-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
gulasoft
őstag
válasz barcalaci84 #38199 üzenetére
akkor azzal nem is kell szarakodni
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
BS19830216
csendes újonc
Nekem tegnap este feldobta a fejes viszont 50% alatt volt az akku így reggel terveztem frissíteni reggelre viszont már semmi. Maradt a régi
-
Jinxb1rd
addikt
Telepíteném a Rift S-em, minden megy, ahogy szokott telepítésnél, vegyem fel és állítsam be a guardiant, de egyáltalán nem ad semmilyen képet, nem kapcsol be a kijelzője. A szenzorja gond nélkül működik érzékeli, amikor el van takarva, de nem kapcsol be.
Minden zöld, minden működik, szenzor is fehér, és kikapcsol ha eltakarom, de nincs kép.[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
gulasoft
őstag
válasz Jinxb1rd #38206 üzenetére
vannak olyan pucolók a neten amik jobban pucolják a progikat mint a windows. Gondolom nem felhőben tárolja, akko meg legvégső esetben windows reinstall ha a pucolók sem segítenek. Hát igen a quest2nél nem volt ilyen, pedig egy quest1 volt a géphez kapcsolva eőtte meg egy index (illetve most felváltva). Ezér nem vennék rift-s-et mindíg ezek a bugok, meg reinstallok, beállítási nyűgök, mik is voltak még a q2-vel a gondok, már nem is emlékszem :-)
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
gulasoft
őstag
Ha kell valakinek a steames tilt brush forrásból fordított verziója, az itt tud jelentkezni, fent van egyftp szerveren, de privátba adok user passt, mert saját szerver, nem free.
[link]Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Jinxb1rd
addikt
válasz gulasoft #38207 üzenetére
Nekem erős gyanúm volt elejétől fogva, hogy ez szoftver probléma. Tehát zöldek a kábelek, érzékeli a display kábelt, de még áramot se kap a kijelző? Be se kapcsol? Hogy mondjuk bekapcsolna de full feketén világít vagy akármi glitchesen? Ez kb mese.
Elvileg a legutolsó firmware, a 2.2.0, ami 2019 végén jött ki, az brickeli a headsetek egy kisebb csoportját. Aki arra felfrissített (mint most én is telepítésnél), annak utána a display kábel nem ad jelet. Ez 2019 december óta nem lett patchelve. Jó kis cég nem? A legutolsó frissítésük szar lett és úgy hagyják, gőzölögni.
Ez elvileg megoldható az utolsó előtti firmware felrakással, ami nem is bonyolult, de biztos nem fogok vele szórakozni, mert ez így eladhatatlan, ha később meg szeretnék tőle válni. Meg nehogy már egy teljesen új készülék csak így működjön.
Megy a refund.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Raymond
félisten
válasz Jinxb1rd #38209 üzenetére
Erdekes hogy pont azt talaltad mert egyertelmuen nem ugyanaz mint nalad ha nalad minden zold. A "black screen" a legismertebb Rift S problema a megjelenese ota [link], ezert talalhatok a neten mindenfele varazslatos megoldasok, de a legtobb szot USB vagy DP problemarol van szo. Vagy nincs eleg kakao az elobbibol vagy laza a kabel ezert kihuzogatni mas USB eszkozoket vagy a faceplate levetele utan a HMD-ben a kabelt kihuzni es bedugni. A repair Oculus software nalad lenyegtelen ha mar ujratelepitettel. En ezekkel kezdenem.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jinxb1rd
addikt
Mivel tegnap a Firmware probléma leírása után még én is találtam egy csomó alternatívát megoldásra, ezért ma nekiültem még egyszer, bár már szépen becsomagoltam mindent. Sok mindent kipróbáltam, egyik se működött.
Végül megnéztem, hogy a DebugTool-al mit lehet kezdeni, láttam, hogy van konzol logolás.
