Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1144 üzenetére
Nekem az eddigi egyszerűbb vonalvezetés jobban tetszett. Azok a fényszóróburák hatalmasak lettek (méretben). Majdnem az első tengely vonaláig húzták.
Na most azon gondolkodtam, hogy az S40, V50, S80, XC90 ráncfelvarráson kívül megvannak most már ezek is, tehát még a V70, XC70 hátravan (XC60 még viszonylag új, S60 meg már/még nincs).
Én ezt leginkább az S80 stílusában tudnám elképzelni, a C30, C70 stílusában giccses lenne.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Remélem ezután már a régi vonalat viszik tovább.
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1149 üzenetére
Szerintem sehogy nem lenne az jó.
blint63: úgy értem, hogy Volvo formájú Volvók. Nekem a BMW-k közül sem a Bangle-félék tetszenek.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1151 üzenetére
Figyelj, önmagában az, hogy Kínával szóba hozható, értékteleníti a Volvót. Gondolj bele, hogy, már az is milyen kellemetlenséget okozott, hogy közös padlólemezre kerültek egyes Ford és Volvo modellek. Vagy a SAAB és az Opel kapcsolata sem kelt éppen pozitív benyomást, pedig a Geely és az Opel azért ég és föld...
Roewe kéne?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Most konkrétan melyik platformról van szó?
tkazmer: én is kedvelem a SAAB-okat, de a jó hírét nem a GM közreműködésével érte el. Szóval az igazi SAAB még mindig a 900 vagy az előtti típusokról elmondható tulajdonság.
Én nem hiszem el, hogy a megszűnésen, és a kínaiak kezére játszáson kívül nincs megoldás, nekem ne is mondja senki.Amikor a SAIC megvette a Rovert, akkor nem kapta meg a márkajelzéseket, tehát sem a nevet, sem a logót, így lett a Roverből Roewe. Azt hiszem hozzá sem kell tennem, hogy a műszaki színvonal most is ugyan azon a szinten áll. A SAIC a harmadik legnagyobb autógyártó Kínában, szóval a pénz kérdését kizárhatjuk.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
(#1156) blint63: Attól még, hogy nem kocka Volvókat csinálnak, szerintem nem feltétlenül ez az XC60/S60 vonal ez egyetlen lehetséges út. Úgy vélem, hogy a BMW-nél szép lassan kezdenek leszokni a Bangle stílusól, remélhetőleg Mattin (aki nem svéd, már ha rá gondoltál) távozásával hasonlóan tesz a Volvo is.
(#1157) Sipi16: a régi platformra nem épül sem Mondeo, sem Mazda. Legalábbis én úgy tudom. A jelenlegi platformra építenek Mondeót, de az a mostani S80-nal mutatkozott be, tehát inkább a többi kocsi örökölte a Volvótól, és nem fordítva.
(#1159) blint63: „De nem is szeretem a mikrómat, mobilomat, hűtőmet...”
Hát ez az. Pár ezer Forintos vacakoknál (bár egyáltalán nem örülök neki, hogy kínai, taiwani, koreai stb.) nem annyira érdekes, mint egy több milliót elérő, esetleg tíz millió Forintot is meghaladó autónál.„Az önkormányzat egy kis városi úton úgy képzelte el a forgalom-lassítást...”
Az egy finom megoldás volt.(#1160) Voyage: „Na ja, csak ne feledd, hogy egész eu-ban él 700millió ember, és egyedül kínában több, mint 1 milliárd.”
Kár lenne pusztán gazdasági érdekekből a kezükre játszani. Ha ezt megjátssza a Ford, akkor nálam kb. a legalján fog elhelyezkedni a gyártók ranglistáján, gyárthatnak onnantól fogva bármilyen jó autót. Egy márkát az én szememben nem csak, az minősít hogy milyen autót gyárt, hanem többek között az üzletpolitikája.
(ezért pl. eleve kizát, hogy intel processzort használjak)
A britek eljátszották az autóiparukat, nem is tartom nagyra őket, egyáltalán.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1167 üzenetére
Mit/hol, mindkettő számít.
Épp amiatt kérdezem, hogy nekem a legolcsóbb és a legdrágább benzin között van kb. 25% fogyasztáskülönbség. Az szerintem nem placebo.Lukolajjal nem lehet 8 alá menni.
Prémium holland üzemanyaggal -25%, E85-tel +25% kb.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1169 üzenetére
Lukolajat épp azért hoztam fel példának, mert annál olcsóbb nem igazán van, jó viszonyítás alap.
