-
GAMEPOD.hu
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Nem volt rossz. Az elsőt ki kellett hagyjam csajos okok miatt
A másodikra meg feltettem hátra a soft gumit...sztem nem volt gyorsabb mint a medium, ellenben nagyon gyorsan elmelegedett és elkopott.
Nem tudom ki mivel megy, én nem használok semmi vezetési segítséget, így mondom, Medium jó volt, Soft elfogyott és amíg nem fogyott el akkor sem éreztem hogy hű de jobb lenne.
szerk:
Estorikl a valóságban elég gumis pálya, lehet hogy egy simább pályán van értelme a Soft-nak, de nekem a 8-9 kör táján elkezdett megnőni a féktáv a gumi miatt, és onnan másképp kellett menni. A végén nem volt sokkal rosszabb a köröm mint a legjobb, de ez inkább annak köszönhető hogy egyre jobban meglett a pálya fejben.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
megnézem még a MoTeC-t...azt szerettem, elvileg az is működik:
Here is mine from my GTR Evo install:
"
Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="Data Acquisition EXE="C:\Derek\Applications\Motec i2 Pro\MoTeC.exe"
Data Acquisition File="C:\Users\DerekGAMERIG\Documents\SimBin\RACE 07\USERDATA\\vehicledata.spt"
MoTeC LogFolder="C:\MoTeC\Logged Data"
MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new logI was originally incorrect about the double slash character. It is there and I have Motec telemetry working perfectly in both GTR2 and Evo. Good luck!
"
..bár olyan sok mindent nem lehet állítani ezen a Porsche-n ...se váltó, se rugó, de nem is baj talán. -
#70869248
törölt tag
Nézem az autókat, van Huttu és Duhan is...régen mennyit próbálkoztam a beállításaikkal...mindketten fékkel forduló szimes
A 29-s rajtszámú autóval megyek, vagy 29 vagy 69 (személyes kötődés Biaggi és Hayden miatt).
Itt most összeszedtük a pénzt az UPS szponzorálta 29-s rajtszámú autóra. -
#70869248
törölt tag
válasz zolee5016 #232 üzenetére
én felvettelek
...mindjárt kezdődik az F1 időmérő, de ha van kedve valakinek elemezgetni az Estoril/Porsche MoTeC-t akkor felteszek pár képet:
egy a pályáról, legnagyobb sebesség, leggyorsabb-leglassabb kanyarok..sebességi fokozat sztem mindenkinél ugyan az kb. a pálya egyes részein: [link]..és motorfordulat/hőfok, guminyomás/hőfok egy körön:
[link][ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Főleg azért raktam fel a képet, hogy ha valaki a gumikkal játszana akkor össze tudja hasonlítani, én tegnap délután nem voltam, de ma ha ideférek a géphez fűnyírás után (de az is lehet hogy most), rápróbálok gyors köröknél a puha és a kemény gumira is.
Az a -Medium- gumis MoTeC kép amit feltettem az pont ezért volt, mert össze lehet vele vetni hogy puha gumival melyik kanyarban nyersz, illetve a kemény gumival melyik kanyarban buksz a közepessel szemben...legalábbis az olvastam lejjebb hogy tesztelni kellene a gumikat.
Ezért tettem fel a guminyomás és a gumihő MoTeC cuccát is.... tesztelésekre használom a MoTeC-t, de beáll elemzésekre is jó, elég gyorsan lejön hol buksz tempót, vagy éppen nyersz, de az is elég ha mész vele pár gyors kört, és ha mindent el is cseszed valahol, akkor is kirakja amit ebből a beállból ki lehet hozni (persze az is jel ha egy beállítással sokat esel )
pl: -
#70869248
törölt tag
válasz Allbundy #264 üzenetére
dehogy kizárólagos
én szeretem, mert rossz nem lehet alapon indultam neki ..a többit leírtam, régen sokat használtam, szeretem.
Egyébként Estoril-ban néztem Zodo köreit, és jó szórással ment, több köre is volt ami tizedes különbséggel mozgott egymáshoz viszonyítva, nem indultam a zelső futamon mert dolgom lett, de aztán visszaültem figyelni.
Az ilyen szórás már elég. Ráadásul az ember tudja hogy hol bukott nagyot...két szektort szorosan futottál, és a harmadikban lecsúsztál az ívről, akkor az adatokkal tudsz dolgozni.
