Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Bravot miért nem ajnálgat senki? Nem ismerem, de nekem ezek az új Bravok sport csomaggal nagyon bejönnek külsőre. Meg akartam fűzni a csajom, hogy az legyen a második autó a 159 mellé, de neki meg nem tetszik
Egy pont ugyanilyen szokott parkolni felénk, nekem nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Jók ezek a bömbik, csak jöjjön mögötte mindig egy tűzoltóautó
-
addikt
válasz Mr President #4968 üzenetére
A legjobb JTDm motor a 2.0. Ez a belga 136 lóerős verzió nagyon sovány, de sztem hardveresen nincs különbség pl. a 170 lovas 2.0 JTDm-től, úgyhogy meg kell írni a motorvezérlőt 200 lóra és mehet a móka. Persze kérdés, hogy évi 10k km-re minek dízel, bár én sem használom csak kb. év 15k-ra, de nálam mondjuk 50% pálya 45% országút, 5% város.
-
addikt
válasz Mr President #4970 üzenetére
Igen. Ez az újabb, javított konstrukció, megoldottak néhány típushibát, ami az 1.9-et és a 2.4-et érintette.
-
addikt
Szerintem hülyeség, de nagy különbség nincs, még ha így is lenne. Nekem 2011 év végi a gép, de 140-nél is normál hangerőn lehet benne beszélgetni.
Miért vennél egy idősebb, minden bizonnyal jó sok kilométeres (remélem nem hiszed el, hogy a 10 éves dízelekben a 120ezernek leghalványabb köze van a valósághoz) és nem annyira kiforrt technológiát, mint a későbbi széria? Egy ilyen inkább vélt, mint valós zajkülönbség miatt? -
addikt
válasz rbalint88 #5176 üzenetére
Nekem az esőszenzoros szélvédő a 159-be 27ezer volt. Persze erre rájött még a munkadíj meg a keret. Plusz a fóliázás, azzal együtt volt majdnem 60. De a fólia nélkül valahol 45 körül lett volna sztem. Az a 60 sztem erősen túl van becsülve, ha csak sima szélvédőcseréről van szó
-
addikt
Talán az EGR-DPF az egyik legjelentősebb különbség és a legköltségesebb is, de fórumokon sok egyéb kisebb nyűg is van, ami a 2.0-n nem szokott előjönni, míg az 1.9-2.4-en igen.
Most egyébként, ha telefonnal mérek zajt, azzal mire mész majd? Hallasz egy halk morajt, de mihez tudod viszonyítani? Ha ugyanazzal a telefonnal megmérnék egy régebbit, amin a gumi is pont ugyanolyan és ugyanúgy kopott, valamint a szél is pont ugyanolyan kint, azzal lehetne valamit kezdeni. De magában semmit nem ér. Ez a 2x olyan hangos dolog is olyan, hogy hogyan mondod egy zajra, hogy ez 2x olyan hangos? Ha hallasz 2 csattanást, akkor meg tudod mondani, hogy az egyik a másikhoz képest másfélszer vagy 5x olyan hangos volt? Azt meg lehet objektívan mérni, hogy mekkora az intenzitása egy hangforrásnak, de hogy azt mennyire hangosnak érzed, az sok mindentől függ, többek között a hang frekvenciájától is. Ha esetleg dB-ben mérve nagyobb is az intenzitása, de eltolták a zaj frekvenciát, még akár halkabbnak is tűnhet.
Próbálj ki egy ilyet meg egy olyat, de kétlem, hogy számottevő különbséget fogsz észrevenni. Ha igen, az is jöhet még ezer dologból. Lehet egyiknek már kopottabb a futóműve, más a gumi rajta, vagy pótoltak valamit rajta utángyártott alkatrésszel, ami nem olyan, mint az eredeti stb.
De egyébként utána érdeklődve, azt mondták, hogy 2007-től elhagyták a motorburkolat szigetelését. Viszont a 2.0-val visszatért ez valamilyen formában. Lehet, hogy pont a régebbi lesz tehát a hangosabb.
Tök8, a lényeg, hogy ki kell próbálni, fórumot olvasva nem fogsz sokkal közelebb kerülni a megoldáshoz. -
addikt
Hát figyelj, sztem kimondottan csendes autó, mint mondtam, 140-nél még lehet normál hangerőn beszélgetni. Nekem túl csendes is, mert én azt szeretem, ha van rendes hangja, üvölt a kipufogó, ha odalép az ember, de egy turbódízeltől ilyet nyilván nem lehet elvárni.
Vezettem 2013-as BMW 320d-t is, de nekem nem tűnt fel, hogy halkabb lenne bár nem is arra van ráállva a fülem.
Tényleg csak az marad, hogy kipróbálod és eldöntöd. Egyik ismerősöm szintén Ausztriában él és el akarja adni az övét. Lehet, hogy már el is adta. Esetleg az övét is megnézheted, ha tetszik (és meg van még neki): piros SW -
addikt
Nem az EGR, hanem az EGR hűtőjének a műanyag fedele. Elég közel van a DPF-hez, valószínűleg a nagy hő öregíti a műanyagot. Preventív módon érdemes néha lecserélni, főleg, ha már látszik is rajta, hogy nincs a topon. Mondom ezt úgy, hogy én még sosem cseréltem, de van, akinél előjött a hiba.