Valamennyire biztos jót tesz az élettartamnak, az adalékanyagok elvileg azért is van benne (persze azért nagyrészt reklám).
A teljesítmény az meg ugye mérhető dolog. De egyébként is úgy tervezik a motorokat, hogy profitáljanak a magasabb oktánszámból. A régebbi T5 motoroknál (B5204T3, B5234T) az ajánlott oktánszám 98, de gondolom a maiak közül is így van az erősebbeknél.
Az ilyen motoroknál talán még meg is éri a drágább benzint tankolni, mert amennyivel drágább, majdnem annyival kevesebbet is eszik/iszik belőle. Szóval teli tankkal nem kell olyan a gyakran kúthoz menni + az elején említett szempontok.Gyárilag nem FlexiFuel az enyém (így hívják Volvóéknál az etanolos üzemre felkészített motorokat), de ritkán át szoktam mosni a rendszert egy kis E85-tel.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1173 üzenetére
Ennyire volt képes a GM, tapsoljuk meg, szép munka volt
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1178 üzenetére
A Geely jelen van a részvénypiacon?
Minden esetre remélem ez sem komolyabb, mint ami a SAAB-bal kapcsolatban volt.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Kösz, nektek is!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz AMD Power #1184 üzenetére
Gayly.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Azt jelenti, hogy valami történt, de még bármi történhet.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ezt még 2009-re:
2011 Volvo S60: New Video Gives us a Complete View of Swedish Sedan
GM Extends Deadline for Saab Bidders, 2010 9-5 Sedan Production to Restart
2100 euróért kelt el a Volvo S60 festmény
Megint kitolták a Saab eladás határidejét
A kínaiak ígérik, semmi sem változik a Volvo háza táján
Minden porcikáját megmutatta az új Volvo S60 - videó
Tovább termel a Saab gyárBUÉK
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1192 üzenetére
Jaja, igaza van
Én azért megnéztem volna mozgóképen is, hogy hogy tolja fel az Audit
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Kocka Volvo. Jól sikerült, messziről megtévesztő lehetne, ha nem hupikék lenne.
Időközben megjelent a kétliteres négyhengeres benzinmotor turbós változata. Az S80-nál elérhető pl. Hollandiában.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Nekem erről az a véleményem, hogy ez a motor nem hogy nem feleslegesen nagy, hanem ezzel inkább már alulmotorizáltnak nevezhető, azt meg részemről nem tartom szerencsésnek.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Az biztos, hogy ennél alacsonyabb fogyasztást már csak villanymotorral kiegészítve lehetne elérni (városban).
Az hogy mennyire sietősek szerintem nem hozható összefüggésbe sem ezzel a motorral sem a sebességhatárral, gondolj a T5 motorokra, az S60R-re, SAAB Aero-ra, a Koenigsegg-re, a svéd túraautó-bajnokságra vagy a ralira is.
„1.1-es 55le-s autóval is lehet menni 160-nal”
Közben meg pörög 6000-et. Egy ilyen motort esetleg egy Volvo 66-ba lehetne használni.Lehet közlekedni 20 kg/LE aránnyal is, ki kell taposni a belét - úgy elég ennyi is. Ez az S80 is menne 130 fölött 1.3-as dízellel.
De én ebbe a kocsiba alapmotornak is kb. 150 lóerős motort tennék, mert sem mazochista nem vagyok, sem a motor nem szeretem kínozni.
Persze 1.6-os dízellel is lehet a motort kímélve közlekedni, csak ilyenkor dinamikára gondolni sem szabad.
Azért egyszer megnéznék egyet 300 000 kilométerrel.Egyébként egy D5-tel miért kéne többet kockáztatni (rizikó), mint 1.6D-vel?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Más a vérmérséklet, de ettől még ott is szeretik (szeretnék) az erős autókat.
Abból kiindulva amit mondasz elég lenne a kicsi motor, csakhogy:
1.: a kis motort mindig fordulatszámon kell tartani, mert még az átlagos hétköznapi közlekedéshez szükséges erőt is csak úgy adja
2.: ebből kifolyólag sokat kell váltogatni, magasabb fordulatszámon hangosabb a motor, jobban is kopik
3.: az így méretezett motorban nincsen erőtartalék, amire azért néha napján szükség lenneMásfelől az ember (nyilván nem mindenki, de főleg a férfiak) olyan, hogy ha lehetőség adódik rá akkor szeret „menni” akkor is ha nem siet, itt sem a passzentos motor a nyerő.
Az előzés témában továbbra sem értek egyet. Azt feltételezed ha jól értem, hogy erősebb motorral az ember nagyobb kockázatot vállal előzésnél, mint gyengébb motorral.
Miért? Erősebb motorral nyilván elvállal az ember olyan szituációt, amit gyengébb motorral nem, de én ebben látok jóval nagyobb kockázatot, épp az erősebb motor előnyéből kifolyólag.
Az hogy nem jön össze az előzés ugyanúgy megeshet akkor is, ha gyengébb motor van az autóban, azt hiszem az előrelátó vezetés emberfüggő, erős motorral sem kötelező veszélyes előzésekbe kezdeni.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz _Voyage_ #1201 üzenetére
Szerintem meg valami S80-nál nagyobb lépcsőshátú nézne jól ki, valami férfias (de legalább is mértékletes) formatervvel.
Ez úgy néz ki, mint egy Mazda 2. Nem látok benne semmi érdekeset azon kívül, hogy Volvo embléma van rajta.
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Egy 1,6-os Diesel egy alsó-közepes Peugeot-hoz (308) valóban jó lehet (ismerek is olyat akinek van ilyen), de az S80 jó három mázsával nehezebb annál, ami nagyon sokat számít.
Érdekesség, hogy a 2.0 HDi legújabb változata 163 lőerőt teljesít, de a Volvo-nál még mindig csak a 136 lóerős változat érhető el. Ezen a ponton megjegyezném azt is, hogy az 1.6 HDi is fejlődött, a legújabb változat 109 LE @ 4000 f/p helyett 112 LE @ 3600 f/p, 240 N·m @ 1750 f/p helyett 270 N·m @ 1750 f/p. Nyilván valamelyest kevesebbet is fogyaszt.
Rövidebb helyen biztos hogy kockázatosabb előzni, de akkor ilyen erővel egyáltalán nem is kell előzni, mert az meg még biztonságosabb.
Még mindig azt mondom, hogy józan ésszel az ember fel kell hogy tudja azt mérni, hogy mi mennyire kockázatos, erősebb motorral sem kell belemenni kockázatos előzésekbe.
Ismerni kell ahhoz a kocsi képességeit, hogy helyesen fel lehessen mérni a helyzetet, de ez csak megszokás kérdése, aki helyesen megtanulja kontrollálni az erősebb autót, az nem jelent lényegesen nagyobb kockázatot a többi közlekedőre nézve.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
A nagyon környezetbarát jelző szerintem semmilyen Diesel motorról sem mondható el, fogyasszon bármilyen keveset. A NOx és a korom az egyik legrosszabb a szennyező anyagok közül, ha a káros anyag kibocsátást nézzük. Megtapad mindenen, ráadásul rendkívül rákkeltő. A szálló por jelentős része innen származik.
Részemről akkor már inkább választom a 200 g/km széndioxid kibocsátást (a CO2 legalább nem mérgező), cserébe ültetek valahova két juharfát.Érték/ár arányban lehet jó maga az autó, de 10 milliót ekkora motorral nem fizetnék ki (ha lenne is ennyi pénzem) semmilyen más típusra sem.
A 2.4D 800 000 Ft-tal drágább, amiből lehet és kell alkudni, és ami azért mégiscsak egy épkézláb motor, ha már mindenképpen Diesel kell valakinek. Egy literrel többet fogyaszt, de nem annyival megy jobban.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
„új autó vásárlásakor lealkudsz az árból?”
Persze, Magyarországon ez így működik, Franciaországban például nem lehet és nem is kell.Nem tudom pontosan hogy vannak a támogatások Svédországban, de az biztos hogy elég sokan járnak bioetanollal, gondolom nem véletlen.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Sipi talán tudna mondani valamit.
Tibi: szerintem is kb. ezek az arányok.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Szerintem az van, hogy Magyarországon valahogy nem alakult ki az autóvásárlásnak kultúrája.
Az átlagos autó úgy néz ki, hogy szürke (esetleg fehér vagy fekete) festés - hogy használtan többet lehessen érte kérni - , alapmotor, alapfelszereltség + klíma.