Nekem sem a gyorsaságot szolgálja, hiszen akkor nem egy szrra kopott Momo-t tekergetnék ...egyszerűen érdekel, minden érdekel ami egy versenytechnikával kapcsolatos....minél részletesebb annál jobb, új dolgokat tanulni tudok és szeretek is. Eleinte zavaros az egész, aztán meg az ember nem tudja mihez kezdjen a sok adattal a gyakorlatban, de mint mindent ezt is meg lehet tanulni.De a lényeg, hogy ahogy írtam is, ha valaki akar vele valamit kezdeni, akkor ott van, ha nem akkor nem.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
hétvégén nem biztos hogy leszek...sőt inkább az biztos hogy nem leszek...Esztergomban leszünk, vasárnap délután jövünk vissza.
..megnéztem Valencia-t, a 10-s és 07-s Valencia-t is, sztem tapadásra-vonalra tök egyforma, max grafban van eltérés, rázókövek is kb. ugyan olyanok, szal sztem tök mindegy.
Éjszakás vagyok szal nekem inkább ilyenkor és délután 4-ig jó együtt gurulni gyakorlásképpen , utána már lefekszem aludni. -
#70869248
törölt tag
RaceRoom Racing Experience-t nyomja valaki? Ma nekiestem
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
láttam vannak Magyarok jó páran, azért is kérdeztem...pénzt én sem áldoznék rá, de azért megtekertem Hockenheim-t a Judd Bímerrel honfitársak közt másodiknak, összegben meg talán jelenleg 48.
Jó érzéssel már nincs sok benne, amatör indulás azaz setup nincs, normális vezetésben még olyan 3-4 tized van benne[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Assetto nálam is várós...valamikor a Namie NetKar-l kezdődött, aztán a a NetKar Pro, és jelenleg is próbálgatom az AC-t de kegyetlen...
ezen a videón a srác 1min22-t megy..: youtube
Én uezen a pályán, ezzel a kocsival 1:26...és nincs benne több
tudom hogy hol van, de amíg nem lesz H váltóm, addig nem fog összejönni, kuplung nélkül akkorát vár a játék váltásoknál hogy nagyon sok idő elmegy.
G25-l mindenhol fél-egy másodperccel lassabb voltam mint pillangóváltózva automata kuplungon, kivéve a NetKar-t ...szal biztos vagyok benne hogy az Assetto Corsa-nál is vissza kell majd szokni. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #310 üzenetére
na, fogalmam sincs ...nekem alapból nincs olyan, sztem konzolparancsra hívható elő. A kuplung-gáz-fék egyértelmű, és az a szürke valami meg sztem vagy oldalirányú erő, vagy valami ami a kormányzással kapcsolatos....ezt annak alapján mondom amit ti is láttok...egyszerűen egyenesben nem lendül ki.
A NetKar Pro, a világ egyik(!) legjobb szimulátora, de sajnos nagyon réteg cumó, a plexi koszolódik..ha sóderágyba mész utána le kell tépni, és néha amúgy is, az első verzióban a kocsit áram alá kellett helyezni és után indítózni...Kunos egy őrült
De a Fiat 500 zseniális benne..sajnos túlnyomórészt formula autók vannak benne, de Osella, két Vintage, és a kis Fityó méregzsák az kasztnis.
szerk:
Na ezt offba tettem mert nem SimbinZahi: a nézetet szabadon változtathatod, van motortető meg minden egyéb is.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ez jó volt...sajnos most már mennem kell hogy aludjak még valamit 21 óráig, 22-től meg meló
köszi mindenkinek, Zodo-nak külön az odafigyelést. -
#70869248
törölt tag
nem akkora gubanc, de azért kis csalódás.
viszont
aláírásomban van egy dailymotion link, a vieóim közt van egy ahol Seat-tal tesztelek egy pályát (AI verseny), na ez a pálya megvan Race07 alá is, Goldenport....melegen ajánlom(!) mindenkinek, jókat lehet rajta keresztbemenni...és szép is.
Most húztam le, mindjárt meg is nézem valamivel.[ Szerkesztve ]
-
-
#70869248
törölt tag
Nem tudsz valahol OldRing többféle vonalvezetést?...amit találtam Race07-re az nem az amit kerestem ...ez a hosszú verzió, én meg azt kedveltem nagyon ahol a célvégi jobb-bal-jobb-ból a jobbos bukkanóra megyünk...rFactor alatt megvan, nem hiszem el hogy ne tette volna át valaki ide is....biztos jobban ismertek Race07 oldalakat.