Megnéztem mikor fedem le pontosan az érzékelőt és akkor mit ír ki rá.Nem indította el a dasht:
{WARNING} [ApplicationPackage] App oculus-dash has exited with error: 3221225781
Rákerestem a hibára, ahol egy faszi leírta hogy DLL hiányzik a rendszerből, amit a logban is megtalált a warning előtti sorokban. Én is megtaláltam:
06/02 14:08:01.282 {INFO} [os/process] PID 5744 exited; exit code: 3221225781/0xc0000135 STATUS_DLL_NOT_FOUND
06/02 14:08:01.282 {INFO} [AppTracker] Tracker 5744 dispatching finish thunk, exit code 3221225781
Hogy konkértan milyen dll fájl hiányzik cmd-vel futtatva a dash-t kideríthető:
Innen már gg, csak rá kellett keresni, hogy ez a fájl mihez tartozik, le kellett tölteni a Microsoft Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015, 2017 and 2019 csomagtelepítőt, feltelepíteni és voalá.
Működik. Egyébként Quest problémáknál találtam rá, soooooo....
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Vaze
őstag
válasz kiskuplung #38218 üzenetére
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Jinxb1rd
addikt
Na belenéztem, milyen is volt a Rift S:
Szerencsére hardverügyileg hibátlan a cuccom, úgyhogy javítja a statisztikát.
1) Hát színekben és képtisztaságban nagyon csúnyán odaver a Quest 2-nek. Elég berakni egy olyan Beat Saber mapot, ahol rendesen megy a stroboszkóp effekt, míg Quest 2-ben összefolyik, itt érezhető, hogy képkockák tiszták és külön-külön renderelődnek le. Színben meg a quest 2 ehhez képest vízfesték jellegű.
2) A sweepont és a godray is sokkal-sokkal jobb, nem csak a kép közepén látod tisztán a szöveget, hanem ha lentebb vagy fentebb nézel fejmozgatás nélkül, akkor is könnyen el tudod olvasni.
3) Tér érzékelés, 3D érzet jobb.
4) A kábele vékony és sokkal hajlékonyabb is, tehát kevésbé zavaróbb, mint linken játszani.
5) A kontroller sokkal jobb fogásilag, számomra legalábbis. Jobb hogy nincs a hüvelyk ujjpihentető, ami igazából nyomta az ujjamat.
6) Ami fura volt, hogy úgy éreztem, mintha gyorsabban futnának a programok: klikkelek és rögtön megtörténik, szóval a bemenet és az által létrejött vizuális visszacsatolás jelentősen kevesebb.
7) Kényelmes headset.
+1 Itt legalább fülessel együtt be tudom rakni a dobozába, amikor nem használom, Quest 2-nél nem fér bele.
Ami negatívum:
1) Nagyon kellene ide a 90hz. A magasabb képtisztaság miatt. Ez egy fájó pont.
2) Az alacsonyabb felbontás rögtön érezhető volt. De inkább választom ezt így tiszta képpel, mint magasabb felbontást homályossal.
3) Kevesebb valamivel a fov.
4) Nagyon világít a kijelző, ezt lentebb kell majd venni.
- - - - -
Szerintem PCVR szempontjából az Oculus Rift S jobb virtuális valóságot szolgáltat, mint a Quest 2, viszont családoknak gyerekkel nem ajánlanám, mert a Quest 2 komfortosabb, pont a clarity hiánya és a képkockák összefolyása miatt.
Nálam az Oculus Rift S marad, Quest 2 megy.