Ja, és persze hitelre.Tudom én hogy Nyugaton több a pénz, de még így is azt mondom, hogy sokan vannak akik lehetőségeikhez mérten is a sz¤r¤bb változatot veszik meg. És ezzel nem azt akarom mondani, hogy mindenki agyonextrázott, túlmotorizált kocsival járjon! Csak azért legyen meg egy szint.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Turbó és közvetlen befecskendezés az új Volvo motorban
A többire majd még reagálok később.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz lajafix #1224 üzenetére
Olyan is előfordulhat, de az biztos hogy ha akármilyen külföldi rendszámmal látok kocsit (jó, mondjuk pl. az ukránt leszámítva), az biztos hogy komolyabban néz ki, mint amiket magyar rendszámmal.
#1221 _Voyage_: Egy S80 esetén 85 000 Ft. Lehet, hogy majd' 3 hektoliter gázolaj ára, de amikor odakint van -10°C, akkor már azt fogod nézni, hogy de k¤rv¤ jó, hogy 1 percen belül már nem a hideg ülésen ülsz. Szerintem adott esetben megér annyit, hogy ne fázzon fel az ember. Én nem vagyok érzékeny rá de jól esik, ilyenkor minden pénzt megér.
Vannak olyan extrák mint pl. a xenon fényszóró, ami akkor sem kéne ha fizetnének érte, de bizonyos dolgok annyira fontosak számomra, hogy a megléte fontosabb, mint az hogy hány hónapig tankolok az árából. Persze ez is olyan dolog, hogy inkább hosszú távon éri meg, aki 10 év alatt leamortizálja, vagy ugyanennyi ideig a banké a kocsi (esetleg a két dolog együtt), annak nem érdemes komoly összegeket erre szánni.#1222 LOTR: na most én erre azt mondom, hogy aki hitelre vesz kocsit 0% kezdővel, annak a mérlegelőképessége alapból erősen megkérdőjelezhető.
#1224 lajafix: saját maguk alatt vágják a fát, minél több segítséget kap Kína, annál előbb válik konkurenciává, és azon többet fog veszíteni a Ford is, mint amekkora bevétele az ilyen üzletekből származik.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1229 üzenetére
Igen, ezzel teljes mértékben egyetértek.
Csak azt nem értem, mit akartál azzal, hogy hogy akarom xenon nélkül eladni? Én konkrétan sehogy mert nem vagyok kereskedő, csak azt akartam mondani, hogy nekem nem kéne xenon, mert nagyon hülye színe van, zavar sőt irritál.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tibi666 #1232 üzenetére
Nem tudom, nekem csak az a feltűnő ami magas színhőmérsékletű. De az borzalmas.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Valakinek akkor is tetszene, ha rózsaszínű lenne.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Egyébként sokan szerintem nem azért veszik mert jobban világít, hanem mert menő vagy mert státuszszimbólum.
Előbbi a tuscóból olcsón szart (főképp ezekre jellemző az állítás), utóbbi gyárilag olyat amilyen van.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz tibi666 #1237 üzenetére
Ha már választani kell, hogy kicsit hidegebb legyen annál vagy kicsit melegebb, akkor én az utóbbit találom kedvezőbb választásnak.
#1238 LOTR: az én monitoromon a 4300 K látszik a legkellemesebbnek, a 6000 elmegy, a 3000 kimondottam sárga (ettől függetlenül nem kellemetlen). A 12000 erősen lehangoló.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Közérdekű, ha van fél percetek szavazzatok:
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Amikor vakítanak, nem tudom milyen a színhőmérséklet, de az biztos hogy jóval 6000 fölött van a valós érték. Kíváncsi vagyok, hogy a valós érték és a gyárilag megadott milyen mértékben egyezik meg.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz V.Stryker #1243 üzenetére
Välkom!
Tőlem nyugodtan megmutathatod, jelenleg örülök ha a luxusadót be fogom tudni fizetni
New Volvo S80 and V70 DRIVe with 1.6-liter Diesel Return 4.5lt/100km - 52.3 mpg US with 119g/km CO2
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz V.Stryker #1246 üzenetére
Nagyon szép állapotú benne a bőr, le a kalappal ha még az eredeti.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz V.Stryker #1254 üzenetére
Hát igen, ez a fajta közvetlenség nincs meg a mai kocsikban.
Fél éve láttam fent egy nagyon komoly OG 900-ast, már nem látom a hirdetést. Nem volt olcsó, de látszólag nagyon megérte az árát
Nekem a 900-zal az lenne a bajom, hogy sajnálnám befogni mindennapos használatra, helyem meg nem nagyon van hová tenni.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
A többséget talán nem érinti, de hátha van akit igen:
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Napelem
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Linux - haladóknak
- EA Sports WRC '23
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest