsz,hogy járkálsz a vr-ben,attól szédülsz,ha egy helyben állsz,de a vr-ben meg mozogsz. -
#54625216
törölt tag
válasz Menthirist #7646 üzenetére
A hosszabbításnak mi a konkrét célja? Növelni akarod a játékteret, vagy egy másik szoban akarsz játszani, mint ahol a PC van?
-
wolfhgb
aktív tag
válasz Menthirist #7649 üzenetére
A hmd kábele tudtommal nem hosszabbithato 2m nél többel, a saját kábelén túl.
-
#54625216
törölt tag
válasz Menthirist #7649 üzenetére
A szenzorok és a hmd hosszabbításához léteznek 5m-nél hosszabb kábelek is, ami ezen a listán van, annak a hosszabb verziója is jó eséllyel működik.
Kisebb kábelekből nem érdemes legózni, mert nagyobb az esély a hibára, adatvesztésre, stb.
Ha a HMD hosszabbításánál biztosra akarsz menni, akkor beszerzel egy vive-hoz való breakout boxot és a hozzá való tápot, és beiktatod a hosszabbító kábelek és a hmd saját zsinórjai közé (ez esetben a hmd hosszabbításához papa-papa kábeleket kell használni). Ennek az is az előnye, hogy így a boxot fixen oda rakod a szobában, ahova akarod így az eredeti 4.5m-es hmd kábel biztosan elér mindenhova és nem kell játék közben egy 10m-es kábelköteget rángatnod.Amúgy ha csak az alap felállást (asztal szélein a két szenzor) akarod 360 roomscale-re váltani és elég a kb. 2mx2m játéktér, akkor 1 db. 5m-es usb hosszabbító kábel elég. Az egyik szenzort a gép közelébe kb. fejmagasság fölé 30-40cm-re szereled, a másikat pedig átellenbe (a játéktér átlójában) nagyjából 4-5m méter távolságba. A két szenzor ilyen felállásban kényelmesen leköveti a játékteret.
Ha ennél nagyobb játéktér kell, akkor nem csak a hosszabbítást kell megoldani, hanem egy harmadik szenzor is kell 3x3m-ig és még egy a 4x4m-hez (+ ezek hosszabbítása).[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
válasz Menthirist #7683 üzenetére
Húha, ezt nem is tudtam. És a 75Hz-ről mennyire skáláz le? Ez is felez?
És még: ha alkalmazásfüggő a dolog, akkor lehet-e, hogy azért nem tudtam, mert szinte kizárólag csak iR-re használom és csak elvétve AC és Dirt Rally? -
fulton
addikt
válasz Menthirist #7849 üzenetére
.
Egy b* robbanástól megfordultam a székben...mi lesz ha az a "vigyorog" rám...ahh nagyon para. -
Raymond
félisten
válasz Menthirist #7930 üzenetére
"A cél hogy akkora játékterem legyen, aminél már nem lóg ki a kezem ha széttartom Jó lenne egy 2x2-es "
Az a "problema" a nagyobb jatszoterrel hogy akkor meg elereszted magad es megint kicsi lesz Nalam az 1,8x2,0m is sokszor kicsi. Mondjuk ha ugy lenne hogy valahol a szoba kozepen akkor talan kevesebb a problemas, de ugy van behatarolva hogy a ketoldalt polc vagy fal es elol a PC/monitor. Csak hatul van szabad de ott meg nemigen kell. Igy is majdnem elerem a szeleket szettart karokkal es jatek kozben ami hasznal is egy kis teret hamar kocogtatom a polcot vagy a falat. Igy nez ki kb. gyorsan osszedobva Excelben (egy negyzet 10cm):
A ket piros a szenzorok, sarga az asztal a naracs(?) a polc, jobb oldalt ablak, baloldalt ajto. A zold a definalt jatekter ugy hogy lehetoleg nagy legyen, de azert van kb. 10cm a faltol stb.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fulton
addikt
válasz Menthirist #7938 üzenetére
áh nekem az nem jön be. Sokkal jobb a mászkálós...mint az Alien. De mégjobb ahol választani lehet.
Nekem valszeg ezért nem lesz megvéve. Pedig grafra jónak néz ki.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Menthirist #7989 üzenetére
szerintem komolyabb lépés lesz mint a 4k -s szemüvegük.
-
Raymond
félisten
válasz Menthirist #8004 üzenetére
Az MS platform cuccoknal bonusz problema - a display hiaba nagyobb felbontasu ha az osszes eddigi preview/unboxing/review/test szerint a FoV kisebb mint a Rift-nel es raadasul a kepminoseg sincs ott ahol a Rift vagy a Vive mivel nagyon egyszeru lencseket hasznal igy kb. a DK2 szintjen van optikailag. Ez igy nem lesz nyero.
Raadasul a 4 eddig ismert termek kozul az Acer felejtos minosegu, a Dell veszett randa es a ket normalis kinezetubol az Asus draga igy marad a HP mind ertelme belepo opcio ebbe a vilagba. Belsoleg mind a negy ugyanaz igy csak a kulso es az ergonomia szamit itt.
A bejelentett SteamVR tamogatas pedig a megjeleneskor nem lesz elerheto, majd valamikor kesobb, talan az ev vegere.