#38220 rumkola
Az nálam is megvan, naprakész minden, de úgy látszik így is összejöhet néha a buli. Az a szánalmas, hogy ez egy kis apróság, csak ellenőriznie kellene a telepítőnek megvannak-e ezek a fájlok, ha nem akkor feltelepíteni. Egy közönséges átlagember, aki csak játszani akar, ennyire nem fogja kikutakodni, miért nem kapcsol be a készüléke.[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
-Solt-
veterán
válasz Jinxb1rd #38221 üzenetére
Isten bizony nem kötekedni akarok, de amit te úgy gondolsz, hogy a DLL másolgatással meg Visual C++ telepítéssel oldottál meg, az egy random ismétlődő "probléma" Rift S-n és a későbbiekben ugyanúgy elő fog jönni. Használod megelégedettséggel hetekig, majd egyik nap felteszed a fejedre és nem ad képet... van amikor egy mezei Windows újraindítás oldja meg, van amikor egy HDMI + USB csatlakozó ki-bedugás, de van amikor elég egy Oculus Service restart. Szóval ne lepődj meg, ha váratlanul fekete képernyő fogad majd...
Az összefoglalód is tartalmaz "érdekes" megállapításokat amiket inkább nem kommentálok, csak abban bízom, hogy aki VR HMD vásárlás előtt áll az más, hitelesebb forrásból is tájékozódik... és mondom ezt úgy, hogy közel 2 éve boldog tulajdonosa vagyok egy Rift S-nek.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
barcalaci84
őstag
mai Freality podcast -on mosolyogtam egy jót ennél a mondatnál :
[link] -
6absbulldog
tag
válasz -Solt- #38227 üzenetére
Ki kell álljak a Rift S mellett. Egy éve használom, majdnem napi szinten és heti 1x van olyan, hogy kell neki egy Oculus Service Restart, semmi más. Még az elején volt párszor, hogy kellett USB ki és be, de megszűnt nagyon hamar és azóta csak ezt a heti 1 service restartot kell megejtenem.
Lehet, hogy az segített, hogy fix helyen van, ahol állandóan azonosak a fények. -
Jinxb1rd
addikt
szvsz felesleges erről dumálni, mert a quest 2-őt ugyanúgy kellett néhányszor már resetelni különböző megzavarodások miatt. Oculus sajátosság, egyszer majdcsak sikerül egy stabil szemüveget csinálni
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
barcalaci84
őstag
válasz 6absbulldog #38231 üzenetére
Nem kell megvedeni a rift S - t mert egy tok jó VR eszköz. Akinek az van jelenleg, nem kell szaladni a boltba h lecserelje...
Az más kérdés h jó szívvel ma már nem lehet szerintem ajánlani újkent, mert azonos áron kapsz jobbat (még Pcvr - ra is) az más kérdés h a q2 esetleg valakinek nem jön be, de akkor meg drágábban tudsz venni jobbat, amivel foglalkoznak is :)használtan sok garival jóval olcsóbban szerintem meg jó választás lehet... De megszuno termék, amivel már jó ideje nem foglalkoznak és FB - n látszik h nem fog foglalkozni soká a termektamogatassal... Sőt a mobil piacon látjuk h működik a dolog...(szoftveresen raterelnek h váltani akarj)
A pc rész kapja a frissitesekkel, de az a Quest hez van már jó ideje, ha valami félre megy a rift S-én egy frissítés miatt, akkor meg mossák kezeket... -
-Solt-
veterán
válasz Jinxb1rd #38229 üzenetére
Egyrészt nincs nálam USB hiba, nem tudom ezt honnan szedted, másrészt az a DLL amit említesz a Visual Studio része, amit meg minden program telepít magának aminek szüksége van erre, vagyis nagyobb az esély arra, hogy a szokásos "egyszercsak jó lett" történt veled is, mint sem az, hogy a Visual Studio telepítése, újratelepítése oldotta volna meg a problémát. Az alátámasztás kedvéért kikerestem, hogy nálam milyen programok használják az említett DLL fájlt, íme:
Edge, Office, illetve két Steam-s játék használja, Oculus program még csak véletlenül sem... teszt képpen kitöröltem a System32 rendszermappából és a másik, konkrét programhoz nem köthető mappából, mondanom sem kell, hogy simán indult az Oculus program és a HMD képet is adott minden gond nélkül...Rád bízom, hogy ez elég-e ahhoz, hogy kételyt ébresszen benned... ha más nem, majd az újabb fekete képernyő talán meggyőzz arról, hogy nem DLL gond volt, hanem ez egy véletlenszerűen jelentkező Oculus bug, amit szerintem csak a jó Isten tud, hogy mi idéz elő és aztán mitől és miért javul meg.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz 6absbulldog #38231 üzenetére
Nem kell kiálnod mellette, én is nagyon szeretem és elégedetten használom, de abban azért megegyezhetünk, hogy akadnak anomáliák... van, hogy hosszú hetekig semmi, aztán másnap felteszem a fejemre és nem ad képet. Sőt olyan is van, hogy használom, leveszem, félreteszem amíg iszom egy kávét, visszarakom a fejemre és nem ad képet... Win restart, Oculus Service restart, USB + DP ki-bedug, anyázás, ima, ima olyan Istenekhez akikhez egyébként nem fordulok, ráolvasás, aztán hopp, újra működik mert éppen úgy gondolja. És emmelltt ott van még a GunStock "nyűg", amire meg konkrétan több mint 1 éve szarnak rá...