-
addikt
válasz Jakuskacsa #5329 üzenetére
Nekem 2.0 JTDm 159-esem van, de az befűt, ha benyomom, mint a disznó. Beáll a vízhőfok 90-re aránylag hamar és nem mozdul el onnan. Egyszer sikerült kicsit megbicsaklania, -5 fok alatt voltunk és alapjáraton álltam hosszabb ideig és nyomattam ezerrel a fűtést. Akkor 85-ig leesett. Kikapcsoltam kicsit a fűtést, egyből visszament 90-re.
Ha a vízhőfokmérő nincs 90-re szegezve én azért erősen gyanakodnék. Amore-n is sokan mondták, hogy ilyen, meg olyan, aztán csak termosztátcsere lett a vége. -
addikt
válasz Jakuskacsa #5331 üzenetére
Nem ismered Warbi Gyurit Debrecenből? Neki 146-osa volt sokáig, meg még most is van talán, de most egy 2.4 159 a fő autója. Ő is nagy bütykölője az autónak.
-
addikt
Jelentkezek. Nem mintha különösebben szar lett volna, csak soha nem úgy gondolkoztam, hogy nekem mennyit kell még mennem vele és akkor csak olcsóbb szarokat teszek bele, hogy kibírja, hanem mindig megadtam neki az ésszerűen legjobbat. Mondjuk én költöttem esztétikai dolgokra is, nem csak arra van a kocsim, hogy legyen mivel menni, ha kell.
-
addikt
válasz Integrale #5592 üzenetére
Pedig a QV visz mindent. Van egy ismerősömnek, már beszéltem vele, hogy visz egy kört, csak még nem jutottunk oda. 150-nél lepadlózva úgy szorít az ülésbe, mint más kocsi még 2-esben sem.
Én olyan 2 év múlva tervezem a váltást. Akkor lesz 4 éve nálam a 159, eladom és akkor olyan 6 millás sávban vmi benzines 200 lovason gondolkozom én is. Állítólag box-szal tudja ugyanazt a teljesítményt, mint a Veloce, csak szoftveresen butább. 280 lóval hátsó keréken már jókat lehet mókázni. -
addikt
A klasszikus új alfákkal csak az a baj ,hogy mind első kerekes, én viszont a "rendes autó hátul kapar" elvet vallom. Ez az egyetlen szívfájdalmammal a 159-el is. Ha lenne végtelen pénzen, akkor kibelezném a motorteret, bele egy 8 hengerest hosszában, hátra egy kardánt a hátsó tengelyekhez és kész a tökéletes autó. Ilyen karaktereset előtte, meg azóta sem csináltak ebben a kategóriában. Giuliát is csak azért akarok venni, mert az már hátul hajt, de kinézetre nem jön be annyira mint a 159. Nem olyan egyedi, jobban hozzásimul a 3-as BMW "ideálhoz".
-
addikt
válasz j.bravo #5854 üzenetére
Én is filóztam már ilyeneken. De sztem eleve, ha egy szívó 8 hengeressel számolsz, egy csomó mindent ki lehet dobálni a motortérből, ami elölre tolja a súlyarányt. Nagy szakértő nem vagyok, de sztem hátsó kerék hajtáshoz szükséges alkatrészek és, amiket be kell hátra, a tengelyekhez építeni, hátra fogják a súlypontot tolni valamennyire. Meg aztán lehet, hogy egyéb átalakításokat is eszközölni kéne, ami a hátsó kerekeseknél előfordul, pl. akksit hátra tenni, hogy annak a súlya is a hátsó tengelyen jelenjen meg.
Ugye a kardánalagút megvan hátra, mert volt ebből Q4 változat.
Szóval, érdekes mérnöki munka lenne ez. Csak ehhez tényleg akkora jövedelem kéne, hogy ne sajnáld égetni a pénzt nagy volumenben sem -
addikt
válasz Integrale #5892 üzenetére
Én ezért hordom Várpalotára a kocsit. Csörgő autoszerviz. 120 km, de ha oda viszem, akkor tudom, hogy az autó kész lesz, és nem kell visszaszaladgálni, hogy még észrevettem, hogy ez nem jó, meg az nem jó. D.Z.-ékről ez már nem mondható el.
Csöri olyan dolgokat is megcsinál, amiket nem hogy nem mondok neki, de nekem nem is biztos, hogy feltűnnek. Persze nem is olcsó, de nekem megéri az árát.
Ha BP-en élnék, akkor is oda hordanám, oda még közelebb is van, mint most hozzám.
Az a menetrend, hogy összeszedem mit kell megcsinálni a kocsin, megbeszélek vele egy időpontot, reggel leviszem, átadom a kocsit, átugrok busszal fehérvárra, mozizok egyet meg még elintézek ezt azt, nap végére meg kész minden.(#5893) rbalint88
Elég szigorú vagy, ha már májusra kifutott az összes szervizkupon. Nehogy csalódás legyen a vége[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz alázógyík #5897 üzenetére
Ilyen ez, ha az ember nem a legolcsóbb utángyártott alkatrészeket építi be. Van, amiből nincs is. Meg azért az Alfa nem egy opel vagy skoda. Mondjuk a 159-hez pont meg lehet kapni sok mindent olcsóbban opel cikkszám alatt
Ettől függetlenül lehet, hogy az 500k tényleg sok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Spórolós topik
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Elden Ring
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Építő/felújító topik
- Apple asztali gépek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen