-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
Perpill a játékokban vagy nincs DOF (depth of field), tehát minden éles bármilyen távolságban, vagy van (jó példa erre a fent említett GTA V, ami nagyon ügyesen bánik ezzel), de trükközve. Mivel a játék nem tudja mit néz a szem pontosan (hova fókuszál), ezért egyszerűen a kamera középpontját használja erre (a GTA V esetében ez egyszerűen a crosshair, vagyis a képernyő közepe ugye), vagy pl. átvezető animációkban használják, ahol nagyon erősen rázoomolnak egy tárgyra, vagy egy karakterre, de ugye ilyenkor a teljes képet betöltő dolgokról van szó, aminél biztosan lehet tudni hogy mit a háttér (mit kell elmosni, mert úgysem azt nézi a player) és mi nem.
VR esetében szerintem ez a jövő zenéje, valószínűleg még pár évig a DOF nélküli (minden éles mindenhol) dolog lesz, de nem tartom elképzelhetetlennek hogy akár már most dolognak valamilyen szemmozgás és pupilla érzékelésen, ami szolgáltathat pontos adatot a DOF-ozáshoz, és ez által majd még jobban át lehet verni az agyat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Táblagép kíséri a Redmi Turbo 3-at
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Formula-1
- További aktív témák...