Szóval amellett, hogy nagyon szeretem, ez sem egy plug n play eszköz és bizony számolni kell vele, hogy a szoftveres része jó esetben is csak második a sorban.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Jinxb1rd
addikt
válasz -Solt- #38234 üzenetére
Te beszélsz zavarosan, hogy az Oculus Rift S-eknél ki be kell húzogatni az USB3 kábelt és te már csak tudod mert két éve van neked ilyen készüléked. Most van ilyen problémád vagy nincs?
Szimpla kötözködés, amit te csinálsz. Szépen levezettem hogy oldottam meg a problémát, ott van a log, minden meg van magyarázva, logikusan. Még képeket is csatoltam. Az hogy ténylegesen kell-e neki az állomány, vagy elég neki, hogy valahol a registerbe került be megfelelő szekcióba egy bejegyzés róla, az engem rohadtul de nem érdekel.
Nettó baromságokon nem fogok vitázni, úgyhogy itt befejeztem.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
-Solt-
veterán
válasz Jinxb1rd #38236 üzenetére
Szerintem egyértelműen, tisztán és érthetően felsoroltam több instant megoldást, ebből az egyik a DP+USB ki-be dugás, ami ha éppen olyan kedve van, megoldja a fekete képernyő jelenséget. USB problémám nincs, olyan fekete képernyő problémám van ami neked is és arra próbáltam felhívni a figyelmedet, hogy a levezetett problémamegoldásod közel sem biztos, hogy orvoslolja a dolgot, sőt...
Szóval nem, egyáltalán nem kötözködés, ott van logikusan levezetve, képpel alátámasztva egy ellenérv a DLL másolgatásoddal szemben, láthatod, hogy az általad említett DLL fájl-t nálam egyetlen Oculus-hoz köthető program sem használja, ergo kicsi az esélye, hogy nálad annak a fájlnak a pótlása oldotta meg a problémát.
A kapott információval pedig természetesen azt kezdesz amit akarsz, ignorálhatod is, ha úgy kényelmesebb... vedd úgy, hogy azoknak írtam akiknek nincs kedvük fél napot DLL vadászattal tölteni... szimplán csak egy ellenérv.
www.smart-bus.hu
-
Aqis
csendes tag
Tudna valaki segíteni Quest 2/Virtual Desktop folyamatos fagyás/kilépés kérdésben?