Egyébként ahogy kipróbálok többféle cuccot Race07 alatt úgy tetszik egyre jobban ez a Porsche, jól összerakták.. -
#70869248
törölt tag
én ma egész nap szimezek ....nem fekszem le éjszakás műszak után, cserébe viszont hétvégén elutazunk.
Ja, és off: de megtaláltam mi volt az a kijelző az AC videón, ez a része off, de amit mindjárt linkelek setup leírást annak a legvégén írja az arc.
olvasható
szerk:
ma lesz futam?! ...akkor viszont valszeg leszek.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
bcki mit csináltál?
elolvastam, lehet hogy inkább a régi cuccokat kellett volna az új helyre tenni?
én nem piszkáltam ilyeneket, csak a letöltött moddokat tettem be a steam-n belül oda ahova való...de ezt te is tudod nagyon jól, gondolom rfactor alatt kikupálódtál könyvtárszerkezetileg.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
pályaelemzés, ha valaki használ MoTeC-t, összehasonlítjuk és megnézhetjük hol az annyi.
kép: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Amennyiben érdekel megpróbálok segíteni, elvileg:
letöltöd a MoTeC i2 pro-t pl. innen és feltelepíted ahova akarja.
Megnyitod és csinálsz egy új projektet.aztán
Documents\SimBin\RACE 07\UserData\btipus
megnyitod a neved.plr-t jegyzettömbbel (csinálj másolatot azért!).
megkeresed, így kell kinéznie:Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="I:\Program Files (x86)\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe"
Data Acquisition File="C:\Users\btipus.btipus64-PC\Documents\SimBin\RACE 07\USERDATA\\vehicledata.spt"
MoTeC LogFolder="I:\Program Files (x86)\MoTeC\LogFolder\"
MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new logTermészetesen átírsz mindent a te elérési utadra..ahova a MoTeC települt oda mutatsz az exe-re
ebben a sorban: Data Acquisition EXE
és létrehozol egy mappát valahol, én a MoTec könyvtárában tettem, amit átnevezel LogFolder-re.
itt fogja tárolni az adataidat,
mész pár kört, majd megnyitod a MoTeC-t, és ott kiválasztod az elején már létrehozott projektet, valszeg cicuit 1 néven lesz.
megnyitod, ez semmi, rákattintasz a file/open log file
bal oldalt rátallózol a logfolder-re és ott kiválasztod azt amit meg akarsz nézni.
a sok minden közt rákattintasz a track report-ra és ott lesz a köröd.szerk:
Ez:
Data Acquisition File="C:\Users\btipus.btipus64-PC\Documents\SimBin\RACE 07\USERDATA\\vehicledata.spt"egy sorba legyen, csak a PH! tördeli szét.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
nyugodtan, nem leszek itthon, elutazunk, de azért felnézek netre néha.
Nem tudom off-e, de nem biztos hogy van rá kereslet...érdemes elemezgetni, mert sztem sincs sok különbség. ha megvan felteszem majd a setup-t is és elmondom mit miért csináltam én benne...én szeretem ezeket a dolgokat, jó hogy egy csomó mindent nem lehet állítani, de azért van pár okosság hogy jól essen be a kanyarokba.
Jó ez a Porsche mod, hasonlóan pattog mint amit látni is lehet a közvetítéseken...két dolgot módosítanék csak, a motorfékre vonatkozó adatot engedném kis mértékben módosítani, és a Coast és Power diffit szintén csak nagyon kis mértékben módosíthatóvá tenném.jelenleg ezek fix-k, és jó is ez így, csak bizonyos pályákon jobban fordulna be a kanyarokba, vagy éppen stabilabb lenne kanyarbemeneten fékezéskor.
De így is jó ahogy van....sokszor nagyon el lehet veszni a setup-ban. -
#70869248
törölt tag
semmi mást, a telemetriára vonatkozó részt is csak azért mert kell.
még az elözőhöz:
aki megcsinálja, két dolog még a tuti kedvéért, amikor a neved.plr-ben megadjátok a két fontos elérési utat, a MoTeC.exe-re mutatót, és a logfolder-re mutatót, akkor érdemes úgy csinálni, hogy megkeresed a MoTeC.exe-t, jobb klikk és tulajdonságok. általános menüben a helynél található elérési utat kijelölitek és azt másoljátok be a .plr-be a Data Acquisition File= a macskakörmök közé...akkor biztos hogy jó.
logfolder-nél ugyanígy, a MoTeC LogFolder= két macskaköröm közé a kimásolt elérési út
ide még a logfolder után kell egy \ és aztán lezárni "jó hétvégét!
