Új hozzászólás Aktív témák

  • Land

    veterán

    válasz Land #3360 üzenetére

    Megtörtént az EGR/DPF off, szívósor tisztítás, lapátok kikötése és az optimalizált, 170-175 lovas program feltétele. Elég szépen gyorsul a kocsi és mégis jelenleg 6.2 L az átlagfogyasztás :D Tehát tényleg 1 L-rel kevesebbet eszik a kocsi.
    Viszont 2000-3000 fordulat között padlózásnál jön elölről valami rezonancia. Elmentem haverhoz (ugyanilyen kocsija van, csak 120 lóról 140 lóra lett húzva) és neki ősszel volt EGR/DPF off után (valószínűleg ezzel nem függ össze, csak véletlen) ez a rázkódás. Mikor nálam is előhozta morcosan csapott a levegőbe. Neki emiatt a kocsiban az első szilentek nagy része, lengőkar stb már ki lett cserélve, de nem múlt el. Illetve mikor felrakta a nyári gumit, akkor elmúlt. A téli gumira fogta. Viszont nekem új nyári gumik vannak elől, szóval már bizonytalan a gumi témában. Azt megcsinálom, hogy hátra rakom a 2 első kereket, a hátsókat meg előre. Eleve mint kiderült hátul kell lennie a jobb állapotú guminak. Ha hátul ráz, akkor lehet felni lesz a ludas. Ha nem, akkor lehet lengéscsillapító, mert azon kívül minden mást kicserélt elől.... :D

    Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

Új hozzászólás Aktív témák