Új hozzászólás Aktív témák

  • a2d2

    addikt

    válasz a2d2 #34962 üzenetére

    Lefrissítettem a Questet is meg Oculus desktopot is. Kipróbáltam egy USB 3-as kábellel. Sima natív 1.0-ás resolutiont állítottam itt is mint Steamben és 90Hz-et.
    Egy kicsit talán szebb a kép mint VD-vel, de végigpróbáltam egymás után többször is Chronos-t Dreamdecket meg Squadrons váltogatva Linket meg VD-t és nem érzem azt hogy ész nélkül kábel után kellene rohannom.
    Ami mindenképp jobb az a tömörítési hibák kezelése. Találtam egy jó tesztet Dreamdeck alatt a második résznél a kis űrlénynél ha ránézel a szemközti bolygóra és elkezdesz bólogatni akkor fent ahogy változik az árnyék a bolygón azt nem nagyon csípi a codec.
    HEVC/100mbps VD alatt egyértelműen jobban látszódott mint a 350mbps-os Linknél.

    VISZONT!
    Squadronsban indítottam egy tréninget és a célkeresztnek volt egy óriási utánhúzása.
    Ez VD-ben nincs jelen. Nem tudom mi okozza, lehet hogy a Linknél bekapcsolódik ez a közbenső képkocka számolás és valójában lefelezi 45FPS-re. Passz.
    Le is mondtam inkább a Squadrons tesztről mert gyenge hozzá a gépem és kb kismillió dolog okozhatja. A Az Oculus debug tools-ban is visszaírtam a encode resolution-t 0-ra háromezernemtudommennyiről de ugyanúgy jelen volt ez a ghosting.

    Na szóval maradtam Dreamdeck-nél, próbáltam távoli dolgokat kifigyelni mint pl a városi jelenetnél a híd oszlopain lévő függőleges csíkok és nem éreztem nagy különbséget.

    Ha valaki nagyon ráér akkor lőjjön Questben képernyőképet ahogy csináltam az Until you Fall-nál.

    @camaro79: Azok a piros tüskék okozhatják az akadást, rá kellene jönni mi okozza. Háttérben nem fut semmi? Más játékoknál is előjön?

    [ Szerkesztve ]

    A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

Új hozzászólás Aktív témák