@Joshi
2018 vege elott nem, lehet csak 2019 tavasszal.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz Menthirist #8009 üzenetére
az 1080 SLI akkor meg meg se jelent amikor kijott a CV1 szal az eleve nehez lett volna. egy idoben egyebkent mondtak, hogy 980 SLI / 980 Ti SLI / 295x2 / Fury X CF, csak aztan valahol a CV1 start elott ki lett love a multigpu tamogatas mert megse mukodott a gpu / szem koncepcio.
celcsoport szerint a jatekosoknak mukodik, viszont ha a 30-40 koruli ITs bleeding edge adoptereket nezzuk, ott mar nem feltetlenul van egy hasonlo gep otthon.
van egyebkent 5.25os hdmi + usb elorevezeto az msinek.
az MS cikk latom a SIGGRAPHon lett publikalva (ACM konferencia es eleg jo applikalt grafikan belul), es ahogy nezem elegge forro a tema. mondjuk jol megoldva a gyakorlatban tenyleg megoldja a sebessegbeli problemat erzekelt latvanyromlas nelkul.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #8045 üzenetére
Megrendeltem a teljes csomagot... azt írják a fórumon , hogy még drágább is lesz ha lejár a kickstarter kampány.. Na majd meglátjuk ennyire tetszik majd tovább passzolom ha mégse.. :-)
8K ra nem hiszem hogy hamar lép a többi gyártó , de majd meglátjuk.. ha upscale -el tudja csak a 8K az is tökéletes jobb mint a mostani szint... Szerintem ide a fórumra magyar fórumozó az első leszek aki ír majd erről a kütyüről beszámolót . Jóéjt! :-) -
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #8054 üzenetére
Azért én nagyon sok embertől hallottam (youtuberek – fórumozók – vélemény írók ) hogy a pixelesség miatt még ezt a VR generációt nem ajánlja. (Nagy visszalépés full HD Ultra HD után ) . Majd jó lesz ha nem lesz ennyire pixeles..
Nyilván az ár és a tartalom is fontos valamint a mozgás nincs megoldva.. Szerintem igen ha hozzá szokik a gyomrod.. Sajnos jobb mozgás mint a teleportálás \ touch paddal való közlekedés nincs..[ Szerkesztve ]
-
válasz Menthirist #8139 üzenetére
jaja, a masodik 5:56nal szo szerint emliti a motion sicknesst is.
Doom3nal egyébként ki lehet probalni a joystickkal mozgast teleport helyett, hat egyrészt ugye remek, másrészt meg 30 meter utan mar liftezett a gyomrom.
vicc az, hogy van az hogy az ember a joyyal mozog de mozgas kozben a kijelzon belul egy kis lyukon kivul minden elsotetul, na ugy mar egyáltalán nem voltam rosszul.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Menthirist #8143 üzenetére
pontosan.
nem veletlenul a superhot VR es a robo recall ami szerintem mukodni fog a jovoben.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Menthirist #8145 üzenetére
steamen egy idoben automatikusan kimehetett egy jatek greenlightra (es a fejleszto tobbi kesobbi jateka is) ha 3d volt. szoval az indie scena is elegge aktiv es nekik szoktak neha remek otleteik lenni amivel mernek kiserletezni.
mas kerdes, hogy egy idoben kb SDK verzionkent szallt el a rift SDK kompatibilitasa. pl a Magneticrol tudom, hogy eredetileg lett volna 3d tamogatas de vegul emiatt letettek rola.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kiskuplung
őstag
válasz Menthirist #8166 üzenetére
Ha tudtok még ilyen videókat, akkor ne fogjátok vissza magatokat, osszátok meg
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #8166 üzenetére
Ezek szépen és jók, de egyszerűen amíg nem tapasztalom én nem tudom elhinni, hogy abban a pillanatban amikor odanézek valahova ott már az éles kép fogad úgy mint a valóságban! Legyen így, én lennék a legboldogabb!
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Menthirist #8170 üzenetére
Ja-ja, nem egyszerű eset... engem meglepne, ha a következő lépcsőben ez bekerülne. Már azzal is elégedett lennék, ha legalább 50%-l nőne a felbontás és eltűnne a god ray.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Raymond
félisten
válasz Menthirist #8339 üzenetére
+ (#8338) wolfhgb
A kontrollereket nem koveti ha nem nezel rajuk. Kb. 1-3mp buffer van aztan megall a tudomany mert az IMU magaban nem eleg.
En a lencsekre es kepminosegre vagyok kivancsi ennel a Samsung-nal es meg mondjuk a FoV-ra a Dell-nel, mert igaz hogy bunronda, de arra is 110 fokot irnak mig a tobbi (Acer/Asus/HP) 95 fokot. Ha a Dell tenyleg jobb mint a tobbi akkor az es a Samsung a SteamVR tamogatas megjelenese utan egyertelmuen nyero lesz a szimulatorkhoz. A Dell mert olcso a Samsung pedig mert jobb a kepminoseg miatt ha meglesz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Joshi
titán
válasz Menthirist #8606 üzenetére
Az újdonság varázsa, azért megnéznélek 2-3 óra játék után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen