- Manor Lords - Túl a kétmillión
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13371 üzenetére
Nem eLUM-ról ugyan, de én megkerestem az évjáratnak és típusnak megfelelő kezelésit, onnan írtam az előző hsz-emet.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz VMatteo #13351 üzenetére
Lőttem még egyet, amin talán jobban látszik az összkép.
Amúgy ha gyárilag nem ilyen lámpa van az autóban, akkor is megvan a plusz vezeték a hangulatfényhez? Mert csak tompítottra (vagy helyzetjelzőre, de nekem nincs hagyományos a DRL miatt) kapcsol, valahonnan tudnia kell.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz VMatteo #13387 üzenetére
Lehet, hogy az Ypsilonban is csak az volt, igazából sosem próbáltam, csak vannak fényképeim a különböző menüpontokról aksicsere vagy lekötés és a beállítások elfelejtésének esetére. [kép]
A MiTóban speed buzzernek hívják, az azért beszédesebb.Igen, a parkolófény oldalát az Ypsilon is tudta, a MiTo nem. Szerintem deadlock* sincs az Alfában, távirányítós ablakmozgatás viszont van; a Lanciának meg egyáltalán nem működött a távirányítós része egy korábbi body computer csere óta, úgyhogy nem derült ki, hogy tudja-e ezeket.
*Fun fact: a mi flottánkban egyedül csak a legpuritánabb autó, apum Suzuki WagonR-e tudja.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz VMatteo #13389 üzenetére
Abarth Grande Punto (esetleg esseesse) vagy Punto Evo (esetleg Supersport)?
Bár ezek még drágábban szoktak menni, mint az átlag Giulietták, úgyhogy vedd úgy, hogy meg sem kérdeztem.
...............................Más: Elvileg holnap megérkezik hozzám a küszöbdísz és a lóhere.
Meg rendeltem egy ilyet is, mert szeretem a gyári holmikat.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #13391 üzenetére
Azt nemtom, az első genes M32 simán csak felújítva mennyit megy el (csapágy minőségétől is függ szerintem), viszont upgrade-elhető második genre egy ilyen szettel, amivel tulajdonképp végérvényesen megszüntethetők az alapvető bajai.
147-esből volt okoskerék nélküli 1.6 Eco, ha olcsóbbat keresel, annyival is kevesebb egy vezcsere.
Majd később jön a Ducati is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Bocsi a koszos szőnyegért.
Megvannak a lóherék is, de a felragasztásuk még odébb van, előbb át kell kutatnom a netet, hogy minél pontosabban tudjam felhelyezni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen b***ott nagy.
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #13462 üzenetére
Nekem a két legutóbbi hibám a halk hangszórók és a csomiajtó vezetékszakadása (gyújtás ráadásakor törölt párat a hátsó lapát), egyik sem túl komoly. Utóbbit mondjuk még meg kell rendesen csinálnom, egyelőre csak MacGyver módjára hoztam össze újra a vezetékeket. Aztán lehet, hogy ez az ideiglenes állapot 2 évig is eltart.
Ez volna a Giulietta hivatalos karbantartási terve: [185. oldal]
Amúgy a vezetékszakadás nem olasz autós sajátosság, a WagonR-ünknél is előfordult már, annak a pótféklámpája nem világított. Sőt hangszórót is cseréltem már benne, berekedt, mint a Charlie.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
A turbót olajjal ellátó szűrős csavar, amiről szó volt a napokban, az ez a zölddel jelölt, ugye?
És a piros mi célt szolgál, hűtőfolyadék? Vezérléscsere közben lőttem a képet a szervizben, természetesen a pumpa és a folyadék is cserélve lett, ebből következtettem. -
tboldi
nagyúr
Meg tudja valaki esetleg mondani, hogy mekkora az IHI VL36 kompresszor oldali átmérője?
Bilincset szeretnék venni/cserélni, mert kissé lazának ítélem a szívócsövet, és per pillanat nincs elérhető közelségben mérőszerszám. -
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #13522 üzenetére
Én egy módosítatlan GT1446-ot fogok venni, ha a VL38-ammal történik valami végzetes. Meg persze nagyobb IC is dukál hozzá.
Nagyobb kompresszorkerék, mint az IHI-nek, de annyival nem nagyobb, hogy a hétköznapi használhatóság rovására menjen a turbólyuk. Illetve erre a motorra gyári is (lásd Abarth Grande Punto és az esseesse kit).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #13527 üzenetére
Tud is, az enyém 179-et produkált VL38-cal.
Igen, az enyém nem 120-as, de azt hiszem, a turbón kívül nemigen van hardveres különbség.Én szívesen vinném 200 póni fölé, az egy szép kerek szám.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13564 üzenetére
Vagy itt a remek alkalom csináltatni egy hegyesebbet.
