-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz
shteer #60160 üzenetére
A törölt rendelésemnél dec. 15 van. Az utána leadott élő rendelésnél meg nem ír semmit, nincs alatta dátum.
#60162 Sajnos nem így csinálja, volt példa rá a CSL DD csúszásoknál, hogy aztán az készleten lett, de a perec nem volt éppen így mégkésőbb kapta valaki a rendelését.
Lehet, hogy ez azóta megváltozott, passz. De a logisztikai partnerváltás óta iszonyat a káosz az EU (és főleg az EU régióból kiszolgált, de azon kívülre szállított) rendelésekkel.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz
szacsee #60188 üzenetére
Akkor nem ír alá dátumot, ha van raktáron és tudják is küldeni.
Dec. 15 volt a dátum mikor rendeltem.
Ezen azóta nincs dátum, hogy létrejött a rendelés, különben már processálták volna, mert minden más készleten volt mikor rendeltem (F1 perec és két button cap + sticker van még a rendelésben).
Anno a CSL DD rendelésemnél is eleinte volt dátum, aztán egyszer csak eltűnt.
Az igaz, hogy változni nem változik ott már a dátum, az egy rendeléskori állapot.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek #60203 üzenetére
Puhát BPK-val?
Nekem BPK nélkül van, ezt lehet tényleg puhára állítani, de a BPK-ról mindenhol azt olvasom, hogy még a legpuhább konfigurációval is elég kemény és rövid a pedálút.
-
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek #60209 üzenetére
De ő módosított is rajta talán.
De majd lehet hogy kipróbálom, csak már bent van a cockpit a falnál és mellette az ágy, nem hiszem, hogy lesz kedvem ott szétszedegetni a pedált.
A gyári a legkeményebbre állítva nekem egyelőre jó, bár lehet, hogy BPK-val jobb lenne. Majd meglátjuk
-
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek #60214 üzenetére
Én most beszenvedem még oda majd a monitort a tartóval, ha megérkezik, aztán hozzá nem nyúlok, mert emelni kell hozzá az ágyat is, hogy ki tudjam szenvedni a sarokból.
-
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek #60218 üzenetére
Egyelőre örülök, ha minden a helyén lesz és újra tudok szimezni, a cockpit rakosgatása nélkül.
Nem fogok most a pedálhoz nyúlni szerintem. Bár lehet, hogy előrébb is kéne húznom egy kicsit, akkor kénytelen leszek kiszedni, akkor viszont lehet kipróbálom az elastomercserét, majd meglátom.
-
fatal`
titán
válasz
RobbyJr #60222 üzenetére
Regisztráljatok a UPS appba ugyanazzal a mail címmel.
Ha ott látszik a rendelés, akkor van követési szám, ha nem akkor vagy még fel se adták, vagy szar az egész.
Fanatec rendszerében ne nagyon bízz, már régen is előfordult, hogy azután jelent meg a nyomkövetési szám, hogy át lett véve a csomag már
-
fatal`
titán
Érdekes. Warehouse processed lett a rendelésem, amiben van egy QR2 type-c base side is és ugye pénteki. Remélem nem kimarad.
Van még valakinek ilyen? Lehet hogy sok készletes rendelés tartalmazott wheel sideot is?
Refund meg még mindig nincs a másikra.
-
fatal`
titán
válasz
RobbyJr #60268 üzenetére
Viszont semmit nem mondanak (és azóta sincs reakció) a random törölt (piros in progress) rendelésekre. Azért mostmár jópár nap eltelt, elég röhejes, hogy még mindig nincs semmi hivatalos kommunikáció. Szerencse, hogy én kézzel töröltem inkább, ma végre elindították a refundot is.
-
fatal`
titán
válasz
szacsee #60365 üzenetére
Lehet, mert annyi történt, hogy a DD1-et QR2-vel árulják már alapból.
#60367 Ez valószínű másik GT perec lesz, mert különben torque limited lenne a CSDD-n. De hasonlóan ocsmány.
De hasonló gondolatok fogalmazódtak meg bennem. Új pedál meg kézifék jönne inkább.
#60365 A CSL WRC régebbi, P1 V2 jött. ClubSport vonalon talán annyi történt, hogy mindegyik perec alapból mágneses váltót kapott (bár lehet, hogy ez már korábban történt).
