Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Vidual001 #3944 üzenetére
Szia
Az összes 1910cm3 motor ugyanazt tudja: megbízható működést. 116 és 120 ló 8 szelepes,136 és 150 16 szelepes. 116 lovas 159-ben nagyon ritka, nem is értem, hogy kerülhetett bele, az egy régebbi motor elvileg. 156-ban és 147-ben a faceliftig volt. Egyszeri befecskendezéses 1.gen CR dízel. A többi az már multijetes, egy munkaütem alatt töbször fecskendez be. Hengerfejen kívül nincsenek nagy különbségek.8V és 16V között. A 136 lovas csak szoftveresen van visszabutítva adóügyi okokból dán/holland/belga/német stb piacok közül valamelyik miatt. Sok más autóból is van pont 136 lovasra hangolt ezeken a területeken.
Tudtommal a 2.0JTDM nem "huggyos", nem kell adalékolni, alanyi jogon tudja az Euro5-öt