-
tboldi
nagyúr
válasz csongi #13567 üzenetére
Típusfüggő lehet, de ebben a videóban megcsinálták egy Giuliettán.
De vajon nem fogja hiányolni az elektronika, ha eredetileg olyan aksi kell bele? 🤔
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én ilyen Silcát vettem, ez megközelíti a gyári minőségét.
De ha csak gyárit keresel, akkor cikkszám alapján fiatalkatreszek.hu-ról megrendelheted egy vagyonért, vagy esetleg egy keveset használt eBay-ről.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13623 üzenetére
👍
Én most elkezdtem a kevlárosokat nézegetni. Nem tudom, most mi van a MiTóban*, valszeg még a gyári, de hidegen meg-megcsúszik harmadikban egy-egy intenzívebb gyorsításkor. Ha már teljesen átmelegedett, akkor nincs semmi gond.
*199A8000 stage1 chippel, 155 ló/230 Nm helyett 180/288 jelenleg, de a jövőben még mehet feljebb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #13639 üzenetére
Én nem akarok annyira belemerülni igazából, napi használós az autó, de nem bánnám, ha megütné a 200 pacit és a 300 nyúlmókust, ezek szép kerek számok.
M32 upgrade, GT1446-os turbó (nem hibrid, jó lesz gyáriban is), valamivel nagyobb, de gyárinak kinéző IC, meg ha szükséges, 390-es injektorok.Meg persze EBC Yellowstuffot is kap majd USR tárcsákkal. A Jazzen imádtam, ahogy harap, hiába csak nyamvadt úszónyerges, de a MiTo 4 dugattyús Brembo nyergeivel biztos jobb lesz majd.
szerk.: Nem jó, a QV-ben C635-ös váltó van, de egyébként sem nyomatékosabb annyival, hogy akkora difi legyen a kuplungjukban szerintem.
M32 az 1.6 JTD-hez volt még 2012-13-ig, nemtom, azét fel lehet-e tenni az 1.4 T-Jetre. 🤷♂️[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13659 üzenetére
Brerát esetleg, de a tesóját, a Spidert mondjuk én biztosan nem venném meg dízellel. A nyitott tető és a gázolaj nekem nem jön össze.
És lehet, hogy el sem férnék benne, onnantól meg tárgytalan.
MX-5 NB-t és ND-t üléspróbáztam már, ezeket abszolút képtelen volnék vezetni a 194 centimmel (a szélvédőkeret kinyomja a szemem, a pedálok tűzfalig nyomva állandóan, a kormány 2 térd között). A 939-esek alapvetően ugyanarra a platformra épülnek, mint a 159, úgyhogy ezzel talán nem lenne probléma. De kíváncsi lennék még a Honda S2000-re vagy a BMW Z3-Z4-re is, illetve a 916-os Alfa Spiderre is.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13661 üzenetére
Én csak nyitott tetővel nem akarnék kleklekle-t hallgatni, meg a szúrós szagú, elégett gázolajat szippantani, zárt kasztnival oké. Mondjuk a többi közlekedő által így is, úgy is jut ebből az élményből.
Egyébként anyum ex-Ypsilonját imádtam a 90 pacis 1.3 Multijettel. [kép] [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13671 üzenetére
M32 átépítést vállaltok? A nem annyira távoli jövőben kinéz egy kuplungcsere, és ha már így is, úgy is le kell szerelni a váltót, nagyot nyelve túl akarnék esni ezen is.
szerk.: 2009-es Alfa MiTo, 155 pacis 1.4T, 199A8000
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13674 üzenetére
Danke!
És akihez viszitek, vajon vállalja hozott alkatrészből is az upgrade-et?
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #13676 üzenetére
Csak mert szimpatikus ez a csomag, amit linkeltem, tudtommal az SNR csapágy is fasza minőség. Na, meg ha a hosszútávú cél a 200 paci és 300 nyúlmókus, akkor ne ugyanolyan lekvárcsapágyasra legyen felújítva, legyen inkább nagyobb, illetve a jobb kenést és hűtést biztosító harang is nagy plusz.
GY-M-S megye lenne a legideálisabb, de ha belefér valamelyik szakinak, hogy nyitásra viszem, zárásra hozom, akkor hajlandó vagyok arrébb is menni.
Mint pl. a Suzuminn, a WagonR-t szerintem odavitetem apummal. Ők mondjuk egy már készen felújított váltót tesznek fel, a régit meg ott kell hagyni, de a sajátommal ezt nem akarom megcsinálni, mert a standard M32-vel ellentétben az enyémben rövidebb a végáttétel, akárcsak az Abarth Grande Puntóban.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13687 üzenetére
Valóban, eszembe sem jutott a testkábel, pedig az Ypsilonnál én is szívtam vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen