Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Integrale #10314 üzenetére
Tudom, OFF, de nekem a Peugeot 306-ban a gyárilag 75 lovas (max 65 lehet meg belőle) 1.4-es, 8 szelepes szívó benzines eszik átlagosan (70% város, 30% pálya) 7.2 litert úgy, hogy gyorsulás közben folyamatosan 3000 felett kell tartani, hogy a lámpánál ne dudáljanak le a fenébe, vagy ne előzgessenek meg folyamatosan, és éppen tudjam tartani a tempót a tömeggel.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Már érik a csere egy Bravo-ra, de sajna nem akar szétesni, rozsda sincs rajta egy gramm se, szóval szerintem beleolvasott a fórumba, és most megmutatja, hogy milyen a francia virtus.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Bravo-nál a 140 lovas M.Air motorból lehet a Giulietta-éval azonos 170 lovast csinálni értelmes költséghatárokon belül?
Feltételezem, nem csak szoftver kérdése.A hajtáslánc egyéb részei bírnák vajon?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz dellfanboy #10872 üzenetére
A 120 lovas nem lett MultiAir, de a 150-esből 140-es M.Air lett 2010 után.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz HussarF #10958 üzenetére
Az nem is vész. Az én Peugeot 306-osom is 10 felett eszik 160-nál.
Bár én csak számolni tudtam nyáron, sacc/kb-ra, mert nincs kijelzés nálam, és ugye nem tudok végig annyival menni, mert ilyen audik meg mercik beállnak elém 140-nel...Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Jelenleg egy 306-os Peugeot-m van, amit imádok, de lassan érik a csere. Vagyis mellé szeretnék valami modernebbet és erősebbet venni.
Bravo2 a kiszemelt 120 vagy 140 lovas benzinessel. (Tudom, a multiair kockázatos.)
A kérdésem az, hogy autópályán illetve szerpentínen mennyire viselkedik jól a kocsi?
Úttartás, zaj, stb.Vezettem egy K Astrát, ami 150-nél még jó volt, de 170-nél hirtelen olyan instabil lett, hogy inkább lassítottam vele. Komolyan mondom a 306-osom halál nyugisan veszi az óra szerinti 170-et, semmi rezgés a kormányból. (Lehet, hogy az öreg szilentek is segítenek ebben?)
Szóval ez a kocsi kilőve.Olyan autót szeretnék, ami nem visszalépés e téren, sőt; pont a nagy sebességnél illetve sportos vezetési stílusnál várok komoly előrelépést vislekedésben.
A Bravo 2 mennyire ilyen?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz gipsztigris #11155 üzenetére
A C635-re nekem azt mondja a gugli, hogy automata.
Amúgy, amióta itt először olvastam, hogy az M32 problémás, de van másfajta manuál 6-os is a Bravo/Giulietta/Delta hármashoz, azóta nézam a HaHu képeken ezt, és ahol kivehető, mint jobb elöl láttam eddig a rükit - én is elsősorban az újabb évjáratokat nézem nagyobb benzinmotorral.
Ez nyilván nem jelent semmit, hog, én ilyen nem láttam, de arra rávilágít, hogy az amúgy is nagyon szűkös kínálatban marha ritka lehet egy ilyen.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Bravo 2 Multiair Turbo Sport és Easy között mi a különbség?
Kerestem a neten adatokat, de az Easy-ről semmit nem találtam. Vagy csak béna vagyok.Előre is kössz!
Buék!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Mit érdemes tudni a Fiat Stilo 2.4 GT Abarth modellről?
Nemrég volt egy hírdetés hahu-n, ami már nincs fent, de a jövőben is pályázok egy ilyenre játszós autónak.
Egy kéziváltós verziót lenne jó megcsípni, legalábbis így elméletben.Amik érdekelnének:
- mennyire nehéz hozzá alkatrészt szerezni (pl. a soros 5 hengeres motorhoz)
- rohadásra mennyire hajlamos
- a futómű hogy bírja a strapát?
- tuning terén mennyi potenciál rejlik az autóban? (pl. motortuning esetén mennyire kell kicserélni minden körítést?)
- bármi egyéb, ami említésre méltóKöszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Thronks.90 #11557 üzenetére
Köszi!
Nagy kár, mert a 3 ajtós Stilo nekem valamiért a szívem csücske.
De eszetlenül nem akarok belevágni.Mitől eszik sokat? Maga a motor ilyen, vagy más oka van?
Automatában ültél, vagy kézi váltósban?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Thronks.90 #11561 üzenetére
Köszi! :))
És a többiekbek is! :R
Az még kérdés a fejemben, hogy azt tudom, hogy a motorcsere nagyon durván macerás itthon legálisan, de a váltócsere is?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Nézegettem youtube-on Stilo Abarth kipufogó hangos videókat, és azt vettem észre, hogy kb. mindegyik videón látható füst jön ki belőle.
Ez mennyire normális ennél a motornál?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
A családban jött az igény egy olcsó kisautóra.
A sima Punto II-t néztük ki.
Feltűnty hogy a ráncfelvarrás elött 875 kg volt a kocsi, utána meg 950, vagy ilyesmi.Van valahol infó, hogy mi került bele?
Én eddig sikertelenül kerestem.Kössz!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html