...akinek van digi-je, az nézze a SachenRing MotoGp-t, jó az a pálya -
#70869248
törölt tag
legegyszerűbb beírod a keresőbe, hogy motec
egy motordiagnosztikai, és adatfeldolgozó-elemző rendszer, versenypályán a legismertebb.
Ezt amivel mi dolgozunk, ezt használják a versenymérnökök is.
egy lényeges különbséggel, mi ennyi adatot kapunk, ők a sokszorosát.....egy számítógépes szimuláció ami játék, az általa számolt dolgokról tud információt adni....értelemszerűen amit nem számol arról nem.
A program képes lenne nagyságrendekkel bonyolultabb összefüggések elemzésére is.Pl. itt vannak a moddolt autók, ez sem egy olyan dolog hogy hű ez de jó, aki rFactor-t használt az már ezt valszeg tudja. Nálam egy mod tesztelése abból állt, hogy megnéztem a motorját, mennyire stimmel a valós teljesítménygörbével, megnéztem a futóművét, hogy mennyire stimmel a valós autóban használttal, a tömeget, a sarkokat.
Mert lehet hogy érzésre jó vezetni egy autót, de ha össze-vissza áll a futóműve, akkor a -setup- részen logikátlan beállítások is működni fognak, mondok egy példát, ahol sokat használód a rázóköveket, ott nem használsz magas kirugózást, ökölszabály...mint ahogy az is hogy sík pályán merev autóval megyünk, dimb-domb pályán pedig laza autóval...mert az egyiknél jó a súlyáttevődés, a másiknál -ellobog- az autó.
Na ahol össze-vissza állnak a dolgok a futómű fájlban, ott is számolni fog a játék alapjául szolgáló fizika, de amiket a garázsban állítasz, azok nem működnek...pedig a valós életben felrúghatatlan szabály.
...
láttam már jól vezethető autót ahol a fizika több méterrel az autó mögött számolta a benzintankot...Az rFactor-ra annyi mod jött, hogy ezek alap dolgok voltak kiválasztásnál, mivel gyakorlatilag boldog-boldogtalan megpróbálta megcsinálni az 'igazi' szimulátort. ...és igazi tudás nélkül írogatott értékeket, jobbára máshonnan átvett értékeket egyébként.
Én ezért használok MoTeC-t, szimulátort vezetek, azaz egy megírt fizika alapján működő modell. Az adatok amiket a MoTeC számol, nem hazudnak.
pl. a Porsche mod gumija, amit használunk egy nagyon jól sikerült gumi, ritka, jól melegszik, jól hűl vissza, jól kopik és ezeknek megfelelően működik a tapadás számítása is. Az ISI engine játékoknál hossz és keresztirányú tapadást számol a fizika, ezekkel lehet variálni, és persze a pálya megalkotásánál (ami az umond 'aszfalt' tapadását adja meg.
Van mod, ahol a modderek ebből akarják megváltani a világot, nagyon. ...és mindez jellemző az összes szabadon használható és állítható fizikai paraméterre.....de a kevesebb több itt is működik.Visszakanyarodva a MoTeC-re, játékban felesleges, nem vagyunk versenymérnökök, még ezt a kevés adatot is bonyolultnak tartjuk, de azért megtanulható...és korrekt, ez nagyon fontos, nem téved, minden ami nem jó az a játékból jön
ezért szeretem, nem korlátoz csak a játék adatai, és a saját tudásom.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ne használd
tudok ilyen kisokost, angol nyelven. De nem ajánlom...egyenlőre.
Amit ajánlok az a progi felrakása, és a pályán futott körök megbeszélése.