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek #60478 üzenetére
Nekem is hasonló tapasztalataim vannak. A követés néha szar, az ügyfélszolgálat fogalmatlan, de eddig mindig minden megérkezett időben és normális a futár is.
Szerintem régiófüggő.
-
fatal`
titán
Ezen nincs konzolos "adó", csak a DD+-on.
Az xbox chip a perecekben van.
Fanatec e-mailből:
Some orders may be affected by irregularities; we are currently looking into this to ensure everything is processed correctly. We'll be in touch with you in the next business days if anything needs to be addressed.Lehet, hogy felülvizsgálják az "akciós" rendeléseket.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Van benne érdekesség. Új webshop jön elvileg jövőre (meg költözik is a cég új irodaházba), diverzifikálni fogják az eladásokat is, valószínűleg Amazon fele pl.
Elvileg fontos termékeket csúsztattak 24 Q1-re, kiváncsi vagyok milyen termékek jönnek még.
4-es slideon podium váltó/kézifék? Az árak mondjuk érdekesek, lehet, hogy podiumból csak kézifék jön, vagy szeki váltó.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz
RobbyJr #60579 üzenetére
Hol, vagy mikor? Én csak találgatást láttam erről. Pedálból szerintem a ClubSport vonalat kéne felújítani.
Egyébként ez a slide se említ Podium pedált.
#60585 Egy fém QR-es, Gran Turismo perec a CS DD-hez, gondolom kicsit jobb anyagokból, mint a DD Pro-hoz, amit adnak. De amúgy ugyanolyan ocsmány.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz
RobbyJr #60706 üzenetére
Az nem biztos.
Én sem kaptam még csomagszámot.
És fogalmam sincs, hogy a QR2 base side miatt egyáltalán milyen dátumnál várható, mivel elvileg december közepi pre-order date volt, amikor rendeltem, de a rendeléshez ez nem került be és múlthét kedd óta warehouse processed.
#60710 Késik, sokszor napokat. Ezért kell a UPS appot nézni.
Amúgy 3-4 nap a szállítás (feladáshoz képest, de mostanában olyat is olvasni, hogy létrehozzák a cimkét aztán napokig abban az állapotban van).
-
-
fatal`
titán
én úgy látom hogy a kiszállítás az kb covid óta mindenhol úgy szar ahogy van
Azért erre van ellenpélda bőven. 25-én rendeltem a GT Omegatól egy monitor standet, az angol raktárból jött, vámolással együtt szombaton meghozta a UPS. Normál, nem Karácsony előtti menetben valószínűleg ez hétfő lett volna.Quest 3-hoz rendelt KiWi strap két hét alatt ért ide Kínából, azt is másnap feladták. Belföldről meg az Alzát lehet példának hozni a gyors kiszállításokkal. Persze egész más cégméret, más termékek stb, nem igazán összehasonlítható.
Egyébként a Fana bővíteni akarja a support teamet, de gondolom nem olyan egyszerű Németországban embert találni erre a munkára, gondolom nem valami magas a fizetés. Persze ez nem a mi problémánk, hanem a cégé.
A helyzet az, hogy rohadtul nyitniuk kéne disztribútorok és egyebek fele, ekkora méretben nem működik ez, hogy csak ők adják el a cuccokat a saját oldalukon, láthatóan nem tudják kezelni. Pláne egy ekkora hulladék webshoppal, erre végképp semmilyen mentség nincs.
De a shareholder dokumentum alapján valószínűleg Amazonon is kaphatóak lesznek a cuccaik jövőre, de ez a mostani helyzeten nem segít.
-
fatal`
titán
válasz
GalaHU #60926 üzenetére
Nem a csúszással van a probléma, hanem a kommunikáció teljes hiányával és a hulladék webshop-pal.
Kb. 10 perc lenne megcsinálni, hogy legyen egy Warehouse processed (vagy awaiting shipment) státusz pluszban az order lapon és akkor a completely shipped státuszt lehetne arra használni, amire való, amikor ténylegesen feladták (vagy létrejött a cimke).
Meg mellé esetleg a követési szám létrejöttekor is jöhetne egy e-mail.
Lehetett volna nem elbaszni az akciókat (price error), vagy ha mégis akkor erről is kellett volna kommunikálni normálisan.
Összesen ennyi kellett volna ahhoz, hogy normálisabban menjenek a dolgok és ne legyen ekkora népharag.