Vettem egy új Q2-t (az előző pixelhibás volt, illetve a godray nagyon zavaró mennyiségben volt jelen - ez a mostani 2020/12 havi gyártmány, valamivel jobb a godray helyzet, és nincs pixelhiba), és wireless próbálok játszani. A HL: Alyx először úgy 5 percenként megakadt, 5-10 másodpercre, átváltott az odafagyott kép 2D-be, aztán vagy ment tovább rendesen, vagy kilépett a p*csába az Oculus Home menübe teljesen. Vagy a VD vagy a SteamVR megomlik. Azt hittem, csak a HL: Alyx-szal van gond, Redditen is 400 millió bejegyzés van erről a kidobálásról, fagyásról... Megvettem a Walking Dead: Saints and Sinners-t... ugyanez a helyzet, azzal fűszerezve, hogy a Touch Controllert VIVE kontrollernek ismeri fel a játék, el sem tudom indítani igazából, csak a főmenüig, ahol olyan gombot kér, ami a Touch kontrolleren nem is létezik... és még a menüben is "befagy", mint a HL: Alyx.A hálózat egy ratyi, de 1Gbps sebességű T-Komos router (Sagemcom...), Virtual Desktop 433 Mbps-nek írja felül csatlakozáskor, és figyelmeztet, hogy szar a ... kapcsolat? Valami szar. A csúszkát, a mi a Streamindnél van, próbáltam 50 és 125 Mbps között, nem változik semmi, freeze. Bármit állítok, freeze. Az 5GHz-es sávon csak a Q2 van, semmi más eszköz.
A hardver R5 3600, 16 GB 3733 Ram dualban, és 2070 Super, AIO vízhűtés, hőfok max terhelésen is 67-69 fok a procin, kicsit kevesebb a VGA-n, nagyon figyeltem a ház légáramlatra is. Nem melegedés-shuttering (vagy hogy írják :S).
Van rá megoldás, ötlet, bármi? Már a falnak megyek. Évekig gyűjtöttem jó, VR ready PC-re, sok várakozás után végre lett egy Q2... most VD-vel együtt a két játékra kiment még 40.000 ft, és ott vagyok, hogy nézhetek youtube-ot rajta, az nem omlik meg... lassan feladom, de előbb még írtam Nektek.
LINK kábellel nincs gond, de az nem opció - a PC előtt nincs helyem, átrendezni a lakást nem lehet (...), és csak 2m kábelem van. Ha nem megy ez a VD dolog, akkor nincs értelme a Q2-nek. Akkor visszakérem ennek is az árát, és veszek egy használt Rift S-t (csak annak meg nincs manuál IPD-je, és az nekem nagyon fontos a macskacápa szemeim miatt...).
Köszönöm előre is
-
rumkola
veterán
-
barcalaci84
őstag
először itt menj végig a gyakran ismételt kérdéseken [link] pl :HDR kikapcsolása monitoron , xbox gamebar kikapcsolása , nvidia -nak az az overlaye ami monitorozik , meg felvenni tud stb ...minden más overlay pl tuningszoftver VGA-hoz MSI AB kikapcs stb...
ha N-es windowsod van , akkor legyen fent a Media feature pack
Steamen legyen kikapcsolva a mozimód vagy nagykpernyős mód a játéknálLegfrissebb Nvidia driver legyen felrakva
de mivel azt írod 433 Mbps-t ír így azzal mindenképp van valami gond, mert 866-ot kellene írnia...olyan mintha más is használná az 5ghz-es sávot...a T routerében változtasd meg az 5 GHz-es sáv nevét és jelszavát (ezt nyilván így nem tudja más használni) és próbálj rá kapcsolódni a quest 2-vel...(a mobilod se erre kapcsolódjon)
ac only módban legyen a router
Walking deadbe a steavr beállításoknál lehet másik kiosztást választani ...de én nem emlékszem h ezt kellett volna állítanom...tökéletesen megy nálam
steamvr-ból érdemes a steamvr bétát használni
amúgy VD-ben a gaming fülről indítottad ezeket a játékokat ?(más kontroller tipikusan ekkor jöhet elő , de mint írtam ez változtatható...
ha nem a gaming fülről indítottad VD-ben , akkor lehet csak ennyi a bibi...