A Porsche modban nagyon kevés dolgot lehet állítani, a MoTeC leghasznosabb része a kanyarsebességek átbeszélése lenne sztem. Ahogy néztem ki hogy megy, a versenyívvel nem volt probléma, viszont sztem túlfékezések lehettek. A játékban használt motor teljesítménygörbéjének is van ideális tartománya, ha túl van fékezve egy autó akkor vagy alacsonyabb fokozatban, vagy megfelelő fokozatban de az ideális fordulatszám alatt vagy felett teljesít az autó....ha most pl. nagy dolgokat szeretnél akár a WTCC, akár a Porsche játékban, nem fogod megtalálni a MoTeC-ben, mivel ez egy szakma, és ahogy Allbundy írta nekem, jogosan, ahhoz hogy egy mérnököknek fejlesztett progit használjunk, nagyon stabil köröket kell tudni a pályán....tehát ahhoz hogy a MoTeC részleteit használd ez valóban kell. A legjobb versenymérnök sem tud dolgozni egy olyan versenyzővel aki túl nagy szórással megy egy pályán.
Kell egy pálya amit a legjobban ismersz, tök mindegy hogy mi az, és kell egy alapbeállítás,.....és kell egy referenciaidő, ez legyen mondjuk az adott pálya legjobb nemzetközi vagy hazai ideje természetesen ugyanazzal a moddal/játékkal módosítás nélkül.
és akkor neki lehet állni az alapbeállítás megtalálásának, ami a mod és a saját vezetési stílusod legsikeresebb kombinációja.
Ezzel megy el a legtöbb idő, de utána minden pálya jobb lesz....mert már csak a pályát kell megfejteni.tehát ha ez megvan, illetve úgy érzed, akkor érdemes MoTeC-t használni, addig én nem ajánlom, de persze nem vagyok tulajdonosa a cuccnak, ha rákeresel meg fogod találni
-
#70869248
törölt tag
köszi, megnézem ha hazaértem.
Azért emelem ki én is a pályanézetet, mert ebben a modban talán ez az egyetlen igazán használható rész...minden mást meglehet figyelni a XD real time kijelzőben.
Mivel ebben a modban a setup nem teljesen nyitott, így a pálya és egymás stílusának tanulmányozása lehet téma, és segítheti a gyorsaságot.
és ennek fényében érdemes átbeszélni a beállításokat, pl. én megmondom hogy milyen merevítést használok
elől-hátul és miért..a pálya melyik részén nyerek, vagy bukok vele.
Magny Course-ról még nem tudok mit mondani, mert nem mentem rajta, de majd..
Valencia-ban viszont ha látom milyen kanyarbemeneti sebesség van, akkor már tudom mondani, ha az enyén jobb, hogy az én beállításaimban mit használok ami ott működik.
Mert jobb az ha egy saját alapbeállt módosítunk, mint egy kapott setup-l megyünk, és nem tudjuk miért nem működik, vagy mitől gyorsultunk.az alul-felül kormányzás nem alulkormányozottság és túlkormányozottság, ezt tudod. Az alulkormányzás az hiba, lecsúszol az ívről, a felülkormányzás viszont extrém technikás vezetési tulajdonság, ami a szimesek körében nem túl gyakori...ez azt takarja, hogy egy kanyarban olyan sebességel mész be hogy tudod el fog indulni a hátulja, és bár még nem történt meg de te már 'felülkormányzol'....ezt leggyakrabban rázókövek használatánál lehet megfigyelni amikor egy valódi autóversenyző úgy dobja át az autót, hogy a kerék már a levegőben úgy áll hogy ellenkormányozza a földet éréskor bekövetkező csúszást.
Az alul és túlkormányozottságot kanyar bemenetelnél a gázelvételi difi zártsága ill. nyitottsága, az autó merevsége, a rugózás merevsége, a kerék össze ill széttartása..stb, és persze a leszorítóerő befolyásolja.
ha elírtad sry a sok karakterért. -
#70869248
törölt tag
nem tudom, amíg nem próbáltam absz. nem tudom... Magny Cours technikás pálya, lejtős kanyar, döngetős rész, visszafordító, gyors sikán, kifele dől kanyar, szűk átdobós sikán, sok olyan megoldás élvezetes kombinációja ami miatt mégsem könnyű egyértelmű beállítást találni....amennyire emlékszem én mondjuk mégsem kedvelem igazán.
De kíváncsi vagyok rá....az a probléma az összetett pályákkal, amik mégis átlagos hosszúak, hogy kompromisszumos megoldást kell használni, pl. a kerék össze ill széttartása segít a dimb-domb pályákon kanyarodni, de melegíti a gumikat, és ellened dolgozik azokon a szakaszokon ahol állsz a gázon. szinte minden pályán ez van, mégis van ahol hangsúlyosabb hogy milyen irányban kell menni...teszem azt Monza-ban hiába van Lesmo vagy Ascari ahol kellene a leszorítóerő, összességében mégis megéri alacsony leszorítóerővel menni az egyenesek miatt, persze ez inkább a formula autóknál látványos, mert azok nagy leszorítóerőt termelnek. Egy Porsche már nem feltétlen jobb minimum szárnnyal Monza-ban, sőt látatlanban mondom hogy nem.
Na mindegy, a levegőbe beszélek, mert még nem mentem Magny Cours-ban a Porsche-vel
Az alapbeállítás megtalálására jó pálya sztem....mert ami itt működik az mindenhol jó alap lehet.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
A hideg gumik érdekes dolog, Valencia-ban pl. az első versenyen nagyon korán kiálltam a rajtrácsra, és a többiek később jöttek,...úgy lehűltek a gumik, hogy nagyon óvatosan voltam kénytelen menni pár kanyarig, be is előztek
...bár ehhez hozzátartozik hogy én ilyen vagyok, alapfelfogásom ligázásban, hogy két igazán bosszantó dolog van az online versenyzésben, leszakadni mert elment a net, és kiesni az első kanyarban.
Szal a hideg gumik: próbálkoztam az elől lágy, hátul medium gumikkal pont ezért...Valencia-ban nem volt akkora probléma, mert betapadt így is 80-85 fokon is. Az ideális 85-95 lenne, masszívan 90 fokhoz közel.
Tehát az első gumit nekem is meg kell fejtenem. De sztem érdemes lehet az elől lágy, hátul medium.
Valencia-ban nem volt gond, mert maximum terpesztésen használtam az első gumikat, és a guminyomást is úgy állítottam hogy a gumi belső és középső részének hőfoka közel legyen, a külső le van tojva
A Maximum terpesztés miatt viszont viszonylag elviselhető hőfokon voltak az első medium gumik is. -
#70869248
törölt tag
Egyenlőre medium-n vagyok, mert nem érzem még hogy megvan minden kanyar.
amikor belépsz a MoTeC-be, a leggyorsabb köröd van kiemelve,a -section times- lapon a -tools- menüben van egy track editor, ezen belül ha belekattintasz a pályába, akkor kiírja melyik szektort számolja ott...vagy szektorra kattintasz és a pályát jelöli
sztem elég lesz majd a szektoridők, és akkor nem kell annyi képet csinálni, elég egy a pályáról hogy kb. mindenki lássa a sebességi fokozatokat, az elérhető sebességeket, és a gázelvételi-gázos szakaszokat, a G-force sárgáját sztem kapcsold ki mert csak kitakarja hogy honnan zöld, honnan fekete a gázkezelésed a pályán.Direkt korán keltem hogy megnézzem, tegnap de. jöttünk haza, du. meg meló, szal érzem miért nem szeretem ezt a pályát
kép:az első kanyar (3) egy több töréses kanyar, ez még hagyján, de ha elcsesztem, elbukom az egyenest is.
már a bemenetel is vakon megy, mert a célvégi bal(1-2) már meghatározza hova érkezel, honnan tudod elkezdeni ezt a nagy jobbost, ..aztán vakon kezd a visszafordító utáni gyors sikán(7) is, amit pedig illik jól venni mert fontos rész a következő kombináció.....és akkor még nincs vége, vakon kell indítani a következő gyors sikánt(12) is.saját idő:[link]
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Sztem a 9-s és a 12-13 kanyarkombinációban megy el az idő. A többi az okénak néz ki. Holnap délelőtt megnézem még alaposabban, és beteszem a saját időket kanyarokra bontva.
nálam ma reggel 1:43.3 volt a legjobb Medium gumin...feltettem a Soft gumit is, de nem voltam még gyorsabb, mert nincs meg minden kanyar normálisan.
A 3-s kanyar érdekes módon nem annyira bukó, csak ha tényleg nagyon elrontod, ha lassan mész be, akkor gyorsan jössz kis, ha gyorsan mész be akkor meg valahol lassulni fogsz,...olyan hosszú, hogy nagyjából kiegyenlítik egymást...bár természetesen ha jól sikerül akkor mindenképpen gyorsabb, de még nem jöttem rá hogy csináljam stabilan.A 9-s kanyar elég nehéz, nehéz pontosan elkezdeni, kintről kell indítani, és még úgy is el kell venni a gázt, hogy bebillenjen az autó orra. A 12-13 gyors sikán bátor....visszaváltás nélkül a legjobb, simán gázelvétellel, de visszaváltással élvezetesebb sztem. A 14-s szintén szélről indul, nem érdemes átdobni a rázón.