Emellé nem ártana rendesen megcsinálni a státusz kezelést, hogy ne fordulhasson elő olyan, hogy nem jön létre rendelés a rendszerben miközben a pénzt levonja a kártyáról, aztán lehet írogatni a supportnak. Ez elképesztően amatőr működés és már 10 éve is az volt.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz
szacsee #60973 üzenetére
fatal' amikor lelőtték az oldalt és valami anomália miatt épp a tranzakciót sikeresen végrehajtotta
Nekem tavaly volt csak ilyen. De eleve, ahogy már korábban is írtam nevetséges, hogy ezt képtelenek kezelni. Elképesztően amatőr, hogy a rendelés akkor jön létre az adatbázisban miután fizettél.
Idén csak errort írt ki a második rendelésemnél, de aztán végülis bement, de valószínűleg emiatt nem jó a preorder date.
Semmilyen normális rendszerben ilyen nincs, egy normális folyamat úgy néz ki, hogy létrejön a rendelés valamilyen pending payment státusszal és fizetés után ezt billenti a rendszer, ha anomália van akkor kézzel a support. Na hát itt ilyen nincs, ilyenkor a support refundol. Azután, hogy válaszolnak.. Tavaly ez gyorsan ment (pár óra), de idén is sokaknál előfordult ilyen és a BF-nek meg rég vége. Sokan nem is tudják, hogyha az ordersnél nincs ott a rendelés, de a pénzt levonta, akkor az nem megy keresztül a rendszerükön, hanem lóg a levegőben.
Elvileg dolgoznak az új webshopon, talán jövőre lesz belőle valami.
Az, hogy 40 euroba kerül a szállítás és nem mindig van nyomkövetés meg szarul adják át az adatokat már nem is említem. Ez nem a UPS hibája. Ilyen szállítási költséggel meg különösen elfogadhatatlan. Egyébként ilyen magas szállítási költséggel sehol máshol nem találkoztam (mondjuk az igaz, hogy máshol valószínűleg be van építve az árba, itt meg nem, elég nehezek a cuccok úgyhogy ez a része elfogadható).
A másik probléma, hogy már warehouse processnél nem lehet törölni rendelést, pedig még hetek mire feladják. És addig ülnek a pénzeden.
Jók a Fana termékei, de a logisztikai rendszerük és a webshopjuk szar, felesleges védeni.
Én várok, nem különösebben érdekel, képben voltam vele, a kommentjeim nem sírások, inkább info másoknak, hogy mi hogy áll.Engem nem az zavar, hogy várni kell, várok akár több hónapot is, CSL DD-re két hónapot vártam. Az, hogy tele van a folyamat potenciális hibával és semmi információ nincs az idegesíti a többséget szerintem. És 2023-ban 2-3 hetes support response nevetségesen sok. És ez nem a BF-fel kezdődött, hanem korábban.
Az mondjuk tény, hogy aki nem rendelt most a BF-en annak lassan használhatatlan a topic, úgyhogy valóban le kéne akadni a témáról.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz
szacsee #60982 üzenetére
UPS nyomkövető oldalán referencia számnak ha beírod a rendelés számot, akkor látni, hogy milyen státuszban van a csomag, ha feladták már.
Kis kiegészítés: legalább az országot is válaszd ki mellé, különben egy csomó más csomag is lesz mellé, amit listáz, mivel más cégek is használják ugyanezt a formátumú referencia számot.
Az On részre: valószínűleg a tulajnál fent van valami szoftver a monitorhoz és az xbox gomb meg ugyanazt a hotkeyt emulálja.
-
fatal`
titán
Várható volt, hogy törlik, de az esetek kezelésének nem ez a megfelelő módja az biztos. Biztos kiszámolták, hogy mennyi vásárlót vesztenek, mert rengetegen buktak így komplett rendelést a többi akciós cuccal együtt.
A meglévő problémák mellett nem hiszem, hogy egy 10%-os perec kuponnal kellett volna "kiszúrni a szemét" annak, aki rossz árazással adott le rendelést, főleg, hogy 2 hétig nem volt semmi kommunikáció ezzel kapcsolatban.
#61038 Nem ment ki mind, nekem is vár még a rendelésem (a glitchest én kézzel töröltem aznap). Completely shipped, de szerintem nincs készleten a QR2 base side (hiába nem volt pre-order), úgyhogy várok, nem sürgős.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Olcsó USB WiFi AC adapter
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gyúrósok ide!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xbox Series X|S
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- További aktív témák...