Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
Vidual001 #3944 üzenetére
Szia
Az összes 1910cm3 motor ugyanazt tudja: megbízható működést. 116 és 120 ló 8 szelepes,136 és 150 16 szelepes. 116 lovas 159-ben nagyon ritka, nem is értem, hogy kerülhetett bele, az egy régebbi motor elvileg. 156-ban és 147-ben a faceliftig volt. Egyszeri befecskendezéses 1.gen CR dízel. A többi az már multijetes, egy munkaütem alatt töbször fecskendez be. Hengerfejen kívül nincsenek nagy különbségek.8V és 16V között. A 136 lovas csak szoftveresen van visszabutítva adóügyi okokból dán/holland/belga/német stb piacok közül valamelyik miatt. Sok más autóból is van pont 136 lovasra hangolt ezeken a területeken.
Tudtommal a 2.0JTDM nem "huggyos", nem kell adalékolni, alanyi jogon tudja az Euro5-öt -
rbalint88
addikt
válasz
Vidual001 #3946 üzenetére
itthon 60-70ezerért megírják olyanra, amilyenre kéred, akár 200 lóra is.
a standard az 180, annyit biztos ki lehet szedni belőle. de mielőtt ilyenre készülsz, nézz utána, hogy mennyire veszik komolyan kint a teljesítménymódosítást, adó- és biztosítási csalási ügybe keveredni egy bejegyzetlen chipelés miatt nem buli.
-
válasz
Vidual001 #3962 üzenetére
A TI ültetve van, van küszöbe, matt króm visszapillantók, fém pedálok, sportkormány, 19"-es felni, nagy brembo (330 mm) fékek, hirtelen ennyi jut eszembe. De ha az amore 159-es topikjában kutakodnál kicsit, szerintem megtalálnád a választ, mert ott is felmerült már a kérdés.
Meg lehet, hogy már ezt is megtaláltad, de nem tudom mennyire teljes körű
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Asztalos klub
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mobilinternet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Mobilhasználat külföldön
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...