10-s szárnnyal megyek, mert úgy jobban fordul, és féken is stabil még. -
#70869248
törölt tag
van egy olyan lehetőség is, hogy ha felteszed valahova a gyors köröd log fájlt (habragabra.ldx), én letöltöm.
MoTeC-be megnyitom az enyém mellé, data-ban kijelölöm overlay-nek, és a felső soros menüben katt a -show overlay-, akkor Track Report-nál mindkét kör pályarajzát kiteszi egymás mellé, és ha rákattintasz a -start animation- gombra akkor egy piros és egy fekete gömb leversenyzi a két kört
Ez kicsit vizuálisabb, na megyek körözök kicsit. -
#70869248
törölt tag
lentebb tettem be egy képet, az szerinti kanyarok.
Itt van az eddig futott legjobb idő szektorra:link a nagy mérethez: 1:32.6
Érdekes hogy pl. az overlay körben, a pályán kijelölt kört mennyivel lassabban hoztam, pedig az előtte lévő kanyarba gyorsabban estem be.
Azt nézd hogy melyik kanyarban van nagy különbség nálad mondjuk ehhez az enyémhez képest, vagy ZoDo ha tesz fel, az övéhez képest.most nekem a 12-13-s okoz problémákat
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
biztos a való életben is kifakadt már versenyző a mérnökére...húzz innen a francba a laptopoddal, én vezetni akarok
..és vannak versenyzők akik sok időt töltenek ezzel keresve hogy hogy lehetnének gyorsabbak. Ez eleinte bonyi sztem, de mi nem az elsőre?
Az XD is MoTeC...ha beülsz ebbe a Porsche-ba, ott a kormányon a MoTeC gomb, a SimBin első játékánál a GTR-nél terjedt el a használata, én is ott kezdtem el használni.De pl látod:
nagyobb kép: [link]
ahogy a való életben is görnyednek a versenyzők hogy hol a pékbe hagyok benne 2 tizedet(!!!) egy körön, úgy görnyedünk mi is felette, hogy hol van az a 1 másodperc...ha lejátszom animációban mindkét kört, még látható is, két tized már nem annyira, ott tényleg csak számokat látsz.
a lényeg a lényeg, oks, sztem nem kell külön topik, tényleg elég a vezetés
-
#70869248
törölt tag
összegzés: amire figyelned kell (ezt mondaná a mérnök )
- a visszafordító, maga a kanyar ezen a körön 0,213 veszteség, ez még hoz magával 0,394-t a 7-8-s sikán elkezdéséig a teligázas szakaszon, ez itt 6 tized, ami mind az 5-s kanyarra vezethető vissza.
én pl. a bal oldali rázóról fordulok rá, sajna pont délután melózom amikor lehetne futni -
#70869248
törölt tag
Jó ötlet, alapvetően a szimesek nem szeretik az új ligákat, mivel, szvsz teljes joggal, azt szeretnék ha a már meglévők lennének feltöltve jelentkezőkkel, és nem sok kicsi kis létszámú liga legyen.
Tehát fel kell rá készülni, hogy nem lesz népszerű
De
érdemes bepróbálkozni ezzel a moddal egy már meglévő Race07-re épülő ligánál, hogy mi lenne ha....mert lennénk 4-n inne, és ha ott is lenne jelentkező akkor már halleluja.
Szal vagy megcsináljuk, és toborzunk, vagy az előbbi.
én 2003-ban kezdtem, megjártam már pár ligát sokféle játékkal. igaz abbahagytam 3-4 évre, de sok tapasztalatom van ilyen téren, én elkötelezett PH!-s vagyok ...mivel volt itt egy nagyon jó ligánk, a PH! autóverseny topik, és az nekem nagyon sokat adott, többek közt barátot is (JuanG aki meghalt sajnos )
Tehát én mindkét megoldásban benne vagyok. -
#70869248
törölt tag
na akinek kedve van gurulhatunk...esek-kelek sztem mert már 3 napja az F1-s karrierem nyüstölöm
akciós lett az F1 2012 a steam-n, hát muszáj voltam megvenni
Volt egyszer egy Race Driver aminek a karrier módja nagyon bejött, gondoltam megnézem mi bajom lehet ezer forintért, aztán most a Marussia-val tekerek meg tanulom a pályákat