-
GAMEPOD.hu
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
legegyszerűbb beírod a keresőbe, hogy motec
egy motordiagnosztikai, és adatfeldolgozó-elemző rendszer, versenypályán a legismertebb.
Ezt amivel mi dolgozunk, ezt használják a versenymérnökök is.
egy lényeges különbséggel, mi ennyi adatot kapunk, ők a sokszorosát.....egy számítógépes szimuláció ami játék, az általa számolt dolgokról tud információt adni....értelemszerűen amit nem számol arról nem.
A program képes lenne nagyságrendekkel bonyolultabb összefüggések elemzésére is.Pl. itt vannak a moddolt autók, ez sem egy olyan dolog hogy hű ez de jó, aki rFactor-t használt az már ezt valszeg tudja. Nálam egy mod tesztelése abból állt, hogy megnéztem a motorját, mennyire stimmel a valós teljesítménygörbével, megnéztem a futóművét, hogy mennyire stimmel a valós autóban használttal, a tömeget, a sarkokat.
Mert lehet hogy érzésre jó vezetni egy autót, de ha össze-vissza áll a futóműve, akkor a -setup- részen logikátlan beállítások is működni fognak, mondok egy példát, ahol sokat használód a rázóköveket, ott nem használsz magas kirugózást, ökölszabály...mint ahogy az is hogy sík pályán merev autóval megyünk, dimb-domb pályán pedig laza autóval...mert az egyiknél jó a súlyáttevődés, a másiknál -ellobog- az autó.
Na ahol össze-vissza állnak a dolgok a futómű fájlban, ott is számolni fog a játék alapjául szolgáló fizika, de amiket a garázsban állítasz, azok nem működnek...pedig a valós életben felrúghatatlan szabály.
...
láttam már jól vezethető autót ahol a fizika több méterrel az autó mögött számolta a benzintankot...Az rFactor-ra annyi mod jött, hogy ezek alap dolgok voltak kiválasztásnál, mivel gyakorlatilag boldog-boldogtalan megpróbálta megcsinálni az 'igazi' szimulátort. ...és igazi tudás nélkül írogatott értékeket, jobbára máshonnan átvett értékeket egyébként.
Én ezért használok MoTeC-t, szimulátort vezetek, azaz egy megírt fizika alapján működő modell. Az adatok amiket a MoTeC számol, nem hazudnak.
pl. a Porsche mod gumija, amit használunk egy nagyon jól sikerült gumi, ritka, jól melegszik, jól hűl vissza, jól kopik és ezeknek megfelelően működik a tapadás számítása is. Az ISI engine játékoknál hossz és keresztirányú tapadást számol a fizika, ezekkel lehet variálni, és persze a pálya megalkotásánál (ami az umond 'aszfalt' tapadását adja meg.
Van mod, ahol a modderek ebből akarják megváltani a világot, nagyon. ...és mindez jellemző az összes szabadon használható és állítható fizikai paraméterre.....de a kevesebb több itt is működik.Visszakanyarodva a MoTeC-re, játékban felesleges, nem vagyunk versenymérnökök, még ezt a kevés adatot is bonyolultnak tartjuk, de azért megtanulható...és korrekt, ez nagyon fontos, nem téved, minden ami nem jó az a játékból jön
ezért szeretem, nem korlátoz csak a játék adatai, és a saját tudásom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya