Új hozzászólás Aktív témák
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #14391 üzenetére
A hibás kettőstömegű lendkeréknek van egy markáns "csattanó" hangja leállításkor. Ha kinyomott kuplunggal állítod le, akkor még jobban hallható.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
cappa72 #14396 üzenetére
Ha még nem volt olajcsere a váltóban, akkor szerintem igen. Egyébként gyári előírás nincs a váltóolaj kötelező cseréjére, de az általános vélekedés az, hogy 70-80 ezer kilométerenként ajánlatos a csere. Meg persze minden olyan beavatkozás alkalmával, amikor le kell engedni a váltóolajat.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
hobizoli #14399 üzenetére
Abból sosincs baj, ha előbb cserélnek valamit.
Igen, a japók valamit jobban tudnak mint pl a fritzek, akik úgy gondolják, hogy egy váltó olaj egész élettartamra tökéletes...és ezt még le is merik írni.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #14405 üzenetére
Nekünk is olyan van, 90 lovas, 5 sebességes Grande. Céges szaladgálósnak nincs jobb!
#14404cappa72
Ha küldesz egy alvázszámot akkor szívesen küldök hozzá karbantartási tervet.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
-
gipsztigris
addikt
válasz
hobizoli #14409 üzenetére
Unokaöcsém vett egy 1,3 CDTi Merivát, 395 ezer kilométerrel bontatlan motorral egy taxistól. A taxis újkorától használta, 10 ezrenként cseréltek benne mindent. A srác még ment vele majdnem százezret és 480 ezer kilométerrel lett eladva. Akkor már cseréltünk benne egy láncot.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #14411 üzenetére
Nem volt!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
hobizoli #14495 üzenetére
Lengyel gyártótól szoktam rendelni. Ha van EU-s adószámod akkor nettóban kapod.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
akooos #14504 üzenetére
Ha szép piros a rugó akkor tuti nem, hacsak nem mutatsz róla tanúsítványt. Akkor be tudod jegyeztetni a forgalmiba. Ha nincs tanúsítvány, akkor az egyszerűbb móka, hogy rugók ki, fekete spray-vel szépen "gyárira" alakítani és ha nem ordenáré az ültetés akkor simán át fog menni a műszakin.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #14514 üzenetére
"Megy helyette be egy Valeo egytömegű szett."
Jól meggondoltátok?"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #14516 üzenetére
Anno, még a VW-s időszakomban Passat PD-re tettem fel fix lendkereket (hivatalos kiváltó szettet) de úgy rázta a fülkét utána, hogy a belső tükör leesett egy hét után.
Szerencsére az ügyfél hozta a szettet és az aggályaimat írásba is adtam beszerelés előtt.
Mások meg azt mondják, hogy jól működik a kiváltó szett. Lényeg, hogy azóta ilyen "mókolást" nem vállalok.
Szerencsére a mi céges 1.3 Mjet Grandénk fixes, ötös váltóval, pedig 90 lovas verzió."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
tata93 #14537 üzenetére
P1102 légtömegmérő hiba, elvileg okozhatja az elmondott tüneteket is.
"A fuel quantity correction cylinder 1 pedig 1,29 mm3/injectiont mutat, az csereérett, "
Ez a korrekciós érték önmagában nem indokolja, hogy cserés lenne a porlasztó. Ez csupán annyit mutat, hogy az 1-es henger szögsebessége valamennyivel kisebb mint a többi és több üzemanyagot ad az ECU annak érdekében, hogy az eltérés kevesebb legyen.
Ennek számtalan oka lehet. Tömítetlenség, kokszosodás, EGR, laza vezérműlánc, stb., de persze lehet porlasztó hiba is.
Egy egyszerű "poharazással" sokkal pontosabb képet kaphatunk a porlasztók állapotáról.Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? Átnézném még az üzemanyagrendszer tömítettségét is.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
berek21 #14552 üzenetére
"De sz@r helyen van, és nehéz levenni."
Kérdezd meg a fiamat, hogy mennyire van xar helyen?Ha minden jó, akkor úgy tudja cserélni, hogy le sem veszi a generátort. Amúgy meg nem értem a kollégákat! Az a legjobb ha a tisztelt ügyfél megmondja, hogy mit szeretne kicseréltetni. Pénz az akkor is ha semmi baja sincs!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
-
gipsztigris
addikt
válasz
erik365 #14590 üzenetére
Ha kapsz poliuretán szilentet akkor tegyél bele, de szerintem annyira nem lesz nagy különbség. Szerencsére kb. 10-12 évig gond nélkül elmegy a hagyományos gumi szilent is ezekben a stabokban. InterCarsnál van Tedgum PU szilent jó áron.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
Lányom Ypsilonján meghalt a bal első hangszóró. Gondoltam veszek bele gyárit, de már nem lehet sehol kapni. "Megszűnt cikkszám." Viszont találtam Tatabányán Ypsilonhoz gyári kétutas Bose hangszórót 11,5 eFt/db áron. Kb. ennyiért ajándék. Gyorsan vettem kettőt belőle, most cseréltük ki. Mit mondjak, ég-és föld.
Ha valaki esetleg venne, akkor még van belőle. [link]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
-
-
gipsztigris
addikt
válasz
CharlieDrop #14733 üzenetére
Minden paraméternek megfelel a műhelyünk, a robotizált váltó az, amiben nincs nagy gyakorlatunk.
Az is megy, csak az még nem zsigerből.
[link]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
slett27 #14743 üzenetére
Gyári nem jó?
Ha igényesebbet akarsz, akkor vannak kiemelő kerettel komolyabb hangszórók is."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
Grande Punto tulajdonosok figyelmébe! Tatabányán van eredeti gyári új padlókárpit, nagyon jó áron. 23 eFt. Ennyiért ajándék, ha valakit érdekelne.
Most érkezett meg az enyém."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
gipsztigris
addikt
válasz
sanzi89 #14795 üzenetére
Nagyon komoly szakirodalma van a leírt problémának mint szívó mind pedig a T-Jet motorok esetén. OMV 100-as üzemanyaggal jó eséllyel mérséklődnek a tünetek. Ha mégsem, akkor tudok ajánlani szakembert aki ezzel foglalkozik.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
csongi #14814 üzenetére
Mannol injektor tisztítója egész jó! Ezt használtam tisztításra.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
Integrale #14835 üzenetére
Sajnos nem mondja meg, illetve csak következtetni lehet, mert pl. az ECU módosítást (amennyiben volt) kilométer óra állással együtt rögzíti, ami nem fog változni a km óra átírásával.
Az újabbak -pl. Giulietta-, azok már ilyen szempontból jobbak, mert ott ki lehet olvasni az EEPROM üzemidejét percben."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
gipsztigris
addikt
válasz
slett27 #14872 üzenetére
A Bravo esetében igen. De egy csomó dízel van amiben M32 van. Pl. Alfa 159.
Linea a racionális emberek választása! Nem túl szép, ráadásul török, de tágas, takarékos és megbízható.Az ötös váltó pedig örök mint a nyomorúság. Nincs kettős tömegű, egy kuplung szett meg van harmincezerből csapággyal együtt.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-