mindenesetre a routert nézd meg...UI: amúgy RIFT S-nél at tudod rendezni a lakást? vagy csak a linkhez nem vagy hajlandó hosszabb kábelt használni ?
mindenesetre a VD a király , és ne add fel... sikerülni fog beállítani... -
barcalaci84
őstag
APP LAB-os játékok:
ma megint játszogattam kicsit a Gym Class-szal
egész jól megy már a büntetőzés , meg a már 3pontosról is néha betalálok és VR ban végre tudok zsákolni is és még a 360 zsák is megy már
jóofa tud lenni ha ráérzel az irányításra , szerintem érdemes kipróbálni (ingyen van )a másik a Smash Drums Demo: (dobolás)
sajnos ebben csak 1 szám van egyelőre , de nekem nagyon tetszik...forgó székkel meg pláne tök jó várós a teljes jó kis indie rockzenékkel (szintén ingyenes) -
Jinxb1rd
addikt
Steam játékoknál a tulajdonságoknál érdemes beírni hogy -vrmode oculus. Hogy most ALyx-nál érdemes-e, azt nem tudom, de az a biztos ha mindenhez beírod, mert több játék is, pl I Expect You To Die is Vive kontrollereket hoz be, ha nem írom be és kb játszhatatlan lesz.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
-
savoo
addikt
Azért durva ez az Amazon. Első körben ugye kaptam egy használt szőrős töltő nélküli Quest 2-t. Küldték helyette az újat, ami már tényleg új volt, viszont azon meg a héten észrevettem egy zöld dead pixelt. Írtam nekik, hogy nem lehetne e ezzel valamit kezdeni. Február 16-18 között jön az új..
-
barcalaci84
őstag
válasz Jinxb1rd #38242 üzenetére
a felső kép hasznos azt az Aztali játék Mozi módoról kell kivenni a pipát
a Vd beállításánál az optimális játékélményért nem árt ha nem vagy digitális bushman szolgáltatói router pedig nem is igazán ajánlott, dedikált router nem árt...
Más VR eszköznál nincs ilyen nehézség , hisz azok csak madzaggal működnek...éljen a vezetékes telefon ahogy írta itt valaki... sokkal jobb mint a mobil -
Aqis
csendes tag
válasz barcalaci84 #38240 üzenetére
Köszönöm a részletes leírást, idő lesz mire végigcsinálom ezeket Walking-ban megoldotta, hogy VD/Games fülről indítom (a kontrolleres részt), millió köszönet
A router beállítások, na az necces lesz, mint igazi, vérbeli router NOOB, nagyon nem értek hozzá, remélem, ezen a Tkomos csodán be tudok lépni valami menübe, de majd megguglizom
Amikor az első alkalommal indítottam a játékot, fel is tűnt, hogy 866-ot írt sebességnek, ezt azóta sem sikerült neki kiirni. Amikor megszakad a játék, és kidob, a VD-ben a kapcsolatnál nem azt írja, hogy connected, hanem hogy Measuring Bandwith, de nem kapcsolódik újra.
Kikapcsotam az Nvidia óverléjt, még a legelején, most az Afterburnert is, és sikerült teljes fagyás nélkül, de 3 15 seces megakadással kb egy órát nyomni az Alyx-ot. A negyedikre kifagyott. A megakadásnál látom a monitoron, hogy ott kb 1-2 fps-sel fut a játék, csak a headsetben "fagy" oda a kép. A végső, teljes kifagyásnál a monitoron is azonnal fagy a játék, akkor dob ki mmindenből.
A Rift S az elkeseredés lenne, ahhoz se tudnám átrendezni, de ahhoz nem kellene 6 méteres 3.2 ultradrága kábelt venni pluszban Meg már vettem király 3 Amperes Powerbankot, ami megnyomja a Q2 játékidejét kb duplájára.
Huhh, na megyek, új lendület, és csinálom, meg olvasom a többi hsz-t is Köszönöm szépen!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest