Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Igen, ez a hir valahol olvashato vol, de ez egy baromsag. (Nagy modell nem epitheto a Giorgiora).
Alapvetoen egy modularis platformrol van szo, es ugy is lett fejlesztve, hogy kerul ra egy nagy Alfa szedan (166 utod) es egy nagyobb SUV is (Q7 meret).
Nagy V8 fogadasara viszont allitolag nem alkalmas, igy az amerikai modellek valoszinuleg kiesnek, vagy valtoztatnak a platformon egy keveset.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Hali!
A 3.0 V6 az tisztan olasz motor, nem Daimler.
En Cromara ugranek ra. Jobb anyagok, nagyobb, igenyesebb, es ad sok olyat, amit a Tipo sosem. (Ket zonas klima pl)
Mentem 150 lovas Cromaval olaszorszagon keresztul, kenyelmes, kulturalt, halk utazoauto. 2.4-gyel lenne az igazi a reszemrol.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A 210 lovas 2.4-ek már tudtommal jók.
Nem, az egy új motor, ugyanaz mint a Ghibliben, Quattroporteban, stb.
VM Motori.
Most, hogy nézegetem a Cromákat, elcsábulok.Fl utániak marhára bejönnek, az előttiekre nem tudok ránézni sajnos, szerintem rosszabb, mint egy Multipla.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #8909 üzenetére
Gondolom nem kompatibilis azzal a motorral, illetve ott voltak a platformban a GM motorjai, felesleges kiadas lett volna belemuteni az akkor meg piacon sem levo 1.4 T-t.
5 evig gyartottak csak (nem ertem, hogy az a linkelt feher, mitol 2013-as, gondolom forgalombahelyezest nezte a suket...)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #8911 üzenetére
A szerződések az oka, mint a Stilo 1.6 esetében. Volt egy olyan kitétele a GM házasságnak, hogy X mennyiségű GM motort kellett használni, a General Motors pedig használja a Fiat dízeleit.
+Nem kell új motortartót, váltórudazatot és társait tervezni arra a platformra, amit a Fiat csak a Cromaval használt. (133e db autó kedvéért, amiből elenyésző mennyiség a benzines)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #8913 üzenetére
Tudom, ismerem jól a B6000-et, napi kapcsolatban vagyok vele.
Nem használhatták tovább azt a motort, találtam pár cikket erről korábban, talán könyvjelzők között valahol még megvan. Igazából mivel a Brazil piacon is volt az a motor, illetve 1.8 GM is, ott pedig nagyobb és hosszabbtávú karriert futott be a Stilo, így nem volt elrugaszkodott dolog az, hogy belelógassák azt az 1.6-ot."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
hacki87 #8921 üzenetére
En inkabb bekeraknam a 2.4 20v-t, gyerekjatek egy Bravoba belogatni, foleg, hogy ott alapbol elerheto a 2.0, Braziloknal Mareabol volt 2.0 20 vezmod nelkul, 128 loval, turboval es 2.4 szivo is.
hobizoli: az tudom, hogy nem lesz nagyobb kivul, en csak az egyszerubb oldalrol kozelitem meg, A4000 furata negegyezik az 1.9 furataval, ha azt tarsitod a B6000 belével, akkor kesz az 1.9 16v, de B6000-nek nagyobb a furata, annal ez nem jatszik.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gipsztigris #8939 üzenetére
Ez a kep nem a Lancia csoportbol van? Most vette es fenyeztette a felniket a tulaj. (Ha ez az az auto)
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gipsztigris #8942 üzenetére
:D
Akkor itt is írom, hogy szép, remekul all rajta a sotetebb arnyalatu felni."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gipsztigris #8944 üzenetére
Zambo rabeszelt a foliazasra? :D
En az ultetest atgondolnam, szerintem ezek normal magassagukban is alacsonyak, a Bravot mi is inkabb emelnenk mert valahol mindig leer ezeken a csoda utakon, a Deltanak meg még hosszabb is az elso tulnyulasa.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #8955 üzenetére
Én vettem újat a Lybrára. Így már van kettő jó állapotú bontott a padláson, és egy gyári új az autón.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
gipsztigris #9021 üzenetére
6 legzsak a max az Ypsilonban. 10 db legzsak felirat van ugyan, de a fuggonylegzsak az oldalankent 1 db.
Delta is max 9 legzsakos, ott ugye a terdlegzsak es a ket hatso oldallegzsak a plusz, ha valaki kerte valamelyiket, gyakoribb abbol is a 6, de elofordul 4 is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gipsztigris #9024 üzenetére
Hirdetesekben sokszor irjak ugy. Lybra hirdetesekben ia gyakori, hogy 10 hangszorosnak es 10 legzsakosnak irjak, elobbi 6-7-8 utobbi 4-6, csak megszamoljak a feliratokat, aztan beirjak amit latnak.
Gyari katalogus a mervado. Lancia csoportba feltoltottem az arlistakat, felszereltsegeket multheten.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #9049 üzenetére
GT-ben más a 3.2 V6, mint 159/Brera/Spider trióban. Előbbi Alfa motor, utóbbi GM. Nem annyira porblémás egyébként az utóbbi sem, de a fenntartása elég húzós, nézz utána vezérléscserének és társainak (illetve rémlik valami probléma a hengerfejjel is, de ez nem 100% ).
Utóbbiakból én 1.8 TBi-t vennék, GT-ből mehet a 3.2 V6, de annak sem olcsó a vezérlés cseréje."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #9053 üzenetére
Nem, azokban más motor van (54 fokos hengerszöggel), az Alfáé 60 fokos.
Vectrába és társaiba a 2.8-as turbós már az a motorcsalád, ami az Alfában van.
(Europában csak a Suzuki Vitarában találod meg azt a V6-os motort, ami a 159-ben van)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
TheProb #9059 üzenetére
Szám cserének semmi értelme. Pont erről beszélgetek Qru-val privátban.
Később bármi van, nem tudod érvényesíteni a jogaidat, ha nem készült sem kép, sem videó, se tanúk se semmi, és később nagyobb károd lesz, mint amennyi látszik, akkor magadra maradtál."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Triathlete #9102 üzenetére
2-3 év és lesz 3 milláért alap, ami nekem bőségesen elegendő. 200 love, nagyképernyő pár csingiling és kész.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Én pedig biztos vagyok benne, már most találni 5 millió körül dízel Giuliát, 3 év múlva azok szépen beesnek 3 millió köré, vagy inkább bőven alá.
Ha pedig 7 éve megvettem volna Olaszországban akkori főnököm 159-ét, akkor kemény 1800 Euróért odaadta volna (2013-ban, az 5 éves autót).159-ből a 3 milla felettiek/körüliek mind 1.8 TBi, aki 159-et akar, az többnyire azt keresi, mert jó a híre, így magasabb az ára is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Stylewars_kp #9119 üzenetére
Sok oka van. A km nem ennyi, Intensa ulesek nem neznek ki igy 200e km alatt, inkabb 3-400 kozott. Dizel, olasz, Lancia. Kb ezek az okok.
Viszon, Xenonnal nem vennem meg, ha torod, vagy kavicsot kapsz, nem tudod potolni!
Navigacio nem mukodik Ausztriatol keletre, utolso frissites 2008. Hatso oldallegzsak nincs, a Lybra 4 legzsakosak 2002 elejeig, utana 6, nem opcionalis, evjaratfuggo. Esoszenzor nincs, ulesfutes nincs, hangszorobol csak 7, nem 8. (Bose nelkuli SW 6, Szedan 8, Boseosak egysegesen 7 hangszorosak). Isofix nincs.
Fullextrahoz meg hianyzik vagy 20 tetel. Kerekek a kepen 16-osak, nem 15.Motorterbol kiindulva rozsdara fel lehet keszulni, kuszobok hatso vegei, foleg ha nem volt takaritva a doblemez mogotti kis "polc". Hatso futomu szinten szepen nez ki mar ilyenkor.
Belseje ragacsos, aki erdeklodik is iranta, azt a ragacs eltantoritja ez biztos, pedig 3-6 ora alatt ujszeruve lehet varazsolni.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Stylewars_kp #9126 üzenetére
Azok nincsenek benn, vagy nem annyi, amiket irtam. A tobbi stimmel, par dolgot meg kihagyott. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Stylewars_kp #9135 üzenetére
Valaki megveszi majd egyszer.
A navis fejegység itthon nem előny, a sima több szempontból jobb, és az is színes 5"-os. Xenonnal pedig a pótlása a probléma, mert egy xenonos Lybráról tudok az országban. Illetve egy Xenon lámpapárt adtam el tavaly."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Stylewars_kp #9140 üzenetére
Nem kell ehhez vallásosnak lenni, aki akar egy kényelmes, erős, jól felszerelt autót, annak jó lehet.
Vezetékeket kell vagdosni és bekötni a magasságállítást."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Stylewars_kp #9142 üzenetére
Nem fogsz, van par dolog, amire figyelni kell. En 1.9-cel vennem inkabb, azzal nem hajtanak el az autoszerelok, 5 hengertol a tobbseg (altalanos autoszerelok) fel, mert keves a hely a motorterben. 1.9 elterjedtem, plusz van atjaras Opel, Suzuki stb vonalon is, mivel azokba is szereltek.
Futest allitsd mind a ket oldalon, mindenhova, hofokot is valtsa mind a ket oldalon megfeleloen. Ablakok mukodjenek, mind a 4 automata fel-le, ha ez a funkcio inaktiv, akkor fel kell tanitani.
Rozsdara figyelni kell, Ausztriabol behozott retkek jelentos resze porlik, azt el kell felejteni.
Futomu tartos, hatsok is jellemzoen bontatlanok tudnak lenni 3-400e km korul is, a kor elobb latszik meg a szilenteken.
Fejegysegbol a sima tobb szempontbol jobb, AUX elokeszites rajta van, keszen megtudod venni, es radugod, mukodik. Tolatokamera, DVD lejatszo rakotheto, van rajta video bemenet.Belteri ragacsossag egy delutan orvosolhato, forroviz es hideg zsiroldo kettossel lejon + egy kefe a sikalashoz, aztan lehet visszaepiteni a belsejet.
Kapcsolok hajlamosak a toresre, ha feszegetik oket, foleg oldaliranyba, csomagternyito kapcsoloja szinte mindben eltorik, van alatta gyarilag egy kicsi rugo, hogy nehezebb legyen mukodtetni menet kozben veletlenul, na azt ki kell venni, ha meg jo a gomb, akkor sosem torik el. Gyari hatso dob nincs itthon, utangyartott van, de az ratyin nez ki, Olaszorszagbol megveheto a gyari 60e Ft korul.Minden extra potolhato utolagosan (kiveve a navi es az elektromos ulesallitas, mert ezeknek mas a kabelkotege), 2002 vege utaniakat neznem elso sorban, azok mar "facelift" utaniak, szinte minden csatlakozo mas bennuk, es a legtobb elektronikai egyseg is mas. 2005-os modellek ritkabbak, sok szempontbol butitottak (nincs magnezium ules, az addig alap elektromos derektamasz manualis lett, kormanygombok nem vilagitanak, kilincsek alapbol nem vilagitanak, csonagterbol es a hatso ulesrol kikerult az aljzat, mennyezetrol vilagitiott muszerfal sem alap mar stb).
Egyebkent remek, szeretheto, jol felszerelt autok, de meg kell nezni, hogy mit veszel, jellemzoen amik 700 korul vannak fent, nem ernek annyit, neppert megszediti a navi es a xenon.
Fejegysegben levo telefonhoz asszem mar nem igenyelheto a ssolgaltatoktol az autos SIM, ezert vagy kell meg egy elofizetes, vagy nem hasznalod, vagy ha van telefonelokeszites, akkor mukodesre birhato, de ahhoz meg regebbi telefon kell. Ezert nem tudom en sem hasznalni.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
alázógyík #9157 üzenetére
Nekem a benzines Lybraval 7,51 az elmult 61e km atlaga, Bravo palyan 145-re allitott tempomattal fut, orszaguton 90-100 korul, varosban ugyan nem a csucsforgalmat kapja reggel, de delutan igen.
Nem csalas, nem amitas.Annyi a titkom, hogy gurulok amennyit lehet, varosban 3.-nal nem valtok feljebb, ugy van eleg motorfek is, es gyorsitani es konnyebb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Sanyi.mTs #9159 üzenetére
Na azt kell elfelejteni, ott csak szenved a motor, a motornak árt az a felhasználás, és a fogyasztás sem lesz jobb. Varosban 3.-ban megyek a Bravoval es a Lybraval is, az 2800-as fordulat korul van.
1500-rol nem tud normalisan, hosszutavon karosodas nelkul gyorsitani egy ilyen motor, kell a fordulat.Vezettem tobbszor haver Tipojat, kinlodik alacsony fordulaton, erezhetoen nem szereti.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
alázógyík #9162 üzenetére
Sajat zsebre nem hazudok.
Ez a legutobbi, teletankrol indult, Sulysap - Bp - Pápa- Bakony és vissza. 500 km, a mutato viszont marhara nem egyenletesen mozog.
100-ast kap az is es a Lybra is, utobbinal ~ fel litert jelent a fogyasztasban, kb nullara jovok ki a felara ellenere is, Fiatnal passz, mert 95-nem volt meg benne.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
alázógyík #9175 üzenetére
Mi a dinamikus?
Pályán 140, autóúton 120, országúton ahogy a forgalom adja, ha lehet haladni, akkor 100 körül, városban forgalom ritmusában + 1 kicsi. A megengedett értékekig felgyorsítok amilyen gyorsan csak tudok, aztán tartom.
Reggel 6-kor Soroksárról Újpestre városon keresztül, néha napközben át a városon és vissza, hazafele M0, hétvégén Mezőkövesd - Pápa, évi 30e km felett fut kicsivel a Lybra.Az elmúlt 61.000 km átlaga ennyi, (7,51) vezetem a tankolásokat.
Hétvégén Bp- Nyíregyháza - Bp 8,2 lett, végig pályán, 150+ klímával 2 személlyel, sok cuccal, de ez a tempó ritka. De mint írtam, hagyom kigurulni az autót, ha a forgalom ezt engedi, nem On/OFF a pedál.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gipsztigris #9183 üzenetére
Végre, múlthéten a szelephézag volt akiós, de az nem kellett.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra